Kotihälytykset ovat lisääntyneet. Onko niin, että avioliittosi, parisuteesi kolmas pyörä on tosiaan poliisi? Miksi ihmiset eivät osaa sopia? Miten ihminen valitsee niin väärin parinsa? Avioliiton perustamisen syyt? Menenkö naimisiin kun kaveritkin menvät? Haenko turvaa sokeana johonkin elämäntilanteeseen? Vieläkö nainen luulee olevan kunniallinen vasta sitten kun on naimisissa? Vai mistä on kysymys?
Joka tapauksessa turhaa virkavallan hyväksikäyttöä. Koti pitäisi olla se ainoa turvakoti jokaiselle.
Poliisi avioliiton kolmas pyörä.
2
1118
Vastaukset
- Nimetön
että koti on niinkin turvaton paikka monelle,että kun sieltä pääsee omaan elämään,tarrautuu johonkin ihmiseen vain turvaa hakeakseen??
Ollaan mieleltään hyvin tietämättömiä mitä on onnellinen parisuhde.
Eletään vain turvallisuuden tunteen vuoksi? sitten kun tulee aika maistaa maailmaa,turvaa haetaankin taas sitten muualta,toisista suhteista,viinasta yms.. en tiedä.??
mutta tälläisia ajatuksia Itse olen 38v ja aviossa 16 vuotta yhdessä 17 vuotta. Olen myös miehen kaverin rakastajatar. Olemme naineet kimpassaj 16 vuotta. Olemme onnellisesti aviossa ja mielissään kolmannesta pyörästä. (toisesta miehestä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801753Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781507Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161315- 100915
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876- 51869
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722