Tv shopin vatsalihaslaite ????

bodyk,,,

Minkähänlainen mahtaisi olla se Vatsalihaslaite jota mainostetaan useasti Tv shopissa ?

Voisi olla tehokaskin laite vatsalihasten hankkimiseen ja liike ei ole edes kovin raskas. Kevyesi lihasta treenaamaan :)

Tavallisesti vatsalihasten saaminen on aika tiukassa. Pitää tehdä tuhansia viikossa jonkin aikaa ennenkuin rupeaa edes lihakset vatsassa näkymään.

Normaalilla tavalla vatsalihasten treenaaminen on aika työllästä ja vatsalihaspenkissä tekeminenkin ottaa aika paljon voimille.

Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta ??

9

6950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakewild

      ...kokemusta mulla on vatsalihaslaitteista niin voin vaan sanoa että ne kaikki toimii :). Lähes jokaisesta saa hyvän tuntuman. Kyse siitä saako sillä siks päkin on aivan eri asia. Siihen vaikuttaa niin monet tekijät esim. ravinto ja muu treeni.

      Oon kokeillu joskus abb-tronicia ja voin vaan sanoa että en oo koskaa saanu sellasta tuntumaa vatsaan. Tuntuu ku joku kaivais sisältä ulos 8). Sitten seuraavat 2-4päivää vatsalihakset on ku kiviseinä. Siis ihan mielettömän kiinteät ja KOVAT! Mut ei toi rasvaa poistanu. Inhottava värkkääminen sen geelin kanssa vaa.

      Vatsalihaksia pitää treenata niin että tuntuu eikä vedellä satoja silleen että ei tunnu. Se menee itsensä huijaamiseksi. 10 oikein tehdyllä vatsalihasliikkkeellä voi saada jo ittensä puhki. Ja vähemmällä jos käyttää "erikoismenetelmiä" :)

      • Tiukka&Iso

        Kyllä noilla vatsalaitteilla saa sixpackin näkyviin, mutta ei millään kolmella minuutilla per treeni. Riittää että teet vatsaa tarpeeksi ja pidät ruokavalion kunnossa, niin vatsalihakset tulee ajan kanssa näkyviin.

        Itse teen bodarina 2 liikettä x 3 sarjaa ja 15-30 toistoa joka toinen päivä ja kyljille liikkeen 3 sarjalla lisäksi. Ilman painoja vatsapenkin kaltevuutta lisäämällä. Ja vatsat tulee ajan kansa näkyviin aivan varmasti. Ei tarvita kepulikonsteja kun pidät kalorit kohtuullisina ja syöt 6 ateriaa päivässä. Aamupala(puuro leipä)-aamupäivän väipala(rahka)-lounas(ruoka)-iltapäivän välipala(rahka)-päivällinen(ruoka) ja iltapala(leipä). Protskut 20-25%, hiilarit n. 65% ja rasvat 5-15%.
        Ei tarvitse nälässä olla ja aineenvaihdunta pelaa kun syö koko ajan hieman.


    • kokemusta löytyy

      Ei näin. huomaa että olet yksi niistä mainosten uhreista joita näkee. tavallisten vatsalihasten tekeminen ei todellisuudessa ole sen raskaampaa kuin tuolla laitteella vaikka mainoksessa niin sanotaankin. Ostimme kyseisen laitteen testattavaksi ja ei kyllä vastannut odotuksiamme, sillä vaikka se toki on tehokas, se oli minusta raskaampaa kuin normaalit ja lisäksi alaselkä rasittui aika tavalla ja kyse ei ollut normaalista tarvittavasta rasituksesta vaan voisi sanoa että se oli epämiellyttävää. Olen itse harrastanut yleisurheilua reilu 10 vuotta ja viimeisen vuoden ajan olen käynyt salilla 3 kertaa viikossa ja voin sanoa että parempiakin laitteita löytyy, mutta silti parhaan treenin saa normaaleilla vatsalihasliikkeillä.

    • Ras Johnson

      Itse kokeilin ensimmäistä kertaa kyseistä laitetta eilen, ja huomasin että laitehan on aivan loistava:D liike on kevyt mutta tuntuu hyvin vatsassa. Aion itsekin vielä joskus sellaisen hankkia

    • jullenbucken

      mistäniitä laitteita voi nykyään ostaa, ku ei enää mainosteta telkassa vatsalihaslaitteita, tai ainakaa en oo pitkää aikaa nähny???

    • --..--

      Jostain tarjoustalon alelaarista satunnaisesti löytyy noita laitteita millä ei tee mitään eikä saa tuloksia.

    • jullenbucken

      no miten niitä tuloksia saa ku on tullu tehtyy nyt kerran päivässä 2 viikon ajan sitä mis ollaa punnerrus asennossa ja kyynärpäät maassa, ja sitte vatsalihaksia

      • jullenbucken

        Ei saatana ku olin nii vitun tyhmä 3 vuotta sitte :DD en kyl jaksa poistaa


      • pahoittelenmut
        jullenbucken kirjoitti:

        Ei saatana ku olin nii vitun tyhmä 3 vuotta sitte :DD en kyl jaksa poistaa

        Tyhmä oot vieläkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe