Suomi 24:n epärealismi

Nuori&Kalju

Täällä on suurin osa viesteistä keksittyjä, liioiteltuja ja valheellisia. Jos ne kaikki poistetaan, mitä jää?

Myönnän, että olen yksinäinen mies. Kuinka monta YH:ta uskaltaa myöntää olevansa epätoivoisia?

9

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkös

Yh:lla on sentään ollut mies ja on jo lapsia,eli paineita miehen saantiin ei enää ole. Toisin meillä yksinäisillä naisilla, joilla ei ole ollut ikinä miestä, ikää jo 30v ja kohta myöhäistä yrittää lasta...

Myönnän olen epätoivoinen ja lapseton. Lapsen haluaisin joskus. Kaikilla siskoillakin on jo lapsi. Hanki harrastus tai jotain ja häivy palstalta...

• totta tuokin

"Yh:lla on sentään ollut mies ja on jo lapsia,eli paineita miehen saantiin ei enää ole."

Tuossa juuri kiteytät yh-mentaliteetin. Lapset tehdään vaikka väkisin, koska sitten voi kirjoittaa juuri tuon lauseen.

Voi lapsi raukkoja!

• yksinäinen

siksi olen palstalla ,että jotain lohtua särkyneelle sydämelleni.toiv. tääl ees joku on rehellinen. oletko sä.

• Horror no

Olet kuin kauhuelokuvan kostaja, joka vaanii yöllä ikkunan takana - et kuulu näille palstoille!

Vakavasti: tee jotain ongelmallesi, älä syyllistä tai panettele muita!

• pirtsakka

Hei, ole YH isoilla kirjaimilla. Enkä taatusti epätoivoinen. Elämä mallillaan ihanien lasten kanssa elää. Vappua vietettiin grillaten, musiikkia kuunnellen joraten, jutustellen, meillä oli KIVAA!!!
      Tottakai käyn viihteellä, tapailen uusia tuttavuuksia. Takuulla päätän itse lähdenkö vai en miehen matkaan. Fiksuja miehiä, ja varmasti hyviä ehdokkaita suhteeseen. Mutta mun elämä nyt niin ihanaa, ettei siihen yksinkertaisesti mahdu mies.
      Siis tästä on epätoivo kaukana.

• neljän äippä

En kyllä voi käsittää tätä jorinaa epätoivoisista yh-äideistä. Itse nautin elämästäni lasten kanssa täysin rinnoin, enkä todellakaan ole tähän 20 vuoden vakisuhteen jälkeen ketään sälliä hakemassa. Vaan tarpeet ne on yh-äidilläkin, joten jos kohdalle sattuu hyrinöitä aiheuttava uros, en paljoa aikaile sänkyyn menon kanssa. Kotiini näitä tuttavuuksi en missään nimessä vie. Joten kuka vie ja ketä...

• kulkia-m

kukaan vaan ei ajattele miltä miehestä tuntuu elämä ilman lapsia. sitä suunnatonta ikävää.saatana teitä paska ämmiä.onneksi miehet vaatii nykyään myös lapsia itselleen loppuu tuo miesten hyväksi käyttö ja tässä uudessa tilanteessaa soskun ämmät on ihmeissään,ja hyvä niin, oikeudessa tavataan itsekkäät ämmät, jotka viette lapsilta isän.

• yks ämmä
        kulkia-m kirjoitti:

kukaan vaan ei ajattele miltä miehestä tuntuu elämä ilman lapsia. sitä suunnatonta ikävää.saatana teitä paska ämmiä.onneksi miehet vaatii nykyään myös lapsia itselleen loppuu tuo miesten hyväksi käyttö ja tässä uudessa tilanteessaa soskun ämmät on ihmeissään,ja hyvä niin, oikeudessa tavataan itsekkäät ämmät, jotka viette lapsilta isän.

on niitäki miehiä jotka ei välitä lapsista ja lapset on huonoilla teillä, ja yleensä miehet ajattelee omaa persettään eikä muitten, ei ne kaikki miehet lapsirakkaita ole, jotkut taas juo viinaa ja lapselle ostetaan levyjä ja pelejä tietokoneeseen et ISKÄ saa rauhassa ryypätä

• niin epätoivoinen mutta, ehkä olen ollu niin kauan yksin etten kaipaa ketään, joskus olen epätoivoinen mutta, en enää odotan vain mitä elämä tuo tullessaan, miks vaipua epätoivoon ? ehkä se oikea löytyy sit vaik eläkeikään mennessä istutaan sit samassa kiikkus tuolissa tai 2 kiikustuolia ettei tule riitaa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      364
      12306
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5377
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      212
      3918
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      195
      2583
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1962
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1824
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      870
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      842
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      752
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      706
    Aihe