rukkasista...

mhk

Kaverini laittoi tutulle miehelle viestin, jossa hän kertoi, et oli hullaantunu tähän ja pyysi miestä palauttamaan hänet maan pinnalle. Mies palautti kertomalla seurustelevansa. Asia tuli selväksi ja onneksi. Mulla meinas jo hermo mennä;) Kyl täytyy sanoo, etten olis silti uskonu, et se saa sellaisen vastauksen. Mä luulin, et se mies ois edes vähän kiinnostunu. Toisen kerran se sit pyys tätä miestä tanssimaan ihan vain palauttaakseen tilanteen normaaliks ja voidakseen siinä samal jutella, mut miespä antoi rukkaset. Voiko tutulle ihmiselle antaa rukkasia ja olla kuin häntä ei oiskaan!!!!

Jos tunnistat itsesi, ole kiltti ja vastaa!!!

10

1173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

eräs hyvin epämiellyttävä nainen (siis jälkikäteen ajateltuna, silloin vain epämiellyttävä) minulle suuttui pahasti kun yritti iskeä mua (ja poltti mikä on mulle sellanen asia että mikään muu ominaisuus ei sen yli mene, eikä niitä muitakaan ominaisuuksia kuitenkaan ollut, lisäksi elämäntilanne oli sellainen että ei ollut mahdollisuuksia millekään seurusteluntapaiselle)
      - koska olen kuitenkin kohtelias kaikille, hänelle selvitin asian kohteliain sanankääntein, ei kuitenkaan sopinut hänelle vaan kuukausien päästä hän sitten käsittämättömän raivon ja juorukampanjan minuun kohdisti josta oli ja on äärettömän suurta haittaa minulle.

eli parempi varmaan olisi ollut tehdä juuri noin kuten kerrot kuin kärsivällisesti olla kohtelias kerrasta toiseen.

• Toisella puolella

Tuli mieleen että olen varmaan ollut samantapaisen tilanteen toisella puolella, ehkä pariinkin kertaan. Yhdenkin kerran kysyin yhden puolitutun miehen kahville, ja hän suostui. En ollut mitenkään yltiörakastunut, mutta minulla on vilkas seuraelämä eli tapailen paljon miehiä joista moniakaan en treffimielessä vaan kaveripohjalta. Mies siis suostui mutta oli tilanteessa tosi vaivautunút ja sanoi seurustelevansa, eikä sen jälkeen ole edes moikannut vaan erikseen mainitsi sen jälkeen tyttöystävänsä joka kerta kun olin paikalla. Eli jopa on miehellä itseluottamusta! Miksi hän edes tuli kahville? Olisi sitä voinut sanoa puhelimessakin että ei kiitos, en halua sinusta kaveria ja tyttökaverikin on jo. Hän siis käyttäytyy kuin olisin hullu ahdistelija, mikä minusta kertoo enemmänkin hänen olevan hiukan harhainen kuin minun.

Tämän vuoksi en pidä häntä kovin fiksuna, joten varmaan jos hänestä tulee jonkun kanssa puhe, ylistyssanoja tuskin suustani tulee...

• mhk
        Toisella puolella kirjoitti:

Tuli mieleen että olen varmaan ollut samantapaisen tilanteen toisella puolella, ehkä pariinkin kertaan. Yhdenkin kerran kysyin yhden puolitutun miehen kahville, ja hän suostui. En ollut mitenkään yltiörakastunut, mutta minulla on vilkas seuraelämä eli tapailen paljon miehiä joista moniakaan en treffimielessä vaan kaveripohjalta. Mies siis suostui mutta oli tilanteessa tosi vaivautunút ja sanoi seurustelevansa, eikä sen jälkeen ole edes moikannut vaan erikseen mainitsi sen jälkeen tyttöystävänsä joka kerta kun olin paikalla. Eli jopa on miehellä itseluottamusta! Miksi hän edes tuli kahville? Olisi sitä voinut sanoa puhelimessakin että ei kiitos, en halua sinusta kaveria ja tyttökaverikin on jo. Hän siis käyttäytyy kuin olisin hullu ahdistelija, mikä minusta kertoo enemmänkin hänen olevan hiukan harhainen kuin minun.

Tämän vuoksi en pidä häntä kovin fiksuna, joten varmaan jos hänestä tulee jonkun kanssa puhe, ylistyssanoja tuskin suustani tulee...

Niin..mullekin tuli tässä ystäväni tapauksessa vain itserakkaus ja iso ego mieleen..näin jälkikäteen ajateltuna. Tuskinpa se mies edes kahville lähtis. Ystäväni kehui miehestä maasta taivaaseen ja sanoi, et ei hyvännäköisyys vielä tarkoita, että ihminen olisi täynnä itseään, mutta jälleen kerran joutu toteemaan, et joillakin toi näkö nousee nuppiin. tai no voihan tietty olla, et se on niin lojaali suhteessaan, mut silti...tais ura ja raha mennä kaiken muun edelle. No nyt se sit hävitti sen puh.numeronkin ja hyvä niin...onhan miehiä maailmassa!

• teille
        mhk kirjoitti:

Niin..mullekin tuli tässä ystäväni tapauksessa vain itserakkaus ja iso ego mieleen..näin jälkikäteen ajateltuna. Tuskinpa se mies edes kahville lähtis. Ystäväni kehui miehestä maasta taivaaseen ja sanoi, et ei hyvännäköisyys vielä tarkoita, että ihminen olisi täynnä itseään, mutta jälleen kerran joutu toteemaan, et joillakin toi näkö nousee nuppiin. tai no voihan tietty olla, et se on niin lojaali suhteessaan, mut silti...tais ura ja raha mennä kaiken muun edelle. No nyt se sit hävitti sen puh.numeronkin ja hyvä niin...onhan miehiä maailmassa!

Tässä nämä pari ylempää kirjoitusta: Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoille! T: katkerat paskat

Taitaa olla oma egonne mikä ei kestänyt pakkeja. Ehkä äijä ei kohteliaisuuttaan kieltäytyny kahvista? Millainen itse olit tilanteen aikana?

Kannattaisi aina katsoa peiliin, usein vika löytyy sieltä. (ei ulkonäöstä vaan itsestä, pällit)

• :)
        teille kirjoitti:

Tässä nämä pari ylempää kirjoitusta: Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoille! T: katkerat paskat

Taitaa olla oma egonne mikä ei kestänyt pakkeja. Ehkä äijä ei kohteliaisuuttaan kieltäytyny kahvista? Millainen itse olit tilanteen aikana?

Kannattaisi aina katsoa peiliin, usein vika löytyy sieltä. (ei ulkonäöstä vaan itsestä, pällit)

Ei ole totta, joku ihan tosissaan syyttelee toisia katkeriksi noin vihaisena! :) Hohhoi... Kohteliaisuudella ja vainoharhaisuudella on eroa.

• -
        :) kirjoitti:

Ei ole totta, joku ihan tosissaan syyttelee toisia katkeriksi noin vihaisena! :) Hohhoi... Kohteliaisuudella ja vainoharhaisuudella on eroa.

..pakkeja joutuu pohtimaan vielä vuosien jälkeenkin. ei kukaan mies sellaista tee. jollei kestä pakkeja, ei kannata pyytääkään.

• Toisella puolella
        - kirjoitti:

..pakkeja joutuu pohtimaan vielä vuosien jälkeenkin. ei kukaan mies sellaista tee. jollei kestä pakkeja, ei kannata pyytääkään.

Kyllähän miehet pohtii ihan yhtä lailla, mutta ei ikinä tietysti juttele kenenkään kanssa. Kerro ihmeessä viisaana minullekin miten sellaisen unohtaa, joka erikseen pyysi upouutta poikaystävääni kertomaan minulle muuttaneensa yhteen tyttöystävänsä kanssa vihjaillen että minun olisi hyvä kuulla se.

• Lapaset

on miehelläkin antaa rukkaset, mikä velvollisuus miehillä on lähteä joka naisen mukaan, jos nyt naista sattuu kiinnostamaan.
      Vuosia pakkeja saaneena niitä on turha miettiä jälkeen päin, niitä tulee ja menee. Aina ei onnistu, naistenkin on siihen totuttava. Mietippä toisenkin kerran, kun itse annat pakit mihelle.

• anna

Hyvä pointti..minäkin olen saanut rukkaset ja tutulta vielä..pari kertaa ennen sitä annoin kyllä itsekin rukkaset miehelle, mutta vain siksi, että odottelin, että saisin tanssia tämän tuttuni kanssa. Pahaltahan se rukkasten saaminen tuntuu. Enää en taida edes uskaltaa ketään kysyäkään.

• anna

toisaalta kai minä halusin uskoa, etten olisi ollut "joka nainen". Olimmehan tunteneet toisemme jo aiemmin...mutta taisinpa olla yksi muista:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe