Oonkohan mä outo?

M21

Mutta noi baarit ei kiinnosta, eivät vaan ole koskaan kiinnostaneet - ehkä sieltä saa jotain säälipillua mut ei sekään kiinnosta. Mun mielestä sieltä ei voi sitä oikeaakaan löytää, eikä mistään muualtakaan.

10

1576

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baarit on turhia

      Netistä löytää kätevämmin ja vaivattomammin seuraa kuin mistään baareista. Oli sitten kyse "siitä oikeasta", seksiseurasta tai ihan vaan juttukavereista.

      • M21

        on kokemusta. "Seurustelusta", mutta tosi asiassa oli seksisuhde vaan:)

        Nyt taas jotain kehitteillä mut tiedä häntä. Baarit on vaan jostain niin syvältä.


      • tyttönen****
        M21 kirjoitti:

        on kokemusta. "Seurustelusta", mutta tosi asiassa oli seksisuhde vaan:)

        Nyt taas jotain kehitteillä mut tiedä häntä. Baarit on vaan jostain niin syvältä.

        Olen samaa mieltä.. :( Eri asia olisi jos kaikki menisivät baariin pitämään hauskaa ja tutustumaan uusiin ihmisiin eivätkä örveltämään tai etsimään pillua tms. tyhmää.. Mut kun näin ei ole niin päätin pysytellä ainakin tänä v.loppuna poissa sillä tänään niitä örveltäjiä on siellä sankoin joukoin.. ;) Kumpa ihmiset alkaisivat fiksuiksi niin baaritkin olisivat mukavampia paikkoja.. :)


    • joka tähän tapaan ajattelee

    • välitä...

      baareista. Olen 22v mies ja olen käyny 4 kertaa baarissa. Sielä ei vaan jaksa notkua ku eihän sielä voi edes jutella huutamatta. Netistä löytää seuraa paremmin ku baareista :)

      • yääk

        En voi sietää baarissa oloa. Koskaan ei mahdu mihinkään istumaan ja joutuu töröttämään koko helvetin illan. Olen käynyt kaksi kertaa baareissa ja ne kerrat olivat täyttä paskaa. Käsittämätöntä että joku joka viikonloppu maksaa siitä, että pääsee katselemaan oksettavia juoppoja, horoja ja muuta rupusakkia jonka ylitse minä ainakin kohoan helposti!


      • Syltty____

        - olen käyny 4 kertaa baarissa.

        - Netistä löytää seuraa paremmin ku baareista :)

        Mistä sinä tiedät, kuinka helposti baareista löytää seuraa kun et ole niissä käynyt? ;)


      • :o)
        Syltty____ kirjoitti:

        - olen käyny 4 kertaa baarissa.

        - Netistä löytää seuraa paremmin ku baareista :)

        Mistä sinä tiedät, kuinka helposti baareista löytää seuraa kun et ole niissä käynyt? ;)

        Joops, ristiriitahan se siinä on ihan selvästi :)

        Onhan minun aika paha mennä sanoo, kuinka sieltä baarista sitä seuraa löytyy kun en sielä kulje, mutta mitä olen juttua kuullut niin ei sieltä sitä kovin helposti löydä. Eli luulisin, että löydän netistä paremmin seuraa kuin baareista, hyvin on seuraa löytyny netistä :)


    • Pepsa

      Sä mitä outo ole! :) Niinkun näet niin jo täälläkin on paljon sellasia jotka mieluummin pysyy baarista pois. Itse käyn kyllä baarissa sillontällön. Mutta tiedätkö mitä? :) Olen vaihtanut asennetta ja nyt todellakin vain mennyt oman kaveriporukan kanssa vähän tanssimaan sen kummempia juomatta, oikeasti keskittynyt niihin kavereihin ja ikäänkun jättänyt huomiotta kaikki muut, niin koko touhu on tullut tosi hauskaksi. Pääsee vähän pois kotinurkista pyörimästä ainakin! Munkaan mielestä todellakaan baarista voi ketään löytää missään tositarkoituksessa, ja onkin paljon miellyttävämpää vain olla siellä oman itsensä ja kavereidensa takia! Antaa niiden muiden olla ja hakea sitä yhden illan juttuaan aivan kaikessa rauhassa, mie meen sinne danssailemaan vaikka sitäkään en osaa. :b Se on se oma seura mikä ratkaisee, möllöttäjien kanssa on ikävämpää mennä kuin impulsiivisten humoristien. :)

    • HannA

      Ei sitä oikeaa olekkaan! Se on vaa se joku - sopiva ehkäpä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe