Kohta..Millois ne taas saapi avata..Oisko 1.5.2008 vaikka sopiva ajankohta? Mites noi väliaikaraportit saapi käsiinsä, eli millä nikillä vois niinku kaikki tulla tänne kirjoittaan ekaa kertaa ja kyseleen tilanteesta...No, luultavasti saan vastauksen osapuoliin 2008. Kjäh!
Hyvää vappua ja juopuneille seuraava toivomus. Toivottavasti teillä on kaamee kapula ja se DNA myymälä on helkutin kaukana! Hahahahahahhahahahhaahahhahahaaaaaa!
Ja köh! Mitä, eikö kukaan vastaa näin hyvään avaukseen?
Tietokoneet kiinni !!!
21
1401
Vastaukset
Ai miks pitää laittaa koneet kiinni ja avata vasta 2008? Sä taidat olla itse ihan vappujuopunut. Vai tarkoititko Pumpulin haastetta? Mutta sehän oli vain päivän haaste ja sen päivän saapi itse valita. Muistaakseni.
Olipahan hieno riverdance esitys äsken telkkarissa. Eipä onnistuis multa moiset askeleet ikinä. Onnistuisko sulta?- Jermu
Olen parkettien partaveitsi ja katuojien Casanova.
- älä viitti
Jermu kirjoitti:
yök.
- Kaksitypy
älä viitti kirjoitti:
yök.
Mikä on feikki?Mie kun en noita sanakotkotuksia ymmärrä.Mutta sen näen ettei Jermu nimi ole rekisteröity joten älä hauku syyttömiä.
Jermu kirjoitti:
Olisin voinut luulla että olet avauksen Jermu?
Mitä pahaa olen sulle tehnyt että vastaat tuolla tavalla ihan asialliseen kysymykseeni ja käytät Jermun nikkiä ja yrität huijata mua?- Jermu
avasin siis koneita. Pumpulihaaste, vappu ja kapula. Mä teen töitä koko ajan, niin kerkee tässä vappuja...Joulua rupeen valmisteleen. Kjäh!
- Jermu
Jermu kirjoitti:
No uskotaan ihan kerralla.
- Jermu
Kaksitypy kirjoitti:
Mikä on feikki?Mie kun en noita sanakotkotuksia ymmärrä.Mutta sen näen ettei Jermu nimi ole rekisteröity joten älä hauku syyttömiä.
Mutta sellaista tyyppiä, joka käyttää toisen nikkiä, sanotaan feikiksi. Toi feikki ei ole syytön, joten sitä saapi haukkua, niin paljon kuin kerkee. Se on osa sitä hauskuutta.
- Jermu
Mariet kirjoitti:
Olisin voinut luulla että olet avauksen Jermu?
Mitä pahaa olen sulle tehnyt että vastaat tuolla tavalla ihan asialliseen kysymykseeni ja käytät Jermun nikkiä ja yrität huijata mua?Miksi sinä suutut tuolla lailla veikille. Veikki on luuseri ja kuinka se luuseri sinua osais huijata..Aijai, ryhtistäyty nyt Marijetti ja lyö tuota veikkiä sanansäilällä kuonoon. Kjäh!
- tuo kaksi-
Jermu kirjoitti:
Mutta sellaista tyyppiä, joka käyttää toisen nikkiä, sanotaan feikiksi. Toi feikki ei ole syytön, joten sitä saapi haukkua, niin paljon kuin kerkee. Se on osa sitä hauskuutta.
typy tavallaan ole myös feikki, vai onko ykstypy ottanut uuden nikin?
- Jermu
tuo kaksi- kirjoitti:
typy tavallaan ole myös feikki, vai onko ykstypy ottanut uuden nikin?
Ei niin kovasti..Supatellaan tälleen mustalla tekstillä, niinku sätissä privalla...No jooo jooo, mutta ollaan vaan kato, niiinku ei olis taaaaaaskaan huomattuna mitään..Sitten nauretaan oikein aprillinaurut päälle..Katellaan..
Jermu kirjoitti:
Miksi sinä suutut tuolla lailla veikille. Veikki on luuseri ja kuinka se luuseri sinua osais huijata..Aijai, ryhtistäyty nyt Marijetti ja lyö tuota veikkiä sanansäilällä kuonoon. Kjäh!
Mutta kyllä minä veikeille oikein kovasti suutun.
- animattiN
konetta kii pistä ja ei oo kapulaa, paitsi virtuaalisesti. :)
- Jermu
Mullakaan ei ole kapuloita, muualle, kuin rattaisiin heitettäväksi. Töissä meni juhannus. Miksei immeiset osaa olla kunnolla vappuna, niiiiiiiiiiin!
ja avaa sitten joskus vuonna yks ja kaks.
Nyt pitäis olla Jermun kännykkänumero. Sais kertoa väliaikaraportin että hänen avaukseensa on tullu kommentteja.- Jermu
Onko nämä siis niitä paljon puhuttuja vastuksia???? Kjäh!
Jermu kirjoitti:
Onko nämä siis niitä paljon puhuttuja vastuksia???? Kjäh!
Nää on niitä vastauksia. Olit huolissas että tuleekohan näin hyvään avaukseen yhtään vastausta, niin oishan sulle pitäny väliaikatieto saada.
Hyvillä mielin olisit sitten saanu jatkaa läppärin kiinnipitämishaastetta *vai mikä ihme se nyt olikaan*.
- Pumpulipai
Onko sinulla paljon uusia kokemuksia Vapunpäivältä? Viihdyitkö seurassani torilla ja piknikillä?
(Vai länttäsitkö koneesi kiinni lopullisesti?)- Jermu
perskeles, jos kerran ollaan ilman konetta, niin ollaan sitten kunnolla. Oli se sitten päivä tahi pari. kjäh!
- Puhurix
Suakin näkee. Tai lähinnä lukee. Et ole huomannu, että susta on kaffeella keskusteltu?
- Jermu
Luultavasti tulee vaan riitaa ja tappelusta...Hah!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573