Mistä sais kunnon munaa?

Himotar

Hei kaikki pk- seudun naiset!

Tiedättekö, onko Helsingin alueella ketään VAPAATA (

26

17958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soppa-Hannu

      Millainen pitää olla miehen, että on hyvä sängyssä? Mitä pitää osata? Kuinka hyvin täytyy olla varustettu?

      • Himotar

        Hih hih, vai että uteliaisuutta syyhyttää?

        No kuule, jätkän kalun koolla ei HIRVEÄSTI ole väliä (tottakai kaikki alle viissenttiset on aika pikkuruisia), vaan siihen on olemassa kultainen sääntö: "It's not the size that matters, it's the way how you use it." Ja toinen juttu on, että tytöt ei pidä suihinotosta. (En AINAKAAN minä eikä mun 27 kaveriakaan). Mutta tärkeintä on:
        A) kärsivällisyys. Suurin osa naisista ei laukea helposti, ja raivostuttavinta kesken hommailun on se, jos jätkä kysyy: Etkö sä kohta jo tule?
        B) Täytyy tietää, mitä tekee. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta naiset pitää usein hellästä ja etsivästä kosketuksesta, ei köyrimisestä. Ja mitä enemmän rintojen kanssa leikkii, sitä parempi. Niitä ei kuitenkaan koskaan saa näykkiä! Se on suunnilleen ihan sama kuin jos jätkää (sua) purtais kasseista. Mun mielestä huvittavinta on ollut, että mullakin on melko isot (niin, kuolatkaa vaan siellä) ja jätkät on aina niistä innostuneet, mutteivät juurikaan tiedä mitä niillä tekisi pitemmän päälle.
        C) Sisäreisien hively, sively, suutelu, kiusoittelu, lämmin hengitys niitä vasten aiheuttaa usein (ainakin mulle) uskomattomia väristyksiä. Mutta tälläkin alueella hampaat piiloon!
        D) Ja opetusohjelmista näkyy parhaiten, miten naisten ns. "kaikkein pyhintä" on parasta käsitellä. En rupea tässä yksityiskohtia selostamaan, pitää ajatella lapsikatsojia ja sultakin jo kohta tulee. XD Koko sen ajan, kun jätkä liikkuu muijan sisällä, on hyvä hyväillä sitä *krhm!* naurunappulaa. Vehkeen liikkeet ei pitemmän tunnu juuri miltään, joten siinäkään suhteessa ei koolla juuri ole väliä.

        Eiköhän tossa ollut tarpeeksi. Loput saat selvittää itse.

        PS: Treenattu kroppa ja VARSINKIN hauislihakset ovat aina plussaa. (Tietty jokainen pitää mistä pitää, mutta toi on mun näkökulma). Mutta kärsivällisyyttä ja etsivää kosketusta. Ja jos oman orkkusi jälkeen heti käännät kylkeä ja rupeat kuorsaamaan, etkä viitsi tai halua tuottaa nautintoa naimakaverillesi, niin hän ei enää toista kertaa luoksenne tule. Ja tytöt myös aina kertoo näistä asioista kavereilleen, joten voit olla varma, että tällaisen tapauksen jälkeen maineesi surkeana velttonakkina leviää kuin kulovalkea.


      • yutta
        Himotar kirjoitti:

        Hih hih, vai että uteliaisuutta syyhyttää?

        No kuule, jätkän kalun koolla ei HIRVEÄSTI ole väliä (tottakai kaikki alle viissenttiset on aika pikkuruisia), vaan siihen on olemassa kultainen sääntö: "It's not the size that matters, it's the way how you use it." Ja toinen juttu on, että tytöt ei pidä suihinotosta. (En AINAKAAN minä eikä mun 27 kaveriakaan). Mutta tärkeintä on:
        A) kärsivällisyys. Suurin osa naisista ei laukea helposti, ja raivostuttavinta kesken hommailun on se, jos jätkä kysyy: Etkö sä kohta jo tule?
        B) Täytyy tietää, mitä tekee. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta naiset pitää usein hellästä ja etsivästä kosketuksesta, ei köyrimisestä. Ja mitä enemmän rintojen kanssa leikkii, sitä parempi. Niitä ei kuitenkaan koskaan saa näykkiä! Se on suunnilleen ihan sama kuin jos jätkää (sua) purtais kasseista. Mun mielestä huvittavinta on ollut, että mullakin on melko isot (niin, kuolatkaa vaan siellä) ja jätkät on aina niistä innostuneet, mutteivät juurikaan tiedä mitä niillä tekisi pitemmän päälle.
        C) Sisäreisien hively, sively, suutelu, kiusoittelu, lämmin hengitys niitä vasten aiheuttaa usein (ainakin mulle) uskomattomia väristyksiä. Mutta tälläkin alueella hampaat piiloon!
        D) Ja opetusohjelmista näkyy parhaiten, miten naisten ns. "kaikkein pyhintä" on parasta käsitellä. En rupea tässä yksityiskohtia selostamaan, pitää ajatella lapsikatsojia ja sultakin jo kohta tulee. XD Koko sen ajan, kun jätkä liikkuu muijan sisällä, on hyvä hyväillä sitä *krhm!* naurunappulaa. Vehkeen liikkeet ei pitemmän tunnu juuri miltään, joten siinäkään suhteessa ei koolla juuri ole väliä.

        Eiköhän tossa ollut tarpeeksi. Loput saat selvittää itse.

        PS: Treenattu kroppa ja VARSINKIN hauislihakset ovat aina plussaa. (Tietty jokainen pitää mistä pitää, mutta toi on mun näkökulma). Mutta kärsivällisyyttä ja etsivää kosketusta. Ja jos oman orkkusi jälkeen heti käännät kylkeä ja rupeat kuorsaamaan, etkä viitsi tai halua tuottaa nautintoa naimakaverillesi, niin hän ei enää toista kertaa luoksenne tule. Ja tytöt myös aina kertoo näistä asioista kavereilleen, joten voit olla varma, että tällaisen tapauksen jälkeen maineesi surkeana velttonakkina leviää kuin kulovalkea.

        Himotar, etkö sinä kultapieni tiennyt että me stadin muijat tykätään toisistamme. Kundit saa harjata toisiaaan tai vaikka norsuja Korkeasaaressa. Eihän nää paikalliset kollit osaa mitään kun kukaan ei ole opettanut.

        Niin että sun opetusta kovasti täällä kaivataan. Ehdotan että käyt läpi espan ja manskun tasokkaat baarit ja valitset sopivat oppilaat. Tyylitajullasi erottanet oikein pukeutuneet ja dressmannin pojat toisistaan.

        Ja huomaa: oraaliseksinihilismin voit huoletta jättää kotiin. Kulli kurkkuun jos meinaat saada stadin jannut juhlakuntoon! Eihän ne muuta ole saanut kuin toistensa suuta, norsua ja Hartwall-areenan takaovea. Turha sitä on pelätä. Noin kokeneena villikkona osaat kyllä siirtää päätäsi ennen kuin mälli kajahtaa kurkkuusi.

        Ja perkele! Jos ei jannut viieeellläääkkkään tiedä miten rintoja hyväillään, niin kyllä neiti voi ihan itse opastaa. Mä ainakin luulen että mun etumusto - joka muuten pysyy ryhdissään silikonitta - tykkää erilaisesta lähikontaktista kun sun kuolamagneetit.

        Ja arvaas mitä vielä... Mä saatana laukean helpolla. Ei tarvi vehdata koko yötä. Ja toinenkin tulee, mutta se onkin eri juttu... ;) Siihen tarvitaan sitä maankuulua yhteispeliä. Se ei käy niin että mä vaan makaan ku lahna ja luulen että orkut paukkuu ku joku hinuri höyryää yllä, alla tai sivulla.

        Olkoon nää meidän jannut millaisia tahansa, niin kyllä ne perkeleet on siitä ketkuja, että mitä enemmän niiden kanssa koittaa pelata yhteispeliä, Sitä. Paremmalta. Tuntuu.

        Että ei muuta kuin tervetuloa. Eiköhän sullekin joku sihteeri löydy;)


      • ..oli hyvä!
        yutta kirjoitti:

        Himotar, etkö sinä kultapieni tiennyt että me stadin muijat tykätään toisistamme. Kundit saa harjata toisiaaan tai vaikka norsuja Korkeasaaressa. Eihän nää paikalliset kollit osaa mitään kun kukaan ei ole opettanut.

        Niin että sun opetusta kovasti täällä kaivataan. Ehdotan että käyt läpi espan ja manskun tasokkaat baarit ja valitset sopivat oppilaat. Tyylitajullasi erottanet oikein pukeutuneet ja dressmannin pojat toisistaan.

        Ja huomaa: oraaliseksinihilismin voit huoletta jättää kotiin. Kulli kurkkuun jos meinaat saada stadin jannut juhlakuntoon! Eihän ne muuta ole saanut kuin toistensa suuta, norsua ja Hartwall-areenan takaovea. Turha sitä on pelätä. Noin kokeneena villikkona osaat kyllä siirtää päätäsi ennen kuin mälli kajahtaa kurkkuusi.

        Ja perkele! Jos ei jannut viieeellläääkkkään tiedä miten rintoja hyväillään, niin kyllä neiti voi ihan itse opastaa. Mä ainakin luulen että mun etumusto - joka muuten pysyy ryhdissään silikonitta - tykkää erilaisesta lähikontaktista kun sun kuolamagneetit.

        Ja arvaas mitä vielä... Mä saatana laukean helpolla. Ei tarvi vehdata koko yötä. Ja toinenkin tulee, mutta se onkin eri juttu... ;) Siihen tarvitaan sitä maankuulua yhteispeliä. Se ei käy niin että mä vaan makaan ku lahna ja luulen että orkut paukkuu ku joku hinuri höyryää yllä, alla tai sivulla.

        Olkoon nää meidän jannut millaisia tahansa, niin kyllä ne perkeleet on siitä ketkuja, että mitä enemmän niiden kanssa koittaa pelata yhteispeliä, Sitä. Paremmalta. Tuntuu.

        Että ei muuta kuin tervetuloa. Eiköhän sullekin joku sihteeri löydy;)

        puhut asiaa! yutta on rautaa!


      • tiukkatavara

        kyl kool on merkitystä!älkää yrittäkö kieltää1jos joku löysäpimppi väittää et kool ei väliä ni ilmottautukoon mulle ni mää nuolen tajun kankaalle!


      • tiukkkatavara
        Himotar kirjoitti:

        Hih hih, vai että uteliaisuutta syyhyttää?

        No kuule, jätkän kalun koolla ei HIRVEÄSTI ole väliä (tottakai kaikki alle viissenttiset on aika pikkuruisia), vaan siihen on olemassa kultainen sääntö: "It's not the size that matters, it's the way how you use it." Ja toinen juttu on, että tytöt ei pidä suihinotosta. (En AINAKAAN minä eikä mun 27 kaveriakaan). Mutta tärkeintä on:
        A) kärsivällisyys. Suurin osa naisista ei laukea helposti, ja raivostuttavinta kesken hommailun on se, jos jätkä kysyy: Etkö sä kohta jo tule?
        B) Täytyy tietää, mitä tekee. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta naiset pitää usein hellästä ja etsivästä kosketuksesta, ei köyrimisestä. Ja mitä enemmän rintojen kanssa leikkii, sitä parempi. Niitä ei kuitenkaan koskaan saa näykkiä! Se on suunnilleen ihan sama kuin jos jätkää (sua) purtais kasseista. Mun mielestä huvittavinta on ollut, että mullakin on melko isot (niin, kuolatkaa vaan siellä) ja jätkät on aina niistä innostuneet, mutteivät juurikaan tiedä mitä niillä tekisi pitemmän päälle.
        C) Sisäreisien hively, sively, suutelu, kiusoittelu, lämmin hengitys niitä vasten aiheuttaa usein (ainakin mulle) uskomattomia väristyksiä. Mutta tälläkin alueella hampaat piiloon!
        D) Ja opetusohjelmista näkyy parhaiten, miten naisten ns. "kaikkein pyhintä" on parasta käsitellä. En rupea tässä yksityiskohtia selostamaan, pitää ajatella lapsikatsojia ja sultakin jo kohta tulee. XD Koko sen ajan, kun jätkä liikkuu muijan sisällä, on hyvä hyväillä sitä *krhm!* naurunappulaa. Vehkeen liikkeet ei pitemmän tunnu juuri miltään, joten siinäkään suhteessa ei koolla juuri ole väliä.

        Eiköhän tossa ollut tarpeeksi. Loput saat selvittää itse.

        PS: Treenattu kroppa ja VARSINKIN hauislihakset ovat aina plussaa. (Tietty jokainen pitää mistä pitää, mutta toi on mun näkökulma). Mutta kärsivällisyyttä ja etsivää kosketusta. Ja jos oman orkkusi jälkeen heti käännät kylkeä ja rupeat kuorsaamaan, etkä viitsi tai halua tuottaa nautintoa naimakaverillesi, niin hän ei enää toista kertaa luoksenne tule. Ja tytöt myös aina kertoo näistä asioista kavereilleen, joten voit olla varma, että tällaisen tapauksen jälkeen maineesi surkeana velttonakkina leviää kuin kulovalkea.

        et sä voi olla tosissas!!!mun exälllä oli joku 2,4senttinen.Vaikse yritti ja yritti ni ei kuule tämä likka tyydyttyny si millään!eikä tod kiinni mun pimpin tiukkuudesta!kun se on niin tiukka ku olla voi!et kyl sil koolla ON väliä!kun se työns sen mun suuhun ni emmä ees huomannu et se oli siellä...


      • ItseKuumuus
        Himotar kirjoitti:

        Hih hih, vai että uteliaisuutta syyhyttää?

        No kuule, jätkän kalun koolla ei HIRVEÄSTI ole väliä (tottakai kaikki alle viissenttiset on aika pikkuruisia), vaan siihen on olemassa kultainen sääntö: "It's not the size that matters, it's the way how you use it." Ja toinen juttu on, että tytöt ei pidä suihinotosta. (En AINAKAAN minä eikä mun 27 kaveriakaan). Mutta tärkeintä on:
        A) kärsivällisyys. Suurin osa naisista ei laukea helposti, ja raivostuttavinta kesken hommailun on se, jos jätkä kysyy: Etkö sä kohta jo tule?
        B) Täytyy tietää, mitä tekee. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta naiset pitää usein hellästä ja etsivästä kosketuksesta, ei köyrimisestä. Ja mitä enemmän rintojen kanssa leikkii, sitä parempi. Niitä ei kuitenkaan koskaan saa näykkiä! Se on suunnilleen ihan sama kuin jos jätkää (sua) purtais kasseista. Mun mielestä huvittavinta on ollut, että mullakin on melko isot (niin, kuolatkaa vaan siellä) ja jätkät on aina niistä innostuneet, mutteivät juurikaan tiedä mitä niillä tekisi pitemmän päälle.
        C) Sisäreisien hively, sively, suutelu, kiusoittelu, lämmin hengitys niitä vasten aiheuttaa usein (ainakin mulle) uskomattomia väristyksiä. Mutta tälläkin alueella hampaat piiloon!
        D) Ja opetusohjelmista näkyy parhaiten, miten naisten ns. "kaikkein pyhintä" on parasta käsitellä. En rupea tässä yksityiskohtia selostamaan, pitää ajatella lapsikatsojia ja sultakin jo kohta tulee. XD Koko sen ajan, kun jätkä liikkuu muijan sisällä, on hyvä hyväillä sitä *krhm!* naurunappulaa. Vehkeen liikkeet ei pitemmän tunnu juuri miltään, joten siinäkään suhteessa ei koolla juuri ole väliä.

        Eiköhän tossa ollut tarpeeksi. Loput saat selvittää itse.

        PS: Treenattu kroppa ja VARSINKIN hauislihakset ovat aina plussaa. (Tietty jokainen pitää mistä pitää, mutta toi on mun näkökulma). Mutta kärsivällisyyttä ja etsivää kosketusta. Ja jos oman orkkusi jälkeen heti käännät kylkeä ja rupeat kuorsaamaan, etkä viitsi tai halua tuottaa nautintoa naimakaverillesi, niin hän ei enää toista kertaa luoksenne tule. Ja tytöt myös aina kertoo näistä asioista kavereilleen, joten voit olla varma, että tällaisen tapauksen jälkeen maineesi surkeana velttonakkina leviää kuin kulovalkea.

        Viestissäsi sanoit, että "tytöt ei pidä suihinotosta. (En AINAKAAN minä eikä mun 27 kaveriakaan)". Se, että sä ja sun 27 kaveria ei siitä tykkää, ei todellakaan tarkoita, etteikö tytöt siitä tykkäis. Jos mä saisin suihin ottaa, niin ottaisin kunnolla. Kuin myös kaverinikin.

        Viestistäsi paistaa läpi nuori ikä ja kokemattomuus. Mitä voit odottaa seksiltä entuudestaan tuntemattoman ihmisen kanssa, kun ei voi tietää mistä toinen pitää ja miten reagoi erilaisiin kosketuksiin. Sinäkin näytät hakevan vain omaa tyydytystäsi, olematta valmis antamaan miehelle mitään. Kun seksin tavoitteena on luokitus "hyvä" tai "erinomainen", pitää molempien antaa. "Jos haluu saada on pakko antaa...". On myös syytä itse opetella ihmissuhdetaitoja sen verran, että kykenee tulkitsemaan toisen eleitä, ilmeitä ja ääniä reaaliaikaisesti, sillä toista tilaisuutta et yhdenillanjuttujen kanssa ehkä saa. Se, että kaikki sujuu saumattomasti alusta loppuun entuudestaan tuntemattoman kanssa, on varmasti aika harvinaista, ja sinun asenteellasi ei välttämättä osu kohdallesi vielä tänään...


      • Dj_lailo
        tiukkatavara kirjoitti:

        kyl kool on merkitystä!älkää yrittäkö kieltää1jos joku löysäpimppi väittää et kool ei väliä ni ilmottautukoon mulle ni mää nuolen tajun kankaalle!

        Mul on aika iso muistan viimeksi ku laitoin yks tytön persessä siltä tuli vertaa ku kul on niin iso ja ku se näki sen se sanoi mulle wow tää ei varmaa mahtuu sisään.... mut kyl loppussa meni jos haluut voit soittaa mul on paikka ja olen 185cm... voit tulla käymään jos haluut 0415034721 ja mut kutsutaan lailo


      • keskikokoinen
        tiukkkatavara kirjoitti:

        et sä voi olla tosissas!!!mun exälllä oli joku 2,4senttinen.Vaikse yritti ja yritti ni ei kuule tämä likka tyydyttyny si millään!eikä tod kiinni mun pimpin tiukkuudesta!kun se on niin tiukka ku olla voi!et kyl sil koolla ON väliä!kun se työns sen mun suuhun ni emmä ees huomannu et se oli siellä...

        ..vaan miten sitä osaa käyttää! Ja se et taida osata laisinkaan niitä alapäälihaksias hallita ku ei tunnu missään! Etkä ehkä ookkaan ihan niin tiukkaa ja laadukasta tavaraa kuin uskot


      • Anonyymi

        Aivan ihanaa, tuu mun luo.


      • Anonyymi

    • aikuinen mies auttaa

      Vastaa niin kehitetään oikeen kunnon juttu tänne kotipuoleen,niin ei tarvii juosta hesassa.

    • sellainen

      mut miks ihmeessä sua naisin?

    • aatee

      Laitilasta. Munapitäjästä. Mee sinne, onneton, mielikuvitukseton tunaritar.

    • reinikaisen muija

      Ans mää arvaan!

      Sull kyä viäl huanosti! Ens sää pirät äijii panokoneina. Sitt sää kyllästyt niihin. Kuka haisee pahalt, kellä on liian käyrä värkki ja jokkaisess vähä jotai vikaa... Sit sää saakelin pentu meet ja teet johtopäätökse: ei tarpeeks hyvää miäst missää ookka, ne on kaikki sikoi.

      Etkä sää lainkaan huamaa, ettes sää niist ukoist muuta haluakaan sitä yhtä vaa... Sitä mitä yleensä aatellaan ett ne sikamaiset miähet haluaa.

      Etkö sää hemmeti pahvipää huamaa, ett ne miähet on useimmiten ihmisii, ei sikoi. Ne saakelit rakastuu ja haluuvat pitää susta hualta. Mut sää vaan jahtaat jotain orkkuu... jonka sää saat muuten parhaiten ihan itseksesi. Tai nimii päiväkirjan sivuill, tai mitä ikinä haluukkin. Villii seksii... kyll sitä piisaa.

      Kyll sää tyhmä tyttö niin kauhiast olet hakoteill, etten mää ollenka ymmärrä kuin sun vanhempas o sut kotoo pois päästäny.

      Jaa kuule likka, kyll sua joku viäl huarakski haukkuu. Ei se fiksuu oo, muttei ihan tyhjäänkään perustu. Se mitä sää sanot ett 'vain' viiden kanssa nainut, on kuule keskimäärästä enemmän. Mee ny vaiks Kontulan ja Haavio-Mannilan opuksista kattomaan. Ja toisekseen, ei sitä huaraks haukkumista aina katota luukumäärän perusteel, vaa se perustuu just sihen mitä sää oot tekemässä: käyttämässä toisii omien seskihalujen tyydyttämiseen. Sää näytät olevan niin saakelin kooho, ettet lainka suastu tajuamaan, et seksiin liittyy tunteita ihan aina. Sää myännät sen vast sitte ku oot haalinu sänkyyn sikamaiset miähet, polttanu niiden siivet kun ne ei piisaa sull, ja omat siipes ku tuut surulliseks siit ettei mikään tunnu miltää.
      Ja sitte toi et sä meet sänkyyn vapaan vapairen kanssa. Et sää kuule ainoa törkimys tällä pallolla oo. Kyll joku äijä sull valehtelee olevas vapaa. Ja sää muuten uskot, ku et kerran osaa ajatuksia lukee. Ja toi 'kuka tahansa...' Mää saatan arvat ny väärin, mutt vaikka sää sen hurskaasti laitat sen tonne moraalisten puolustelujen lauseeseen, ni mä veikkaan et sä tarkotat sill lähinnä samaa ku muut keskinkertasen ajatuksen tullen tarkottaa vaik 'tasokkaall'. Asia on aika yksinkertane: sää haet yhren yän seuraa, ja sitt viäl kehtaat väittää ettei sull kuka vaa kelpaa. Mistäs hitosta sää pikkuhiprakassa muka selvää otat, kummonen äijä se sun visanvinguttaja o, kun sää sen kerran vartti sitte tapasit?

      Pahimmass tapauksess - ja siit on merkkin toi ett sää näköjään luulet saavas iha ite päättää mikä o oikein tai väärin - sää et ikinä ees tuu huamaamaan ett sun pahan olon syy oot sä iha ite. Sää vaan ajattelet olevas joka tapaukses hyvä ja sälytät syyn muill. Jotkut koohot on tommosii hautaa asti. Ei ne koskaan tosiaan jouru tuntemaan sitä tuskaa ett huamaisivat olevans vääräs. Kun kerra eivä pirä sitä mahrollisena, kun kerran ain muuttavat tota moraalians oman miälisyyhyns mukaan. Mutt kyll sull vähän saakelin kauheet tulee olemaan, ku kaikki on vaan merkityksetönt mössöö.

      En mää ees viitti sull tän jälkeen sanoo, ett mees ny vähäks aikaa miättimää. Ei sun päässäs mittän liiku. Sun aatokset seilaa tual klitoriksen paikkeil. Mää sano suaraa ett sut pitäs kiikuttaa kiiruusti takasi vanhempie tai joittenki muitte auktoriteettie huastaa ja kattoo vaik viiren vuaren pääst uurelleen. Ja tän mää sanon kokemuksell. Mää olen kusipäisii mukeloi hoitanu päivätyäkseni semmoses paikas mihi ei iha yhrell autovarkaurell pääse. Ja mää sano viäl, ett mun oma likka, joka just täyttää 16 ja o lukioss, hoitaa senttän poikakaveris ja miäspualiset ystäväs paljo paremmin, vaik o noinkin paljon sua nuarempi. Hölmöileehä ne, mutt kyll mää nään ett ne viihtyy toistes seuras kaksin ja porukall, ku kerran viittivät samas remmis liikkuu kuukaurest ja vuarest toisee. Se o sitä mitä mää sanon tasapainoseks nuaruureks.

      (Turhaa mä tän sulle kirjotin, mutt jos joku muu vaik saisi täst eres jotain)

      • Sekasi

        Tuntuu kyllä uskomattomalta lukea näin perkeleen hyvää tekstiä. On siellä jossain joku, joka osaa pukea ajatuksensa sanoiksi. Siinä tuli kyllä varmasti kaikki mitä minäkin oisin tahtonut sanoa, vaan kun en osaa pukea ajatuksiani sanoiksi...Kiitos sinulle "reinikaisen muija", tuli tyhjentynyt olo, kuin itse olisi tuon kirjoittanut.


      • Reinikaiska
        Sekasi kirjoitti:

        Tuntuu kyllä uskomattomalta lukea näin perkeleen hyvää tekstiä. On siellä jossain joku, joka osaa pukea ajatuksensa sanoiksi. Siinä tuli kyllä varmasti kaikki mitä minäkin oisin tahtonut sanoa, vaan kun en osaa pukea ajatuksiani sanoiksi...Kiitos sinulle "reinikaisen muija", tuli tyhjentynyt olo, kuin itse olisi tuon kirjoittanut.

        Älkää te imarrelko mua! Mää en näit juttui keksi tyhjäst. Kyll ne tulee kokemuksest - tualt syrämest, ja jotai o vissii opittu pakaroitte ja kantapää kautt. Mutt hyvält tuntuu jos oon iloks ollu, ja hyäryks.

        Ja kyll mää hiljaa toivon ja rukoile, ett tää likkalapsi lukis tän metakan jonka sai aikaan.


      • Nuoltu

        Minäkin olen 66 vuotias mies, ja sairas, ei seiso, tullaan helsinkiin keskiviikkona, jos jollekin kelpaa 58 vuotias tiukka pillu niin panna saa, ja vaikka urakalla. ei muuten yhtään lasta, mutta vaatii että vittu on nuoltava, otaa suihin.


    • reinikaiska

      Kuules, likka. Anna ny anteeks mun kiukkune vuaratus. En mää sitä peru, mutt olisin mää vähä kauniimmin voinu sanoa.

      Se, että helsingin jannut ei sua tyyryttäny voi johtuu siitä, ettet sä niille mitään merkinny. Ne käytti sun pillua masturbointivälineenä. Tuuttasivat sun sisään ja olivat tyytyväisiä kun saivat orkun. Sää pirät niit poikii huanoin seksis, etkä ees huamaa et sua käytetään. Ei niit mitenkään välttämättä kiinnostanutkaan miltä susta tuntuu.

      Mää sanon viäl kerra, vaik viimeks sanoinki etten varota toiste. Miätis nyt mitä sää siltä sänkypuuhalta toivot ja haluat. Se on likka yhteispeliä, ja jos sää et sitä haluu myäntää, ni et sää hyvää seksii tuu koskaan kokemaankaan.

    • neuvo

      odottaessasi kunnon munaa voit seurustella tekomulkun kanssa..minäkin tein niin, vittu vieläkin kipeä..:)

    • Khalimbra

      Voi lapsi, lapsi lapsi...

      Ethän sä VOI olla noin tietämätön? Ei kai kukaan noin tosissaan ajattele? Kuulehan, vaikka joissain telkkarisarjoissa yhden yön jutut kuvataankin joskus upeina, spontaaneina ja maatajärisyttävinä kokemuksina, ei ne sellaisia tosielämässä ole.

      Sun pitäis katsoa itteäs peiliin ja kysyä mitä sä oikeasti haluat. Haluatko sä jonkun hätäisen pikapanon jätkän tunkkaisessa huoneessa, vai haluatko oikeaa tyydytystä (mikäli luin oikein, sitä sä nimenomaan etsit)? Jos näin on, niin sen eteen on usein tehtävä enemmän tai vähemmän töitä. Älä edes viitti kirjotella enempää, sähän näit miten pellen maine sulle on karttunut. Kyllä kannattais ensin vähän ottaa asioista selvää, ennen kuin niitä lähtee kailottamaan...

      Ja jos oikein epätoivoselta tuntuu, niin ainahan on jotkut palstat tätäkin varten.

      Ja reinikaiska oli täysin oikeassa. Ei mitään lisättävää.

    • Kikuli

      muna siitä parane,kun paikkakuntaa vaihat vaikka menisit honoluluun asti.
      Kyllä sitä täällä Mancessakin pökköö löytyy jos sen tarpees oot ja halvin vaihtoehto ilman matkakuluja on poiketa sivaan ja ostaa sieltä aito HK:n suomi (kahden paketti)ja viettää rauhallinen koti-ilta vaihtoehtojen merkeissä.

    • hasse

      täällä ois 61 vuotias jolla ois kova kyrpä
      koko yön

    • Anonyymi

      Oulainen naista nyt salaa sais kyrpää oon 32v mies tuu autolla käymään saat munaa haluatko kunnolla 0466154835

    • Anonyymi

      munaa saa kaupasta. siellä on suuri ja kattava valikima, on vapaan kanan, lukitun kanan, pienen kanan, ison kanan, luomu kanan, tehotuotanto kanan. on luomua ja epäluomua, vegaanista en ole vielä löytänyt mutta perjantaina lähetään tyttöjenkaa munajahtiin, pikkujoulujen kunniaksi! tavoitteena kiertää kaikki suomen munamyymälät. voin ilmoittaa jos löydän lisävalikoimaa

    • Anonyymi

      asuntoloista ja hotelleista... isoa...huh!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. 227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe