merimiehistä

tulevan merimiehen morsian

heips kaikille! haluaisin tiedustella vähän merimiehistä ja heiloista. kuinka pitkiä työreissuja on ja miten luottamus ja yhteys on pelannu? ja muutenkin yleistä merimiehistä ja suhteista heihin. olisin todella kiitollinen mahdollisista vastauksista.

41

6850

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mut

        ei kannata yleistää.. tollasia tietty joukkoon aina mahtuu niinkuin ihan tavallisessakin elämässä. Yhtälailla normaalissakin suhteessa tapahtuu tuota pettämistä yms.sitä vain yleistetään helposti merimiehiin.
        Ite olen merimiehen avovaimo ja meillä suhde toimii erittäin hyvin. Luottamusta ja kärsivällisyyttä tietty merimiehen vaimolta vaaditaan mutta ite olen tyytyväinen tähän meidän tilanteeseen.


    • on merimiehen..

      avovaimo. Mieheni on töissä rahtilaivalla. Työkeikat hänellä kestää n.2-6 viikkoo, riippuu mikä tilanne on.
      Ite olen tykännyt tästä tahdista koska tietää et mies on sitten kotona samanverran mitä on merilläkin. Ainaki omalla kohdalla se on ollu niin et aika tuntuu ihan lentävän kun mies on kotona mut sit kun on merillä niin tuntuu et aika vain matelee ja vain odottaa sitä päivää kun mies taas rantautuu. Merimiehen naiselta vaaditaan aikalailla kaikkea ja ennenkaikkea sitä kärsivällisyyttä...Kaikkihan ei tällasta suhdetta jaksais ja luottamus täytyy olla luja.
      Meillä tää suhde toimii todella hyvin ja luottamus pelaa puolin ja toisin. Aluksi itekin epäilin suhdettamme koska merimiehistä kuulee aina mitä sattuu esim. naisia joka satamassa mutta ei se kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, riippuu miehestä. yhteyden pito meillä on ihan päivittäistä eli jos ei soitella niin sit lähetellään tekstareita.
      Mutta todellakin työreissujen pituus riippuu työpaikasta ja työtehtävästä.

      • ex ja to-

        dellakaan en omasta olisi uskonut, koska vannoi kuinka luotettava on, mutta siihen pettämiseen se tosiaan kaatui se suhde, koskaan ei omastaan kukaan usko enkä tosiaan väitä että niin kaikki tekee!


      • ja hänen näkökantansa
        ex ja to- kirjoitti:

        dellakaan en omasta olisi uskonut, koska vannoi kuinka luotettava on, mutta siihen pettämiseen se tosiaan kaatui se suhde, koskaan ei omastaan kukaan usko enkä tosiaan väitä että niin kaikki tekee!

        on täysin samanlainen kuin alussa oleva linkki kertoo! Eli ihan jokainen ainakin näissä risteilyaluksissa pettää, mutta enpä siitä sen enempää tiedä! Ei ilmeisesti tiedä yhtään työkaveria joka ei pettäisi. Ja tosiaan on kertonut aika yököttäviä juttuja näistä homo-hetero miehistä, jos tyttöystävä olisin tämänlaiselle jolla töissä homo suhde- voisin oksentaa, mutta onneksi oma kulta jokapäivä kotona=)Onko se sitten onni tiedä häntä!


      • UberBlondi
        ja hänen näkökantansa kirjoitti:

        on täysin samanlainen kuin alussa oleva linkki kertoo! Eli ihan jokainen ainakin näissä risteilyaluksissa pettää, mutta enpä siitä sen enempää tiedä! Ei ilmeisesti tiedä yhtään työkaveria joka ei pettäisi. Ja tosiaan on kertonut aika yököttäviä juttuja näistä homo-hetero miehistä, jos tyttöystävä olisin tämänlaiselle jolla töissä homo suhde- voisin oksentaa, mutta onneksi oma kulta jokapäivä kotona=)Onko se sitten onni tiedä häntä!

        voi luoja ! mäkin haluisin tavata tän merinaisen ja tietää mistä laivasta on kyse! Itse olen myös laivalla töissä ja risteilyaluksella hyvinkin, kyllä siellä ns. kunnon ihmisiäkin on, joilla on perhe kotona ja kiltisti ollaan. Tollaisille laivoille mahtuu sekä että.. joten ei kannata yleistää, ei noin vahvasti ainakaan. Ja eiköhän tää oo jo kulunut juttu, tuskin se ammatista on kiinni se pettäminen. Miettikääs lentoemoja sun muita.


    • menee

      seksiä laivoilla ja juhlintaa satamassa jos on aikaa...

      Terv: Merimies, mutta nainen

      En ole tavannut miestä uskollista laivoilla...kaikki ne pettää tavalla tai toisella

      • utelias

        merinainen, mikä laiva?


      • paljasta
        utelias kirjoitti:

        merinainen, mikä laiva?

        mutta aika sama meininki näyttäisi olevan joka paikassa... viime viikolla tuli oltua taas erään merimiehen kanssa, kihloissa..ja pieni lapsi kotona..aiaiiaiaiaiiiii....

        ELÄMÄ ON...kestäkää...


      • ...
        paljasta kirjoitti:

        mutta aika sama meininki näyttäisi olevan joka paikassa... viime viikolla tuli oltua taas erään merimiehen kanssa, kihloissa..ja pieni lapsi kotona..aiaiiaiaiaiiiii....

        ELÄMÄ ON...kestäkää...

        ???


      • sanoa
        ... kirjoitti:

        ???

        et näin on... jos tahtoo seurustella merimiehen kanssa, on vaan pakko hyväksyy tämä. Usein kuitenkin se kotona odottava muija on aina ykkönen, mutta siis.... jos tätä asiaa rupeaa miettimään liikaa niin hulluks tulee. Eikä nää ikinä myöntäs...


      • morsaikku

        mitä tarkoitit tolla että pettää tavalla tai toisella? mä ainakin luotan täysin omaan merimieheeni. tiedän ettei se pettäisi vaikka mikä olisi. ei ole sen luontonen ihminen.ennemmin se ensiks jättäis mut ja vasta sit alkais vehtaan muiden kanssa. mun mielestä on väärin yleistää pettäistä, että kaikki merimiehet tekee sitä. poikkeuksia on. oli sit kyseessä risteily tai rahtilaiva. omani on kuukaudeks lähössä risteilylaivalle, enkä usko että pettää. luotan ihan täysin.helmiä löytyy sikojen joukosta.


      • I.I.
        morsaikku kirjoitti:

        mitä tarkoitit tolla että pettää tavalla tai toisella? mä ainakin luotan täysin omaan merimieheeni. tiedän ettei se pettäisi vaikka mikä olisi. ei ole sen luontonen ihminen.ennemmin se ensiks jättäis mut ja vasta sit alkais vehtaan muiden kanssa. mun mielestä on väärin yleistää pettäistä, että kaikki merimiehet tekee sitä. poikkeuksia on. oli sit kyseessä risteily tai rahtilaiva. omani on kuukaudeks lähössä risteilylaivalle, enkä usko että pettää. luotan ihan täysin.helmiä löytyy sikojen joukosta.

        Itselläni on takana pitkä liitto merimiehen kanssa. Luulen, ettei hän pettänyt minua, mutta varma en voi tietenkään olla. Sen tiedän, että useimmat hänen työkaverinsa ehtivät erota kumppaneistaan, jotkut jopa useampaankin kertaan sinä aikana, kun olimme yhdessä. Erossa olot vaativat kuitenkin pariskunnalta melko paljon ja kannattaa varautua siihen, että monet juhlapyhät kuluvat yksin, kun mies on merillä. Luottamusta vaaditaan puolin ja toisin. Itse en ehkä enää merillä työskentelevän henkilön kanssa alkaisi seurustelemaan...


      • joo...

        entäs sitten kun tapaus on sellainen et itse merimies kyllä on uskollinen mutta avokki/tyttöystävä maissa ei jaksa odottaa ja hän ei ole uskollinen? Tiedän tapauksia joissa on käynyt näin..että ei se pettäminen aina siellä merillä tapahdu!


      • ilmaissut
        joo... kirjoitti:

        entäs sitten kun tapaus on sellainen et itse merimies kyllä on uskollinen mutta avokki/tyttöystävä maissa ei jaksa odottaa ja hän ei ole uskollinen? Tiedän tapauksia joissa on käynyt näin..että ei se pettäminen aina siellä merillä tapahdu!

        Kaikki siellä pettävät! Hyvä jos tyttöystävätkin pettävät heille suhde siis sopii, kun molemminpuolista kaksoiselämää!


      • maissakaan usko

        elämänsä ihmisestä sellaista kun vakuuttelevat että en minä mutta muut


      • vapaaseen

        suhteeseen kannattaa siis ottaa merimies;)Päätelmäni!


      • tästä...
        maissakaan usko kirjoitti:

        elämänsä ihmisestä sellaista kun vakuuttelevat että en minä mutta muut

        päättelemme? Miehet ja naiset pettävät toisiaan sen minkä ehtivät, olimmepa maissa tai merellä? Löytyyköhän täältä suomesta enää ollenkaan sellaista miestä/naista joka ei ole pettänyt kumppaniaan...


      • kyllä
        ilmaissut kirjoitti:

        Kaikki siellä pettävät! Hyvä jos tyttöystävätkin pettävät heille suhde siis sopii, kun molemminpuolista kaksoiselämää!

        ihmeellisiä mielipiteitä ihmisillä.. Kun toinen pettää niin toisellakin on oikeus siihen.. Ja sitten ihmetellään et miks suhde ei toimi tai et miks olen sinkkuna.. Mun mielestä sellasten ihmisten ei ees kannattais hankkiutua mihinkään vakisuhteeseen jos ei kerran ymmärrä mitä uskollisuus tarkoittaa


      • ex- vaimo
        I.I. kirjoitti:

        Itselläni on takana pitkä liitto merimiehen kanssa. Luulen, ettei hän pettänyt minua, mutta varma en voi tietenkään olla. Sen tiedän, että useimmat hänen työkaverinsa ehtivät erota kumppaneistaan, jotkut jopa useampaankin kertaan sinä aikana, kun olimme yhdessä. Erossa olot vaativat kuitenkin pariskunnalta melko paljon ja kannattaa varautua siihen, että monet juhlapyhät kuluvat yksin, kun mies on merillä. Luottamusta vaaditaan puolin ja toisin. Itse en ehkä enää merillä työskentelevän henkilön kanssa alkaisi seurustelemaan...

        Ei ollut kivaa olla yksin kotona kolmen lapsen kanssa. Kertoi eron jälkeen että on pettänyt, en sitten tiedä maissa vai merillä vai kotinurkilla...


    • sen tietää

      että risteilyalukset ovat ihan täyttä pettämistä ja seksiä. Muista laivoista en sitä niin usko esim. rahtilaivoista

      • ymmärrä,

        tai sitten eivät välitä, että kumppani on muiden kanssa sillä miten heillä olisi muuten suhde maissa??! Kukaan ei koskaan omastaan usko mitään ja vielä kun vannoo että ei ole mitään muuta maailmassain kuin sinä! Eivätkä he voi olla ykkösiä jos muiden kanssa sählää, tässä vain mielipiteeni!


      • kauempaa samalta palstalta
        ymmärrä, kirjoitti:

        tai sitten eivät välitä, että kumppani on muiden kanssa sillä miten heillä olisi muuten suhde maissa??! Kukaan ei koskaan omastaan usko mitään ja vielä kun vannoo että ei ole mitään muuta maailmassain kuin sinä! Eivätkä he voi olla ykkösiä jos muiden kanssa sählää, tässä vain mielipiteeni!

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000555&posting=22000000014637513


      • minäminäminäminäminä
        kauempaa samalta palstalta kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000555&posting=22000000014637513

        Aikoinaan seurustelin merimiehen kanssa ja juttu ei ollut minun mieleeni koska puolet kuukaudesta oli poissa kotoa ja tuntui, että elämä aina pysähtyi hänen tullessa kotiin, olihan hänellä viikon vapaa ja itse jouduin silloinkin käymään töissä, kaikki ystävien näkemiset yritin järjestää sille viikolle kun hän oli poissa ettei yhteinen aika menisi vähiin. Viikon olin aina vain hänen. Suhde oli tukahduttava ainakin minulle! En enää seurustekisi milloinkaan merimiehen kanssa, suhde meni poikki kun sain selville, että hän pettää minua. Puhelin oli aina viesteistä lähtien tyhjä ja oli minusta mustasukkainen, en koskaan olisi saanut käydä kapakoissa ym.. Luulin kun rakastan myös yksinoloa, että minulle sopisi aina se kun sain olla viikon yksin, mutta ei se ollutkaan niin helppoa! Tsemppiä teille kuitenkin=)


      • mmmjjbgvfv
        minäminäminäminäminä kirjoitti:

        Aikoinaan seurustelin merimiehen kanssa ja juttu ei ollut minun mieleeni koska puolet kuukaudesta oli poissa kotoa ja tuntui, että elämä aina pysähtyi hänen tullessa kotiin, olihan hänellä viikon vapaa ja itse jouduin silloinkin käymään töissä, kaikki ystävien näkemiset yritin järjestää sille viikolle kun hän oli poissa ettei yhteinen aika menisi vähiin. Viikon olin aina vain hänen. Suhde oli tukahduttava ainakin minulle! En enää seurustekisi milloinkaan merimiehen kanssa, suhde meni poikki kun sain selville, että hän pettää minua. Puhelin oli aina viesteistä lähtien tyhjä ja oli minusta mustasukkainen, en koskaan olisi saanut käydä kapakoissa ym.. Luulin kun rakastan myös yksinoloa, että minulle sopisi aina se kun sain olla viikon yksin, mutta ei se ollutkaan niin helppoa! Tsemppiä teille kuitenkin=)

        Vaimot/avokit/tyttöystävät(merimiehien) ovat sitä mieltä että heidän mies ei petä ja taas merinaiset/tuntevat työntekijöitä ja muut ovat sitä mieltä että pettävät???!! Kumma!


      • teidän merimiehiänne
        mmmjjbgvfv kirjoitti:

        Vaimot/avokit/tyttöystävät(merimiehien) ovat sitä mieltä että heidän mies ei petä ja taas merinaiset/tuntevat työntekijöitä ja muut ovat sitä mieltä että pettävät???!! Kumma!

        kohtaan! Uskokaa sellaisia ketä ovat töissä siellä!


      • näinse menee
        teidän merimiehiänne kirjoitti:

        kohtaan! Uskokaa sellaisia ketä ovat töissä siellä!

        maissa ihana puolisoaan kohtaan mutta totuus on toisenlainen! nimimerkki:kokemusta on!


      • voisin keroa ...
        teidän merimiehiänne kirjoitti:

        kohtaan! Uskokaa sellaisia ketä ovat töissä siellä!

        Työskentelen laivassa jo melkein 2 vuotta..mä voisin kertoa teille juttujaaaaa!! :D

        Voi kertoa teille,että turisti-naisia ne siellä saa ihan tarpeeksi nussittavaksi omaan hyttiin ,ensin lerppeilevät jollekin naiselle kauniita,nainen lähtee sen merimiehen hyttiin sitten kun miehen työt on tehty,juovat siellä vähän viiniä ja siitä sitten vaan eteenpäin ! ja noin se menee joka päivä,varsinkin kesällä! kun uusia turisti naisia astuu laivaan!
        Merimiesten pano hommien jälkeen saan aina kuulla mitä kaikkea ne on kokenut sen naisen kaa,ja haukkuvat tuollaisia 'yhden pari tunnin pano naisia' että ovat niin tyhmiä kun uskovat kaikkea ja ovat niin helppoja nakkeja, ja enemmistö miehistä on varattu tai naimisissa! ei ne seillä puutteessa elä kuulkaa! :D

        merimiehiin ei ole luottamista!
        usko pois!


      • noin se menee
        voisin keroa ... kirjoitti:

        Työskentelen laivassa jo melkein 2 vuotta..mä voisin kertoa teille juttujaaaaa!! :D

        Voi kertoa teille,että turisti-naisia ne siellä saa ihan tarpeeksi nussittavaksi omaan hyttiin ,ensin lerppeilevät jollekin naiselle kauniita,nainen lähtee sen merimiehen hyttiin sitten kun miehen työt on tehty,juovat siellä vähän viiniä ja siitä sitten vaan eteenpäin ! ja noin se menee joka päivä,varsinkin kesällä! kun uusia turisti naisia astuu laivaan!
        Merimiesten pano hommien jälkeen saan aina kuulla mitä kaikkea ne on kokenut sen naisen kaa,ja haukkuvat tuollaisia 'yhden pari tunnin pano naisia' että ovat niin tyhmiä kun uskovat kaikkea ja ovat niin helppoja nakkeja, ja enemmistö miehistä on varattu tai naimisissa! ei ne seillä puutteessa elä kuulkaa! :D

        merimiehiin ei ole luottamista!
        usko pois!

        todellakin!! Ja sit täytyy muistaa myös se kun kaikki sanoo täällä et ne pettää vaan matkustaja-aluksilla...niin, nää tyttöystävät unohtaa et siel rahtialuksillakin on naisia...heh, keittiössä byssatytöt ja sit on näitä merinaisia, niinku olen itsekin. Ei siellä puutteessa tarvitse elää..


      • se ole niin
        mmmjjbgvfv kirjoitti:

        Vaimot/avokit/tyttöystävät(merimiehien) ovat sitä mieltä että heidän mies ei petä ja taas merinaiset/tuntevat työntekijöitä ja muut ovat sitä mieltä että pettävät???!! Kumma!

        että jokainen on oma yksilönsä. Varmaan pettäjiä on merimiesten joukossa mutta kyllä siellä varmaan on niitä kunnon miehiäkin joilla ei ole aikomustakaan pettää puolisoaan. Jokainen avokki/tyttöystävä varmaan tuntee miehensä (toivottavasti) niin hyvin että tietää mikä on tilanne omassa suhteessa.
        Jokaiselle vakisuhteessa olevalle tsemppiä! Aina ei yhteiselo ole ruusuista, jokaisessa suhteessa on omat ylä-ja alamäkensä.


      • duipa duipa osaaks sä uida...

        sekstaavat senkun kerkiävät:)


      • styyri
        noin se menee kirjoitti:

        todellakin!! Ja sit täytyy muistaa myös se kun kaikki sanoo täällä et ne pettää vaan matkustaja-aluksilla...niin, nää tyttöystävät unohtaa et siel rahtialuksillakin on naisia...heh, keittiössä byssatytöt ja sit on näitä merinaisia, niinku olen itsekin. Ei siellä puutteessa tarvitse elää..

        muutamia näkökohtia tähän juttuun nyt merimieheltä. ensinnäkin minä rakastan tyttöäni maissa, eikä tulis mieleenkään edes vilkuilla kenenkään muuhun. eivät saa mua millään tasolla kiinnostumaan. sitäpaitsi en ikinä antaisi sitä itselleni anteeksi, jos niin tekisin ketään rakastamaani kohtaan. toisekseen rahtipaatit ei kovin pitkään maissa viihdy ja kaikki naiset jotka on niissä on duunissa, on jotenkin todella kuvottavia! androgyynejä! pystyn helposti olemaan ilman seksiä pitkiä aikoja. se on omista haluista kiinni ja siitä, ymmärtääkö mitä tarkoittaa käsitteet kunnioitus ja luottamus! tämä ei taas eräiltä laivalla työskenteleviltä naisilta onnistu. mulla on terveet kädet! ja toivon mukaan myös terve pää, vaikka merimies oonki.


      • morsm.
        styyri kirjoitti:

        muutamia näkökohtia tähän juttuun nyt merimieheltä. ensinnäkin minä rakastan tyttöäni maissa, eikä tulis mieleenkään edes vilkuilla kenenkään muuhun. eivät saa mua millään tasolla kiinnostumaan. sitäpaitsi en ikinä antaisi sitä itselleni anteeksi, jos niin tekisin ketään rakastamaani kohtaan. toisekseen rahtipaatit ei kovin pitkään maissa viihdy ja kaikki naiset jotka on niissä on duunissa, on jotenkin todella kuvottavia! androgyynejä! pystyn helposti olemaan ilman seksiä pitkiä aikoja. se on omista haluista kiinni ja siitä, ymmärtääkö mitä tarkoittaa käsitteet kunnioitus ja luottamus! tämä ei taas eräiltä laivalla työskenteleviltä naisilta onnistu. mulla on terveet kädet! ja toivon mukaan myös terve pää, vaikka merimies oonki.

        ihanaa kuulla tollasiakin kommenteja. mun mielestä, laivoilla kuten maissa on sekä näitä kusipäisiä pettäjiä että täysjärkisiä suhteelleen omistautuvia miehiä ja naisia. omaan mieheeni luotan täysin. sun kommentis on kuin suoraan mun miehen suusta. ite en voisi pettää miestä mistään hinnasta. oli se poissa kuinka kauan tahansa. hyvää ja rakasta kannattaa aina oottaa.


      • samaa mieltä..
        morsm. kirjoitti:

        ihanaa kuulla tollasiakin kommenteja. mun mielestä, laivoilla kuten maissa on sekä näitä kusipäisiä pettäjiä että täysjärkisiä suhteelleen omistautuvia miehiä ja naisia. omaan mieheeni luotan täysin. sun kommentis on kuin suoraan mun miehen suusta. ite en voisi pettää miestä mistään hinnasta. oli se poissa kuinka kauan tahansa. hyvää ja rakasta kannattaa aina oottaa.

        pettäjiä laivoilta ja maista löytyy kuin myös sellaisiakin että ei vois pettää mistään hinnasta.
        Oma miehenikin on laivalla töissä ja luotan häneen sataprosenttisesti ja en ikinä uskois että pettäis mua siellä kuten en minäkään häntä täällä maissa.
        Onnea paljon teidänkin suhteeseen! Hyvää ja rakasta kannattaa todellakin odottaa! :)


      • Anonyymi
        noin se menee kirjoitti:

        todellakin!! Ja sit täytyy muistaa myös se kun kaikki sanoo täällä et ne pettää vaan matkustaja-aluksilla...niin, nää tyttöystävät unohtaa et siel rahtialuksillakin on naisia...heh, keittiössä byssatytöt ja sit on näitä merinaisia, niinku olen itsekin. Ei siellä puutteessa tarvitse elää..

        Yleensä messilikat vähän ylipainoisia.kyllä ne yleensä ainakin konejulleille kelpää.täkkärit mielummin vetää handuun tai käy huorissa,jos ehtii


    • Mesu

      Ollaan vaimon kanssa oltu 12 vuotta yhdessä (2v naimisissa).Meillä on 2 tyttöä.Nykyään oon duunissa 4-6 viikkoa ja saman verran kotona.
      On se ollu molemmille rankkaa välillä , varsinkin kun on lapset kipeenä taj jotain.
      Ennen olin välillä 3 kk laivalla yhtäsoittoa , se on vähän liikaa jos meinaa elää jotenkuten normaalia elämää.
      Mut kyl se vaimo myöntää et on hyvä kun saa olla kuukauden rauhassa kotona.Keskittyä perheeseen.
      Suhde ainakin pysyy tuoreena , aina kotiin tullessa hääyö edessä.
      Vaimokin sanoo et kun on tottunu niin on ihan kiva välillä kun saa omaa aikaa.

      • merimiehen...

        mulle se ainakin teki tiukkaa kun piti puutteessa elää 6 vko, kolme lasta kotona ja arki. Joskus tuntui siltä että kuka tahansa mies olisi kelvannu sängynlämmittäjäksi. En pettänyt, mutta mieli teki miestä! Horoskooppimerkiltäni olen skorpioni, mies kalat.


    • Tytti

      Hyvä ystäväni opiskelee tällä hetkellä "merinaiseksi" ja sitä kautta ollut harjoittelussa merillä, lähes poikkeuksetta rahtialuksilla. Kotona odottelee valtavan ihana, mielestäni ns. täydellisyyttä hipova mies, ulkonäöltään sekä pääkopaltaan.

      Silti ystäväni pettää miestään joka ainoalla laivalla millä on ollut. Joka kerralla ystäväni on puhunut, että aikoo jättää miehensä sen hetkisen "suhteensa" vuoksi. Tähän saakka hän on tullut tosin järkiinsä ja palaa aina kotiin niin kuin ennenkin. Rakastaen miestään aina uudelleen ja uudelleen.

      Olen joskus käynyt ystäväni miehen kanssa kahvilla ja tunnen suurta syyllisyyttä, koska en voi kertoa totuutta. Naisia tällä miehellä olisi varmasti useita joka sormelle, mutta hän on uskollinen naiselleen..turhaan. Totuutta en voi hänelle koskaan kertoa, en tiedä mitä sitten tapahtuisi. Mies on antanut anteeksi aikaisemmin jo ystäväni töppäyksen.

      Tämä on oma kokemukseni "merinaisista" ja uskon sen kyllä olevan vertailukelpoinen.

      Yleensä me naiset haukutaan miehiä pettureiksi, mutta kyllä se tässäkin tapauksessa on varsin selkeästi toisin päin!

      Laittakaa kommenttia!

      • Dobbe

        Taidan tuntea tämän tapauksen..lieneekö tämä nainen Satakunnasta?


    • voi jestas...

      Risteilyalukset ja rahtialukset ovat aivan eri luokkaa keskenään. Älkää nyt sekoittako näitä kahta toisiinta. Olen merimies ja risteilyaluksissa työskentelevät eivät ole edes kunnon merimiehiä. Siellä kaikki poraavat toisiaan minkä ehtivät. Risteilyalukset ovat kuitenkin vain pieni osa rahtialuksista, joissa miehistön koko on 9-13 yleisimmin. Suurin osa näistä laivoista sisältää vain miespuolisia työntekijöitä, jolloin se pettäminen tietysti hankaloituu. Ja voin vain sanoa, että kun satama-aika on 3-8 tuntia, ja koko ajan täytyy valvoa lastia, siinä ei oikein ehdi tai jaksa lähteä maihin etsimään naisia tai miehiä. Kannattaisi päivittää hieman omaa tietokantaa ennen kuin alkaa täällä mussuttaa. Seurustelen kaikenlisäksi vielä toisen merimiehen kanssa (huom, en ole homo)enkä ole pettänyt häntä eikä hän minua. Merimiehen villi ja vapaa elämä, niin kuin kaikki maakravut haluavat sitä kutsua, on vain raskasta työtä ja nukkumista.

      • Anonyymi

        Olen työskennellyt kaiken tyyppisissä laivoissa.suurimmat perseennuolijat löytyivät juuri rahtilaivoista.esim.neste,esl,erikson ym.pasiseereissa täkkärit yleensä kunnon miehiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe