Heipsis!
Ketään muita Lanvinin Éclat d'Arpège -tuoksuun ihastuneita? Itsellä kulunut jo monta pulloa kyseistä herkkutuoksua.
Olen itse aivan tuon tuoksun lumoissa :) Tuoksu on myös sellainen, joka miellyttää monia neniä ja olen saanut valtavasti hyvää palautetta ja kyselyitä tuoksustani.
Ihanaa kun tulee kesä ja voi tuoksua hyvältä ;)
Lanvin: Éclat d'Arpège
6
3482
Vastaukset 6
- Jeeena
Tunnustan! Sain tavaratalossa pikkupullossa tuoksunäytteen, pakko kai ostaa lisää kun tää loppuu. Toivottavasti tästä ei tuu liian suosittua, en halua tuoksua samalle kuin kaikki vastaantulijat :D Pidetään tää meidän salaisuutena, ok?
- tytteli
Oi, joku muukin on löytänyt tämän fantastisen tuoksun! (Juu ja tosiaan, eihän tästä saisi tulla mitään massatuoksua. :O Sitten menee hehku koko herkusta!)
Ainoastaan spesiaalit ja uniikit sekä vain harvat ja valitut pimatsut kantavat näin ylellistä tuoksua yllään :D - Neiti_
Myös minä sain näytteen ko. tuoksusta. Minun nenälleni se on aivan liian vahva tuoksu. Omaa lempituoksuani en halu kertoa. Käytän myös Tommy Girlin uutus kesätuoksua (summer). Siinä samantapainen kuin lempituoksussani.
- myös!
Täällä yksi! Ensin tuli tavaksi käydä suhauttamassa sitä kaupassa ostosten lomassa ja sitten annoin tuoksun "mainoskortin" miehelleni, joka onneksi ymmärsi vihjeen...Pullo itsessää on jo kaunis kuin koru - tuoksusta puhumattakaan...
- Arpege
Mikä kun olen luullut että sen valmistus on lopetettu aikoja sitten :o
Näin mulle vuosia sitte sanottiin Stockalla!
- Anonyymi00006
Löytyy nykyäänkin. Hobbyhallissakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351068- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429