Lanvin: Éclat d'Arpège

Heipsis!

Ketään muita Lanvinin Éclat d'Arpège -tuoksuun ihastuneita? Itsellä kulunut jo monta pulloa kyseistä herkkutuoksua.

Olen itse aivan tuon tuoksun lumoissa :) Tuoksu on myös sellainen, joka miellyttää monia neniä ja olen saanut valtavasti hyvää palautetta ja kyselyitä tuoksustani.

Ihanaa kun tulee kesä ja voi tuoksua hyvältä ;)
63490
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Tunnustan! Sain tavaratalossa pikkupullossa tuoksunäytteen, pakko kai ostaa lisää kun tää loppuu. Toivottavasti tästä ei tuu liian suosittua, en halua tuoksua samalle kuin kaikki vastaantulijat :D Pidetään tää meidän salaisuutena, ok?

Äänestä
  • Oi, joku muukin on löytänyt tämän fantastisen tuoksun! (Juu ja tosiaan, eihän tästä saisi tulla mitään massatuoksua. :O Sitten menee hehku koko herkusta!)

Ainoastaan spesiaalit ja uniikit sekä vain harvat ja valitut pimatsut kantavat näin ylellistä tuoksua yllään :D

Äänestä

• Myös minä sain näytteen ko. tuoksusta. Minun nenälleni se on aivan liian vahva tuoksu. Omaa lempituoksuani en halu kertoa. Käytän myös Tommy Girlin uutus kesätuoksua (summer). Siinä samantapainen kuin lempituoksussani.

Äänestä

Täällä yksi! Ensin tuli tavaksi käydä suhauttamassa sitä kaupassa ostosten lomassa ja sitten annoin tuoksun "mainoskortin" miehelleni, joka onneksi ymmärsi vihjeen...Pullo itsessää on jo kaunis kuin koru - tuoksusta puhumattakaan...

Äänestä
  • Mikä kun olen luullut että sen valmistus on lopetettu aikoja sitten :o

Näin mulle vuosia sitte sanottiin Stockalla!

Äänestä

Löytyy nykyäänkin. Hobbyhallissakin on.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tytteli kirjoitti:

Heipsis!

Ketään muita Lanvinin Éclat d'Arpège -tuoksuun ihastuneita? Itsellä kulunut jo monta pulloa kyseistä herkkutuoksua.

Olen itse aivan tuon tuoksun lumoissa :) Tuoksu on myös sellainen, joka miellyttää monia neniä ja olen saanut valtavasti hyvää palautetta ja kyselyitä tuoksustani.

Ihanaa kun tulee kesä ja voi tuoksua hyvältä ;)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu