Eli mulla on nyt ollut kurkku kipee tämän päivän ja oli se jo muttamana päivänä aikaisemmin..Nyt siis oikealla puolella kurkussa näkyy sellaisia punaisia "viivoja"..mitähän nää on?kurkku on kipee jonkin verran ja varsinkin kun nielee niin tuntuu kipua..osaisko joku auttaa?
Kurkkukipu ja punaiset "viivat" nielussa??
3
4634
Vastaukset
- missä
kohtaa kurkussa ne punaiset viivat ovat? Itselläni on myös kurkku kipeänä ja nuo nielurisojen "edessä" olevat alueet punoittavat. Tätä on kestänyt jo 5 päivää ja en tiedä pitäisiö mennä lääkäriin.
- alkuperäinen..
Siis ne viivat on tossa samassa paikaa suunnilleen kun sullakin....Ja nyt mulla on mennyt jo korviinkin kipu ja vähän on lämpöö..Huomenna lääkäriin..
- Daysleeper
alkuperäinen.. kirjoitti:
Siis ne viivat on tossa samassa paikaa suunnilleen kun sullakin....Ja nyt mulla on mennyt jo korviinkin kipu ja vähän on lämpöö..Huomenna lääkäriin..
mullakin on ollut kurkku kipee nyt tiistaista asti, tänään tuntuu jo että tämän kivun kanssa ei jaksa olla....muuten ok mutta ku nielasee niin ku ois partaterä kurkussa, puhuvat että joku virusperänen ois liikenteessä.Ikävää ku täällä ei ole päivystystä viikonloppuisin joten pitänee kärsiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752