Pankkitoimihenkilön

eläke

Tietääkö joku paljonko yli 60 -vuotias ikänsä pankkitoimihenkilönä työskennellyt henkilö saa eläkettä kuukaudessa?

9

3455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brutto.

      • Noora

        Eipä taida olla ihan pankkitoimihenkilö tiskillä joka saa tuollaisen eläkkeen


      • noin
        Noora kirjoitti:

        Eipä taida olla ihan pankkitoimihenkilö tiskillä joka saa tuollaisen eläkkeen

        Aika isolta kuulostaa. Onko pankkitoimihenkilöillä, siis tiskissä, tosiaan niin hyvät palkat, että eläekin jää noin muhkeaksi?


      • ateisti

        Ei voi millään jäädä noin pieneksi!
        Tietoa ei ole mutta kyllä 60:ksi mennessä eläke%:ja on kertynyt suurempaan oikeuttava määrä.


      • aika kohdalleen

        jos henkilö on työskennellyt pankissa esim 40 vuotta, kuten aika useat eläkkeellejääneet ovat. Eläke riippuu työvuosistakin.


      • ei naurata
        aika kohdalleen kirjoitti:

        jos henkilö on työskennellyt pankissa esim 40 vuotta, kuten aika useat eläkkeellejääneet ovat. Eläke riippuu työvuosistakin.

        noin pienellä eläkkeellä? Tuleeko kansaneläkettä lisäksi, kuinka paljon?

        Paljonko jää verojen jälkeen?


      • nyt jotakin
        ei naurata kirjoitti:

        noin pienellä eläkkeellä? Tuleeko kansaneläkettä lisäksi, kuinka paljon?

        Paljonko jää verojen jälkeen?

        Ei naurata, mutta tiedätkö ollenkaan, että Eläketurvakeskuksen tilaston mukaan keskimääräinen eläke Suomessa on n. 1200 €. Eli suurin osa suomalaisista ihan todenteolla pidättelee nauruaan ja elää vähemmälläkin kuin 1400 €.


      • ei naurata
        nyt jotakin kirjoitti:

        Ei naurata, mutta tiedätkö ollenkaan, että Eläketurvakeskuksen tilaston mukaan keskimääräinen eläke Suomessa on n. 1200 €. Eli suurin osa suomalaisista ihan todenteolla pidättelee nauruaan ja elää vähemmälläkin kuin 1400 €.

        verot niinkö? Ei naurata yhtään.

        Vielä tuolla summalla maaseudulla pärjää jossa pienet menot mutta ei sillä pahemmin matkustella eikä vaateita ostella.Jos on pariskunta niin sittenpärjää paremmin.Ja oma asunto.

        Vielä verot pois eiks niin?


    • - € -

      Jokunen viikko sitten oli MTV 3 sivulla artikkeli jossa mainittiin keskipalkan Suomessa olevan 2500€ / kk.

      Mikali tiedossa on pankitoimihenkilon keskipalkka ja elakkeen laskentakaava, niin siina yhtalo kysymykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe