toivottavasti sait suuren nautinnon kun vappuna sait pokattua oman poikasi ikäisen nuoren miehen; minun aviomieheni muuten. Mutta senhän sinä tiesitkin. Niin, kun veljeni ei lämmennyt, niin päätitpä sitten kokeilla ikääntynyttä viehätysvoimaasi toiseen. Olitte hyvässä turvassa, koska minä olin nukahtanut ja te baarissa, josta muutkin tutut poistuivat.
Olet säälittävä ja oksettava tapaus. Ja se ällö tekstari, jonka hänelle laitoit vapunpäivänä.
Minä tunnen mieheni. Silti en olisi uskonut, että tuollainen vanha korppikotkakin, joka epätoivoisesti yrittää olla teini, kelpaa. Tiedän tasan tarkasti, että toivot, että soittaisin sinulle aivan raivona. Siksi kai soittelet ja lähettelet niitä viestejäsikin.
Mutta minä olen kuule kaiken teidän totaalisen paskan yläpuolella. En ota yhteyttä, enkä eroa enkä aio antaa sinulle mitään sairasta nautintoa sellaisista. Teen asiat omalla tavallani; tavalla, joka on huomattavasti älykkäämpi ja kivuliaampi. Olet huvittava ja säälittävä. Te molemmat olette. Oikeasti ansaitsisitte toisenne, ikävä kyllä miestäni ei pitemmän päälle kestäisi kukaan muu nainen kuin minä ja minäkin kestän vain enää tietyn ajan. Että kivat jatkot sulle, ja tee kivoja kampauksia.
kivat sulle
9
1850
Vastaukset
- Uudelleen
Elä nyt hyvänen aika omaa elämääs pilaa sillä ilolla että toisilla olis vielä paskempaa. Tuommoinen kolahtaa lopulta ihan pahiten itsellesi.
- Hehe
..kun tuota juttua luki, että kyseessä on kampaaja :)
Sijoittuuko itä-suomeen? - eikaivaan??
Ai että oot kaiken ton paskan yläpuolella? Moraalisesti ajatellen oletkin, koska:
-et tajua sinun miehesi olevan syyllinen SINUN pettämiseesi. Jos lyöt jalkasi vahingossa kiveen, et kai syytä kiveä?
-luet miehellesi tulevia tekstareita, koska olet kaiken sen paskan yläpuolella:-))
-kirjoitat uskottomuuspaltalle, koska et todellakaan välitä tuon taivaallista!
-olet niin paljon yläpuolella, että nimittelet miehesi valittua vanhaksi korpiksi..Hienoa!! Olet todellakin moraalisesti kestävällä pohjalla, ja pystyt säilyttämään mielenrauhasi näinkin hankalassa tilanteessa:-)) - sissi
sori nyt mutta piristit mun päivääni aika huikeen paljon :) sulla on sana hallussa..pariin kertaan repeilin täällä.. :)
hyvää korpitonta jatkoo :) - Sari
Jotka eivät välitä tuon taivaallista varatuisa miehistä. Tai siis siitä että onko varattu. Naiset haluaa pönkittää omaa egoaan ja eivät välitä miten monta sydäntä särkee. Nainen on kaiken pahan alku ja loppu. Ja mies on niin mulkku ettei ole edes keskustelun arvoinen.
- Pimatsu
aina syytetään/haukutaan sitä toista naista, ja taistellaan siitä (paskasta) miehestä ,joka kaiken sydänsurun aiheuttaa.
Apua nyt mä saatoin taas vahingossa aloittaa ykkös/kakkos-nainen keskustelun?!Toivottavasti en... - *.*.*.
Pimatsu kirjoitti:
aina syytetään/haukutaan sitä toista naista, ja taistellaan siitä (paskasta) miehestä ,joka kaiken sydänsurun aiheuttaa.
Apua nyt mä saatoin taas vahingossa aloittaa ykkös/kakkos-nainen keskustelun?!Toivottavasti en...Säkin olet ihan tyytyväinen siihen perinteiseen fazerin siniseen kunnes joku tulee mainostamaan uutta mariannen-makuista ja johan sitä tekee mieli testata. Näin miehet toimii. Eli se on mainoksen/mariannen-makuisen/toisen naisen syytä, että tekee mieli testata.
- ukkometso
Korppi tais osata sen mitä miehes kaipaa, ja sinä et.. mies valitsee aina paremman !
- jumalauta
onko ukkometso jäänyt kehityksessä ala-astetasolle? ihan naurattaa vastauksen tasottomuus, siitä siis ihan paistaa että kirjoittajan ÄO on reippaasti alle sata (mikä siis on se keskimääräinen taso).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821