kivat sulle

vanha korppi

toivottavasti sait suuren nautinnon kun vappuna sait pokattua oman poikasi ikäisen nuoren miehen; minun aviomieheni muuten. Mutta senhän sinä tiesitkin. Niin, kun veljeni ei lämmennyt, niin päätitpä sitten kokeilla ikääntynyttä viehätysvoimaasi toiseen. Olitte hyvässä turvassa, koska minä olin nukahtanut ja te baarissa, josta muutkin tutut poistuivat.
Olet säälittävä ja oksettava tapaus. Ja se ällö tekstari, jonka hänelle laitoit vapunpäivänä.
Minä tunnen mieheni. Silti en olisi uskonut, että tuollainen vanha korppikotkakin, joka epätoivoisesti yrittää olla teini, kelpaa. Tiedän tasan tarkasti, että toivot, että soittaisin sinulle aivan raivona. Siksi kai soittelet ja lähettelet niitä viestejäsikin.
Mutta minä olen kuule kaiken teidän totaalisen paskan yläpuolella. En ota yhteyttä, enkä eroa enkä aio antaa sinulle mitään sairasta nautintoa sellaisista. Teen asiat omalla tavallani; tavalla, joka on huomattavasti älykkäämpi ja kivuliaampi. Olet huvittava ja säälittävä. Te molemmat olette. Oikeasti ansaitsisitte toisenne, ikävä kyllä miestäni ei pitemmän päälle kestäisi kukaan muu nainen kuin minä ja minäkin kestän vain enää tietyn ajan. Että kivat jatkot sulle, ja tee kivoja kampauksia.

9

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uudelleen

Elä nyt hyvänen aika omaa elämääs pilaa sillä ilolla että toisilla olis vielä paskempaa. Tuommoinen kolahtaa lopulta ihan pahiten itsellesi.

• Hehe

..kun tuota juttua luki, että kyseessä on kampaaja :)
      Sijoittuuko itä-suomeen?

• eikaivaan??

Ai että oot kaiken ton paskan yläpuolella? Moraalisesti ajatellen oletkin, koska:
      -et tajua sinun miehesi olevan syyllinen SINUN pettämiseesi. Jos lyöt jalkasi vahingossa kiveen, et kai syytä kiveä?
      -luet miehellesi tulevia tekstareita, koska olet kaiken sen paskan yläpuolella:-))
      -kirjoitat uskottomuuspaltalle, koska et todellakaan välitä tuon taivaallista!
      -olet niin paljon yläpuolella, että nimittelet miehesi valittua vanhaksi korpiksi..Hienoa!! Olet todellakin moraalisesti kestävällä pohjalla, ja pystyt säilyttämään mielenrauhasi näinkin hankalassa tilanteessa:-))

• sissi

sori nyt mutta piristit mun päivääni aika huikeen paljon :) sulla on sana hallussa..pariin kertaan repeilin täällä.. :)
      hyvää korpitonta jatkoo :)

• Sari

Jotka eivät välitä tuon taivaallista varatuisa miehistä. Tai siis siitä että onko varattu. Naiset haluaa pönkittää omaa egoaan ja eivät välitä miten monta sydäntä särkee. Nainen on kaiken pahan alku ja loppu. Ja mies on niin mulkku ettei ole edes keskustelun arvoinen.

• Pimatsu

aina syytetään/haukutaan sitä toista naista, ja taistellaan siitä (paskasta) miehestä ,joka kaiken sydänsurun aiheuttaa.
        Apua nyt mä saatoin taas vahingossa aloittaa ykkös/kakkos-nainen keskustelun?!Toivottavasti en...

• *.*.*.
        Pimatsu kirjoitti:

aina syytetään/haukutaan sitä toista naista, ja taistellaan siitä (paskasta) miehestä ,joka kaiken sydänsurun aiheuttaa.
        Apua nyt mä saatoin taas vahingossa aloittaa ykkös/kakkos-nainen keskustelun?!Toivottavasti en...

Säkin olet ihan tyytyväinen siihen perinteiseen fazerin siniseen kunnes joku tulee mainostamaan uutta mariannen-makuista ja johan sitä tekee mieli testata. Näin miehet toimii. Eli se on mainoksen/mariannen-makuisen/toisen naisen syytä, että tekee mieli testata.

• ukkometso

Korppi tais osata sen mitä miehes kaipaa, ja sinä et.. mies valitsee aina paremman !

• jumalauta

onko ukkometso jäänyt kehityksessä ala-astetasolle? ihan naurattaa vastauksen tasottomuus, siitä siis ihan paistaa että kirjoittajan ÄO on reippaasti alle sata (mikä siis on se keskimääräinen taso).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3714
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      95
      1631
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      103
      1363
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      101
      1106
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1103
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      97
      909
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      62
      803
    Aihe