Onkohan kukaan kokenut vastaavaa....
Eli mulla on ollut nyt yli viikon vaihtelevan kovaa, lähinnä puristavaa päänsärkyä päälaen ja otsalohkon alueella enimmäkseen, kyllä takaraivossakin joskus. Päänsärkyyn liittyy myös huimausta, sellaista inhottavaa "huumattua" oloa, pahoinvointineen. Horjumistakin pahimmillaan.
Myös silmäoireita on, samoin kuin rytmihäiriöitä.
Oireet tulivat niin voimakkaina että olin sairaalassa vuorokauden, ottivat pääkuvat ja selkäydinpunktion, ei verenvuotoa, kasvainta yms. mikä noissa tutkimuksissa näkyisi, eli tulokset ok.
Migreeniä on joskus ollut, mutta ei näin kauan jatkuvaa tai näin voimakasta huimausta aiheuttavaa. Tämä tulee ja menee, välillä olo on aika hyvä ja sitten taas tosi huono.
Kertokaahan kokemuksia.
Puristava pääkipu, huimaus jne.
14
18593
Vastaukset
- verenpaine
Verenpainetta.
- kolmeseiska
Verenpaine mulla on aina ollut ok, hieman alhainen tosin.
Tämä olo on tosi inhottava, ajatus ei kulje selkeästi, on kuin humalatila.
Hankaloittaa elämää todella.
Kiitos vinkeistä tähän mennessä.
- kolmekypänen
mulla samoja oireita.
Puristavaa pääkipua ja huimasta ja pahoinvointia. Pää on myös välissä niinkuin "töhnässä" ja tuntuu jotenkin raskaalta.
Silmistä olen huomannut sen verran, ett jos siirtää katseen sivulle tai ylös tai alas tekee pahaa ja näkö voi vähän hämärtyä/mennä epätarkaksi hetken ajaksi.
Rytmihäiriöitä ei onneksi ole.
Oireet mullakin tulee ja menee. On kestänyt jo kolme viikkoa ja alkaa rasittaan.
Kävin lekurissa, mutta mitään ei ole toisaiseksi löydetty.
Verenpaineet mulla on kotioloissa keskimäärin 60/90, mutt lekurissa ne oli 80/120.- juuri tuolla
tavalla MS-tauti. Huimaus ja paha olo tuli ensioireina, myös silmäkipua ja näön hämärtymistä. Edellä kysyvälle suosittelisin vaikkapa yksityisen neurologin puoleen kääntymistä, muista mainita myös silmäoireet.
Alkuperäiseltä kysyisin otettinko sinulta sairaalassa pelkkä TT-kuva, magneettikuva (MRI) on näissä aivoasioissa tarkempi. - kaaleppi7
juuri tuolla kirjoitti:
tavalla MS-tauti. Huimaus ja paha olo tuli ensioireina, myös silmäkipua ja näön hämärtymistä. Edellä kysyvälle suosittelisin vaikkapa yksityisen neurologin puoleen kääntymistä, muista mainita myös silmäoireet.
Alkuperäiseltä kysyisin otettinko sinulta sairaalassa pelkkä TT-kuva, magneettikuva (MRI) on näissä aivoasioissa tarkempi.Olet kirjoittanut tämän jo v.-06 mutta jos näet tämän, kysyisin onko turhaa edes yrittää lähehetettä terv.keskuksesta kun suosittelet yksityistä? Oireeni samankaltaiset muiden tänne kirjoittaneiden kanssa. Kuinka voit nykyään?
- verenpainetta
Minulla oli aivan samanlaiset oireet tammikuussa ja verenpaine oli tuolloin lääkärillä mitattuna 155/100 ja kolesteroli koholla myös. Oli kova puristava päänsärky päälaella ja takaraivossa, sekä ohimoilla sykkivä kipu. Huimasi, väsytti ja tuntui että näkö olisi huonontunut, monena päivänä oli myös vaikea kävellä kun huimasi niin paljon. Ylipainoa minulla oli tammikuussa 20kg. Aloitin laihdutuksen lääkärin valvonnassa ja nyt olen laihtunut 18kg muutamassa kuukaudessa ja kaikki oireet ovat poissa. Kolesteroli on
normaalilukemissa ja verenpaine 110/65. Minulla siis laihdutus normaalipainoon auttoi, jos sinulla ei ole ylipainoa tai korkeaa verenpainetta, en sitten tiedä mistä oireet voisivat johtua. - asiaa...
kysyisin.
Onko niska-hartiaseutusi jumissa?
Se voi aiheuttaa kaikkia näitä oireita.
Varsinkin huimausta ja puristavaa päänsärkyä/migreeniä.
Itselläni oli myös pahoinvointia. Vähän kun olisi ollut joka päivä krapulassa...
Luulin jo että on aivokasvain.
Olen saanut oireet kuriin käymällä säännöllisesti fysioterapeutilla.- hei...
Juottekos tarpeeksi nestettä? Vettä? Oireet on lähes samoja kuin nestehukassa!
- Casey
Mullakin on puristavaa pääkipua,huimausta ja tunnottomuutta päässä,mistä tää johtuu?Voiko tää olla syöpää?
Kävin lääkärillä niin ne sano että mulla on hartiat kipeät ja raudan puute.Niskat rutisi eilen illalla.Mulle määrättiin särkylääkkeitä joiden nimi on Dolan.- tikkutakkiliina
Dolan aiheuttaa verenpainetta ja näitä oireita.
- en tiedä mitä tehdä..
mulla on juuri samallaisia oireita mutta lähetettä en ole minnekkään saanut vaikka sitä kerjännyt olen..sairaalassa olin muutaman päivän muttei mitään auttanut..en tiedä mitä pitäisi tehdä kun en jaksa enään kotonakaan pienten lasten kanssa olla kun ei tiedä milloin pökrää..pelottaa mennä nukkumaan kun makuuasennossa kipu pahenee..
- Kestänyt pitkään
Itselläni on ollut samanlaisia oireita viime kesässätä lähtien. Ovat ne välillä tosin olleen poissakin eivätkä ole enää kovin voimakkaat, mutta todellä ikävä vaiva kuitenkin.
Olen syönyt verenpainelääkkeitä ja saanut verenpaineen laskemaan. Lääkäri epäilee stressiä, mutta minulla ei omasta mielestä ole stressaantunut olo, eivätkä stressiin määrätyt lääkkeet tunnu auttavankaan.
Olen nyt tilannut ajan selkälääkärille (kuvaukseen), jos sieltä löytyisi jotain. Jokin hermon puristuma voisi sopia näihin oireisiin, koska selän venyttely ja hieronta auttaa tilapäisesti. Oireetha eivät ole kokoajan vaan tulevat ja menevät.
Onko kenelläkään mitään ideoita, mistä tällainen voisi johtua? Siis jotain mitä ei ole jo aiemmissa keskusteluissa mainittu.- Diddididii
Olen vasta 15-vuotias eikä pääni ole koskaan kipeä, mutta nyt särkee aivan kamalasti ja joka paikkaan, erityisesti ohimoilta. Lämpöä on iihan pikkuisen, mutta vain vähän yli 37 astetta.. Ei huimaa, ei okseta, ei kauheasti väsytä, ei janota. Kun pidän päätä ihan paikallaan, ei juuri satu. Kun liikutan silmiä, sattuu tosi paljon, käännän päätä, sattuu vähän, ainakin jos silmät liikkuvat.. En ole ollut koko vuotena kipeä, ei mitään flunssaa, vatsastautia, kuumetta.. Mutta ehkä tämä on vain flunssaa? Vähän jotain yskän tapaista on... En ole kyllä juuri juonutkaan ja tipuin pari päivää sitten hevosen selästä, minkä jälkeen niska oli kipeä ja nukuin aika huonossa asennossa. Mutta nyt on tosiaan vain päänsärky ja kamala päänsärky, joka alkoi eilen aamulla ja pahenee koko ajan.. Mitä teen?
- ei tulisi mieleenkää
Diddididii kirjoitti:
Olen vasta 15-vuotias eikä pääni ole koskaan kipeä, mutta nyt särkee aivan kamalasti ja joka paikkaan, erityisesti ohimoilta. Lämpöä on iihan pikkuisen, mutta vain vähän yli 37 astetta.. Ei huimaa, ei okseta, ei kauheasti väsytä, ei janota. Kun pidän päätä ihan paikallaan, ei juuri satu. Kun liikutan silmiä, sattuu tosi paljon, käännän päätä, sattuu vähän, ainakin jos silmät liikkuvat.. En ole ollut koko vuotena kipeä, ei mitään flunssaa, vatsastautia, kuumetta.. Mutta ehkä tämä on vain flunssaa? Vähän jotain yskän tapaista on... En ole kyllä juuri juonutkaan ja tipuin pari päivää sitten hevosen selästä, minkä jälkeen niska oli kipeä ja nukuin aika huonossa asennossa. Mutta nyt on tosiaan vain päänsärky ja kamala päänsärky, joka alkoi eilen aamulla ja pahenee koko ajan.. Mitä teen?
näin kesäisin johtuu mitä todennäköisemmin natriumglutamaattipitoisen moskaruuan nauttimisesta. Olen nähnyt, kun muutamat jopa sairaudenkin uhalla vaan paistavat ja grillaavat jotain makkaroitaan grilleissään ja sitten valittavat, miten kipeäksi ovat tulleet. Helpompi olisi yksinkertaisesti kieltäytyä tykkänään tuollaisilta haitallisilta houkutuksilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin34212050IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618036Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut963444Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982298Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572297Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81686- 1101281
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin611139Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26918MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk350843