olenko sekopää?

paranoidi?

tapasin ihanan,rauhallisen ja kiltin miehen..rakastuin häneen päätä pahkaa. itse olen äkkipikainen,tempperamenttinen,mutta erittäin herkkä ja tunteellinen nainen. tapailimme monta kuukautta..aina kysyessäni seurustelemmeko hän torjui minut sanomalla,että hänen elämänsä ei ole sillä mallilla että voisi sitoutua 100 prosenttisesti..minä silti yritin ja tapailimme säännöllisesti. mies oli ihana ja lähetteli söpöjä viestejä ja muisti minua aina jollain. minä pettyneenä aiempiin suhteisiin epäilin jatkuvasti hänen motiivejaan ja tunteitaan minua kohtaan. joskus ottaessani liikaa alkoholia sisälläni olleet pelot ja epävarmuudet purkautuivat. saatoin pamauttaa häntä ja haukkua. kadun sitä syvästi,mutta se oli omaa epävarmuuttani..Jos mies olisi ajat sitten sanonut olevansa täysin minun omani en olisi ollut tuollainen. Epätietoisuus teki minusta hullun,se sattui kamalasti ja itketti minua päivisin ja ressasi. Tilanne kärjistyi siihen,että miehellä meni hermot minun ainaisiin epäilyksiin. Hän suuttui minulle ensimmäisen kerran ja itkin itseni uneen. Ehdotin ettemme nää vähään aikaan,kun tilanne on mennyt tälläseksi ja hän suostui siihen oitis. Nyt pelkään ettei hän ikinä enää halua nähdä minua ja etsii varmasti toisen paremman. Minua on petetty varmasti kymmenen kertaa ja joka kerta eri mies johon olen luottanut. Uskon että minulla on jäänyt traumat ja siten epäilen kaikkia.. Jos joku ihana ihminen vastaisi minulle mitä teen niin olisin tosi kiitollinen..

6

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

ota rauhallisesti ja käytä erossa oloaika parantumiseen ja asioiden saattamiseen oikeisiin mittasuhteisiin. Ilmeisesti sulla on nyt paniikki, mutta jos teidät on tarkoitettu toisillenne, niin niin tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin.

Ihan luonnollista, että tunnet epävarmuutta. Onhan mies ilmoittanut ettei halua sitoutua sinuun kokonaan. Vapauta itsesi löysästä hirrestä ja jatka eteenpäin. Kauheinta on epävarmuus ja särkyneen sydämen hoitaa aika.

Tsemppiä ja voimia,
      Nimim. samassa tilanteessa

• Rouva67

Mun mielestä on ihan normaalia epäillä ihmisiä ja olla epävarma, koska on monta kertaa saanut siipeensä (itsellänikin on vaikea luottaa ihmisiin).
      Toisaalta sitten voi ymmärtää tätä miestäkin, koska jatkuva epäily ja syyllistäminen syövät suhdetta, varsinkin jos toinen on täysin vilpitön.
      Mutta totuus on kuitenkin sellainen, ettei ketään voi omistaa ja määrätä olemaan uskollinen, oikeastaan siitä ei voi koskaan olla ihan 100% varma. Täytyy vain uskoa ja luottaa toiseen ja olla ajattelematta sitä pahinta mitä voi käydä ja nauttia tästä päivästä liikaa murehtimatta tulevaa tai muistelemalla menneitä.
      Sitä ei voi tietää mitä tämän miehen päässä liikkuu ja haluaako hän sinua enää tavata, mutta vaikka hän onkin "ihana" ja kaikkea, niin hän ei ole kuitenkaan maailman ainoa mies. Minusta kuitenkin tuntuu, että tarvitsisit miehen, joka uskaltaa sitoutua sinuun kaipaamallasi tavalla. Äläkä sotke entisiä suhteitasi uusiin, kaikki suhteet ovat erilaisia ja jos liikaa epäilet, niin se karkottaa lähes miehen kuin miehen.
      Nyt leuka pystyyn, itseluottamus esiin ja elämästä nauttimaan! Älä murehdi liikaa!

• Hanna.

Jossakin vaiheessa sun on vaan pakko päästää irti menneistä ja aloittaa ihmissuhteesi puhtaalta pöydältä. Et voi ikuisesti roikkua siinä, että sua on petetty joskus menneisyydessäsi, se ei tule pidemmän päälle riittämään selitykseksi sinulle eikä kumppanillesi, eikä ole mikään oikeutus sille, että käyttäydyt iänkaiken samalla tavalla.

Pyri irti menneistä, pyri tasapainoon.
      Tasapainoiseen elämään ei kuulu jatkuva pelkääminen ja varautuneena oleminen.
      Halua siis käydä läpi ne menneet pohjia myöden, halua kasvaa ulos niistä, ja päästä ne sitten menemään.
      Uusi ihmissuhde ansaitsee mahdollisuuden, älä siis pilaa sitä mahdollisutta raahamalla menneisyyttäsi joka asiaan ja paikkaan mukanasi.

• paranoidi?

Asiallisista semmoisista. Tällä hetkellä tunnen olevani täysin paska ja luulen ettei mies halua ikinä tavata/nähdä minua. Tiedän ettei hän ole ainoa mies maanpäällä,mutta huolimatta siitä ettei hän ole sitoutunut minuun 100 prosenttisesti hän on kohdellut minua paremmin kuin kukaan muu. Hänellä on samanlaiset arvot kuin minulla,huumorintajumme on samanlainen,meillä on aina ollut tosi hauskaa yhdessä paitsi tietenkin silloin kun suutahdan..Toivon niin kovasti ettei tämä olisi loppu..Mutta en sille voi mitään jos on..

• Joop....
        paranoidi? kirjoitti:

Asiallisista semmoisista. Tällä hetkellä tunnen olevani täysin paska ja luulen ettei mies halua ikinä tavata/nähdä minua. Tiedän ettei hän ole ainoa mies maanpäällä,mutta huolimatta siitä ettei hän ole sitoutunut minuun 100 prosenttisesti hän on kohdellut minua paremmin kuin kukaan muu. Hänellä on samanlaiset arvot kuin minulla,huumorintajumme on samanlainen,meillä on aina ollut tosi hauskaa yhdessä paitsi tietenkin silloin kun suutahdan..Toivon niin kovasti ettei tämä olisi loppu..Mutta en sille voi mitään jos on..

Itsellänikin oli alussa luottamuspula miestäni kohtaan. Epäilin, mutta ymmärsin olla sanomatta tai näyttämättä sitä. Uskoin pitkään että meidän juttumme päättyy, mutta päätin että nautinnollinen lyhytkin suhde on enemmän kuin sinkkuus. Ajattelin sen siis vähän kuin lomana. Nautin joka hetkestä ja tiesin sen joskus päättyvän. Olemme nyt olleet yhdessä jo liki vuoden eikä minun enää tarvitse kuvitella olevani lomalla. Tiedän että hän on minun. No joo tää ei nyt varmaankaan auttanut mitenkään alkuperäistä kirjoittajaa, koska on tapahtunut jo liikaa. Annan kuitenkin vinkin: yritä etsiä tästä tilanteesta jokin nautinnollinen seikka, yksi pienikin asia riittää. Sellainen varmasti on olemassa. Nauti siitä hetki yksistään ja kenties aika sitten kypsä ja voit siirtyä lähemmäksi miestä ja kertoa hänelle kaiken minkä tähän viestiketjuun olet kirjoittanut. Ei siitä haittaakaan voi olla. Ei se voi viedä tilannetta huonommaksi.

• Ikävä kyllä !

ettet sinä ole se oikea hänelle, tai hän siis etsii vielä...jos vaikka se oikea ilmestyisi. Hienoa että hän ainakin sanoi sinulle suoraan ettei hän voi sitoutua 100 prosenttisesti.
      Tuo kuulostaa ihan minun tarinalta. Unohdin lopulta miehen, joka sanoi minulle samaa. Nyt tapailen toista,joka todella haluaa yrittää suhdetta. Tuo eka mies joskus soittelee ja viestittää, en jaksa hänen seikkailujaan enää..olen kuullut että hänellä on jatkuva haku päällä, aloitta suhteita ja lopettaa, hakee aina vain jotain uutta, parempaa ( ?! ), IKÄVÄÄ että toiset juuttuu tuollaiseen kierteeseen,

Unohda tuo mies, miehiä on maailma, Suomi pullollaan, mene ulos niin törmäät aivan varmasti johonkin ihanaan mieheen, joka haluaa seurustella oikeesti ja sitoutua !! Olen aivan varma siitä, USKO MINUA !

Rakkaudentäytteistä kevättä ja kesää Sinulle, toivottaa Brianna *************

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe