Laastaria

kaipaan

Sydän särkynyt, irti revitty ja ihan kamala kaipuu jonkun kainaloon, joka lohduttaa ja auttaa mut tai meidät tästä suosta.

Haluaisin löytää rehellisesti, avoimesti sellaisen ystävän miehestä, joka haluaisi rehellisesti ja avoimesti laastarisuhteeseen. Siis vaikka puolin ja toisin, toisiamme tukien.

Löytyykö?

Olen 40 nainen

14

1236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kloppi45vee

Varmaan löytyy, tuntuu että samassa tilanteessa olevia miehiä ja naisia on koko suomi pullollaan, ilmeisesti jokainen tämän ainakin kerran kokee, jossain vaiheessa elämää.

• täysin peestä!

Älkää ihmiset sortuko laastarisuhteisiin. Ei puolin eikä toisin. Niissä vaan satuttaa itsensä!
      Siksi laastarisuhteet on mun mielestä perseestä!

Ystävälle voi puhua ja surea surunsa mutta ketään ei pitäis käyttää hyväkseen. Entä jos se toinen osapuoli eli laastarina toimiva ihastuu ja rakastuukin suhun vaikka tietäiskin että kyse on laastarista eikä mistään todellisesta suhteesta?

t: yks laastarina muutaman kerran ollut mut ei enää koskaan kiitos!

• kloppi45vee

No samat on kokemukset, mutta kysyjähän viittaa siihen että peli on selvää molemmin puolin?
        Mitäs vikaa siinä on, jos kaksi laastaroi toinen toisiansa, noin kuvaannollisesti?

• edellinen ..
        kloppi45vee kirjoitti:

No samat on kokemukset, mutta kysyjähän viittaa siihen että peli on selvää molemmin puolin?
        Mitäs vikaa siinä on, jos kaksi laastaroi toinen toisiansa, noin kuvaannollisesti?

Tarkoitin sitä että jos se laastarina toimiva oikeasti rakastuukin laastaroitavaan ja tietäen että kyse on vaan tilapäisestä laastarisuhteesta joka tulee loppumaan? Se laastarina toimiva joutuu pian itse laastaroitavaksi. Onks se sun mielestäs fiksua? Ja sitten alkaa se laastarikierre. Pahimmillaan laastaroitavaa itseäkin sattuu koska on satuttanut laastariaan. Käsitätkö mitä ajan takaa?

Vähän sama juttu on kesäheilojen kanssa. Ite en kesäheilaa ottaisi koska VARMASTI siinä sattuu jompaa kumpaa tai molempia.

• ap.
        edellinen .. kirjoitti:

Tarkoitin sitä että jos se laastarina toimiva oikeasti rakastuukin laastaroitavaan ja tietäen että kyse on vaan tilapäisestä laastarisuhteesta joka tulee loppumaan? Se laastarina toimiva joutuu pian itse laastaroitavaksi. Onks se sun mielestäs fiksua? Ja sitten alkaa se laastarikierre. Pahimmillaan laastaroitavaa itseäkin sattuu koska on satuttanut laastariaan. Käsitätkö mitä ajan takaa?

Vähän sama juttu on kesäheilojen kanssa. Ite en kesäheilaa ottaisi koska VARMASTI siinä sattuu jompaa kumpaa tai molempia.

juuh, ehkä tää on huono idea.

Mutta mitä tehdä, kun jätettynä kaipaa ihan hirveesti toista ihmistä lähelleen. Jopa niin paljon, että ihoon sattuu ja se huutaa apua?

• kloppi45vee
        edellinen .. kirjoitti:

Sehän on kiputasolla nollasummapeliä,ja tässä iässä on jo sen verran kokemusta ettei ihan retkuun mene, ja tuo laastarointi ihan oikeasti auttaa alkup.kysyjän vaivaan.

Toki se riski on olemassa että kipu siirtyy, mutta alkuperäisen osaltahan tilanne ei voi pahentua. Tämä pannaan kiertämään kierre on varmaan lähes jokaiselle sattunut jo tässä iässä, eli ei mitään uutta siinäkään.

Parempi laastaroida kuin antaa vuotaa vaan??

• edellinen vastaaja.
        ap. kirjoitti:

juuh, ehkä tää on huono idea.

Mutta mitä tehdä, kun jätettynä kaipaa ihan hirveesti toista ihmistä lähelleen. Jopa niin paljon, että ihoon sattuu ja se huutaa apua?

Tuttu tunne mutta ei muu auta kuin surra surut ja puhua ystävien kanssa. Ei surusta pääse kuin suremalla ja itkemällä (huom! miehetkin saa itkee kun rakkaansa menettää). Sitten kun oot päässyt yli tuosta exästäs niin sit vasta on aika uuden suhteen, voit antautua täysillä mutta älä alussa ihan täysillä vaan kato ensin tuleeko siitä jotain. Ei siihen suruun kannata etsiä jotain lohduketta koska se suru on surtava kuitenkin. Muuten tulee loputon särkyneiden sydänten ketju ja asian osattomatkin saa kärsiä.

• edellinen vastaaja.
        kloppi45vee kirjoitti:

Sehän on kiputasolla nollasummapeliä,ja tässä iässä on jo sen verran kokemusta ettei ihan retkuun mene, ja tuo laastarointi ihan oikeasti auttaa alkup.kysyjän vaivaan.

Toki se riski on olemassa että kipu siirtyy, mutta alkuperäisen osaltahan tilanne ei voi pahentua. Tämä pannaan kiertämään kierre on varmaan lähes jokaiselle sattunut jo tässä iässä, eli ei mitään uutta siinäkään.

Parempi laastaroida kuin antaa vuotaa vaan??

Sanoit että antaa kiertää? Sehän on väärin sivullisia kohtaan, sivullisella meinaan sitä joka toimii laastarina. Onko sinusta oikein että jos jotakuta satutetaan niin pannaan vahinko kiertämään ja satutetaan täysin viattomia osapuolia koska jotakuta on sattunut? Minusta ainakin se on väärin, hiton väärin.

• Yökyök.....

TYHMÄ olet ! Laastarisuhteessa molemmat tulevat lopulta yhä onnettomiksi. Löydä ensin oma itsesi ja sitä mukaan onnistut sitten kaikessa muussakin, jopa ehkä rakkaudessa. Ja aikuistu hyvänen aika, olet jo 40

• laastarisuhde kiitos,

erosta 8 vuotta ja kova ikävä edelleen / jo toista ihmistä. Minäkin kaipaan hoitoo, kipu on ja kova!

• "Laastarisuhteessa molemmat tulevat lopulta yhä onnettomiksi"

Aikamoinen yleistys. Entäpä jos on jo onneton ja juuri sen vuoksi haluaisi laastarisuhteen? Voiko asiat mennä vain huonompaan suuntaan? Jos säännöt ovat molemmin puolin selvät niin miksei voisi toimia.

Mutta tietysti, jos laastarisuhdetta etsii, on varmaan luottamus itseensä ja toisiin vähän heikko eli vaatimukset kumppanin suhteen ovat varmaan melkoiset ja kun sellainen superlaastari jostain löytyy niin varmaan haluaa lopulta enemmänkin...

• nimim. edellinen vastaaja.
        elin_tilaa kirjoitti:

"Laastarisuhteessa molemmat tulevat lopulta yhä onnettomiksi"

Aikamoinen yleistys. Entäpä jos on jo onneton ja juuri sen vuoksi haluaisi laastarisuhteen? Voiko asiat mennä vain huonompaan suuntaan? Jos säännöt ovat molemmin puolin selvät niin miksei voisi toimia.

Mutta tietysti, jos laastarisuhdetta etsii, on varmaan luottamus itseensä ja toisiin vähän heikko eli vaatimukset kumppanin suhteen ovat varmaan melkoiset ja kun sellainen superlaastari jostain löytyy niin varmaan haluaa lopulta enemmänkin...

Harvoinpa ihmisten tunne-elämä noudattaa mitään etukäteen sovittuja sääntöjä. Sä rakastut/ihastut jos niin on käydäkseen, ei siihen mitkään säännöt auta. Kokeilkaapas laastaroinnin puolustajat sitä että asetutte siihen asemaan että itse laastaroitte jotakuta sydänsärkynyttä, okei, aluksi kaikki menee hyvin kun tiedätte että toinen vain hakee lohtua...mutta loppupeleissä rakastuttekin siihen laastaroitavaan ja sitten homma pihelletään poikki kun lohtua ei enää tarvitakaan. Tästä seuraa se että nyt olette ITSE laastaroinnin tarpeessa, etsitte itse jonkun joka lohduttaisi. Joku menee sitten lankaan ja joutuu kokemaan saman kuin itse olette kokenut. Seuraus=loputon sarja laastaroitavia ja särkyneitä sydämiä. Eikä kukaan enää uskalla luottaa kenenkään!

• rikkinäinen

Mä tarviin kans turvallisen sylin, jossa olla. Fyysisesti oikeasti sattuu, kun kosketus puuttuu...
      Olen 30 n

• Mika0800

sinulle "rikkinäinen" nainen:

Soita minulle, niin otan syliini ja halin !

Kyllähän meitä helliä miehiä ON olemassa!

Miksi naiset itse olette yleensä niin ujoja, ettette soita itseänne treffeille ?

Jos siis itselläsi tuo hellyydenjano on tuntemattomien pelkoa vahvempi (kuten toivon), niin soita itsesi HaliTreffeille !

Numeroni löydät täältä:

http://ota.se/mika0800

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe