Uskomattoman ihastunut

NaikkoNeNkerroksista

On se niin kauheen kamalaa kun on ihastunut työkaveriin, jota ei ees nää päivittäin...ja viel nuorempaan...eikä voi tehdä asialle mitään (lue: en uskalla tehdä).

Toivon vain joka päivä, että puhuisi jotain kanssani, pyytäisi kahville...ja mies on kyseessä, Helsingissä työ, tuki-ihminen.

Tästä ei varmaan selviä ennenkuin jotain tapahtuu, oli se sitten positiivista tai negatiivista....

11

2218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen otat itteäs niskasta kiinni ja viet sen miehen vaikka johonkin varastohuoneeseen lempimään sun kanssa ;)

      • noin.

        Seksistä ei tuu "vakavaa" välttämättä, niin kannattaisko alottaa jostain muusta kuin varastohuoneesta?


      • NaikkoNeNkerroksista

        ...ihan noin vaan...:D...
        Pitäis ensin vähän tutustua alkuun. Eli sitä jutustelua, ehkä vähän suudelmia...jne.jne....


      • NaikkoNeNkerroksista kirjoitti:

        ...ihan noin vaan...:D...
        Pitäis ensin vähän tutustua alkuun. Eli sitä jutustelua, ehkä vähän suudelmia...jne.jne....

        kun te naiset tykkäätte tutustua ja pusutellakin vähäsen ennen intiimitouhuja ;)
        Noh nyt sit rohkeasti pyydät sen kahville :)


      • NaikkoNeNkerroksista
        joonas75 kirjoitti:

        kun te naiset tykkäätte tutustua ja pusutellakin vähäsen ennen intiimitouhuja ;)
        Noh nyt sit rohkeasti pyydät sen kahville :)

        ...huoohhhhh...on sen verran paljon pelissä, etten uskalla, menettäisin kasvoni täällä töissä. Niin se vain on, odotan että se pyytää minut kahville.


    • hupakko

      Tervetuloa seuraan hurmaantuneeseen ;0) Minäkään en näe ihastustani kovin usein, mutta sydän silti läpättää joka kerta kun näemme. Ja hymy kareilee huulilla pitkään..

      • NaikkoNeNkerroksista

        ...että kohtalotovereita löytyy. Eikö olekin kamalan ihanaa. Tuntuu että pitäisi tehdä asialle jotain, mutta ei pysty kertakaikkiaan mihinkään. Jos ihastuksen kohde sanoo jotain, jalat notkahtelee ja meinaa mennä alta. Se on niin väärin, se tunne saisi hävitä...:D


      • hupakko
        NaikkoNeNkerroksista kirjoitti:

        ...että kohtalotovereita löytyy. Eikö olekin kamalan ihanaa. Tuntuu että pitäisi tehdä asialle jotain, mutta ei pysty kertakaikkiaan mihinkään. Jos ihastuksen kohde sanoo jotain, jalat notkahtelee ja meinaa mennä alta. Se on niin väärin, se tunne saisi hävitä...:D

        Tämä tunne saa luvan olla.. kutkuttavaa ja ilkikurista! Odotan myös että Hän tekee jotakin, mitä, jää nähtäväksi. Sitä odotellessa, pientä flirttiä ilmaan ja perhosia vatsanpohjaan ;0)


      • edetä pidemmälle...
        hupakko kirjoitti:

        Tämä tunne saa luvan olla.. kutkuttavaa ja ilkikurista! Odotan myös että Hän tekee jotakin, mitä, jää nähtäväksi. Sitä odotellessa, pientä flirttiä ilmaan ja perhosia vatsanpohjaan ;0)

        ...kunnes pilaatte sen ilmassa olevan väreilyn ja etenette asiassa pidemmälle. Sen jälkeen ei oo enää kummallakaan kivaa ja se ihanan kamala flirtti ym häviää väliltänne. Niin se vaan menee!


      • hupakko
        edetä pidemmälle... kirjoitti:

        ...kunnes pilaatte sen ilmassa olevan väreilyn ja etenette asiassa pidemmälle. Sen jälkeen ei oo enää kummallakaan kivaa ja se ihanan kamala flirtti ym häviää väliltänne. Niin se vaan menee!

        Äläs maalaile turhia uhkakuvia - seurustelevalla parilla flirttiä ja hauskaa vasta riittääkin ;0)


      • NaikkoNeNkerroksista
        edetä pidemmälle... kirjoitti:

        ...kunnes pilaatte sen ilmassa olevan väreilyn ja etenette asiassa pidemmälle. Sen jälkeen ei oo enää kummallakaan kivaa ja se ihanan kamala flirtti ym häviää väliltänne. Niin se vaan menee!

        Kyllä sitä flirttiä ja kutkutusta löytyy vielä tutustumisen jälkeenkin. Ja sitä ihanaa tunnetta kun vatsassa perhoset lentelee...huoh...;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe