Mulla ei oo kuin yksi kaveri
oikeastaan hän on minulle tosiystävä.
Joskus silti mietin että olis kiva
kun ois oikein sellainen kaveripiiri
vois esim.pitää bileitä(ku kahestaan
ei oikein pääse juhlatuulelle)Mut en
vain ole ilmeisesti niin suosittu
et saisin helposti kavereita..
Ei-suosittu
yksilö
1
419
Vastaukset 1
olisko se mahdollista? mula on kans vaikee saada ystäviä, mutta kohta 18 vuoden aikana oon saanu kasattua ympärille vahvan ystäväpiirin, kaikki eri paikoista ja kaikki tosi erilaisia. meitä on 4 minä. 2 on tosi ujoja, 1 kokee itsesnä ujoksi, vaikka turhaan ja 1 on jotain muuta. kuitenkin tilanne on minijuhlissa ollut se että kavereistani 3 on enemmän äänessä' kuin minä ja nejläs ystäväni ei sano juuri mitään, kuitenkin kaikilla on hauskaa... nyt vaan koitat etsiä toisen ystävän, ei pakolla vaan hitaasti ja varmasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 138876
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?86752- 59690
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha85689Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?5688Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55581Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26563Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41474- 152471
- 42469