Mulla ei oo kuin yksi kaveri
oikeastaan hän on minulle tosiystävä.
Joskus silti mietin että olis kiva
kun ois oikein sellainen kaveripiiri
vois esim.pitää bileitä(ku kahestaan
ei oikein pääse juhlatuulelle)Mut en
vain ole ilmeisesti niin suosittu
et saisin helposti kavereita..
Ei-suosittu
yksilö
1
399
Vastaukset
olisko se mahdollista? mula on kans vaikee saada ystäviä, mutta kohta 18 vuoden aikana oon saanu kasattua ympärille vahvan ystäväpiirin, kaikki eri paikoista ja kaikki tosi erilaisia. meitä on 4 minä. 2 on tosi ujoja, 1 kokee itsesnä ujoksi, vaikka turhaan ja 1 on jotain muuta. kuitenkin tilanne on minijuhlissa ollut se että kavereistani 3 on enemmän äänessä' kuin minä ja nejläs ystäväni ei sano juuri mitään, kuitenkin kaikilla on hauskaa... nyt vaan koitat etsiä toisen ystävän, ei pakolla vaan hitaasti ja varmasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 564951
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774348- 1334023
- 673962
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans523736Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe803552- 1133211
- 562961
- 252756
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172574