On se vaan jumalauta hienoa olla 20.5. 2006 SUOMALAINEN kun Lordi tulee ja pesee Euroviisuissa koko muun euroopan pelleorkesterit.
Siinä sivussa Lordi vetää Kreikan ja Cyproksen nörttipelkureita turpiin ja syö raakaa lihaa lavan takana.
Euroopan mummelit ja papparaiset tukehtuvat patonkiinsa kun Lordi kajauttaa lavalla Hard Rock Hallelujah!
Sen päälle Leijonat vetää vielä lätkän MM-kisoissa kultaa ja Ruotsi jää kuudenneksi, buahhaa
Päivän ripitys
5
362
Vastaukset
- pois vaan
nyt puhut vähän mutta ASIAA. eiköhän tilata euroviisuvoittaja lordi esiintymään leijonien kultajuhlaan!!!
ja Lordihan tulee mielellään juhlimaan tuplakultaa jonka ovat saavuttaneet Lordi ja Leijonat.
Mummot, kukkahattutädit, papparaiset ja Metsäpetofanit jääköön kotiin itkemään, torille ei ole asiaa.
- Sergio_Leone
"On se vaan jumalauta hienoa olla 20.5. 2006 SUOMALAINEN kun Lordi tulee ja pesee Euroviisuissa koko muun euroopan pelleorkesterit."
SINÄ SEN SANOIT!
Muut luuserit: suu kiinni ja katselkaa, kuunnelkaa, kun ette muuten hyvän päälle ymmärrä!
Hienoa Putaansuu! Hyvä Lordi! - Pato_Donaldo_2
Lisää tuollaista positiivista jutuntynkää ;)
Antaa vaan tukehtua patonkeihinsa ! - devilived
Ekaa kertaa minäkään en häpeä Suomen euroviisukappaletta vaan olen älyttömän ylpeä! :D Voisin kerrankin marssia punastelematta Euroviisuyleisössä Suomen lippu kädessä. Go Lordi, go Suomi, rock´n´roll!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713