eli siis ku käyn suihkussa pesemässä hiukseni, niin sitten kun ne ovat melkein kuivat, niin latvat muuttuvat koviksi "tikuiksi". Tämän takia joudun varmaa 10kertaan kampaamaan hiukseni niiden kuivumisen aikana ja niiden kuivuttua, koska muuten ne eivät lähde pois! ja siinä hötäkässä hiuksiakin lähtee ihan hirveästi :( . kävin joskus lokakuussa parturissa ja sen jälkee ne ovat olleet aina tälläiset (ei koskaan ennen kyseistä parturia). ku kävin seuraavan kerran parturissa, latvat pysyivät jonkun muutaman viikon pesu kerrat aivan normaaleina, mutta sitten se taas alkoi..! ennen en käyttäny hoitoainettakaan, mutta nyt sen takia olen alkanut laittaa sitä aina niihin latvoihin, mutta sekään ei auta!!! osaisiko edes joku neuvoa, mitä minun pitäisi niille tehdä, jotta ne olisivat taas normaalit :(
hiusten latvat kovia puikuloita suihkun jälkeen, apua
3
1944
Vastaukset
- kampaaja
sinulla on hiuksissa ns. lakkakertymiä.minullakin oli niitä joskus kun hiukset oli pitkät ja vaalennetut.hiuksesi ovat sen verran kuivat että ne tavallaan imevät muotoilutuotteet ja lakat ym itseensä.kesällä aurinko helposti polttaa lakan kiinni kuivaan hiukseen.
ostä kampaamosta syväpuhdistava sampoo ja tehohoito.pese syväpuhdistavalla ja laita tehohoito hiuksiis, mieluiten saunaan ja anna vaikuttaa...!- kovasti
neuvosta..pitääpä kokeilla, jos hinta ei ole hirveän kova..! eli siis pitäisikö minun sitten pestä sillä aina hiukseni, vai aina silloin tällöin..?
- aina tai
kovasti kirjoitti:
neuvosta..pitääpä kokeilla, jos hinta ei ole hirveän kova..! eli siis pitäisikö minun sitten pestä sillä aina hiukseni, vai aina silloin tällöin..?
päänahka kuivaa. Kerran viikossa tai kahdessa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628