Mikä lävistys sattuu eniten ja mikö vähiten??mitä lävistyksiä olette laittaneet??

Jossu_

Kertokaas vastauksii tohon...??

12

3519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MimMu

naPakOru SatTu sIis iHan kReiSisTi!!!! äLä iKinä lAita!!!! muTta Se oN nIin iHq!!!! tAi nO, oLi sE seN aRvoNen... lAitA vaAn!!

• tEiNiXxX

...wähän tyhmä!!

• blackmagicwoman

Eniten sattui toinen nänni, kun elimistö kulutti adrenaliinit jo sen ensimmäisen kohdalla. Rustot, siis nenä ja korvien yläosat, rusahtavat ikävästi.

Huuli, kieli ja napa oli laitettaessa tosi helppoja. Kieli tosin vähän turposi, parantui n. 5 päivää ja navassa taisi mennä jopa viikkoja. Genitaalialueelle kivutonta ja parantuivat tosi helposti, ja kyllähän ne nännitkin oli parissa päivässä OK.

Huom! tämä riippuu ihmisestä, minä olen helposti parantuvaa kudostyyppiä. Siitä huolimatta kulmakoru kasvoi aikanaan ulos, mutta ei jäänyt huomattavaa arpea.

• Handelli

Kuulemma tragus sattuu ihan älyttömästi. Niin että tulee vedet silmiin. Tietysti henk. kohtasta.

• opossu_
        Handelli kirjoitti:

Kuulemma tragus sattuu ihan älyttömästi. Niin että tulee vedet silmiin. Tietysti henk. kohtasta.

Mulla molemmat tragukset aikalailla kivuttomia laitettessa (tosin toinen kenkkuilee ja kipeytyy nyt parantumisvaiheessa). Nänni sen sijaan oli jotain aivan uskomatonta!!!!! urgh...

• ...........
        Handelli kirjoitti:

No aika monissa kasvoihin laitettavissa lävistyksissä tulee vedet silmiin väkisin. Ei sen takia, että se sattuis niin paljon, vaan koska ne on niinku yhteydessä johonkin, en muista mihin:DD

• Clitocat
    • ............

No napakoru ei ainankaan satu yhtään.

• ruusu-rinsessa

Mulla on navassa ja kielessä ja kummankaan laitaminen ei sattunu yhtään. Kieli oli tosin viikon kipee, mutta laitto ei sattunu! Suosittelen.

• mumumumm
        ruusu-rinsessa kirjoitti:

Mulla on navassa ja kielessä ja kummankaan laitaminen ei sattunu yhtään. Kieli oli tosin viikon kipee, mutta laitto ei sattunu! Suosittelen.

No mulla ainaki Tragus sattu aikalailla :D Napa ei tunnu missään.

• ilovepiercings

No mulla on todella paljon lävistyksiä:
      Kasvoissa on Cyber Bites, 2 Madonnaa, Labret, Septum, Nenäkoru, Kummatkin posket lävistetty, Bridge, 3 Kulmakorua, SkinDiverit poskien lähellä ja Poikittain menevä kulmakoru
      Suun sisällä on 4 kielikorua. Minulla on halkaistu kieli ja kummallakin puolella on kaksi kielikorua. Lisäksi löytyy kielipurjelävistys (sattu todella paljon) ja smiley. Lisäksi on hammaskoruja kaksi, mutta niitähän ei lasketa lävistyksiksi.
      Vasemmassa korvassa on Tragus, Conch, Industrial, kaksi Shelliä, ja suuri venytys (2,4 cm)
      Oikeassa korvassa on 3 korvakorua (1 venytys joka on 6 mm), Tragus, 5 Helixiä, Anti-Tragus ja Snug.
      Muualla kehossa on Napakoru, kummatkin nännit lävistetty, niskassa surface, Madisonlävistys, 3 Microdermalia, Genitaalilävistys (Clithood), ja lantioilla kaksi lävistystä.
      Eniten on sattunut ehkä kielipurje ja nännit. Myös Septum sattui aika paljon, kun itse tein :D olin vasta joku 14 tai 15 vuotias D:

• inner conch

mulla inner conch on sattunut kaikista eniten. tragus ei tuntunut missään tuon rinnalla :D

vähiten sattunut kieli tai huuli.... tai kulma. korvanlehtiin ei tunnu just missään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      3957
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1886
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1562
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1392
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      24
      1251
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1140
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1122
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      94
      1109
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      129
      1083
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      993
    Aihe