lähiomaisella pääsääntöisesti nauha, ja muilla kortti. Käytännössä missä menee lähiomaisen raja? Kummisuhde = lähiomainen, tai onko soviliasta käyttää nauhaa.
Entä täti/Setä/eno??
lähiomaisen määrittely
3
5045
Vastaukset
- nauhaa?
Tarkoitatko kukkaseppeleessä? Kyllä niissä kaikissa on nauha. Veljeni hautajaisissa kyllä kaikilla oli kukissa nauha jonka jokainen luki sitten vuorollaan ja vei seppeleen haudalle.
- E81
niin että jokainen laittoi sen minkä tunsi helpoimmaksi lukialle, me halusimme nauhan vaikka siitä oli vaikeampi lukea.
Lähiomaiseksi sanoisin oma perhe, mummut, papat, tätien ja setien perheet.
meillä ollaan paljon tekemisissä niin nämä tuntuis minusta lähiomaisilta.
jos kummi ei ole kukaan noista, ei se minusta kuulu lähiomaisiin. Mutta jos se on ollut mukana jokapäiväisessä elämässä ja on sukua, niin voipi olla.
minun kummit eivät ole missään yhteydessä minuun, enintään kerran vuodessa jotain yhdestä kummistä kuulen, en sen enempää, joten ne ei todellaakaan ole esimerkiksi minulle lähiömaisia- kuka vaan
Lähiomaisella tarkoitetaan vainajan leskeä,lapsia ja heidän lapsiaan,mummot ja vaarit,myös sisarukset lasketaan lähiomaisiin.Mutta nauhaa voi käytää kuka vaan,ei siinä ole mitään sääntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693