Olen 20 vuotias, käyttänyt Harmonet merkkissie e-pillereitä nyt jo 3vuoden ajan, nykyinen partnerini on huomannut minun käyttäytymisessä eroja silloin kun syön pillereitä ja silloin kun pidän joka kuukausi sen viikon kestoisen pillerittömän ajan.Olen myös kavereitteni kanssa puhunut asiasta ja ovat sanoneet että mielialani todella ovat vaihtelevat ja kiihdyn yhtäkkiä nollasta sataan ihan pienestäkin syystä, itse en tietenkää ole kiinnittänyt huomiota moiseen mutta olen kiitollinen että muut kehtaavat kertoa suoraan.
Niinpä olen todella harkinnut pillereiden vaihtoa, niimpä nyt ajattelin kysyä että onko jotain miedompia pillereitä olemassa? joissa elimistö ei niin pahasti reagoisi ja mieliala ei niin heittelisi? Onko mitään kokemuksia?
aion kyllä soittaa maanantaina terveyskeskukseen ja varata ajan mutta ajattelin ottaa asiasta selkoa ihan näin netin kautta viikonlopun ajan vietteeksi.
E-Pillereiden erot?
3
480
Vastaukset
- farkku
pillereitä ei luokitella miedoiksi tai vahvoiksi. Eri pillerimerkeissä on eri keltarauhashormoneja ja eri määriä estrogeenia. Kaikki sivuvaikutukset ovat aivan yksilöllisiä, eikä mikään pillerimerkki ole esim. mielialavaikutusten kannalta parempi tai huonompi kuin toinen.
- riippuu ihmisestä
Pillereiden vaikutukset on tosi yksilöllisiä.. Itse söin kaksi vuotta Melianeja ennen kuin alkoi tulla sivuvaikutuksia. Yasmineihin vaihdettuani ei ollut mitään ongelmia, olen muuten monelta kuullut että tämä oiskin parhaiten "siedetty" pillerimerkki (mut taaskin riippuu ihmisestä). Valitettavasti itse jouduin vaihtamaan pillerit eri merkkiin sietämättömien kuukautiskipujen vuoksi, muuten Yasminet ois jääny kyllä ehdottomasti.
- toivoton
Itselläni tuli sivuvaikutuksia melianesta ja mirellestä kunnes siirryin yasminiin. Olen kuullut että yaminit ovat markkinoiden matalahormoonisin tuote joka sopii lähes kaikkille. Tietenkin erot ovat yksilölliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634