Miksi miehet laittavat tällaista viestiä:Lähetkö yhelle?(siis heti näköjään).Tai mä oon sielä ja sielä,tuu tänne. Miksi miehet eivät voi sopia vähän aikaisemmin millon nähdään?Tulisiko siitä jotenkin treffimäinen olo,joka on kiusallista? Mutta varmaan mä joskus yöllä juoksen jonku miehen perässä baariin(ellen oo ihan rakastunu!)
Miesten hölmö sms
8
1256
Vastaukset
- ZinaZ
Joillain miehillä on tosiaan rasittava tapa laitella noita *tuu tänne*-viestejä, varsinkin parin oluen jälkeen... Exäni tahtoi olla samanlainen, tosin alkoi harrastaa sitä lähinnä siinä vaiheessa kun oltiin jo erottu (mutta väleissä edelleen). Saattoi aamulla olla puhelimessa pari viestiä, joista ensimmäinen oli tyyliin *ollaan siellä ja siellä, tuu seuraks*, lähetysaika joskus 12-01 aikaan. Sitten on perään lähetetty *Taidatki olla jo nukkumassa, no kauniita unia sitten. Keitätkö aamukahvit?* Ei jummarra. Jos sitä seuraa niin kaipaa, niin sopii pyytää mukaan vähän aikaisemmin, ei tosiaan ole tapana juosta miehen perässä tuollaisiin aikoihin... Eikä edes alkuillasta.
- Bloodbrother
Siinä on sitten se tonenkin huono puoli? Eli vaikka haluasitkin lähteä sen exäsi kanssa sinne baariin niin ei siitä taida tulla enää 12 aikoihin mitään. Koska teillähän pitää ensin käydä suihkussa, laittaa hiukset, meikata, juoda pohjat,tarkistella peilin edessä että meikki on varmasti hyvin, kokeilla kaikkia vaatteita ja peilata että mikähän mahtaisi olla paras? Siinä vaiheessa kun olisit ollut valmis niin kello olisi varmaan siinä 3-4 paikkeilla? :-D
- tuttua
Muutama sellainen lyhyt (ällö)tuttavuus on harrastanut joskus tuollaista. Ilmeisesti siellä baarissa ei nyt sitten parempaakaan eukkoa ole tullut vastaan, niin siinä vaiheessa on hyvä kutsua vanha paikalle tai kutsua itse itsensä yökylään :)
- Kolli Kellinen
Mistäs sen tietää, vaikka nainenkin olisi liikenteessä? Jossain vaiheessa iltaa voi tulla yksinäinen olo ja olisi mukavaa jos kulta olisikin jossain lähibaarissa että voitais tavata.
- Alfa Kentauri
Samallaista kitinää tulee kanssa naisilta viesteinä. Pitäisi ymmärtää ottaa mielummin selvinpäin. Ei oikein napostele jutella jollekin pöhnäiselle naiselle klo 2:00 kun se kinuaa seuraa ja ei ymmärrä että selkeä ei on ei.
- kokenut
tällaista. Jos mies tietää lähtevänsä illalla liikkeelle, niin miksi ei voi vaikkapa sitten alkuillasta vihjaista, että tänään vois käydä kaljalla? Eli tuo ei ainakaan ole mikään suora pyyntö "treffeille". Vai onko se sitten todellakin niin, että jos sieltä baarista ei löydäkään ketään kivaa naista, niin johan vanha tuttavuus alkaa yöllä klo 00.00-02.00 välillä kiinnostaa?
Minä todellakin tarvitsen useamman tunnin "varoitusajan" ennen baariin lähtöä. Ainakin jos olen valmistautunut viettämään yksikseni mukavan leffaillan pyjamat päällä ja vaikkapa kasvonaamio nassussa... - KIVA -IHMINEN OBJEKTI
No mä oon kyllä enemmän ja enemmän vakuuttunut,että ei voi sopia aikaisemmin,koska ei halua näyttää että kauheasti kiinnostaa.Mä luulen että mies näyttelee ettei kovin paljon kiinnosta,etten mä arvais että kiinnostaa ihan kauheasti.Nää miehet on tapauksia esim.opiskelusta ja kaveriporukasta ja mä oon kohdellut niitä ystävällisen kaverillisesti,ehkä ne sit luulee et niillä on chanseja
"Miksi miehet eivät voi sopia vähän aikaisemmin millon nähdään?"
- Joillakin miehillä on tapana ensin tarkastaa baarin tarjonta. Mikäli siellä ei näy mitään mielenkiintoista, niin sitten käydään läpi puhelimen muistia kunnes tärpää (tai sitten ei).
"Mutta varmaan mä joskus yöllä juoksen jonku miehen perässä baariin"
- Niinpä, mutta joku toinen voi juosta (tai sitten ei).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797