mitä mieltä?

tässä sitä

Olen normaali nuori nainen ja olen nyt löytänyt rankemman musiikin maailman. kuuntelen esim. in flamesia ja soilworkia. Pidättekö te "kokeneemmat" epäaitoina tyttöjä jotka kuuntelevat tälläistä musiikkia ilman että synkistelee vaatteilla sun muilla, sillä minä tykkään kuitenkin pukeutua pirteästi ja muodikkaasti. mitä mieltä??

21

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulevi

asiaa!

• Rausku

Ei väliä, musiikki ratkaisee. Parempi noin päin kuin niin että olisi musta kaapu koko ajan päällä, ja levyhyllyssä vain HIM ja 69Eyes.

• tässä toinen

Nih, siis minäki tämmöne vaalea tyttönainen ja kuuntelen myös In Flamesia ja Soilworkia ym hyvää "mättöä". Ja eipä sitä kyllä heti päältä päin huomaa, ellen nyt sitten vedä jotain bändipaitaa päälleni. Ja so what? Pitäväthän ne In Flamesin tyypitkin välillä valkosia kuteita..ja ihan vaa vittuillakseen, kato.XD

Musa ratkaisee todellakin. Älkää turhaan synkistelkö!

• tyylisi

ei tarvitse musan takia muutella ellet itse halua.

• nörtti-75

Pidän itseäni hyvinkin kokeneena hevi-musiikin kuuntelijana. Näytän kuitenkin nörtiltä: laiha hento vartalo, rillit ja sovinnainen hiustyyli.

Jos haluat laajentaa musiikkimakuasi, niin muutama vinkki.

Juuret:
      Iron Maiden, Metallica, Slayer, Carcass, Cannibal Corpse, Sepultura.

Tunnelmametalli/melodinen death:
      Dark Tranquillity, Opeth, Katatonia, My Dying Bride, Anathema.

• jeps

kiitos paljon mielipiteistä ja varsinkin ehdotuksista muista bändeistä! Pistäkään vaan lisää niitä jos jaksatte koska en oikein tiedä muita hyviä yhtyeitä kuin tuon i flamesin ja soilworkin. eli jotain niiden tapaista musiikkia kiitos! :>

• Rausku
        jeps kirjoitti:

kiitos paljon mielipiteistä ja varsinkin ehdotuksista muista bändeistä! Pistäkään vaan lisää niitä jos jaksatte koska en oikein tiedä muita hyviä yhtyeitä kuin tuon i flamesin ja soilworkin. eli jotain niiden tapaista musiikkia kiitos! :>

Jep. Ruotsalaisistahan kannattaa sitten kokeille Entombedia ja At the Gatesia (etenkin levy Slaughter of the soul).

Opeth nyt on ihan must, tykkäsi sitten minkälaisesta musiikista tahansa :) (toki aina löytyy ihmisiä joille siinä on liikaa jotakin tai liian vähän jotain muuta...)

• Mitään merkitystä minkälaisia vaatteita käytät. Itse tykkään pitää päälläni enimmäkseen mustansävyisiä vaatteita, mutta en kuitenkaan ole synkistelijä.

• Metalli on terapiamusiikkia,

eikä sitä siis tarvi kun vähän sillon tällön. Jos värjäät hiuksesi mustaks vaan muutaman keikan takia kuussa, ni mitä sä teet niillä korppikutreilla sen loppukuun ajan? Sitä paitsi, tumma tukka vanhentaa IHAN helvetisti.

• heavy-10

Aivan sama miten pukeutuu kunhan vain jatkat hevin kuuntelemista itse RAKASTAN heviä ja silti normaaleissa vaatteissa en mustissa nahka vaatteissa .

• Mutha

että metallipiireissä ns. "aidon" musiikkimaun omaavia on yllättävän vähän...skenepoliiseja, egotrippailijoita, roolipelipingviinejä ja truumiehiä kyllä löytyy senkin edestä...jotta älä ole turhaan huolissas'

• kaetsu

futha?

hehe. Eipä sillä. "Skene-poliisejahan" löytyy oli genre mikä tahansa.

Topikin aloittajalle sitä että eiköhän se riitä kun jokainen on aidosti itsensä eikä leiki edes olevansa muuta. :)

• J.a.n.e

Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä muut ajattelevat. Vaatteet ja musa oman maun mukaan, oli ne sitten minkälaisia tahansa (se on aitoa).

Ei kukaan minunkaan ulkoisesta olemuksesta voi päätellä, mitä musiikkia kuuntelen.. eikä tarvitsekaan.

• hp_guru

The Berzerker
      Dying Fetus
      Behexen

• TOTCFUARTD

"Normaali". Heh. Ai että tykkäänkin tuosta käsitteestä ja sen tulkinnoista. Mutta asiaan. Vaikka tunnenkin lukkarinrakkautta ns. mustahuulinaikkosia kohtaan, on oikea musiikkimaku tärkeintä. Eli ainakaan meikäläisen vuoksi ei tarvitse pukeutua yltä päältä mustiin. Eli hautajaisvetimet voi säästää tilaisuuksiin, joissa niitä vaaditaan...

• Blood-n-Fire

Musamaku ei välttämättä mene yksi yhteen pukeutumisen kanssa. Taitaa olla teineille tärkeintä tuo tietyn alakulttuurin vermeiden pitäminen. Kolmeakymppiä lähestyessä sillä ei niin ole väliä.

Itselläni on kaveri, joka näyttää päällepäin diskohileeltä, mutta lempibändit ovat Soilwork, Mnemic ja sitä rataaa.

En itsekään oikein näytä siltä, että death metallia kuuntelen. Hiukset ovat lyhentyneet rajusti ja pukeutuminen on kai jonkinlaista pseudo-rock/Seppälätribal -kamaa satunnaisilla bändipaidoilla ja huppareilla varustettuna.

Musa on musaa, ja pukeutuminen on toinen juttu. Kukin kuunnelkoon ja pukeutukoon kuten lystää.

>>Pidättekö te "kokeneemmat" epäaitoina tyttöjä jotka kuuntelevat tälläistä musiikkia ilman että synkistelee vaatteilla>>

Tuosta sen verran, että death metallin kuuntelijoilla ei kai varsinaisesti ole tapana "synkistellä". En tiedä tarkalleen mikä se tarkoitus on mutta synkistely lienee kai eniten goottien ja black metallistien heiniä. Muut haluavat kai lähinnä heittää päälle rättiä, jossa on niin sanotusti munaa ja asennetta - ja kertoa tietysti mitkä bändit kolahtavat (miksiköhän tuo muuten rajoittuu heviin? Harvemmin näkee jengillä Scandinavian Music Groupin bändipaitoja tai Anssi Kelan selkälippuja..)

• TOTCFUARTD

Kommentoidaan nyt vielä sen verran, että itselläni pukeutuminen on edelleen linjaa musta-harmaa-valko, mutta se johtuu lähinnä siitä, että ns. aurinkoisemmat värit eivät yksinkertaisesti puhuttele. En voisi kuvitella vetäväni päälleni mitään keltaisen, punaisen tai sinisen sävyistä. Tumma vihreä menettelee vielä. Tiedä sitten mistä värikammoni johtuu. Ja hiusmalli on ollut mallia nahka aina tämän kuluvan vuosituhannen alusta saakka...

• itse pitää

Aito tai epäaito, pääasia että itse tykkää. Mainitsemasi bändit ovat minun mielestäni järkyttävää kuraa, mutta kukin kuuntelee, mitä haluaa.

• Kamrusepas

Anteeksi, repesin kun luin tuon "normaali nuori nainen" kohdan.

Olen itsekin "normaali" nuori nainen joka tykkää "rankemmasta" musiikista. En tosin pukeudu pirteästi tai muutenkaan julista elämäniloa olemuksellani.

• KINKILÄ

Saatat pitää myös tästä Ruotsalaisesta bändistä: ARCH ENEMY siinä on NAIS-laulaja jota monet ovat luulleet mieheksi,itseni mukaanlukien,kunnes sitten näin levyn Wages of sin kuvat huom!! vanhemilla levyillä on mieslaulaja!!!

• Danielle F

Kaikki saaa pukeutua miten haluaa,se musiikkihan on se pääasia, vai?
      Itse pukeudun mustaan koska musta sattuu olemaan lempivärini ja musiikkimaku sattumalta menee yksiin pukeutumiseni kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe