..niin ajattelin pistää mun kotikuntosalin penkkiin patentilla sellasen nousun siihen..et se ois niiku sit m,yös kulma penkki ku laittais sen vanerin siihen..ni mun kysymys ois,..et mikä on sen penkin,ja sen tsydeemin välinen kulma??
aika friikki kysymys...mut kuitenkiin..tajuisko joku??mittasi vaikka omasta penkistään...tai et
ku siin on sen penkin se osa missä niiku maataan,ni mittaisko joku pituuden jalkapäästä siihen kohtaan mistä se nousu lähteee...
ja sit ku se vino penkki on paikoillan mittaisi sen missä sit maataan ja sen vinopenkin välisen kulman???tietääx kukaan??!!
Vinopenkin kulman suuruus....
6
1559
Vastaukset
- ode
Eikös se vinopenkin kulma yleensä ole n.75 astetta
- Vara ara
..niin vaikutus on liikaa etuolkapäille ja muutenkin epämukava.
Kannattais olla säädettävä.
Istuinosa ei paljoo persettä suurempi ole.
Kulmia en ole mitannu, veikkaan että se on n. 60 astetta. - kipi
Vara ara kirjoitti:
..niin vaikutus on liikaa etuolkapäille ja muutenkin epämukava.
Kannattais olla säädettävä.
Istuinosa ei paljoo persettä suurempi ole.
Kulmia en ole mitannu, veikkaan että se on n. 60 astetta.45 astetta about.eikä mikään 75 se ottaa silloon vaan olkapäihin!
- jep
kipi kirjoitti:
45 astetta about.eikä mikään 75 se ottaa silloon vaan olkapäihin!
right eli n. 45 astetta !! (on se muuten kumma kun joittenkin pitää vastata vaikka väkisin vaikkei tiedä vastausta...??)
- kipi
jep kirjoitti:
right eli n. 45 astetta !! (on se muuten kumma kun joittenkin pitää vastata vaikka väkisin vaikkei tiedä vastausta...??)
niinpä.
- liian jyrkkä mulle
kipi kirjoitti:
45 astetta about.eikä mikään 75 se ottaa silloon vaan olkapäihin!
30-40 sopii mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 1005453
- 2664708
- 484622
- 653332
- 502738
- 542391
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412224