mitä tarkoittaa urheilullinen?

sulo_vilen

Olen netin deitti/treffi-profiileja selatessani kiinnittänyt huomiota siihen että suuri osa naisista kuvaa itseään urheilulliseksi ja vielä useampi toivoo miehen olevan sellainen. En tunne olevani mitenkään urheilullinen, mutta mitä ihmiset lopulta tarkoittavat tuolla urheilullisuudella? Kertokaapa oma näkemyksenne.

31

5170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee

mielikuva rasvattomasta ja timmistä ihmisestä, kiinteästä ja jäntevästä. Urheilullinen huolehtii urheilullisesti myös ravinnon saannistaan, eli syö urheilijalle sopivaa ruokaa kaloreita, proteiineja ja hiilihydraatteja laskien. Useimmiten päällä on tyylikkäät urheiluvaatteet, koska vapaa-aika menee urheillessa.

Mua ei muuten kiinnosta urheilullinen mies. Ennemmin tavallinen, koska olen itsekin tavallinen. Harrastan liikuntaa vain noin 7-10 tuntia viikossa, joten en katso olevani urheilullinen.

• Nimetön

esimerkiksi 6-8 kertaa viikossa salilla käyvä kilpaileva kehonrakentaja ei sitten mielestäsi ole urheilija noin puolet vuodesta mutta toisen puolen on?

• ole, ei.
        Nimetön kirjoitti:

esimerkiksi 6-8 kertaa viikossa salilla käyvä kilpaileva kehonrakentaja ei sitten mielestäsi ole urheilija noin puolet vuodesta mutta toisen puolen on?

Kehonrakennus on sairasta, kaukana urheilullisuudesta.

• Nimetön
        ole, ei. kirjoitti:

Kehonrakennus on sairasta, kaukana urheilullisuudesta.

ja kuka onkaan tämä Jumala, joka yläpuoleltamme kertoo mikä on urheilua ja mikä sairasta?

• olevani
        Nimetön kirjoitti:

ja kuka onkaan tämä Jumala, joka yläpuoleltamme kertoo mikä on urheilua ja mikä sairasta?

Jumala, tai kenenkään yläpuolella. Täällä kuitenkin jokainen kirjoittaa omia mielipiteitään. Ja minä en sitten pidä yhtään noista kehonrakentajien kropista... *puistatus* Se on jotenkin niin luonnottoman näköistä, ei tule mieleenkään että koskisin moiseen, käännän pääni pois ja vähän säälittääkin...

• Nimetön
        olevani kirjoitti:

Jumala, tai kenenkään yläpuolella. Täällä kuitenkin jokainen kirjoittaa omia mielipiteitään. Ja minä en sitten pidä yhtään noista kehonrakentajien kropista... *puistatus* Se on jotenkin niin luonnottoman näköistä, ei tule mieleenkään että koskisin moiseen, käännän pääni pois ja vähän säälittääkin...

Se olikin siis vain sinun mielipiteesi. Ei totuus taivaasta, jolta sait sen kulostamaan. Kuule: ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipde tästä asiasta. :)

• kuitenkin.
        Nimetön kirjoitti:

Se olikin siis vain sinun mielipiteesi. Ei totuus taivaasta, jolta sait sen kulostamaan. Kuule: ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipde tästä asiasta. :)

näyttipä tuo kuitenkin kiinnostavan...

• ainuttakaan
        Nimetön kirjoitti:

naista, jonka mielestä kehonrakentajat olisivat hyvän näköisiä. Kaikki sanovat naama rutussa yök. :(.

Ja moni jopa sanoo, että pitää enemmän isosta mahasta kuin sixpackista. Kai se on sitä luonnollisuutta, pinnallisuus ei ole luonnollisuutta. Jotkut miehet pitävät peroksidi-silikoni-pakkeli-blondeista, toiset eivät voi niitä sietääkään. Jokaiselle jotain.

• Nimetön
        ainuttakaan kirjoitti:

naista, jonka mielestä kehonrakentajat olisivat hyvän näköisiä. Kaikki sanovat naama rutussa yök. :(.

Ja moni jopa sanoo, että pitää enemmän isosta mahasta kuin sixpackista. Kai se on sitä luonnollisuutta, pinnallisuus ei ole luonnollisuutta. Jotkut miehet pitävät peroksidi-silikoni-pakkeli-blondeista, toiset eivät voi niitä sietääkään. Jokaiselle jotain.

Missä oot kuullut kenenkään naisen sanovan, että pitää äijällä isosta mahasta?!? Paitti rupsahtaneiten ukkojen vaimokullat säälistä, kun eivät raski pläsäyttää totuutta silmille. Katoppa tästä:
        www.hunksweb.com/

Siinä on kehonrakennusta harrastavia miehiä. Monenko naisen "pää kääntyy säälien pois"? Moniko katselis mielummin kaljamahaa kuin noita "epäluonnollisia" sixpackeja? Kysynpä vaan... ;) Hehheh. Kaikkea täällä saakin lukea! :)

• tittis79
        Nimetön kirjoitti:

Missä oot kuullut kenenkään naisen sanovan, että pitää äijällä isosta mahasta?!? Paitti rupsahtaneiten ukkojen vaimokullat säälistä, kun eivät raski pläsäyttää totuutta silmille. Katoppa tästä:
        www.hunksweb.com/

Siinä on kehonrakennusta harrastavia miehiä. Monenko naisen "pää kääntyy säälien pois"? Moniko katselis mielummin kaljamahaa kuin noita "epäluonnollisia" sixpackeja? Kysynpä vaan... ;) Hehheh. Kaikkea täällä saakin lukea! :)

ei isosta mahasta vaan mahasta..."miehellä pitää olla vähän vatsaa" Viivi Avellan mm. ja samaa mieltä ja sinkku, 26 v. puoltimmi :) urheilullinen nättityttö (mäkin yökin bodareiden ja muuten vaan lihaksillaan pullistelevien miesten takia...)

• läskimahasta!
        Nimetön kirjoitti:

www.hunksweb.com/

Vaikka itse olenkin suht mahaton ja liikunnallinen, 55 kg ja 162 cm, niin mun mielestäni miehen pitää painaa ainakin 100 kiloa, ja bodarit on ehdoton yök!

• helvata!!
        Nimetön kirjoitti:

www.hunksweb.com/

Kamalia!!! Muutama oli sillä rajalla, että jos lakkaisi pullistelemasta, voisi kohta olla ihan ok. Mutta miksi ne olivat takarivissä, ja vähän piilossa?!

Mikähän sairaus tuo on, kun täytyy noin kroppaansa muokata? Samaa sarjaa kuin anoreksia, veikkaisin.

• Nimetön
        helvata!! kirjoitti:

Kamalia!!! Muutama oli sillä rajalla, että jos lakkaisi pullistelemasta, voisi kohta olla ihan ok. Mutta miksi ne olivat takarivissä, ja vähän piilossa?!

Mikähän sairaus tuo on, kun täytyy noin kroppaansa muokata? Samaa sarjaa kuin anoreksia, veikkaisin.

Eihän nuo hunksit tosiaan näytä kovin sporteilta.. Sorry mulla oli ihan väärät mielikuvat urheilullisesta ulkonäöstä: mahaa pitää olla että näkkyy ja painoa vähintään 100, mutta EI sitten lihaksina, vaan kunnon lässskiäää!! Right? ;)

• Nimetön
        läskimahasta! kirjoitti:

Vaikka itse olenkin suht mahaton ja liikunnallinen, 55 kg ja 162 cm, niin mun mielestäni miehen pitää painaa ainakin 100 kiloa, ja bodarit on ehdoton yök!

sulla ainakin sitten riittää Suomi-pojissa valinnan varaa eikä kilpasiskoista tietoakaan! Sikäli ihan fiksusti valittu maku.. ;D

• Nimetön
        tittis79 kirjoitti:

ei isosta mahasta vaan mahasta..."miehellä pitää olla vähän vatsaa" Viivi Avellan mm. ja samaa mieltä ja sinkku, 26 v. puoltimmi :) urheilullinen nättityttö (mäkin yökin bodareiden ja muuten vaan lihaksillaan pullistelevien miesten takia...)

Okei...

• Nimetön
        tittis79 kirjoitti:

Avellan varmaankin lausui julkisuudessa noin lohduttaakseen hieman pönäköityvän poikaystävän egoa. Mitäpä rakastunut nainen ei poikaystävän miehisyyden tunteen säilyttämiseksi tekisi. ;)

• Wanha Wraasi

Niin,sama tunne,kun lukee miesten toivovan hyvärunkoista ja näköistä naista.!!!
      Kauneushan on katsojan silmissä,mielessä,sydämessä jne!!

• "urheilullinen"

Olen 39v. nainen ja kuvaan itseäni urheilulliseksi, koska olen harrastanut lapsesta
      saakka urheilua, 30v. saakka pelasin lentopalloa SM-tasolla. Nykyään juoksen läpi vuoden säännöllisesti (tavoitteena yksi maraton vuodessa). Olen 174cm pitkä ja painan n.78kg, mikä voi kuullostaa paljolta, mutta ei näytä siltä. Vaatekokoni on 40. Saan usein kuulla kehuja kropastani. Eli omalla kohdallani kuvaus "urheilullinen" pitää kyllä paikkansa paremmin kuin esim. normaali. Olen kuullut muutamilta miehiltä, että naisten kuvaukset kuitenkin usein eivät kerro totuutta vaan ennemminkin ehkä, sitä millaiseksi he olonsa kokevat...eli sunnuntaikävelijäkin voi pitää itseään urheilullisena.

• JalmariJesse

Joku äijä voi myös kuvailla itseään "urheilulliseksi" kun kerran viikossa pelaa 30 minuuttia sählyä duuniporukan kanssa ja sen jälkeen saunotaan ja syödään makkaraa ja olutta

• urheilullineN

...ainakin sanoisin, että kyseinen ihminen LIIKKUU PALJON ja etenkin tykkää siitä. Lisäksi hänen vaatetuksensa voi olla sporttinen. Yleisesti ottaen syö terveellisesti, mutta ei laske jokaisen ruoka-annoksensa kalorimäärää.

Mutta kuten edellisetkin kommentoivat, jotkut hyötyliikkujat, jotka pelaavat työporukan kanssa 30min/vk sählyä ja sen jälkeen sauna, olut ja makkara... sanovat itseään urheilullisiksi...??

• Nainen 40+

urheilullisuus tarkoittaa yksinomaan sitä, että ihminen harrastaa itse fyysistä liikuntaa. Ei siis sitä, että istuu sohvalla ja KATSELEE kaikki urhelukisat.

• Paavo Pukama
        Nainen 40+ kirjoitti:

urheilullisuus tarkoittaa yksinomaan sitä, että ihminen harrastaa itse fyysistä liikuntaa. Ei siis sitä, että istuu sohvalla ja KATSELEE kaikki urhelukisat.

Ja minä kun olen luullut, että esim. urheiluautoista ja moottoripyöristä pitäminenkin olisi ollut urheilullista.

No ei sitten auta kun hakea emäntää muualta. Hei vaan ja Onnea!

• näkemys

Nykyihmiset nyt on keskimääräisesti aika laiskoja läskiperseitä, että mun mielestä jo pari-kolme krt viikossa urheilua harrastava voi kutsua itseään urheilulliseksi. Siis sellainen ihminen, jolla raikas look ja pari krt viikossa urheiluakin jo taatusti kropassa jotenkin näkyy; ryhtinä, lihaksina, vähempirasvaisuutena. Ajat on muuttuneet ja mikä ennen rankattiin urheilulliseksi, voi nykyään laskea varmaan jo himoliikkujaksi.

Ei urheilullinen nyt mun mielestä sitä ainakaan tarkoita, että tarttee koko ajan kulkea verkkareissa ja urheilujuomapullo taskussa.

• nainen 30 v

Minulla oli deitti-ilmoitus, jossa etsin urheilullista miestä. Saamieni vastausten perusteella miehet käsittävät sen niin, että urheilullisuus=salilla käyminen - vaikka sitten vain kerran kahdessa viikossa. En ehkä aivan tällaista ajatellut ilmoitusta kirjoittaessani. Moni "kerran kahdessa viikossa salilla"-mies ei todellakaan edes näytä urheilulliselta. Luulin, että miehet mieltäisivät urheilullisuuden sellaiseksi, että harrastetaan useampaa lajia ja liikunta on lähestulkoon elämäntapa. Olin väärässä.

Itse harrastan pyöräilyä ja lenkkeilyä 4-5 kertaa viikossa ja lisäksi muitakin lajeja, ja seurustelukumppanilta toivoisin jopa seuraa lenkeille tai ainakin ymmärtämystä liikuntaharrastuksiani kohtaan. Mutta näiltä "salimiehiltä" sellaista oli turha toivoa. Mutta vikahan oli ilmeisestikin minussa ja ilmoituksen muotoilussa.

• Nimetön

Tuo kerran kahdessa viikossa lienee karrikointia..? Mut siis jos on vakavia tavoitteita voimailussa tai kehonrakennuksessa (lihasmassan ja/tai voiman lisäys) on jaksoja jolloin ei SAA harrastaa mitään muuta liikuntaa. Salitreenien välillä ei saa tehdä käytännössä mitään muuta kuin levätä ja syödä. syödä ja levätä... tätä voi massakauden pituudesta riippuen kestää muutamasta kuukaudesta aina vuoteen (jos haluaa vaihtaa painoluokkaa) kerrallaan. Siis yhtäjaksoisesti. Ja jos todella haluaa lihasmassaa/voimaa kunnolla lisää, se ei onnistu ilman merkittävää ja jatkuvaa (katkematonta) ylensyöntiä. Sehän tarkoittaa sitä, että myös ihraa tulee väkisinkin "kylkiäisinä". Kovan luokan bodarin ns. "season" ja "off-season" painon välillä voi olla jopa lähes parikymmentä kiloa eroa. Tyypillisesti kuitenkin viitisen kiloa. "Season"-vaiheessa nämä kaverit ovatkin sitten enemmän urheilullisen näköisiä kuin kukaan muu. Todella timmissä kunnossa oleva kehonrakentaja on kilpailukunnossa näky, jota ei meinaa uskoa todeksi silmiä heraisematta. Vetää mykäksi matit ja maijat. ;)

• sulo_vilen

Minullekin sana urheilullinen takoittaa henkilöä joka harrastaa useita eri lajeja ja urheilee jos ei nyt aivan, niin lähestulkoon, joka päivä.

Itse en ole tuollainen (valitettavasti?), vaan liikun lähinnä hoitaakseni terveyttäni en niinkään siksi että pitäisin siitä. Siispä epäilenkin että minulla ja urheilullisella naisella voisi olla melko hankalaa, kun yhteiset kiinnostuksen kohteet olisivat kovin harvassa.

Päätinpä kysyä asiaa myös täältä netti-raadilta, koska kieroutuneessa mielessäni kytee edelleen ajatus siitä ettei kaikki ihmiset ymmärrä urheilullisuudella samaa kuin "nainen 30 v" tai minä.

• Nimetön
        sulo_vilen kirjoitti:

Minullekin sana urheilullinen takoittaa henkilöä joka harrastaa useita eri lajeja ja urheilee jos ei nyt aivan, niin lähestulkoon, joka päivä.

Itse en ole tuollainen (valitettavasti?), vaan liikun lähinnä hoitaakseni terveyttäni en niinkään siksi että pitäisin siitä. Siispä epäilenkin että minulla ja urheilullisella naisella voisi olla melko hankalaa, kun yhteiset kiinnostuksen kohteet olisivat kovin harvassa.

Päätinpä kysyä asiaa myös täältä netti-raadilta, koska kieroutuneessa mielessäni kytee edelleen ajatus siitä ettei kaikki ihmiset ymmärrä urheilullisuudella samaa kuin "nainen 30 v" tai minä.

minä ilmoittaudun... laitoin ilmoitukseeni olevani urheilullinen: sen enempiä pohtimatta urheiluharrastuksieni tuntimäärää viikossa, ajatelin lähinnä vartalonmallia, koska muut vaihtoehdot siinä sarakkeessa kuvasivat vartaloa (ylipainoinen, pyöreä, normaali, hoikka jne). Reisilihaksien perusteella valitsin.

Nainen

• nainen 30 v.
        Nimetön kirjoitti:

Tuo kerran kahdessa viikossa lienee karrikointia..? Mut siis jos on vakavia tavoitteita voimailussa tai kehonrakennuksessa (lihasmassan ja/tai voiman lisäys) on jaksoja jolloin ei SAA harrastaa mitään muuta liikuntaa. Salitreenien välillä ei saa tehdä käytännössä mitään muuta kuin levätä ja syödä. syödä ja levätä... tätä voi massakauden pituudesta riippuen kestää muutamasta kuukaudesta aina vuoteen (jos haluaa vaihtaa painoluokkaa) kerrallaan. Siis yhtäjaksoisesti. Ja jos todella haluaa lihasmassaa/voimaa kunnolla lisää, se ei onnistu ilman merkittävää ja jatkuvaa (katkematonta) ylensyöntiä. Sehän tarkoittaa sitä, että myös ihraa tulee väkisinkin "kylkiäisinä". Kovan luokan bodarin ns. "season" ja "off-season" painon välillä voi olla jopa lähes parikymmentä kiloa eroa. Tyypillisesti kuitenkin viitisen kiloa. "Season"-vaiheessa nämä kaverit ovatkin sitten enemmän urheilullisen näköisiä kuin kukaan muu. Todella timmissä kunnossa oleva kehonrakentaja on kilpailukunnossa näky, jota ei meinaa uskoa todeksi silmiä heraisematta. Vetää mykäksi matit ja maijat. ;)

Ymmärrän sen, jos tavoitteet ovat tuollaisia. En tarkoittanut tällaisia tyyppejä enkä sitä paitsi keltään kehonrakentajilta vastauksia saanutkaan. Se on eri asia kuin nämä muka-treenaajat, joilla salillakäynti on satunnaista itseopeteltua puuhastelua ilman aavistustakaan oikeista treeanustavoista. Sitten mainostetaan, että ollaan tässä urheilullisia, kun käydään välillä kaverien kanssa notkumassa jonkin laitteen ääressä.

• vaikea kysymys kyllä
        sulo_vilen kirjoitti:

Periaatteessahan urheilullinen ihminen on sellainen joka säännöllisesti harrastaa jotain urheilua. Penkkiurheilu ei käy. Siis jos ihminen vaikka 2-3 krt. viikossa käy juoksemassa lenkin useiden vuosien ajan, niin sanoisin häntä urheilulliseksi.

Urheilulliseksi en sanoisi ihmistä, joka kokeilee puolisen vuotta spinningiä tai aerobicia ja sitten jättää sen, vaikka näyttäisikin ihan ehdalta aerobicpimulta trendikkäinen urheiluvaatteineen.

Urheilullisuus on siis jotain syvempää kuin sporttinen ulkomuoto. Onhan niitä mummeleita, joiden vartalot ovat kaikkea muuta kuin urheilullisia tai timmejä, ja silti he juoksevat maratoonin joka vuosi. Suorituksen, johon suurin osa ihmisistä ei pysty.

Itse en myöskään suuresti nauti liikunnasta mutta jokin ajaa minua siihen. Siihen on jäänyt koukkuun, se on eräänlainen viha-rakkaus-suhde. En halua olla huonokuntoinen, joten lenkkeilen. Taidanpa nytkin kohta lähteä hölkkäilemään. En kuitenkaan ole himoliikkuja, enkä käytä ikinä sporttivaatteita muuta kuin silloin kun lenkkeilen. En koe olevani sporttinen, tai että kukaan ajattelisi että olen sporttinen. Todennäköisemmin ihmiset pitävät minua ituhippinä tai rokkimammana. Sporttisuus on "imagostani" kaukana, jos niin voi sanoa. Silti pakotan itseni ulos ja lenkille 3 krt. viikossa.

• Nimetön
        vaikea kysymys kyllä kirjoitti:

Periaatteessahan urheilullinen ihminen on sellainen joka säännöllisesti harrastaa jotain urheilua. Penkkiurheilu ei käy. Siis jos ihminen vaikka 2-3 krt. viikossa käy juoksemassa lenkin useiden vuosien ajan, niin sanoisin häntä urheilulliseksi.

Urheilulliseksi en sanoisi ihmistä, joka kokeilee puolisen vuotta spinningiä tai aerobicia ja sitten jättää sen, vaikka näyttäisikin ihan ehdalta aerobicpimulta trendikkäinen urheiluvaatteineen.

Urheilullisuus on siis jotain syvempää kuin sporttinen ulkomuoto. Onhan niitä mummeleita, joiden vartalot ovat kaikkea muuta kuin urheilullisia tai timmejä, ja silti he juoksevat maratoonin joka vuosi. Suorituksen, johon suurin osa ihmisistä ei pysty.

Itse en myöskään suuresti nauti liikunnasta mutta jokin ajaa minua siihen. Siihen on jäänyt koukkuun, se on eräänlainen viha-rakkaus-suhde. En halua olla huonokuntoinen, joten lenkkeilen. Taidanpa nytkin kohta lähteä hölkkäilemään. En kuitenkaan ole himoliikkuja, enkä käytä ikinä sporttivaatteita muuta kuin silloin kun lenkkeilen. En koe olevani sporttinen, tai että kukaan ajattelisi että olen sporttinen. Todennäköisemmin ihmiset pitävät minua ituhippinä tai rokkimammana. Sporttisuus on "imagostani" kaukana, jos niin voi sanoa. Silti pakotan itseni ulos ja lenkille 3 krt. viikossa.

kutitenkin mieltää "urheilullisuuden" juuri nimenomaan imagokysymykseksi tässä yhteydessä. Onhan se tuolla treffipalstoillakin vaihtoehtona kuvaamaan vartalon mallia/olemusta, ei liikuntatottumuksia jotka kysytään toisessa kohdassa.

Ne vaihtoehdot ovat tämän S24 treffilalstalla muistaakseni:
        - hoikka
        - normaali
        - urheilullinen
        - pyöreä
        - ylipainoinen

Tätä kai tuo alkuperäiskirjoittajakin tarkoitti ottaessaan aiheen puheeksi. Mutta miten määritellään esim. hoikka? Tarkoittaako se olemusta vaatteet päällä (eli ns. kynäniska) vai rasvattomuutta. Rasvattomuus-möääritelmän mukaan 130kg bodarikin voi olla hoikka (rasvaprosentti alle 10%, joa alle 5%). Entä onko sellainen sitten urheilullinen? Ainakin sinun määritelmäsi mukaan (monta liikuntasuoritusta viikossa) hän olisin, mutta kelpaako kehonrakennus yleensä ihmisille urheiluksi?

Mutkikkaita asioita. :)

• minävaanxxx
        Nimetön kirjoitti:

kutitenkin mieltää "urheilullisuuden" juuri nimenomaan imagokysymykseksi tässä yhteydessä. Onhan se tuolla treffipalstoillakin vaihtoehtona kuvaamaan vartalon mallia/olemusta, ei liikuntatottumuksia jotka kysytään toisessa kohdassa.

Ne vaihtoehdot ovat tämän S24 treffilalstalla muistaakseni:
        - hoikka
        - normaali
        - urheilullinen
        - pyöreä
        - ylipainoinen

Tätä kai tuo alkuperäiskirjoittajakin tarkoitti ottaessaan aiheen puheeksi. Mutta miten määritellään esim. hoikka? Tarkoittaako se olemusta vaatteet päällä (eli ns. kynäniska) vai rasvattomuutta. Rasvattomuus-möääritelmän mukaan 130kg bodarikin voi olla hoikka (rasvaprosentti alle 10%, joa alle 5%). Entä onko sellainen sitten urheilullinen? Ainakin sinun määritelmäsi mukaan (monta liikuntasuoritusta viikossa) hän olisin, mutta kelpaako kehonrakennus yleensä ihmisille urheiluksi?

Mutkikkaita asioita. :)

Treffatkaa sellainen ihminen, joka väittää olevansa urheilullinen, niin tiedätte. Itse tapasin urheilullisen naisen ja oli kyllä aika pakkaus:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe