isosiskoko?

feikkiä

Viikonloppua viettäessäni sain kuulla asian jota en olisi koskaan uskonu kuulevani.(hän joka puhui luuli minun tietävän myös asiasta)
Kyse oli vanhimmasta siskostani. Olkoon nyt vaikka Jaana. Kävi ilmi että Jaana ei olekkaan minun isäni tytär vaikka näin on aina annettu ymmärtää. En ole edes tullut ajatelleeksi muuta.

Nyt siis kahdenkymmenen sisarusvuoden jälkeen isosisko muuttuikin yhtäkkiä isosiskopuoleksi. En tiedä miten sen ottaisin. Tai olen ottamatta.?

Tarkemmin muutaman päivää ajateltuani tajusin että eihän Jaana ole yhtään samanlainen kuin toinen isosiskoni tai veli. En olisi koskaan osannut aavistaa tälläistä koska siitä ei ole koskaan ollut puhe eikä kukaan minulle siitä ole kertonut. Olen siis ainoa joka ei tiennyt tästä asiasta.

En tietenkään hylkää Jaanaa tämän takia. Eihän hän ole syyllinen. Tuntuu vain niin typerältä kun kumminkin olen jo päälle kakskymppinen. Miksei minulle kerrottu? Ja vaikka nyt tiedänkin asiasta en aijo sitä ottaa puheeksi koska pelkään että alan vältellä tai jättää lähettämättä sähköpostia SISKOLLENI Jaanalle.

Kaikki vaan on niin sekavaa, vaikkei tämä uutinen iso ollutkaa.Haluaisin puhua, mutta kenelle?

Minultá löytyy myös pikkusisko ja veli puoli isän uudesta avioliitosta. Jos joku on kysynyt minulta montako sisarusta minulla on´, olen vastannut että kolme. Nuorimpia en koskaan laske mukaan koska he eivät ole niin suuri osa elämääni kuin nämä kolme minua vanhempaa. Mitäs mä nyt vastaan jos joku kysyys sisaruksieni määrää. kolme,kaksi vai kaksi ja puoli?? Pelkään että en enää jossain vaiheessa arvosta ja osaa laskea Jaanaa siskokseni.

(anteeksi tekstin sekavuus.)

5

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

      sisaruus on ememmän kun biologiaa. Eli kyseinen sisko on edelleen siskosi. Samoin myös vanhempiesi kaikki lapset.

      Vävylläni on kaksi siskoa, joiden kanssa yhteinen äiti, mutta eri isä. Hänellä on myös veli, jolla on eri äiti, mutta sama isä. Vävy on vanhempiensa ainut yhteinen lapsi, ja muut lapset ovat aina olleet samassa perheessä. Vävy puhuu siskoista ja veljestä, ei puolikkaista. Hänen veljellään on myös kaksi siskoa, vaikka he eivät oikeasti ole mitään sukua keskenään.

    • huoleton.

      Mitäs tuosta. Jaana on sisko siinä missä ennenkin. Tuskinpa tuo nyt mitään on muuttanut.

      Jos minä kuulisin, että isäni ei olisikaan biologinen isäni, niin en usko, että se minua mihinkään päin heilauttaisi. Isä se on ollut viimeiset 30 vuotta, niin miksipäs hän siitä muuttuisi.

      Onko tosiaan tuolla biologialla noin suuri vaikutus, että edes viitsit kirjoittaa 'en tietenkään hylkää jaanaa tämän takia'. Huvittavaa. Onhan hän kuitenkin äitisi synnyttämä. Jos nyt silläkään on mitään merkitystä.

      Järki käteen nyt!

    • : )

      Oma isosiskoni ei myöskään ole biologisesti oman biologisen isäni. Isäni on hänet aikoinaan avioliiton myötä adoptoinut, eli juridestihan asiassa ei ole mitään kummallista..

      Ja aivan kuten joku tuossa aikasemmin sanoi; Sekä vanhemmuus että sisaruus on paljon enemmän kuin verta. Isäsi on hänen isäsänsä, hän on ollut se joka on antanut siskollesi kodin, rakastanut ja tukenut, kasvattanut ja ohjannut. Aivan kuten sinä olet ollut hänelle sen yli kaksikymmentä vuotta se rakas sisko. Ei siihen paljon bilogiaa tarvita.

      Silti jos sinusta tuntuu että asia vaivaa sinua, niin mikset juttele vanhempiesi kanssa? Avoimuus on kaiken a ja o . : )

    • Vinkkinä vain

      har har har!!!! Asiallisesti ajateltuna mitä merkitystä loppukädessä verisukulaisuudella on? Et saa annettua omaa munuaista toiselle.

      Tärkeintä on että jos pidät häntä siskonasi niin hän siskosi. Tai vaikka et pitäsi niin hän on siskosi silti. Sekavaan kysymykseen sekava vastaus.

    • Nuori Kundi 18

      Jos se ei ole sulle sukua niin voisitte jatkaa yhdessä sukua. Eihän sekään niin kauheaa olisi, eikö olisi mukava perustaa hänen kanssaan perhe? Hänkin varmaan dildoillessaan ajattelee sinua ja sitä kun et olekaan hänen pikkuveli vaan se kyrpä jonka se sulla on nähnyt alapäässäsi onkin veljettömän kundin penis, joka olisi hänenkin mielestään varmasti ihanaa saada sisäänsä.

      Ainakin edellytykset seksisuhtteelle olisivat mitä parhaimmat kun tunnette toisenne hyvin. Lähesty häntä kuin mies tuntematonta naista, aluksi se voi tuntua oudolta, mutta totutte kumpikin pian liehittelyyn ja liehittelee pian sulle takaisin tussu märkänä, ainakin uskon niin valaasti.

      Voi kun oma pikkusiskoni osoittautuisi vieraaksi naiseksi niin viettelisin hänet, mutta näkee sen ulkonäön lisäksi muustkain, että on pikkusiskoni. Runkku unelmissani hän on silti ainoa naiseni, on ollut sitä ja tulee olemaan, jos hän vain arvaisi, miten olen runkannut kulliani nautinnolla ja miten hyvältä tuntuu ajatella sitä runkatessani kuinka mällit päästäisin hänen vaginaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe