90kg läski!

jou jou

Pakko sanoa että jos mies painaa yli 90 niin on läski, olipa pituus mikä tahansa!!

25

4223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheh

      samaa mieltä :D

    • Bloodbrother

      Et voi olla tosissasi? Itse painan 110kg ja rasva% oli viime mittauksessa oli vain 10. Tosin olen 193 cm pitkäkin.

      • Hormooneita?

        Taidat puhua ihan pehmeitä. Myönnä pois.


      • Bloodbrother
        Hormooneita? kirjoitti:

        Taidat puhua ihan pehmeitä. Myönnä pois.

        Ei! En puhu paskaa. Johtunee kehonrakennustaustastani. Aloitin kehonrakennuksen 14-vuotiaana ja lopetin 24 vuotiaana. Parhaillan massakaudella oli paino 130 eikä se rasvaprosentti silloinkaan paljon päälle 10 ollut. nyt kun olen n. 3 vuotta sitten lopettanut sen kehonrakennuksen niin painokin on pudonnut ihan mukavasti vaikka salilla olenkin kulkenut. Kyllä sitä lihastakin vielä ihan mukavasti löytyy.


      • P trainer
        Bloodbrother kirjoitti:

        Ei! En puhu paskaa. Johtunee kehonrakennustaustastani. Aloitin kehonrakennuksen 14-vuotiaana ja lopetin 24 vuotiaana. Parhaillan massakaudella oli paino 130 eikä se rasvaprosentti silloinkaan paljon päälle 10 ollut. nyt kun olen n. 3 vuotta sitten lopettanut sen kehonrakennuksen niin painokin on pudonnut ihan mukavasti vaikka salilla olenkin kulkenut. Kyllä sitä lihastakin vielä ihan mukavasti löytyy.

        kukaan muu kuin mutantti ei paina 130 kg puhtaat jauhot pussissa 24 vuotiaana ja silti muka rasvaprossa 10. Tiedät sen itsekin. Terveytesi takia hyvä että lopetit edes nyt.


      • Bloodbrother
        P trainer kirjoitti:

        kukaan muu kuin mutantti ei paina 130 kg puhtaat jauhot pussissa 24 vuotiaana ja silti muka rasvaprossa 10. Tiedät sen itsekin. Terveytesi takia hyvä että lopetit edes nyt.

        No jpas nyt. Voin sen sanoa että en koskaan ole koskenut "vääriin" aineisiin. Itse olen saanut todella hyvät geenit ja isoveljeli vielä paremmat. Jos näkisit hänet niin juoksisit varmaan karkuun ja lujaa. Hän on 201 pitkä ja painaa 150kg eikä ole yhtään läski. Eikä ole käyttänyt kiellettyjä aineita.

        Siinä se olikin se suurin syy miksi lopetin kyseisen lajin, koska naturaalina et voi pärjätä! En ennen tiennyt miten yleistä niiden kielletyjen aineiden käyttö on. Mutta kun sain suhteita niin huomasin että melkein kaikki suomen huipulla olevat kehonrakentajat vetävät jotain ylimääräistä. Liskäksi olen aikas pitkä(193) kehonrakentajaksi ja tämäkin vaikutti osalta lopettamiseen.


        "kukaan muu kuin mutantti ei paina 130 kg puhtaat jauhot pussissa 24 vuotiaana ja silti muka rasvaprossa 10. Tiedät sen itsekin. Terveytesi takia hyvä että lopetit edes nyt."

        En näe yhtään syytä miksi minun pitäisi valehdella tollaisessa asiassa. Kyllä olisi ollut todella hyvä mahdollisuus alkaa vetään hormonrja kun kaikki treenikaverit niitä käyttivät mutta minähän en vaaranna terveyttäni. Voin vain sanoe että naturaali olen ollut koko elämäni ja aion ollakin.


      • naturellielli
        Bloodbrother kirjoitti:

        No jpas nyt. Voin sen sanoa että en koskaan ole koskenut "vääriin" aineisiin. Itse olen saanut todella hyvät geenit ja isoveljeli vielä paremmat. Jos näkisit hänet niin juoksisit varmaan karkuun ja lujaa. Hän on 201 pitkä ja painaa 150kg eikä ole yhtään läski. Eikä ole käyttänyt kiellettyjä aineita.

        Siinä se olikin se suurin syy miksi lopetin kyseisen lajin, koska naturaalina et voi pärjätä! En ennen tiennyt miten yleistä niiden kielletyjen aineiden käyttö on. Mutta kun sain suhteita niin huomasin että melkein kaikki suomen huipulla olevat kehonrakentajat vetävät jotain ylimääräistä. Liskäksi olen aikas pitkä(193) kehonrakentajaksi ja tämäkin vaikutti osalta lopettamiseen.


        "kukaan muu kuin mutantti ei paina 130 kg puhtaat jauhot pussissa 24 vuotiaana ja silti muka rasvaprossa 10. Tiedät sen itsekin. Terveytesi takia hyvä että lopetit edes nyt."

        En näe yhtään syytä miksi minun pitäisi valehdella tollaisessa asiassa. Kyllä olisi ollut todella hyvä mahdollisuus alkaa vetään hormonrja kun kaikki treenikaverit niitä käyttivät mutta minähän en vaaranna terveyttäni. Voin vain sanoe että naturaali olen ollut koko elämäni ja aion ollakin.

        Ohhoh...pakko kommentoida, et sun mitat kuulostaa todella hyvältä =) Ja parasta tietty, se jos pitää paikkansa ettet kaurapuuroa vahvempaa ole käyttänyt. Totuuden tiedät tietty vain itse, mut mielellään siihen uskoo.
        Harmi, ettei varmaankaan törmätä, mut olisit ilo silmälle kesäkadulla!


    • Iskit

      sitten takaisin, kun joku naisen logiikassa haukkui kaikkia 65 kg naisia läskeiksi :).

      Olisit nyt laittanut rajan edes johonkin 75 kiloon ;D.

    • läskiä

      vaan lihasta, usko pois!

      • Timmi Nainen

        Pojat jaksaa liioitella ja uskoo omiin juttuihinsa.


      • Just joo

        wie geht's im Californication?


    • Average peenis

      Jollein nyt ihan 220 cm mittaa ole kertynyt.

    • Rouva67

      Kuntosaleilla käy paljon miehiä, jotka painavat reilusti yli 90 kiloa, mutta ei heissä mitään läskiä ole, lihasta vain. Että puppupuhetta oli tuo!

    • Höpö höpö

      Oma mieheni painaa aavistuksen alle 100 kg, ja viimeisimmässä mittauksessa pari kuukautta sitten rasvaprosentti oli 7. Eli eipä ole läski, vaan aktiivinen salilla kävijä. :) Hyvältä näyttää. (Ja mikäli joku miettii, niin ihan kaurapuurolla ja tinkimättömällä työllä mieheni on kasvanut, mitään laittomuuksia hän ei harrasta. lisäproteiiniä ym kylläkin.)

      Exä oli vähän päälle 70 kiloinen kukkakeppi. Enää en moista jaksaisi katsella.

      • P trainer

        Rasvaprossa 7 ja 100 kg. Kuulostaa sumutukselle, mutta mene ja tiedä. Mikä kalorimäärä mahtaa päivässä kulua ja onko hän kokopäiväinen treenaaja vai kerkiääkö tekeen töitä?


      • Pituuttakin on
        P trainer kirjoitti:

        Rasvaprossa 7 ja 100 kg. Kuulostaa sumutukselle, mutta mene ja tiedä. Mikä kalorimäärä mahtaa päivässä kulua ja onko hän kokopäiväinen treenaaja vai kerkiääkö tekeen töitä?

        Ihan päivätöissä käy, ja sivussa vielä opiskeleekin. Salilla käy vähintään neljä kertaa viikossa. Lisäksi rullaluistelee ym. En tiedä hänen kalorimääriään, mutta tarkat on ruokaohjeet. Miehelläni on myös mittaa 195 cm, eli kovin pätkästä ei ole kyse.


      • kermal
        P trainer kirjoitti:

        Rasvaprossa 7 ja 100 kg. Kuulostaa sumutukselle, mutta mene ja tiedä. Mikä kalorimäärä mahtaa päivässä kulua ja onko hän kokopäiväinen treenaaja vai kerkiääkö tekeen töitä?

        100 kiloa 195-senttiselle miehelle ei ole kovin paljon. Painoindeksinkään mukana ei ole silloin kyse ylipainoisesta henkilöstä. Sitä paitsi allometrian opin mukaan painoindeksin määritelmää pitäisi muuttaa ihmisen pituuden mukaan siten, että pitempi "saisi" painaa enemmän.


    • Pitkä tyttö

      Painakoon vaikka 114 kiloa niin kuin nykyinen 190 cm pitkä avopuolisoni tekee. Ei ole läski, mutta kookas karhu kyllä. Ex-puolisoni oli hoikka, treenattu, ei yhtään ylimääräistä rasvaa kropassaan ja täytyneen todeta, että tämän nykyisen kölliäisen kyljessä ja sylissä on taivaallisen ihana kyhnätä, kun on kokoa ja näköä! Itse olen pitkä (178) ja hoikka (65) ja jos painaisin edes viisi kiloa vähemmän, niin olisin jo liian laiha (kokeiltu on). Ison miehen rinnalla sitä isokin nainen tuntee olonsa naiselliseksi !

      • olisit läski

        Nyt olet vähintäänkin pullea. Vai onko sinunkin rasvaprosenttisi alle 18 niin että kuukautiset eivät enää säännölliset. Hormooneja et siis käytä?


    • isoista

      vatsakkaista miehistä. Yli 175 cm ja 100 kiloa. Makuasioita. Voihan ne läskejäkin olla, mitä sitten.

    • Miäs

      Kaikki alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa niinkuin trollitkin.

      • terveisin äitisi

        Oot joo miesten mies kun olet läskiponttooni.


      • Anonyymi

        Mulla muki missä lukee alle 90 punnittaan neuvolassa. :) lol


    • kermal

      Sinä et tiedä mitään näköjään. Lihas painaa. "Arska" painoi parhaimmillaan 120 kg, mutta rasvaprosentti hipoi nollaa. Pituutta oli kuitenkin vain kohtuullisesti: 188 cm.

      Tuskinpa minuakaan voi sanoa läskiksi (195cm/102kg).

    • orange-x

      kommentti. No paljonkos se mies sitten mielestäsi saisi painaa jos pituus hipoo paria metriä? Olisiko sellainen 60 kg sopiva sinun mittapuusi mukaan?

      Huh huh, toisilla on maailma aika saamarin mustavalkoinen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe