Kaikki testaamaan?

Bloodbrother

68

4156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juicy.Fruit

nippa nappa mieheksi tunnisti..vi**u, mähän olen melkein neiti :DDD

Naisellisuuspisteesi: -10
      Miehekkyyspisteesi: 10

• naisellisuus 14,

miehekkyys 12. Androgyyni. Mies mekossa?

• Nami........

Naisellisuuspisteet: 20 ja miehisyyspisteet: -16
      ;) hauska testi!!!

• :)))

Kerrankin testi joka pitää paikkansa

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
      Naisellisuuspisteesi: -12
      Miehekkyyspisteesi: -10

• Vasenjalkainen

Olet sukupuolineutraali!

Naisellisuuspisteesi: -14
      Miehekkyyspisteesi: -8

• -BlackTarantula-

että näin:

Naisellisuuspisteesi: 10
      Miehekkyyspisteesi: -28

"Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi."

Pitää siis alkaa kehittää maskuliinisia puoliani... mitenköhän sen tekisin? :)

• Rowen82

Tuloksesta huolimatta olen heteromies...

Naisellisuuspisteesi: 4
      Miehekkyyspisteesi: -6

Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

• Mies^

Sitä ollaan sitten niin miehekkäitä, että...

Naisellisuuspisteesi: -22
      Miehekkyyspisteesi: 22

Ei ihme että tämmösestä köriläästä naiset pysyy kaukana, enkä toisaalta ymmärrä naisista mitään.

• orange-x

Kiva testi! Ja varmaan aika nappiin meni, luulisin...

Naisellisuuspisteesi: 14
      Miehekkyyspisteesi: -26

• vahvalla tunnolla

Olen nainen ja testi antoi tuloksen nainen -18 ja mies -8.
      Heh heh. Meni ihan hyvin, vähän noin olen sen itsekin miettinyt.

• JudgeLii

Pikaisesti hutaistuna:

Naisellisuuspisteesi: 6
      Miehekkyyspisteesi: -24

Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi.

• Tuo tuntu pitävän paikkaansa.

Naisellisuuspisteesi: -10
      Miehekkyyspisteesi: 8

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

• tiituska80

Hassu tulos, naisena kuitenkin itseäni olen pitänyt ;-)

Naisellisuuspisteet-4
      miehisyyspisteet-18

kuvaus:

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.

• hupakko

Naisellisuuspisteesi: 20
      Miehekkyyspisteesi: -16

• mimmi36

Miehekkyyspisteesi: -8

Olen kuulemma nainen ;)huh, se olikin mukava todeta.

• minä tässä

-16 ja -20, olen sukupuolineutraali nainen.

• sukupuolineutraali

minusta tässä testissä näkyy voimakkaasti mm. koulutus ja työ. Nämä ovat omalla kohdallani miehistäviä. Testitulos on sikäli hassu, että pukeudun naisellisesti ja muutenkin olen melko typykän näköinen. No, kumminkin ajattelen ja toimin melko neutraalisti, siis sukupuolirooleista melko vapaana, mikä on myös ihanteeni.

• No näin

Androgyyni. Pisteet 2 ja 2. Olen nainen... Ei ihme, ettei miehet ymmärrä mua, kun sanon jotain suoraan ;).

• ZinaZ

Kai tuo aika oikeaan osui, vaikka naisellisuus ja miehisyys ei kuulema tasapainossa olekaan. Miksi ne pitäisi olla? Mie kun oon ihan tyytyväinen naisena olemiseen...

Niin ne pisteet: 14 ja -12

• ----------
        ZinaZ kirjoitti:

Kai tuo aika oikeaan osui, vaikka naisellisuus ja miehisyys ei kuulema tasapainossa olekaan. Miksi ne pitäisi olla? Mie kun oon ihan tyytyväinen naisena olemiseen...

Niin ne pisteet: 14 ja -12

Vastata oikeaan kohtaan? Missään ketjussa? Vastauksesi näyttävät olevan tarkoitettu ketjun aloitukseen, mutta aina ne ovat jossain ihan muualla.

Taidat olla tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.

Tee vielä tuo testi ja ilmoita tuloksesi meille. Hämmästyn todella, jos se on yli 80...

http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=197&a=1023

• SimStim
        ---------- kirjoitti:

Vastata oikeaan kohtaan? Missään ketjussa? Vastauksesi näyttävät olevan tarkoitettu ketjun aloitukseen, mutta aina ne ovat jossain ihan muualla.

Tee vielä tuo testi ja ilmoita tuloksesi meille. Hämmästyn todella, jos se on yli 80...

jos lopettasit ton kuittailun.

Ja jos tosiaan haluat kuittailla niin tee se edes rohkeasti, vaikka omalla kuvallasi varustetulla profiililla.

• ZinaZ
        ---------- kirjoitti:

On sulla todellinen provoilun tarve, kun nimettömänä pitää alkaa toisen älykkyyttä epäillä :D Sun iloksesi kävin tuon testin tekemässä, ja tulos 145. Ja ei, mun mielestä looginen päättelykyky ei sinällään kerro vielä mitään älykkyydestä.

• .........
        ZinaZ kirjoitti:

On sulla todellinen provoilun tarve, kun nimettömänä pitää alkaa toisen älykkyyttä epäillä :D Sun iloksesi kävin tuon testin tekemässä, ja tulos 145. Ja ei, mun mielestä looginen päättelykyky ei sinällään kerro vielä mitään älykkyydestä.

Sen verran tyhmältä vaikutat kirjotustesi perusteella, ei sitä typerä inttäminen miksikään muuta.

• ..........
        SimStim kirjoitti:

jos lopettasit ton kuittailun.

Ja jos tosiaan haluat kuittailla niin tee se edes rohkeasti, vaikka omalla kuvallasi varustetulla profiililla.

Luuletko saavas piparia tuolta pimulta, kun "sankarillisesti" alat puolustamaan? Ei noilla korvilla...

• ZinaZ
        ......... kirjoitti:

Sen verran tyhmältä vaikutat kirjotustesi perusteella, ei sitä typerä inttäminen miksikään muuta.

Kukahan tässä tyhmältä vaikuttaa? Jos et usko, niin se on sinun ongelmasi. Eipä liikauta minua tuollaisten ääliöiden mielipiteet, minun mielipiteeni sentään ovat näköjään sinulle jääneet mieleen, kun noin tarkan mielikuvan minusta kerran olet saanut :)

• SimStim
        .......... kirjoitti:

Luuletko saavas piparia tuolta pimulta, kun "sankarillisesti" alat puolustamaan? Ei noilla korvilla...

"puolustelen" kaikkia, ottaa päähän kaltaisesi henkilöt, jotka ovat olevinaan niiiiiiin fiksuja ja joilla olis muka varaa kuittailla muille.

Sanot ei noilla korvilla, mikäs niissä sit on vikana? Ei ole ainakaan tähän asti naisia häirinnyt :)

Nyt kun aloitit kuittailun ni annappa tulla ja pistä parastas, jos susta edes on siihen.

• Minä.Mies

Olipa kysymyksiä.
      Naisellisuus -24
      Miehisyys 24
      Ei varmaa tartte miettii ton enempää

• Rouva67

Olen ainakin nainen, siihenkin tuli virallinen varmistus ;)

Miehekkyyspisteesi: -20

• SUKUPUOLINEUTRAALI

Aina sama tulos, vaikka olen tehnyt testin monia kertoja vuosien varrella. Mielummin olisin kyllä ihan nainen, mutta tottahan tuo kuvaus on.. olen sit neutraali. En mä kyllä ulkoisesti ole tippaakaan jätkämäinen, vaan luonteenpiirteistähän tuossa onkin kyse.

-

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: -6
      Miehekkyyspisteesi: -4

• minä^itse

Naisellisuuspisteesi: -30
      Miehekkyyspisteesi: 16

• SimStim

SINÄ OLET MIES
      Kuvauksesi
      Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

• nainen 22

Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 6
      Miehekkyyspisteesi: 2

• neitivaan

Naisellisuuspisteesi: 10
      Miehekkyyspisteesi: -26

• Serpico

Lukaisin läpi ne kysymykset. Uskomatonta että setan sivuilla on noin stereotyyppinen ja lattea kuva miehisyydestä ja naisellisuudesta! Hakkaatko halkoja mielelläsi? :D Tuon testin vois tehdä niin että arviois ensin mistä vastauksista tulee omalle sukupuolelle suosiolliset pisteet ja vastais sen mukaan. Ja sitten vertais odotusta ja tulosta. Ja olis oikeassa.

Mä olen sen verran esteetikko että eiköhän se syö aikalailla testosteronia.;-) No, katsotaan.

• minttuli

Naisellisuuspisteesi: 8

Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,

SINÄ OLET NAINEN
      Kuvauksesi
      Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

• yks neito

Tässä vastaus, kiistän tosin jyrkästi että olisin femakko, ainakaan negatiivisessa mielessä, kannatan häilyvää ja heiluvaa tasa-arvoa!

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

• Hyrre76

Ja näin...

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI NAINEN
      Kuvauksesi
      Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija.

Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on ripaus naisellisuutta mutta ei juurikaan mieheyttä

Naisellisuuspisteesi: 0
      Miehekkyyspisteesi: -18

Naisellisuuspisteet nollissa ja sit olen vielä joku sukupuolipihtailija! Oi ei ;)

• maija

sitä olen sitten kahden pisteen edestä nainen ja miestä miinus kaksi. Sinne kaavion keskipisteeseen sijoituin.

• olen ja pisteet

naisellisuuspisteet 6

miehekkyyspisteet -14

tuloksissa sanottiin,että tulen toimeen androgyynien ja sukupuolineutraalien kanssa koska en ole kovin kaukana muista ryhmistä...

• outousko

Pitihän se mennä testaamaan.

Miehisyyspisteet: 4
      Naisellisuuspisteet: 2

• ikkään

Naisellisuuspisteesi: 4
      Miehekkyyspisteesi: -24

• masha

naisellisuuspisteet: -4
      miehekkyyspojot: -6

olen siis sukupuolineutraali =)

• lilylioneye

Molemmat pisteet -26.

• Naisellisuuspisteesi: 16
      Miehekkyyspisteesi: -14

Tämän mukaan olen naisellinen nainen, niin kuin toki tunnekin olevani. Sukupuolisesti en niin harmoninen, vaan äärilaidan ihminen..?? No jaa, en nyt kuitenkaan tunne kauhean tarpeelliseksi ruveta kehittämään maskuliinisia puolia. Kyllä näilläkin eväillä pärjää...:)

• Naisellinen nainen

Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
      SINÄ OLET ANDROGYYNI

Kuvauksesi
      Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 2
      Miehekkyyspisteesi: 6

• nainen*

Naisellisuus: -12
      Miehekkyys: 4

Ja väittivät minun olevan mies.. Onneks ulkomuodosta ei voi erehtyä :)

• Naisellisuuspisteeni: -16
      Miehekkyyspisteeni: 12

• N35

Naisellisuuspisteesi: -14
      Miehekkyyspisteesi: -32

• (N)24v

Androgyyni tuli mulle vastaukseksi. Naisellisuuspisteeni: 20
      Miehekkyyspisteeni: 6
      Olen sinut sukupuoleni kanssa, vaikka minussa on niitä molelmpia, naiseus kuitenkin pääosassa :) Jotain tuollaista siinä sanottiin..

• kävi

Naisellisuuspisteesi: 2

• tehty

Nainen olen, mutta...

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI
      Kuvauksesi
      Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.

naisellisuuspisteet -2
      ja miehekkyyspisteet -24

Kääk, karmasevaa!

• Tää oli teksti vastaus: "Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä."

Naisellisuuspisteesi 10. Miehekkyyspisteesi -6

• Nimetön

Naisellisuuspisteeni: 2
      Miehekkyyspisteeni: -10

• xor

Tulos:

Naisellisuuspisteesi: -22

Jotain kuvauksesta:

Juu, eli kuvaukseksi tuli, että olen sukupuolineutraali. Kuvauksessa sanottiin, että olen - jopa sukupuolipihtailija tai sukupuolipakoilija. Kai se on sitten uskottava, kun kone niin väittää. :D

• Klaxer

Olen näköjään testin perusteella samaa sukupuolta kuin juridinen minäni:)

Naisellisuuspisteesi: -6
      Miehekkyyspisteesi: 14

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

• kundi32v

Naisellisuuspisteesi: -24
      Miehekkyyspisteesi: 18

• ....

naisellisuuspisteet 18
      miehekkyyspisteet -20

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

• nainen 36v.

Naisellisuuspisteet 18
      miehekkyyspisteet -10

• Queen-Of-Hearts

Liian ennalta-arvattava testi... siitä saa siis juuri sellaisen vastauksen kun itse haluaa... yritin kuitenkin olla rehellinen...

Naisellisuuspisteet 10
      Miehekkyyspisteet -10

Kuinka moni tekee tämän kaltaisia testejä sen mukaan mitä on kuin mitä haluaa olla?

En ole feministi enkä halua olla mudokas (jos se = läski)... olen sinut itseni kanssa enkä halua olla mitään muuta!!!

Onko naisellinen jos on tyhmä bimbo? ja onko miehekäs jos on sellainen uhooja-bodari... noilla asioilla mitä rastiteltiin ei ole mitään tekemistä miehekkyyden tai naiseuden kanssa.. typerää propagandaa!!!!!!!!!!!

T: vihainen nuori nainen (tai ei edes enää niin nuorikaan.. jos nuori on 0-25 v.)

• Bloodbrother

...sitten oli minussa kun pistin koko typerän testin tänne!

T: naurava nuori mies.

• Queen-Of-Hearts
        Bloodbrother kirjoitti:

...sitten oli minussa kun pistin koko typerän testin tänne!

T: naurava nuori mies.

vika ei ole koskaan naisessa ;)

• Bloodbrother
        Queen-Of-Hearts kirjoitti:

vika ei ole koskaan naisessa ;)

...valitettavasti olekaan. :D

• ~Aamuvirkku~

Pitihän tämäkin nyt kokeilla :)

Naisellisuuspisteesi: 18

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

• pihkura

Naisellisuuspisteesi: -4

Olihan siinä jotain ihan asiaakin. Eli etten pidä turhan kovaa meteliä sukupuolesta. Niin kai se on. Toisinaan.

• Ammatti taiteilija

Naisellisuuspisteesi: -12
      Miehekkyyspisteesi: 12

Tuli rastittua aika paljon. Helposti pystyy tietään millä kysymyksellä haetaan miehen, naisen tai androgyynin arvioon vaikuttavaa tekijää. Mutta rehellisesti pitää tietenkin tehdä :)

Kaljaa juon, masturboin, masokistikin ehkä olen, mutta en kyllä prkle karvaisten karjujen kainaloon halua....heh.

• pikku.nainen

Naisellisuuspisteet 22, miehellisyyspisteet -4.

• sentään

mielestäni olen naisellinen ja testi antoi 10 naispistettä ja 42 miespistettä..huh missä munat?

• Anna.

Naisellisuuspisteet - 22
      Miehekkyyspisteet - -18
      Testin mukaan mun pitäs kehittää maskuliisinia puoliani. Höh :D

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe