ÄLÄ LUE TÄTÄ JOS ET HALUA

TIETÄÄ 5. KAUDEN LOPPUA

Siskoni asuu Miamissa ja hän kertoi minulle paikallisissa tv lehdissä olleista juonipaljastuksista. 24. Chloe joutuu syytteeseen ja Bauer pelastaa hänet paljastettuaan Presidentin, joka vapautuu virasta ja tunnustaa kaiken vaimon itsemurhan myötä. Siskoni on nähnyt 22 jaksoa ja saman verran löytyy juonipaljastuksia. IMDB:n mukaan on näytetty vain 21 jaksoa. Jenkeissä on maksullinen palvelu josta näkee yhden jakson viikon aikaisemmin. Tämä loppu oli skeptikoille. Nauttikaa!

8

2012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoni

      Korjaus ja lisäys edelliseen.

      Saman verran löytyy juonipaljastuksia suomen lehdistä! 24 jakson juonip. oli jenkki lehes.

      • satiaines

        no eipä tuo haittaa vaikka mitä lukis...spoilersaitteja on vaikka kuinka ja niissä paljastukset ovat pitemmällä kuin teevee-lehdissä yleensä...ja monesti ne on varmempia kuin väärät tiedot joita pannaan monesti liikkeelle ihan harhautusmielessä. paras kausi muuten tuo vitoskausi 24:ssa tähän saakka tulleista.


      • .........
        satiaines kirjoitti:

        no eipä tuo haittaa vaikka mitä lukis...spoilersaitteja on vaikka kuinka ja niissä paljastukset ovat pitemmällä kuin teevee-lehdissä yleensä...ja monesti ne on varmempia kuin väärät tiedot joita pannaan monesti liikkeelle ihan harhautusmielessä. paras kausi muuten tuo vitoskausi 24:ssa tähän saakka tulleista.

        jos laittaa tuollaista englantia sekaan,nii tehkää se edes kunnolla! sou what-->enkku taitaa olla 5?


      • pelle?!
        ......... kirjoitti:

        jos laittaa tuollaista englantia sekaan,nii tehkää se edes kunnolla! sou what-->enkku taitaa olla 5?

        ootko joq vitun poliisi!?! voi olla mahollista että tämä kyseinen kirjottaja tietää että se on so what mutta on laittanut sen "nuorisokirjotuksella" sou wat.... PELLE!


    • VAIKKEN HALUNNUT!!!

      OLENKO NYT PAHA IHMINEN? ANSAITSENKO KUOLLA? JOUDUNKO HELVETTIIN?

    • Joojoomiesjoo

      joojoojoo

    • TÄTÄKÄÄN

      koska täällä ei lue mitään lukemisen arvoista.................hahahhhhahhahhhahhhahhahhahahhahha!

    • Spo

      Olivathan sitten nämäkin "paljastukset" aikamoista tuubaa.

      - Chloe ei joutunut syytteeseen mistään
      - presidentin vaimo ei tehnyt itsemurhaa
      - presidentti ei tunnustanut kaikkea oma-alotteisesti vaan hänet huijattiin tunnustamaan.

      Lisäksi tuosta puuttui se kaikkein suurin yllätys eli jakson loppu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe