Minkälaiset lihakset pitää olla?

Aloitan treenauksen

Minkälaiset lihakset miehellä pitää olla että saa naisen? Olen juuri aloittanut kuntosalilla käymisen jotta saisin helpommin iskettyä tyttöystävän kun en ole aikaisemmin seurustellut. Tykkääkö naiset isoista lihaksista? Entä paljonko rasvaprosentin pitäisi olla?

36

8043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

provo...ei kukaan voi olla noin hölmö oikeesti?

• hihitys

Jos treenaat niin treenaa ittes takia tai sen takia että saat kaveris kateelliseksi koska naisille ei oikeesti oo väliä sillä onko miehellä hirveet muskelit, pikemminkin nainen ei halua että mies on muskelihirviö.

• Sepe.

sellaisista, jotka ovat sopusuhtaisen ja hyvinvoivan näköisiä, kokoja on monia, ässästä äx ällään.

• ZinaZ

Sopusuhtaisuus on kaiken a&o. Varsinaiset bodarit eivät ainakaan meikäläistä miellytä, muuten lihasten koolla ei juuri ole väliä, kunhan niitä vain on enemmän kuin minulla ja mies näyttää kokonaisuutena hyvältä :)

• reenailija itsekin

Hauskoja kysymyksiä!
      Tärkeintä miehessä lienee kiinteys, eivät niinkään lihaskeskittymät. Marmeladimainen mies, kuten myös nainen, on aika kauheaa katsottavaa.
      Treenaa siis monipuolisesti koko kroppaa, ei mitään ylitreenattuja muhkuroita mihinkään. Nyt esim. on muotia suuret olkapäät ja pepusta roikkuu narut, ei hjuvä!

• korvaa laadun

Miksi hankkia Siks-päkkiä ku voi saada koko tynnyrin ilman treenejä ja hauis kasvaa kun keppana pulloo nostelee teranssilla :)

Nauti kesästä, elä turhaan stressaa naisten takia... Jos päätät kuitenkin urheilla, niin tee se OIKEASTI omaksi iloksi.

Hauskaa kesää kaikille!

• asiantuntija

pitkänlinjan empiirisellä tutkimuksella olen vakaasti tullut siihen päätökseen, että lihasten pitää olla juuri sopivat, eikös olekin hyvä vastaus? :) Ne pitää olla, ne pitää toimia, mutta ei saa olla liian isot, koska jos mä laitan miehelle ruokaa, niin sataviiskytkiloinen lihaskimppu syö kuin hevonen, siitä seuraa, että mä menen konkurssiin, mulla ei ole rahaa ostaa ruokaa ja sitten pitää laittaa se hevonen makkaroiksi, mikä olis tosi sääli.

Ne pitää myös toimia, olisi noloa, jos vaikka siltä karkailisi virtsaa milloin missäkin, sitä varten on tenasuojat, mutta siitä seuraisi myös liian kallis lasku, konkurssi ja taas olis hevonen lihoina. Lihakset pitää olla sellaiset, ettei niitä treenata kolme-tuntia kerrallaan seitsemänä päivänä viikossa, vaan että muullekin elämälle jää aikaa. Lihakset ei saa olla sellaiset, että tyttö katsoo kerran ja juoksee karkuun kun toinen alkaa iskemään. Se köntti ei jaksa nimittäin juosta perässä, vaikka voimaa sillä voi olla. Naiset ei ensinnäkään kovasti tykkää kauhean isoista lihaksista. Niiden pitää olla suhteessa vartaloon sopivat. sataviiskytsenttinen sataviiskytkiloinen pyöreä ympyrä ehkä on voimakas, mutta no joo.. ei kiitos kuitenkaan. Rasvaprosentin pitää olla normaali kiitos. Sellainen, ettei jokaista suupalaa tarvitse kytätä, mutta ei liian alhainen, koska se vaikuttaa näköön, sekä ulkonäköön, että silmiennäköön. Ja jos meinaa saada naisen, ne pitää nähdä. Onhan niitä niitäkin, jotka alkaa kopeloimaan, kun ei katsominen riitä, mutta se näkö on tehokkaampi keino.

Mun mielestä yleensä tavallisilla miehillä on tavallisesti jo lihaksikas keho ihan luonnostaan. Ei sitä tarvi alkaa jotenkin ylikorostamaan, jos on tytyväinen muuten. Mut jos tykkää treenata, niin ollos hyve. Ei ne lihkaset tee miestä..

• Ruu

Enpä usko, että kukaan on kiinnostunut siitä, millaiset lihakset sinulla on. Jos niiden sijaan miettisit, kuinka voisit kehittää itseäsi ihmisenä, keskustelijana ja tunneälykkäänä olentona. Ulkoinen parannuskeino sisäiseen ongelmaan ei ole koskaan vastaus-hanki mieluummin älyä kuin alhainen rasvaprosenti, ja mielipiteitä kuin lihakset.

• Aloita nyt

ensin. Ei ne lihakset yhtäkkiä tilauksesta paukahda, sulla on aikaa miettiä sitä kyllä. Kunhan et liikaa ala pinnistelemään, ne bodarit ja muut pullistelijat ovat aikas kamalia. Sellaiset kiinteät ja sopusuhtaiset olisivat tietty kivat, ja muista jättää vähän pehmeyttä mahaan ;).

Rasvaprosentti kun on siinä vähän alle 30, niin eikös se ole ihan normaalin rajoissa vielä... Kuka nyt jostain rasvaprosentista on kiinnostunut, oikeesti?!

• jep jep

Rasvaprosentista on kiinnostuneita treenaavat naiset
        ja anorektiset pojat.

• Junttui

Jospa poika kasvattaisit ensin itsetuntoa.

• poika

Mitäs jos keskittyisit ihan enste aivojen treenaamiseen.
      Sehän on se tärkein lihas.

• Rantojen mies

Seuraavaksi kysyt varmaan että onko penikseni mitat/sekuttikellolla mitattu tikkausnopeus tarpeeksi.

Mitä jos oletkin liian lyhyt?

Tai liian feminiininen kasvoiltasi?

Kiesus sentää teitä ihmispoloisia....

• Arwengina

Ei sitä naista valitettavasti lihaksilla saa. Tai kovin hyvää ainakaan...Meinaan, että ei ole paljon kultaa kipossa jos pelkkien lihasten perässä mennään.

• kermal

Itse olen huomannut, että naiset arvostavat miehessä useimmiten juuri sopusuhtaisuutta. Tietysti sporttisuus on usein eduksi. Onhan kohtalaisen tiukka miehenkeho varmasti enemmän iloa silmälle kuin sohvaperunan huonoryhtinen vartalo löylytisseineen. Itselläni on melko isot, salilla kasvatetut lihakset, mutta harvoinpa niistä mitään positiivista kommenttia saa. :)

• kermal

Eli urheile sinä vain omaksi iloksesi ja pitääksesi itsesi terveenä sellaista lajia, josta pidät. Hyvä ulkonäkö tulee sivutuotteena. Salilla lihasten kasvattamiseen uhrattu aika ja vaiva on mielestäni aika turhaa, jos sitä tekee vain naisia miellyttääkseen. Tosin itse olen vähän jäävi neuvomaan, kun itse kulutin monta vuotta suuren osan vapaa-ajastani juuri salilla, vaikka en siitä erityisemmin pitänytkään. :-)

• Lardimus Maximus

Meinaan se korvien välinen.

• aoisdjsdsg

naiset rakastaa popcorn lihaksia että mitä enemmän lihaksia ja suuremmat lihakset niin kyllä alkaapi naiset rannalla ja barissa lähestymään

• rosie-

Olen nainen, eikä itselleni lihakset ole miehessä todellakaan ratkaiseva tekijä. Itseasiassa isoilla lihaksilla pullistelevat ja niitä esittelevät miehet ovat omien kokemuksieni mukaan varsin vastenmielisiä...

• jdkk

Oonko ainoa jota ei kiihota miehen six-pack ja muskelit ollenkaan? Mun mielestä aika luonnottoman näkönen, siis ihan normaali näkönen mies joka urheilee jonkin verran on mulle ok.

• w54y6je6ky7u

Naiset ajattelee aina lihaksista puhuttaessa jotain sarjakuvahahmo-lihaksikkuutta jota näkee joillain maailman parhailla kilpabodareilla kisakunnossa.

Tosiasiassahan miltei kaikki salilla käyvät lihaksikkaat tyypit ovat juuri niitä sopusuhtaisen lihaksikkaita joita naiset ihannoivat, mutta esim pärstävärkki ei välttämättä sytytä yms :D

Rupeat kulkemaan salilla ja katsot miltä se tuntuu. Yleensä lihaksikkaista miehistä kiinnostuneet naiset pyörii myöskin siellä salilla, ja siellä ne parhaimman näköiset kisut on ;)

• Ei ne lihakset

Ei niillä lihaksilla, "pikkumiehen koolla" jnd edelleen naista saa. Niin mitähän tarkoitat saamisella, onko se vain seksin tarve vai ajatteletko ihan oikeata ikuista yhdessä oloa.

Kyllä se pojat on niin, että se aito rakkaus tulee eteen jos on tullakseen, etsimällä sitä et löydä, seksikumppaneita ilmeisesti vosuista löytyy, mutta niitä ei voi edes ajatella elämänkimppaniksi.

Kun itse toimit rehdisti, olet aito ihminen, siisti, sillä työmieskin voi olla siisti, olet vakavarainen, et löyhöttäjä, ei naiset moottipyöriä ihaile tai hienoja autoja, nimittäin ne elämkumppaniksi kelapaavat.
      Olet työapaikassasi viihtyvä ja siitä innostunut ihminen, osaat olla pois batreista ja viihdyt kotona ja osaat tehdä siellä olevia asioita.
      Osaat arvostaa naista ihmisenä, annat hänen edetä urallaan, menet hänen kanssaan aina kun mahdollista. Teette joskus yhteisiä matkoja, puhutte suunnitelmista ja hiotte näkemyksiänne samanlaisiksi.
      Teille ei ole tarpeellista mennä laskettelemaan eli näyttäämään itseänne, menette jos teillä on varaa ja menette laskettelun vuoksi.
      Käytte vaikka kirkossa yhdessä, se onkin yksi sellainen asia, jolla on hyvä tarkistaa puolison vastuullisuutta, lähteekö hän kirkkoon kanssasi, ilman että mennään jonkin häihin tai hautajaisiin.
      Lisäksi hänen pitää olla myös yhteiskunnalisesti valveutunut, eli tietää asioita, uteliaisuutta on ainakin kahdenlaista, toinen on maailman menon uteliaisuutta, johon kuuluu kylläkin silloin mukaan uteliasisuus ketkä hoitavat yhteiskunnallisia asioita, ovatko vastuullisia ja toinen hyvä uteliaisuus on olla kiinnostunut läheisten ja ystävien asioista. Sitten se epäkelpo uteöliaisuus on todella sitä pahanilkistä, toista panettelevaa juoruamista, jossa aina yriteään itse olla perempia kuin muut.
      Terve kiinnostus kaikkia kohtaan on suorastaan hienotunteisuutta ja toisen kunnioittamista.

• normaalin fyysisen työn lihakset, aivoista ja järjestä puhumattakaan.

• JanskuXD

No kuule sulla pitäs olla sellanen pieni sikspäkki ei mikään maailman isoin mutta kunhan näkyy ;) ja ei läski mahaa :P

• Michelin

Sitten kun oot Michelin ukon kokonen niin kaikki naiset kaatuu edessäsi :D Kirjaimellisesti

• No itte en oo ku vast 13v... mut käyn välil salil enny ny kuitenkaa mikää hirvee bodari oo leukojaki menee vaa 21 mut ei lihaksilla mitää isoo vaikutusta naisii tee charmilla tekee

• 13v, sinuna harkitsisin tuota salilla käyntiä sillä se on aika turhaa sinun iässäsi koska sulle luultavasti tulee vielä suurimmat kasvupyrähdykset ja 21 leukaa on erittäin hyvin, harva mun ystävistäkään saa niin montaa leukaa vaikka reenaisivat, mutta onhan se ihan hyvä että oman painon muutaman kerran jaksaa nostaa. Reenata toki saat mutta salilla käynti on melko turhaa sinun ikäisellesi. Kaiken tarpeellisen voit tehdä kotona ja toiseksi, mitä helsvettania 13 vuotias luulee tietävänsä naisten iskemisestä xD teidän ikäiset eivät edes ole vielä teini-iässä

• Isompi.

"Hauskoja kysymyksiä!
      Tärkeintä miehessä lienee kiinteys, eivät niinkään lihaskeskittymät. Marmeladimainen mies, kuten myös nainen, on aika kauheaa katsottavaa.
      Treenaa siis monipuolisesti koko kroppaa, ei mitään ylitreenattuja muhkuroita mihinkään. Nyt esim. on muotia suuret olkapäät ja pepusta roikkuu narut, ei hjuvä! "

Älä tunge sanoja toisten päälle, tiedät sen että naiset eivät vain kiinteyden takia sua hyväksy. Et kelpaa jos et ole kiinnostava. Moni raavaampi,pulleampi mies voi olla sinua kiinnostavampi.
      Teet itsestäsi vain naurettavan lapsellisen pellen kun et usko tosiseikkaa.

• ....................

Eikä kukaan halua neitimäistä miestä joka pitää itseään hoikkana ja tarkkailee kaloreitaan. Eikös ne hinarimiehet juuri ole sellaisia jotka tekee niin?

• Ymmärsinkö oikein

Mulla on ainakin lihaksia naisten kaatoon. Vasen yläkoukkukin lähtee todella kepeästi.
      Jabien nopeudessa olisi parantamisen varaa, mutta oikea suora toimii kuin häkä.

• Kille setä

En ole koskaan käynyt salilla, kävelyä ja hölkää joskus nuorempana. Olen perus plösö, kalja pötsin kohdalta ymp. 105cm. Ja silti piparia on ollut tarjolla aina tarvittaessa.

• vaimokas

Ruumiillisella työllä saadut, luonnolliset lihakset parhaimmat. Sixpackit löytyy vain pikkupojilta, miehellä saa olla pehmeä maha, kunhan ei ole kaljatynnyri. Normaali mies paras mies. Minua etoo sellaiset salilla pumpanneet idiootit, siinä on mies käyttänyt aikansa väärin jos lihakset pullistelee pinkeinä.

• Tyyli Lyyti

Voi pyhä peerse. Minä ainakin kunnioitan luonnollisia lihaksia, jotka on kehittynyt esim. kovalla työllä eikä milllään treenillä. Luonnollisista lihaksista päätttelen, että mies on ahkera eikä mikään arka pelle!

• Lasse Läskimaha

Tytöillä on pahoja harhakuvitelmia. Millä pirun työllä muka saa "luonnolliset lihakset". Nykyään ei juuri tehdä lihaksia rasittavia töitä. Varastoissa on trukit, tehtailla koneet ja pelloilla leikkuupuimurit. Näkyvät lihakset saa vain ja ainoastaan vuosien suunnitelmallisella raudan nostelulla.

• Tyyli Lyyti

Ei kaikkia töitä tehdä ihan automaattisesti, vielä on sellasia töitä missä joutuu käyttämään lihaksia. Kyllä on nähty töissä miten miehet kantaa esim. raskaita osia ja näen kuinka ihanat lihakset näkyy.

Itse rakastan sellasia töitä, missä saa käyttää lihaksia hyväkseen ja kyllä minullakin on hyvät lihakseet ja olen saanut ne raskaalla työllä.

ps. olen sentää aikuinen nainen ja kyseessä oli siis aikuiset miehet eikä suinkaan nuoret miehet.

• Anonyymi

HEI SANON VAAN ETTÄ, IHANOIDAAN LAIHOJA JA LIHAKSIKKAITA NAISIA, FITNES NAISIA, EI OLE KAUNIITA IHAN RÄÄKÄTYN NÄKÖSIÄ, PELKÄÄ LIHASTA KAIKKI, ALAKERTA LEIATTU, KYLKILUUT NÄKYY HYI TEKEE PAHAA, TIETYNLAINEN NAINEN, MILLÄ ON SILIKONI RINNAT, LEIKATTU

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe