Eli tänä aamuna huomasin, et ikenet ovat karheat ja aika valkoiset myös suun limakalvot normaalia vaaleammat.
Mistä johtuu ja miten hoidetaan?
Kestääkö hoito kauan ja mitä maksaa?
Valkoiset ja karheat ikenet
5
7388
Vastaukset
- siten
että alat pesemään hampaitasi säännöllisesti. harjaat myös ikeniä eikä pelkästään hampaita! kyllä se valkoisuus ja karheus harjaamalla lähtee.
- yksi anemian
oireista. Testauta hemoglobiinisi.
- Harvahammas
yksi anemian kirjoitti:
oireista. Testauta hemoglobiinisi.
Pesen hampaan aamui illoin ja joskus päivälläkin (jos menoa).
Jynssään myös ikeniä ja muovisella hammastikulla rassaan hampaan välit. Hammaslääkäri noita suositteli.
Anemia vois kuulostaa aika järkeen käyvältä.
Synnytin vähän yli 7kk sitten. Ei kyllä erikoisemmin väsytä tai sit oon niin tottunu tähän :)
Ientulehduksen oireita nää ei kyllä kuvien perusteella ole. - .......
Harvahammas kirjoitti:
Pesen hampaan aamui illoin ja joskus päivälläkin (jos menoa).
Jynssään myös ikeniä ja muovisella hammastikulla rassaan hampaan välit. Hammaslääkäri noita suositteli.
Anemia vois kuulostaa aika järkeen käyvältä.
Synnytin vähän yli 7kk sitten. Ei kyllä erikoisemmin väsytä tai sit oon niin tottunu tähän :)
Ientulehduksen oireita nää ei kyllä kuvien perusteella ole.Tosiaan mullakin on ikenet mennyt nyt ihan vaaleiksi. Tietä mistä johtuu.
Hauska toi "pesin hampaan", no joo minkäs sille voi jos hampaat on tippunut suusta. - pakenevat ikenet
....... kirjoitti:
Tosiaan mullakin on ikenet mennyt nyt ihan vaaleiksi. Tietä mistä johtuu.
Hauska toi "pesin hampaan", no joo minkäs sille voi jos hampaat on tippunut suusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899