Tatskaliikkeitä Helsingissä?

malttamaton

Moi. Aion ottaa tässä lähiaikoina tatuoinnin, ja ajattelin kysellä jos tietäisitte hyviä tatskaliikkeitä pk-seudulta, esim. Helsingistä. Haluaisin jonkun hyvän ja luotettavan paikan.
Nyt on ollut mielessä tuo Duck's Tattoo, sillä se on varmasti hyvä ja hygieeninen paikka. Kuitenkin tuo hinta harmittaa, kovin kallista ottaa pienikin tatuointi. Vaikka kyllä varmaan laadusta kannattaa maksaa..

18

14163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZIC

      Moi.
      Olet oikeassa, Ducksi on tosi hygieeninen ja siisti, hyvä paikka. Hinnat saattaa olla vähän korkeampia, mutta mutta... niin, minkä takia ne sitten ovat korkeita? No laatu maksaa. Yritys on Suomen vanhinpia, suunnannäyttäjänä ollut monille muille liikkeille. Ei liike korkeilla hinnoilla pärjää, sen tarjoamaan "pakettiin" asiakkaalle täytyy kuulua muutakin. Ja ne tyypithän vielä voittanut vaikka mitä euroopan mestaruuksia tatska kisoissa jne.!

      Mulla on yksi tatuointi, ja sen on otettu duksissa. Olen ollut siihen valtavan tyytyväinen -jälki on tosi hyvä. Ei ollut iho koholla sen tekemisen jälkeen tai ei ole syyhynnyt,niin kuin monilta lukee. Ne osaavat tehdä tatuoinnin sopivan lähelle pintaa, eivät niin syvälle että tulee oireita.

      Niin, eli monien muiden tavoilla suosittelen duksia tosi lämpimästi! Sitä on itse tyytyväinen loppuelämänsä, jos kuva on onnistuneesti tehty -eikö? --> mielestäni sun ei kannata tässä kohdin säästellä rahaa!!!

      • Syvemmälle

        Ei kukaan ammattilainen hakkaa liian syvälle.


      • vaan
        Syvemmälle kirjoitti:

        Ei kukaan ammattilainen hakkaa liian syvälle.

        hakkaa, lukekaapa puskaradiosta arvioita, siellä on listattu kaikki suomen tatskamestat


    • Jon
      • ....

        Kiitos, tuo oli hyvä linkki! :)


      • tawnia
        .... kirjoitti:

        Kiitos, tuo oli hyvä linkki! :)

        Mä voisin suositella blue dragon tattoota. Siellä olen yhden kuvan ottanut. Erittäin osaavaa porukkaa. Paikka siisti ja hygieeninen. Aivan mielettömät taidot muokata kuvasta tatuointi! http://www.bluedragon.fi/
        Näin sanotaan harnessin sivuilla liikkeestä: MUITA TATUOINTILIIKKEITä:
        www.bluedragon.fi

        Saat erinomaista palvelua ja tatuointijälkeä.


      • Räpätäti
        tawnia kirjoitti:

        Mä voisin suositella blue dragon tattoota. Siellä olen yhden kuvan ottanut. Erittäin osaavaa porukkaa. Paikka siisti ja hygieeninen. Aivan mielettömät taidot muokata kuvasta tatuointi! http://www.bluedragon.fi/
        Näin sanotaan harnessin sivuilla liikkeestä: MUITA TATUOINTILIIKKEITä:
        www.bluedragon.fi

        Saat erinomaista palvelua ja tatuointijälkeä.

        Annoin itselleni parhaan mahdollisen 18-vuotislahjan ja otin kauan kaavailemani ensimmäisen tatuointini, joutsenen selkääni huhtikuun lopussa Blue Dragon Tattoo Studiossa.
        Olin kuullut paikasta paljon kehuja ja suosituksia jo ennen varaamistani, mutta tilat ja henkilökunta saivat mut varmistumaan valinnastani. Enkä ole tähän päivään mennessä katunut; pääsin tämän vuotisen SM:n "käsittelyyn" ja kaikki väreistä kuvan suunnitteluun asti meni nappiin. Selkäni kuva on huomattavasti upeampi kuin mitä alkujaan kaavailin. Kaikki on myös oton jälkeen sujunut mallikkaasti, pientä kutinaa on luonnollisesti ilmentynyt, mutta uskon sen vaivaavan ihan jokaikistä tatuointia ja pääasia mulle on kuitenkin lopputulos, joka säilyy ihollani koko loppuelämän. Paikan tasosta kertovat myös paljon pitkät jonot, joten jos mielii kesäksi tatskan Blue Dragonissa ottaa, kannattaa kipittää pian varailemaan.
        Oma n. 10x15 senttinen musta-valkoinen kuvani maksoi 200 euroa, joka on hinnaksi mielestäni varsin kohtuullinen.


      • Puskaradio.net

    • ....................

      bluedragonia ainakin ite suosittelen, 10tunnin perstuntumalla.
      jonot on kyllä pitkät, mut pienen kuvan saattaa saada samana päivänä. hinta siel on suunnilleen 100e/tunti.
      rentoo porukkaa ja ainakin ne kuuntelee mitä haluaa, toisin kuin tuolla ducksissa.
      pari kertaa oon ducksis käyny ja saanu molemmilla kerroilla sen verran huonoa palvelua että se jäi siihen pariin kertaan. hyvää jälkeä ne tekee mut asiakaspalvelu on mitä on...

    • tattoosoul

      Talissa helsingissä on sellainen ku La muerte ink. Tosi mukava palvelu ja hyvät tekijät. www.lamuerte.fi on sivut.

      • pettynyt asiakas

        No kyllä jälki jäi sellaseksi etyä ditä on korjailtu toisella tatuoijalla. Siihen puljuun en jalallani enää astu! Se nainen minkä teki tän oli muutenkin ylimielinen ja ei mielestäni kuunellut alkuukaan mit pyysin ja toivoin.
        hammasta purren lähdin menee enkä kyllä suosittele kellekkään jos haluaa saada ihollefn tyylikästä ja rahoilleen vastinetta.


    • frhjkjklklg
    • koron

      Yllätyin uudesta paikasta fleminginkadulla, semmonen kun artworktattoo.com. Kannattaa tsekata taiteilijoiden työnlaatu.

    • tattoo2

      Suosittelen uutta tatuointiliikettä Dead Rose Garden tattoo&art.Tatuoija tekee ammattitaitoisia tatuointeja hygieenisesti.Kannattaa katsoa kuvat deadrosegardentattooart.fi sekä facebookissa Dead Rose Garden tattoo&art :)

      • tattoo2

        siis piti kirjoittaa deadrosegarden.fi :D


    • awtattoo

      Uusi tatuointistudio Helsingissä ARTWORK TATTOO.
      www.artworktattoo.com

    • Tattoofreak

      Vortextattoo Helsinki. Rento äijä ja tekee kaikenlaista kuvaa oli sit kyseessä pikku teksti tai portraitti ja saa olla rauhassa ilman mitään ylimäärästä hössötystä ympärillä, kun työskentelee yksin. Vahva suositus etenkin jos haluaa realismia.

    • Anonyymi

      Ei kannata. Hyvä laatu mutta hinta kolminkertainen muihin liikkeisiin verrattuna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe