haluaisin värjätä hiukset vaaleanvihreiksi. mulla ei ole minkäänlaista käsitystä onko vaaleanvihreätä hiusväriä olemassa muuten kuin shokkivärinä, mutta jos on niin kiitos, jos joku oikaisisi käsityksiäni.
eli siis mikä merkki olisi paras? La Richellä on ainakin yksi vaaleanvihreän sävy, kokemuksia? kestääkö shokkivärt yleensäkään paria viikkoa kauempaa? onko sotkuista (esim. lähteekö suihkussa paljon väriä)?
ajattelin ihan kotona värjätä. kuitenkin mietityttää miten hyvää jälkeä kampaajalla saisi aikaan?
mistä netistä saisi tilattua shokkivärejä? googletuksella tahtoo löytyä vain pari sivua.
ainiin, pitääkö ottaa värinpoisto ennen shokkiväriä? mulla on tällä hetkellä punainen kestoväri.
kauhiasti kysymyksiä, toivottavasti joku välittäisi vastata(?).
shokkiväri
5
4009
Vastaukset
- Kotivärjyri
Itse tässä värjäsin vähän aikaa sitten hiukset shokkivärillä. Tällä tavoin se meni:
1. Aluksi oli mustat. Vaalensin värinpoistolla ne kahdesti, ensin tulivat punaisiksi ja lopulta vaaleiksi.
2. Kävin ostamassa Leatherheavenista (www.leatherheaven.fi) itselleni shokkivärin. Hinta oli 10 €.
3. Värjäsin pääni. Joka kerta suihkussa käydessä väriä hiukan lähtee (shampoo värjäytyy esim. siniseksi), mutta ei se paljoakaan sotke. Purkissa lukee, että hiusväri pysyy päässä n. kuukauden (haalistuu sitä mukaa, mitä pesee), joten joka kuukausi kannattaisi värjätä uudestaan.
Juups, Leatherheavenissa on noita La Richeja, ei oma siniseni ainakaan vaikeuksia ole tuottanut. Värjäsin itse pääni kotona, en sitten kampaamosta tiedä.. Siellä saatetaan velottaa suuriakin summia siitä, että pistävät vain töhnän päähäsi, joten kotona kannattaisi jo rahaa säästääkseen värjätä.
Uskoakseni tuolla Leatherheavenissa pystyy tilaamaan netin kautta. Kannattaa myös muistaa, että pitkiin hiuksiin saattaa tarvita kaksi purkkia. Mutta juu.. Onnea värjäykseen, toivottavasti tästä tekstistäni sai jotakin selvää. :) - väri
......värjäysmenetelmä löytyy tiimaeista! jos siis sulla on vaalee tukka,osts kreppipaperia kastele se ja purista hiuksiin.värejäkin on hurumykke!
- muka
..oikeesti? oletko todella rutistellut päähäsi kreppipaperia? Muistan kyllä lapsuudesta että ne värjäsivät paljon ja kestävästi sormenpäät kun niitä liimaili mutta että hiuksiin? öh..
- corset<3
muka kirjoitti:
..oikeesti? oletko todella rutistellut päähäsi kreppipaperia? Muistan kyllä lapsuudesta että ne värjäsivät paljon ja kestävästi sormenpäät kun niitä liimaili mutta että hiuksiin? öh..
siitähän on monessa paikassa kerrottu, en itse löytänyt tietoa värin kestosta...
- kreppipää
Toimii kreppipaperivärjäys, kokeiltu on! Tuli oikein sähäkkä ja vahva väri. Mutta ihmiset käyttää eri tekniikoita kreppipaperivärjäyksillä ja se vaikuttaa siihen miltä tulos näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248