Mitkä ovat typerimmät käyttämänne iskurepliikit? Tässä kaksi typerintä kuulemaani:
1. Vanhempasi ovat varmaan katkarapuja, kun olet tuollainen helmi.
2. Haluaisiko kisu uhrata yhden seitsemästä elämästään kanssani?
Omaperäistä?
Typerimmät iskurepliikit
24
9005
Vastaukset
- parhaat
lähteeks koppelo pomppimaan?
Noin isoks ihmiseks sä haiset ihmeen vähän hielle.
Näistä ei mene yli mikään. Never.- koppelo..
oli tosi hauska, omaperäinen =)
- mantsi
koppelo.. kirjoitti:
oli tosi hauska, omaperäinen =)
Olet ihan maalaistalon emännän näköinen. Tämä oli kohteliaisuus miehen mielestä.
- edes
mantsi kirjoitti:
Olet ihan maalaistalon emännän näköinen. Tämä oli kohteliaisuus miehen mielestä.
että hän leikillään pyysi sinua vaimokseen. muuten tuossa kommentissa ei ollut paljon järkeä.
ps.
kyllä minullekin elovena-tyttö kelpaisi! =) - yritys..
Tuo oli Benny Hillissä tuo "Noin isoks ihmiseks sä haiset ihmeen vähän hielle".
Oisit edes yrittänyt keksiä jotain itse. Säälittävää.
- miksi just mua?!
"Mä tulin tähän vähän tönii sua..."
- enkeli,
Sattuiko pahasti kun putosit taivaalta?
Sä olet kuin enkeli.
- Ei sattunut, mulla on siivet...- red bull antaa siivet
sitten sä liitelit vauhdilla pois?
- mimmi36
"Minkä värinen hammasharja sulla on?"
- ajook
mimmi36 kirjoitti:
"Minkä värinen hammasharja sulla on?"
Toihan oli just hyvä :D
- .....
Tosta se toinen versio:
Sun äidin täytyy olla simpukka, kun tytär on noin helmi.
Ei kai sun vanhemmat ole terroristeja? No kun tytär on tollanen seksipommi. - Rouva67
Mies tuli ravintolassa hakemaan tanssimaan, en lähtenyt, koska heppu oli aika napakassa kännissä. Parin minuutin kuluttua sama tyyppi tuli koputtamaan olkapäähän, että lähdenkö nyt... Oli kiskaissut housut kinttuihin ja esitteli miehistä komeuttaan. Arvatkaa vaan lähdinkö! Mutta mies lähti, nimittäin portsarin avustamana ulos ;)
'moro,saaks tähän istua' tai 'onks sulla heittää tulta'.Siinäpä se meikäläisen arsenaali sit olikin,jos ei noilla tokene niin ei mahda mtn.
- mitä helv.?
Tiedoksi: katkaravut eivät tuota helmiä, vaan simpukat.
Oli ainakin omaperäinen iskurepliikki. :) - tämä..
Olin etelänmatkalla ystävättäreni kanssa, kun joku rantajellona tuli kysymään mistä päin olemme. Kun sai tietää, että Suomesta, niin kysyi naama virneessä "Mitä kuuluu?" Johon me sitten vähän vaivautuneina, että no hyvää... Sitten etelänmies siihen että "No..no...you have to say kukkuruuluu".
Ei siis edes kukkuluuruu vaan kukkuruuluu. Alkoi opettamaan meitä suomalaisia puhumaan suomea :-) Ja tietenkin yritti kovasti jäädä siihen meidän seuraan roikkumaan. Blaah. - aosdjodpjawd
- voisinko alkaa valokuvamalliksi, on studio.
- onko sinulla noita lävistyksiä muissakin huulissa?
- laulamalla serenadin ikkunan alla(herättää heittelemällä kiviä ikkunaan, uppo-outo mies, klo 4 aamulla)
-lähde mukaan, minulla on mersu.
-tilasin meille taksin.
-olet tyhmä.
-suostuisinko esiintymään musavideolla. - sixpack
Thaimaassa ja mimmi heitti legendaarisen "Me luv U long time"-repliikin, oli siinä naurussa pitelemistä. Joku horohan se tyttö oli, mutta silti aika paha...
- yksi ...
"Tiätsä paljonko meidän siat hyppää pituutta?"
- ----
mut epätoivoisin.. Taksijonossa ympäripäissään puol 5 aamulla herra just ja just pysyi pystyssä, mut silti sinnikkäästi yritti kertoa, että olen suloisin koskaan näkemänsä olento... ettei kuulema pysty elämään, jos ei saa viedä mua mukaansa ja herätä aamulla tuijottamaan mun kauniita silmiä. Juupajuu varmasti niin :D
- JudgeLii
"Miks oot tollanen?" Ja tätä on kuultu useammankin kerran :D
- hupakko
Käyt sä usein täällä? - Työpaikalla ;0)
- tää jäi ilman:
"Sulla on niin kauniin ruskeat silmät..."
Mun silmät ovat vaalean siniset.- töissä sairaalassa
1) Onpa sulla kaunis nimi.. Ja tosi kauniit silmät.. :Sanoi potilas lepositeissä, puhaltanut juuri reilut 4 promillea.
2) "Tiiätkö, haluisin rakastella sun kanssa just nyt?" : Sanoi potilas jonka sänky keskellä sairaalan sisätautipäivystystä, promilleja yli kolme.. En innostunut..
Kyllähän sitä miehiä riittää.. just. ;)
- Yks mies vaan
kun eräs tyyppi yritti lauseella "mulla on 3 milliä pankissa". Enkä kyllä kuulu kohderyhmään (pitkä tukka tuntui toimivan häneen).
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937