iskias ja osteopaatti

epätoivoinen...

Auttaisiko kyseinen ammattinharjoittaja iskiaksesta johtuvaan jalan puutumiseen ja pistelyyn?

36

30951

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

      Luultavasti. Mutta osteopaattejakin on paljon erilaisia...

      • epätoivoinen..

        Ei kait ne mitään niksauttele?


      • ..............
        epätoivoinen.. kirjoitti:

        Ei kait ne mitään niksauttele?

        Kyllä useimmat Osteopaatit niksauttelee, jos tarve vaatii ja jos se on turvalliseksi arvioitua.

        Lukuisia muitakin hoitometodeja ja pehmeämpiä otteita kuuluu kuvaan.

        On myös väärä luulo, että erilaiset manipulaatiohoitajat niksauttelee "sokkona" ja odottaa, että jotain hyvää tapahtuu. Vaan manipulaation tarve/vasta-aiheet arvioidaan ensin tunnustelemalla ja joskus toivotaan/vaaditaan lääkärin lausuntoa.


      • hoidettu
        epätoivoinen.. kirjoitti:

        Ei kait ne mitään niksauttele?

        Mä kävin muutaman kerran osteopaatilla. Se hoiti mm. ultralla solisluun päätä. Mut yleensä se kyl hieronnan lisäks vain niksautteli... Mitä muutakaan vois tehdä? Niksautteluhan se on se, mikä vaivoihin just auttaa...


      • epätoivoinen..
        hoidettu kirjoitti:

        Mä kävin muutaman kerran osteopaatilla. Se hoiti mm. ultralla solisluun päätä. Mut yleensä se kyl hieronnan lisäks vain niksautteli... Mitä muutakaan vois tehdä? Niksautteluhan se on se, mikä vaivoihin just auttaa...

        Varasin jo ajan ja pelottaa, että jos kovat kivut tulevatkin takaisin...


      • epäilijä
        epätoivoinen.. kirjoitti:

        Varasin jo ajan ja pelottaa, että jos kovat kivut tulevatkin takaisin...

        Sinuna en testaisi tätä hoitoa! itse kävin kiropraktikolla, joka puhui "puuta heinää" ja sai minut entistä kipeämmäksi! Yritä päästä kuntoutukseen ja saada jostain hyvä fysioterapeutti, joka neuvoo sinulle omahoitoa ja kuntoutusta kotiin.


      • epätoivoinen...
        epäilijä kirjoitti:

        Sinuna en testaisi tätä hoitoa! itse kävin kiropraktikolla, joka puhui "puuta heinää" ja sai minut entistä kipeämmäksi! Yritä päästä kuntoutukseen ja saada jostain hyvä fysioterapeutti, joka neuvoo sinulle omahoitoa ja kuntoutusta kotiin.

        Olen ollut jo fysiatrin vastaanotolla ja sieltä ainakaan ei mitään lähetettä kuntoutukseen ja muutenkin oli yhtä tyhjän kanssa koko fysiatrilla käynti. Siksi alankin olemaan hieman epätoivoinen tässä asiassa.


      • Mister-XQ

        Markkinoille ilmestynyt todella hienosti muotoiltu uusi tuote nimeltään FysioStick sen ergonomia on ihan omaaluokkaansa .... kantsii kokeilla !!!!!!!!!
        FysioStickin nokalla kun pyörittelee pakaralihaksen päällä päivittäin kipu hellittää .... iskias hermo kulkee pakaralihasten lomassa jos lihakset ovat jännityksessä kipu säteilee jalkoihin .... itse ainakin olen saanut apua kipuun ...


    • sensuElli

      Tämä mahtanee kiinnostaa erityisesti nim.merk. "hoidettua", sillä hänen profiilin takana olevan lempilinkki johtaa selkäsivuille josta löysin henkilön joka kävi niksauttelemassa mua toissaviikolla.Pelkäsin etukäteen ihan sikana, koska selkä oli ollut todella kipeä ja lisäksi jo sana niksauttelu kuulostaa kamalalta.
      Eikö siitä vähän tulekkin mieleen luiden murtumista ja muuta rusahtelua? Soitin niksauttajalle vielä samana päivänä uudestaan ja sanoin että pelottaa....
      No kuitenkin hän tuli ja ihan ensiksi mitattiin jalkoja, joissa olikin pituuseroa. Sitten rusautettiin lonkka,nykäistiin yläkroppa kuosiin, seuraavaksi olkapäät, sitten kramppi lavan alapuoleta, yksi kylkiluu ja vikana niskat.Kamla rutina kuului ja meno oli aikamoista. Mies katsoi silmät pyöreinä, että selviänköhän hengissäkään moisesta menosta.
      Itseäni pelotti että mitenhän tässä käy.Yhden asian sanon kuitenkin:EI SATTUNUT TIPPAAKAAN vaikka varmasti näytti siltä.Niksautus oli aina niin nopea, että pelästyin joka kerta, mutta kipua ei ollut.
      Niksauttajan lähtiessä mitattiin jalat ja todettiin että niissä oli edelleen pituusero.
      Päätettiin jättää nyt tältä erää lonkka kuitenkin rauhaan näin suuren käsittelyn jälkeen ja antaa hermopinteen rauhoittua.Ja se rauhoittuikin. Ilma kulki keuhkoihin hyvin ja kipu katosi muutaman päivän sisällä.Niksautuspäivän iltana olin kyllä aikamoisen huonona, väsytti ihan kamalasti ja kaikenlaisia omituisia tuntemuksia kyllä oli.(osa varmaan johtui siitä että olin pelännyt niin paljon)
      Nyt kivut ovat palanneet, liekö se lonkka nyt joka kiusaa kuitenkin?
      Pakko on mainita sellainen juttu vielä, että kun niksauttajista puhutaan ei puhuta henkisestä puolesta.Jos olet joskus joutunut pahoinpitelyjen uhriksi, saattaa tämä käsittely nostaa vanhoja traumoja pintaan, näin minulle kävi ja siksi koin sen ikävänä, fyysisesti hyvänä.

      • hoidettu

        Kuvauksestasi taidan tunnistaa kuka oli asialla... eli parantaja Helsingistä? Varsinkin niskan käsittelyssä rutisee... ;) Tuon parantajan menetelmä on hiukan "kovakourainen", mutta tehokas.

        Monella se lantio ei tahdo pysyä kohdallaan. Mullakin sitä käsiteltiin moneen kertaan.

        Ja naiset kun on herkempiä, niin he monesti reagoivat tuohon käsittelyyn voimakkaammin hoidon jälkeen.

        Mutta kun osaava "niksauttaja" on asialla, ei kipua todellakaan tunnu. Osaavia on kuitenkin valitettavan harvassa...


      • ???

        SI-nivelen ollessa ns. pois paikaltaan on yleensä jaloissa selvä pituusero, lantion kallistuman takia.
        Suomessa on tiettävästi vain muutama, joka osaa SI - nivelmanipulaation ja tietääkseni yksi parhaista on Jouko Holma Lahdesta, joka on kuulemma saanut SI-nivelen pysymään paikoillaan.


      • epätoivoinen..

        Katsoin niitä "hoidetun" antamia linkkejä, jossa oli videoita lonkan paikoilleen laittamisista. Kiinnitin huomiota siihen, että potilaat eivät älähtäneet ollenkaan käsittelyn aikana, joten ei varmaankaan tehnyt kipeää. Jotenkin pelkään kipua aika lailla, koska tässä on muutenkin saanut kärsiä kivuista jo pitkään.
        Mitenköhän osteopaatti eroaa jäsenkorjaajasta tietääkö kukaan?


      • hoidettu
        epätoivoinen.. kirjoitti:

        Katsoin niitä "hoidetun" antamia linkkejä, jossa oli videoita lonkan paikoilleen laittamisista. Kiinnitin huomiota siihen, että potilaat eivät älähtäneet ollenkaan käsittelyn aikana, joten ei varmaankaan tehnyt kipeää. Jotenkin pelkään kipua aika lailla, koska tässä on muutenkin saanut kärsiä kivuista jo pitkään.
        Mitenköhän osteopaatti eroaa jäsenkorjaajasta tietääkö kukaan?

        Osteopaatti eroaa jäsenkorjaajasta yhtä paljon kuin jäsenkorjaaja toisesta jäsenkorjaajasta. Eli paljon.

        Monet jäsenkorjaajat käyttää täysin erilaisia menetelmiä vertailussa keskenään...

        Osteopaatitkin eroaa toisistaan kovasti. Riippuen missä ja miten on koulutettu. Erilaisia osteopaattikuntiakin on. Eli eroja löytyy kovasti... ihan kuten lääkäreissäkin.


      • jalka
        ??? kirjoitti:

        SI-nivelen ollessa ns. pois paikaltaan on yleensä jaloissa selvä pituusero, lantion kallistuman takia.
        Suomessa on tiettävästi vain muutama, joka osaa SI - nivelmanipulaation ja tietääkseni yksi parhaista on Jouko Holma Lahdesta, joka on kuulemma saanut SI-nivelen pysymään paikoillaan.

        on vain sanonta. Nikaman siirtymä, tai välilevyn pullistuma ei ole minkään lyhyemmän jalan syytä. Äkkiseltään katsottuna selkää takaapäin saattaa kuvitilla että toinen jalka olisi lyhyempi. Kuvauksissa, tai mittauksissa ei moista ole todettu. Olen lukenut esm. täältä netistä Markku Turusen juttuja lyhyemmästä jalasta. Se on pelkkä vitsi. On niitä muitakin, saman alan harjoittajia jotka puhuu lyhyemmästä jalasta. Se johtuu vain siitä kun ne ei osaa korjata, eikä auttaa potilasta. Minulta meni nuorempana selkä aivan vinksalleen, enkä päässyt kävelemään Kävin hyvällä osteopaatilla joka sai selkäni jokakerta kuntoon. Hartia-niskakivut johtuu monesti vinosta selästä. Ei sitä kyllä lääkärit myönnä. Varmman moni ajattelee miksi en en anna nimeä. Kyseesä on edesmennyt henkilö. Olen kvin harmissani, koska olen kärsinyt kovista selkäkivuista monta vuotta.


      • Anonyymi
        ??? kirjoitti:

        SI-nivelen ollessa ns. pois paikaltaan on yleensä jaloissa selvä pituusero, lantion kallistuman takia.
        Suomessa on tiettävästi vain muutama, joka osaa SI - nivelmanipulaation ja tietääkseni yksi parhaista on Jouko Holma Lahdesta, joka on kuulemma saanut SI-nivelen pysymään paikoillaan.

        Täysi huijari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi huijari.

        Olen samaa mieltä. Olin aivan pöyristynyt.


    • ortopedille

      Mikäs siinä on, että ei osata/haluta mennä esim. ortopedin vastaanotolle tai yleislääketieteen erikoislääkärin luo diagnosoitavaksi?

      Eikös hoidettukaan tiedä, että esim. iskiashermon kyseessä ollessa ei niksauttelu on vaaratonta????
      Haloo miksi riskeeraat??????????????

      • Huolestua pitäisi

        Puutuminen ja pistely ovat oireita, jotka tulee ja pitää ottaa vakavasti.
        Kysy on hoitoa vaativasta vaivasta!


      • epätoivoinen..
        Huolestua pitäisi kirjoitti:

        Puutuminen ja pistely ovat oireita, jotka tulee ja pitää ottaa vakavasti.
        Kysy on hoitoa vaativasta vaivasta!

        Kävin tässä muutama viikko sitten lähes täysin liikuntakyvyttömänä kovien kipujen kera päivystävällä lääkärillä, joka laittoi lähetteen fysiatrille sairaalaan. Käynti täysin turha. Mitään ei selvinnyt. Epikriisissä lukee, että olen mahdottoman hyvässä kunnossa, kävelee ontumattakin. Tosiasiassa olen ontunut pari kuukautta. Miten ortopedi eroaa fysiatrista?


      • hoidettu

        "iskiashermon kyseessä ollessa ei niksauttelu on vaaratonta???? "

        Ihan riippuu siitä, että missäpäin hermoa se vika on. Yleensähän se on lantiossa. Ja vaaratontahan se on ainakin silloin, jos ei selkärankaan kosketa! Eikös?

        Eikä kukaan niksauttelija muutenkaan niksauttele alaselästä, jossa se iskiashermo siis kulkee... Eli iskiashermo on ihan turvassa.

        Ja mun kokeilema ortopedi ei lantiotani edes tutkinut, totesi vain ettei mun selässä ole lievien välilevypullistumien lisäksi mitään vikaa. Ei siis mitään apua niistä kahdesta ortopedin luona käynneistä.

        Samaa teki 3 muuta erikoislääkäriä ja pari urheilulääkäriä. Enkä yhtään sen kummempaa apua saanu 3:lta fysioterapeutiltakaan...


      • hoidettu
        epätoivoinen.. kirjoitti:

        Kävin tässä muutama viikko sitten lähes täysin liikuntakyvyttömänä kovien kipujen kera päivystävällä lääkärillä, joka laittoi lähetteen fysiatrille sairaalaan. Käynti täysin turha. Mitään ei selvinnyt. Epikriisissä lukee, että olen mahdottoman hyvässä kunnossa, kävelee ontumattakin. Tosiasiassa olen ontunut pari kuukautta. Miten ortopedi eroaa fysiatrista?

        Ortopedit tekee leikkauksia. Fysiatrit ei.


      • hoidettu

        Ei nuo lääkärit osaa... Tässä eräs kertomus:

        1980-87 Joensuussa ja Varkaudessa kiropraktikko, naprapaatti, useita kertoja.
        1999 Orton fysiatri XX.
        1990-95 Helsinki, Tampere, YHTS urheilulääkäreitä useita kertoja
        2001-02 HUS neljä eri fysiatria (ENMG, CT ym.)
        2003-04 Pekingissä 3 erikoislääkäriä: akupuntiota, liikeratahoitoa, manipulaatiota, perinteistä kiinalaista yrttilääkehoitoa
        2000-05 Fysioterapiaa vuosia, 3 viimesitä vuotta OMT-terapiaa, ultra- ja lämpö ja sähköhoitoa, nikamien manipulointia, hermoratojen aukaisua
        Diagnoseja: Jäykkä rintaranka, mahdollinen TOS, kulumia niskarangassa, HUS:ssa suositeltiin psykoterapeuttia ja kipupolia
        25.8.04 Lahti, Jouko Holma: SI-nivel paikoilleen. Kivut pois!
        S.T., Virkkala


      • Avun saanut
        epätoivoinen.. kirjoitti:

        Kävin tässä muutama viikko sitten lähes täysin liikuntakyvyttömänä kovien kipujen kera päivystävällä lääkärillä, joka laittoi lähetteen fysiatrille sairaalaan. Käynti täysin turha. Mitään ei selvinnyt. Epikriisissä lukee, että olen mahdottoman hyvässä kunnossa, kävelee ontumattakin. Tosiasiassa olen ontunut pari kuukautta. Miten ortopedi eroaa fysiatrista?

        Ilmiselvästi sinua ei ole tutkittu riittävästi. Itse olen saanut avun ja selvät diagnoosit,olen leikkausjonossa.

        Kuvattiinko sinua, röntgen tai magneettikuvaus esim. lanneselkärangasta? Eipä taidettu.

        Vaatikaa riittävät tutkimukset, älkääkä tyytykö jos epikriisissä ei ole oikeita tietoja.


      • epätoivoinen..
        Avun saanut kirjoitti:

        Ilmiselvästi sinua ei ole tutkittu riittävästi. Itse olen saanut avun ja selvät diagnoosit,olen leikkausjonossa.

        Kuvattiinko sinua, röntgen tai magneettikuvaus esim. lanneselkärangasta? Eipä taidettu.

        Vaatikaa riittävät tutkimukset, älkääkä tyytykö jos epikriisissä ei ole oikeita tietoja.

        Lanneranka ja lonkka on kuvattu maaliskuun alussa, jolloin oli ollut lonkkakipuja jo pitkään, ennen pahimpia iskias-oireita. Hain näistä kuvista kopiot, joiden kanssa menen sinne osteopaatille.
        Tänään ensimmäistä päivää hiukan laimeampaa pistelyä jalassa, mutta lonkka ikäänkuin lonksuu välillä, joten aion kyllä mennä sinne osteopaatille, jos edes mitattaisi onko jalkani samanpituiset ja lonkat suorassa.


      • sentään
        hoidettu kirjoitti:

        Ei nuo lääkärit osaa... Tässä eräs kertomus:

        1980-87 Joensuussa ja Varkaudessa kiropraktikko, naprapaatti, useita kertoja.
        1999 Orton fysiatri XX.
        1990-95 Helsinki, Tampere, YHTS urheilulääkäreitä useita kertoja
        2001-02 HUS neljä eri fysiatria (ENMG, CT ym.)
        2003-04 Pekingissä 3 erikoislääkäriä: akupuntiota, liikeratahoitoa, manipulaatiota, perinteistä kiinalaista yrttilääkehoitoa
        2000-05 Fysioterapiaa vuosia, 3 viimesitä vuotta OMT-terapiaa, ultra- ja lämpö ja sähköhoitoa, nikamien manipulointia, hermoratojen aukaisua
        Diagnoseja: Jäykkä rintaranka, mahdollinen TOS, kulumia niskarangassa, HUS:ssa suositeltiin psykoterapeuttia ja kipupolia
        25.8.04 Lahti, Jouko Holma: SI-nivel paikoilleen. Kivut pois!
        S.T., Virkkala

        Kyllä olet kaikki Sinäkin joutunut läpikäymään. En yhtään ihmettele miksi olet niin vakuuttunut asiastasi... Kiitos, kun yrität auttaa meitä.


      • hoidettu
        sentään kirjoitti:

        Kyllä olet kaikki Sinäkin joutunut läpikäymään. En yhtään ihmettele miksi olet niin vakuuttunut asiastasi... Kiitos, kun yrität auttaa meitä.

        Ei tuo ollu mun tarinani. Sain sen eräältä toiselta potilaalta. Mun sivuillani on vastaavia aika paljon.

        Tosin mun tarinani on aikalailla vastaava, mutta ulkomailta en sentään ole hoitoa hakenut...

        Ja onhan noita vastaavia tarinoita löydettävissä ulkomaisistakin foorumeista, eli ei tää Suomen lääketieteen tilanne ole yhtään sen ihmeellisempi...


      • hoidettu
        Avun saanut kirjoitti:

        Ilmiselvästi sinua ei ole tutkittu riittävästi. Itse olen saanut avun ja selvät diagnoosit,olen leikkausjonossa.

        Kuvattiinko sinua, röntgen tai magneettikuvaus esim. lanneselkärangasta? Eipä taidettu.

        Vaatikaa riittävät tutkimukset, älkääkä tyytykö jos epikriisissä ei ole oikeita tietoja.

        Olet saanut avun? Miksi sit yhä leikkausjonossa?


      • hoidettu
        epätoivoinen.. kirjoitti:

        Lanneranka ja lonkka on kuvattu maaliskuun alussa, jolloin oli ollut lonkkakipuja jo pitkään, ennen pahimpia iskias-oireita. Hain näistä kuvista kopiot, joiden kanssa menen sinne osteopaatille.
        Tänään ensimmäistä päivää hiukan laimeampaa pistelyä jalassa, mutta lonkka ikäänkuin lonksuu välillä, joten aion kyllä mennä sinne osteopaatille, jos edes mitattaisi onko jalkani samanpituiset ja lonkat suorassa.

        Lonkkanivelen testit voit tehdä itsekin:
        http://personal.inet.fi/koti/pallo/Selkasivut/Kannat.html
        Jos kantapäät menee maahan saakka, niin lonkkanivelessä on vikaa. Mutta ei hätää. Se on helppo korjata! Tosin en tiedä osaako osteopaatit sitä tehdä...

        Ja sitten on erikseen se SI-nivelen ongelma. Sen testaaminen on hankalempaa...

        Ja jos lonkka lonksuu, niin ristiluukin voi olla irti, eli vinossa.


      • Leikkausta odotan
        hoidettu kirjoitti:

        Olet saanut avun? Miksi sit yhä leikkausjonossa?

        Eikös se ole avunsaantia, jos minulla on diagnosoitu nivelkierukan repeytymä sekä eturistisiteen löystyminen, korjataan kirurgian avulla.
        Huom! Ortopediseen kirurgiaan on jonoa!!!!!!!


      • hoidettu
        Leikkausta odotan kirjoitti:

        Eikös se ole avunsaantia, jos minulla on diagnosoitu nivelkierukan repeytymä sekä eturistisiteen löystyminen, korjataan kirurgian avulla.
        Huom! Ortopediseen kirurgiaan on jonoa!!!!!!!

        Olet siis saanut diagnoosin ja odottelet sitä leikkausta, josta on luvattu olevan apua. Et siis vielä ole saanut koko apua... no leikkaus varmasti auttaa tuollaisissa vaivoissa, eli kuntoon varmasti vielä tulet.


      • Osteopaatti
        hoidettu kirjoitti:

        Lonkkanivelen testit voit tehdä itsekin:
        http://personal.inet.fi/koti/pallo/Selkasivut/Kannat.html
        Jos kantapäät menee maahan saakka, niin lonkkanivelessä on vikaa. Mutta ei hätää. Se on helppo korjata! Tosin en tiedä osaako osteopaatit sitä tehdä...

        Ja sitten on erikseen se SI-nivelen ongelma. Sen testaaminen on hankalempaa...

        Ja jos lonkka lonksuu, niin ristiluukin voi olla irti, eli vinossa.

        olipas hullu väitös...


    • tyytyväinen kivuton

      Suosittelen osteopaatilla käymistä ehdottomasti, mutta kannattaa tosiaan huomioida, että alalla on suuria vaihteluja eri hoitajien välillä (kuten toisaalta hoitoalalla aina!!!). Itse olen saanut osteopaatiltani apua jalan puutumisen ongelmaan sekä myöhemmin pahaksi äityneeseen selkäkipuuni. Näillä palstoilla aina pelotellaan turhia ja yleensä tuntuu kirjoittelijoilla olevana vain negatiivista sanottavaa kaikesta. Kun löydät hyvän sinulle sopivan osteopaatin saat takuulla apua ongelmaasi. Osteopaatillani olen käynyt Helsingissä Etelä-Haagassa ja keskustassa.

      • meppis

        Ensimmäistä kertaa elämäni aikana mulle tuli iskias vaiva ja vasen pakara niin vietävän kipee ja vetää vasenta jalkapohjaa koko ajan tunnottomaks. Lisäks onnun tolla vasemmalla jalalla.

        Lääkäri sanoi ensin et noin 3 viikkoo kestää et paranee, mut nyt on jo kohta 2 viikkoo menny eikä mitään apua ole tullut, päinvastoin kivut on välillä vielä pahemmat mitä alussa.

        Tänään aloitettiin fysioterapia josta ei juurikaan mitään apua ainakaan viel äollut ku ei paljon mitään pystynyt tekemään kun kipeyty tuo pakara heti. No, ens viikolla jatketaan tuota fysioterapiaa.


      • tyytyväinen kivuton
        meppis kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa elämäni aikana mulle tuli iskias vaiva ja vasen pakara niin vietävän kipee ja vetää vasenta jalkapohjaa koko ajan tunnottomaks. Lisäks onnun tolla vasemmalla jalalla.

        Lääkäri sanoi ensin et noin 3 viikkoo kestää et paranee, mut nyt on jo kohta 2 viikkoo menny eikä mitään apua ole tullut, päinvastoin kivut on välillä vielä pahemmat mitä alussa.

        Tänään aloitettiin fysioterapia josta ei juurikaan mitään apua ainakaan viel äollut ku ei paljon mitään pystynyt tekemään kun kipeyty tuo pakara heti. No, ens viikolla jatketaan tuota fysioterapiaa.

        Kanattaisi mennä kyllä kunnon hoitoon, tuo kolmen viikon paranemisennuste on ihan tuulesta temmattu. Useinhan vaivat saattavat korjautua itsestäänkin ja näin on ilmeisesti sinunkin lääkkärisi ajatellut. Iskiasvaiva voi kestää vaikka kuinka kauan jos ei saa kunnon hoitoa. Fysioterapiasta voi olla apua, mutta usein ongelmat ovat rankaperäisiä ja siihen ei "tavallisella fysioterapia menetelmillä" saa kyllä apua, kokemusta on!!! Jos haluat vaivasta oikeasti eroon niin mene osteopaatille!!


    • MikkoMM84

      Osteopatiaa voin kyllä suositella selkävaivoihin! Minulla on ollu ongelmia alaselän kanssa pitkää ja tuossa kesällä se äityi niin pahaksi että 3kk oli kävelykin tuskaista. Osteopaatilla käynti auttoi heti ja selkä oli sinä iltana ekaa kertaa täysin kivuton ja muutaman hoitokerran jälkeen kivut eivät enää palanneet. En olisi uskonut, ellen olisi itse kokenut. Kävin osteopaatilla seinäjoella http://www.osteopatiaa.fi ja Leenalta löytyi apu :)

    • Issias vaivanen

      Osteopatia on paras hoitomuoto. Saan aina apua ongelmiini osteopaatilta. Lahdessa käydessäni takuu hoitajiani on Petteri Malinen ja Jukka Seunala. Voin suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe