Kirjoitetaanpa nyt tännekin, josko vaikka joku kohtalotoveri tai muuten kaukaa viisas osaisi antaa sanaista apuaan. Eli. Joskus sitä ihastuu ja kiinnostuu kaukaa mukavan näköisestä ihmisestä (tässä tapauksessa miehestä). Mies vilkuilee takaisin ja saattaa vaikuttaa itsekin kiinnostuneelta. Mutta sitten tulee osaltani stoppi. En nimittäin kestä sitä, että vieras ihminen tuijottaa mua! En saa millään lailla osoitettua omaa kiinnostustani ja pakenen sulkeutuneeseen tilaan, suren kotona illalla sitten menetettyjä tilaisuuksiani. Mikä mussa on vikana? Miten tästä sulkeutumisesta pääsee eroon? En ole ujo enkä tuppisuu normaalisti vaan ihan reipas ja normaali ihminen, mutta ihastumisasioissa menen lukkoon.
Kiitos jo etukäteen niille, joitten mielestä oikean lääkityksen löytäminen tai pakkohoito pehmustetussa huoneessa saattaisi helpottaa. Ei tarvitse vaivautua kertomaan tuota :)
Miehen tuijotus aKa intensiivinen katse
10
3039
Vastaukset
- yrittää ...
sanoa ettet tykkää tuijotuksesta?
Minulle yksi nainen sanoi kerran että ei saa naurattaa koska hänellä tulee pisut housuihin ... - viisasta
Mutta ihan sananen, etkö kestä katseita, vai sitä että tiedät että tulet pakenemaan pois tilanteesta?
No, lohdutuksena se että monet menevät lukkoon, minä ainakin itse, ettei se näin miehen puoleltakaan ole sen helpompaa. Mutta minua ainakin auttaa paljon se että jos saa tutustua ihmiseen vähitellen, se ei ole kovin muodikasta nykyään, ja luulen, mutta en tiedä, mutta minusta monet naiset odottavat sitä jalat alta pyyhkäisevää tunnetta, ja hetimullekaikkitänne, joten minunlaiseni ihmiset ovat sitten niitä "leftovers" jotka lähes sattuman kaupalla tutustuvat ihmisiin, oppivat tuntemaan, ja toivottavasti löytävät jonkun oikean joskus. - minät
kokeile joskus tehdä niin, että jos mies sua tuijottaa ja hän nyt ei ole mikään kauhistus sulle, niin kun katsot häntä nopeasti takaisin ja hymyilet. Nyt jos sä tuon uskaltaisit kerran tehdä, niin voisi käydä niin, et mies tulis jutteleen sulle. Ehkäpä vain vaihtaisitte pari sanaa ja toivottaisit hänelle hyvää päivänjatkoa helvettiin, tai tervetulleeksi yöksi sun luo. Joka tapauksessa sä huomaisit, ettei ne tuijottavat miehet sua syö, vaan haluaa vain kommunikoida sun kanssa.
- Leppiskä
Et sä ainakaan ole kovin vahvalla itseluottamuksella varustettu, jos pelkästä katseesta jo menet kipsiin.
Ei siitä ujoudesta pääse eteenpäin muuten kuin harjoittelemalla, pakottamalla itsensä ensi kerralla pidemmäksi aikaa sietämään sitä "tuijotusta" ja vastaamaan siihen samalla mitalla. Pian opit jopa nauttimaan siitä huomiosta jota toinen ihminen sulle suo.
Ei kun hanaa vaan! Kesäkin tulossa... ; ] - yStävä
Mitä siinä jarruttelet? Ei muuta kuin tuijottamaan...
- Hulluksi tulen.....
Tämä on melko vanha viestiketju, mutta pakko kysyä tuosta tuijotuksesta. Mitä muuta se voi tarkoittaa kuin kiinnostusta? Olen eräälle tuijottavalle miehelle hymyillyt, nyökännyt ym. kun tuijottaa, mutta hän vain jatkaa tuijotusta. Miksi ihmeessä ei hymyile takaisin? Jutellaan välillä ja sitten taas alkaa tuo intensiivinen tuijotus. Mitä ihmettä se meinaa?
- fgliylb8iybp9
Tuijotus voi olla myös pahoja aikeita, kuuntele vaistoasi.
Jotkut miehet tuijottaa pahat mielessä...jotain pervoo, ole varovainen.
- fghjkl,mnjkmnk
Ei tartte tuijottaa kun kyseessä on rakkaus.
Rakkaudessa katseet vaan sattuu kohdilleen ihan itsekseen.
Rakkaus vain on, ihan itsestään, se ei tule pakolla eikä se pelota.
Jos olet ujo, niin olet ujo...kyllä majakka perävaununsa löytää. - flirtti......
alkaa pakostakin naurattamaan koska olo on jotenkin hölmö. En kestä "kyylääviä" ihmisiä. Myös naisten "kyylääminen" arvostelu mielessä on kamalaa, jota varsinkin teinit harrastaa. Ihan kun ei kukaan olisi ennen ihmistä nähnyt. Kaupungilla silmät kieltämättä osuu aina "ääritapauksiin" hyvässä tai pahassa. Myös näyttäviin vaatteisiin se osuu ja kieltämättä naisten huomion haku hamosissa, korkokengissä ja rakennekynsillä on surkuhupaisaa MUTTA toisaalta onhan se luonnollista, että joku merkki naaraan pitää antaa, silloin kun on valmis ottamaan uroksen vastaan. Varatut naiset ei vaan monesti älyä, että ei kannata enää hakea miesten huomiota silloin kun on jo hyvä mies löytynyt. Ei silti jätesäkissäkään tarvitse kulkea. Juhliin on aina kiva antaa parastaan, myös miesten.
- 21v iloinen poikanen
Minä esim. katselen kadullakin joka ikistä naista(lapset tai keskikäiset ei ehkä) ihan vain kartoittaakseni ihmisten ulkonäköä ja ajanvietteeksi kun tepastelee. Katselen usein myös ihmisiä silmiin kun kävelee ja kun katseet kohtaavat niin he aina 95% kerroista katsoo äkkiä pois.
Olisi niin paljon mukavampaa jos ihmiset uskaltaisivat olla vähän rennompiaa, kohtaaman katse ja vaikka hymyillä tai jotain ei tarvitse pelätä ventovieraan mukavaa katsetta kun reippailee kadulla.
Huom. En kääntele päätäni paljoa tai pysähtele naisten perään(jos tietenkään ei ole oikea täydellinen enkeli näköinen koska silloin saa kyllä! :D) vaan kävelen ihan rauhassa minne lie.
Tietenkin jos on treffeillä tai istuu kahdestaan jossain niin katson silmiin etenkin jos puhun jotain tälle, välillä on loukkavaa/rasittavaa kun toinen osapuoli ei vain pysty katsomaan silmiin(esim. edellinen tyttöystävä vuodenkin jälkeen niin kun keskusteltiin niin hänellä pöyri katse jossain ihan muualla) joillekkin se on vain vaikeata..
PS. Uskon kuitenkin että useimmat pojat/miehet vain haluavat että katsot takaisin ja hymyilisit ja he pettyvät aina paljon ja luulevat että ovat huonoja/ym..
Uskallusta, elämä on paras ja jännittävin peli mitä on ja ei kannata pelätä muuta kuin sukupuolitauteja! :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331