lantio jota ei ole....

tuskissani

kertokaa kertokaa miten saan surkean kapean lantioni näyttämään edes hitusen naiselliselta...? tunnen itseni ihan mieheksi :/ esim.millaiset housut tekis leveemmän lantion vaikutelmaa? sen tiedän että leveät hameet sen tekevät :)

18

2854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapea

      kannattaa käyttää matalia lantiohousuja, niillä se lantio korostuu :)

      • ...............dd.............

        ja luulisin että housujen kannattas olla vähän löysät..mut haluisin pitää tiukkoja farkkuja.. :/ siinä lantiottomuus korostuu.. täytyy ostaa tooosi matalat farkut siis.. :)


    • ystävä

      Lantiofarkut varmaan auttaisi, ja tiukka paita. Voin sanoa ettei monella muullakaan suomalaisnaisella ole lantio ja vyötärö-linjaa selvästi erottuvissa. Laihoilla se sentään näkyy.

      • tuskissani..

        ei mua niinkään huoleta toi lantio-vyötärö linja..enkä ole mikään hirveän pulleakaan. lähinnä etoo tämä lantion ja hartioiden suhde joka on kuin miehellä :'(


      • murmur
        tuskissani.. kirjoitti:

        ei mua niinkään huoleta toi lantio-vyötärö linja..enkä ole mikään hirveän pulleakaan. lähinnä etoo tämä lantion ja hartioiden suhde joka on kuin miehellä :'(

        Heips!

        Oletko kiinnittänyt huomiota siihen minkälaisia yläosia, esim. paitoja käytät? Tarkotan siis sitä, että joskus riittää, että vie huomiota pois joltakin alueelta niin toinen korostuu.:)

        Itselläni on kyllä lantiotakin, mutta olen silti hieman V:n mallinen (hartiat siis lantiota leveämmät). Koska en kuitenkaan välitä tosi matalista farkuista tai suurista vöistä, niin yritän valita yläosat niin ettei hartiat ainakaan enää korostu. Harvoinpa siis käytän esim. leveitä venepäänteitä tai isoja poolokauluksia, vaan paidoissani on usein vaikkapa v-pääntie tai jätän paitapuserosta useamman napin auki (alla on tietysti toppi tms). Pystysuuntaiset linjat nimittäin keskittää katseen vartalon keskelle eikä "reunoille".
        Olkasauma kannattaa olla vaikka vähän normaalia ylempänä, tai raglanhihat on myös ihan hyvä vaihtoehto. 3/4 hihat vie myös katsetta alaspäin pois hartioista, ja se jos vaikka jakussa on joku kiva yksityiskohta tai taskut lantiolla. Niin ja kannattaa valita paidasta/topista/jakusta vähän pidempi, lantiolle ulottuva malli. Tunikathan on sitäpaitsi muotia tänä kesänä.:)

        Toivottavasti noista on sulle jotain apua. Tollasiin asioihin siis ainakin minä kiinnitän huomiota kun vaatteita (yläosia) ostan. Eli tiivistettynä: hartioiden kohta mahdollisimman huomaamattomaksi niin lantio näkyy paremmin.:)


      • pikkuruinen

        Onhan se totta, että monella muulla suomalaisnaisella ole selkeää vyötärö-lantio-suhdetta. Siksi kummastuttaakin miksi minulla on ah - niin naiselliset vyötärö 60cm, lantio 90cm-mitat.


    • Liviane

      Itse olen huomannut, että esim. ryppy-tai röyhelöhameissa, joissa on leveä vyötärökuminauha, lantio näyttää leveämmältä koska vyötärö hiukan "kuroutuu" nauhan ansiosta.
      Yhdessä ryppyhameessani on myös vuori, joka vielä korostaa vaikutelmaa.
      Kokeile myös esim. Maidenformin korkeaa housuliiviä, jossa on muistaakseni luut sivuilla. Ne muovaavat vyötäröä ja lantio korostuu.

    • Maisa

      Kannattaa ostaa leveä vyö. Itselläni melko kapea lantio ja sillä saa näyttämään edes vähän paremmalta.

    • iloinen,

      etttä sinulla on kapea lantio.

      • en todellakaan.

        osaa olla tästä asiasta iloinen :/ itsetunto on aika pohjilla tän asian takia. en ymmärrä niitä jotka valittaa että on leveä lantio,naisillahan kuuluu ollakin :) mutta toisaalta,kukapa olisi tyytyväinen omaan kroppaansa.. olis kätevää jos vaikka mahasta vois siirtää rasvaa lantioon :)


      • toinen tuskailija
        en todellakaan. kirjoitti:

        osaa olla tästä asiasta iloinen :/ itsetunto on aika pohjilla tän asian takia. en ymmärrä niitä jotka valittaa että on leveä lantio,naisillahan kuuluu ollakin :) mutta toisaalta,kukapa olisi tyytyväinen omaan kroppaansa.. olis kätevää jos vaikka mahasta vois siirtää rasvaa lantioon :)

        ihanaa löytää tämmösiä keskustelupalstoja joissa on samanlaisten asioitten kanssa tuskailevia ihmisiä :) mulla ei nimittäin todellakaan oo lantioo. aattelin vaikka kuinka pitkään että kyllä niitä muotoja tulee, mulle vaan myöhemmin ku muille. viime vuosina on kuitenki täytyny tajuta että eipä taia ikinä tulla :( ku ikääki on jo yli 20. mulla ei lantio oo yhtään sen leveempi ku vyötärö, ja vyötäröki on tosi kapee, joten lantio se vasta onki. asiaa ei yhtään auta se että hartiat on semmoset lihaksikkaan oloset, vaikken mikään kuntosalilla kävijä ookaan. epäreilua ku pieniki pyöreys mahassa näkyy niin selvästi!! oisko lantioon voinu vaikuttaa sillon aikoinaan murrosiässä jos ois sillon lihottanu itteään? nyt sitä ei taia enää mitenkään saaha muuttumaan..? ei kiinnosta ees yrittää mitään kauheita lihotuskuureja just sen takia ku näyttää niin kamalalta ku on iso maha ja ei lantioo. ja ku vielä syön paljo, mutta KAIKKI kerääntyy mahaan ja kasvoihin :( plääääh.. kyllä elämä on epäreilua.. eikä todellakaan oo kivaa näyttää vartalolta samanlaiselta ku mitä on suurin piirtein koko ikänsä näyttäny, pientä pituuskasvua lukuunottamatta. ja seki on vaan ollu pientä, ku ei oo voinu mittaa tulla ees pituuteen! ja nää kaikki vaikuttaa siihen että olo on ku pikkutytöllä, samoin ulkonäkö :(


      • tuskissani
        toinen tuskailija kirjoitti:

        ihanaa löytää tämmösiä keskustelupalstoja joissa on samanlaisten asioitten kanssa tuskailevia ihmisiä :) mulla ei nimittäin todellakaan oo lantioo. aattelin vaikka kuinka pitkään että kyllä niitä muotoja tulee, mulle vaan myöhemmin ku muille. viime vuosina on kuitenki täytyny tajuta että eipä taia ikinä tulla :( ku ikääki on jo yli 20. mulla ei lantio oo yhtään sen leveempi ku vyötärö, ja vyötäröki on tosi kapee, joten lantio se vasta onki. asiaa ei yhtään auta se että hartiat on semmoset lihaksikkaan oloset, vaikken mikään kuntosalilla kävijä ookaan. epäreilua ku pieniki pyöreys mahassa näkyy niin selvästi!! oisko lantioon voinu vaikuttaa sillon aikoinaan murrosiässä jos ois sillon lihottanu itteään? nyt sitä ei taia enää mitenkään saaha muuttumaan..? ei kiinnosta ees yrittää mitään kauheita lihotuskuureja just sen takia ku näyttää niin kamalalta ku on iso maha ja ei lantioo. ja ku vielä syön paljo, mutta KAIKKI kerääntyy mahaan ja kasvoihin :( plääääh.. kyllä elämä on epäreilua.. eikä todellakaan oo kivaa näyttää vartalolta samanlaiselta ku mitä on suurin piirtein koko ikänsä näyttäny, pientä pituuskasvua lukuunottamatta. ja seki on vaan ollu pientä, ku ei oo voinu mittaa tulla ees pituuteen! ja nää kaikki vaikuttaa siihen että olo on ku pikkutytöllä, samoin ulkonäkö :(

        kiva tosiaan tavata kohtalotovereita :) minä myös jo hieman yli 20v eikä lantio vain kehity. mitenhän koskaan pystyn edes synnyttämään :/ sen sijaan mun rinnat on vielä aika isot,tämäkin lisää omituisuutta vartalossani.tuntuu että oon oikeesti tosi epämuodostunut ja kadehdin ihan tajuttomasti kaikkia naisia joilla on hyvä vartalo.siis sopusuhtainen vartalo.. itselläni myös kaikki rasva ja läski kertyy vatsaan :( miksi ei reisiin miksi???!!


      • toinen tuskailija
        tuskissani kirjoitti:

        kiva tosiaan tavata kohtalotovereita :) minä myös jo hieman yli 20v eikä lantio vain kehity. mitenhän koskaan pystyn edes synnyttämään :/ sen sijaan mun rinnat on vielä aika isot,tämäkin lisää omituisuutta vartalossani.tuntuu että oon oikeesti tosi epämuodostunut ja kadehdin ihan tajuttomasti kaikkia naisia joilla on hyvä vartalo.siis sopusuhtainen vartalo.. itselläni myös kaikki rasva ja läski kertyy vatsaan :( miksi ei reisiin miksi???!!

        säähän näytät kuitenki naiselta! toisilla ei oo lantioo eikä rintoja, joten hyvinhän sulla on pullat uunissa!:) nauti siitä että oot ees puolikas nainen :D toisin ku eräät :(

        haluaisin tehä jotain että sais lihaksia noihin jalkoihin, ettei ne ois niin tikut.. en vaan tykkää kuntosaleista, ja vaikee niihin on lihaksia saaha muutenkaan :/ aattelin alottaa syksyllä kunnon lihotuskuurin (fitness-lihotus:)), haluan koittaa että muutunko mitenkään sillä että antaisin painoo tulla ees jonkun verran. tietystikkään tähän aikaan vuodesta ei voi ajatellakaan mitään muuta ku että näyttäis mahollisimman hyvältä niillä resursseilla mitä itellä on :) toisin sanoen pyrin pitämään mahan mahollisimman sutjakkana, että ees jotain hyvää vois omasta vartalostaan aatella.

        oon itekki miettiny sitä että voisko mun sisältä muka joskus tulla vauva :) toivottavasti voi!!=)


      • toinen tuskailija kirjoitti:

        säähän näytät kuitenki naiselta! toisilla ei oo lantioo eikä rintoja, joten hyvinhän sulla on pullat uunissa!:) nauti siitä että oot ees puolikas nainen :D toisin ku eräät :(

        haluaisin tehä jotain että sais lihaksia noihin jalkoihin, ettei ne ois niin tikut.. en vaan tykkää kuntosaleista, ja vaikee niihin on lihaksia saaha muutenkaan :/ aattelin alottaa syksyllä kunnon lihotuskuurin (fitness-lihotus:)), haluan koittaa että muutunko mitenkään sillä että antaisin painoo tulla ees jonkun verran. tietystikkään tähän aikaan vuodesta ei voi ajatellakaan mitään muuta ku että näyttäis mahollisimman hyvältä niillä resursseilla mitä itellä on :) toisin sanoen pyrin pitämään mahan mahollisimman sutjakkana, että ees jotain hyvää vois omasta vartalostaan aatella.

        oon itekki miettiny sitä että voisko mun sisältä muka joskus tulla vauva :) toivottavasti voi!!=)

        Kyllä mua häiritsee myös se, että olen muuten pieni ja hoikka, pituus 157cm. Lantio kapea, muuten kapea, ja rinnat kuin ilmapallot. En näe sitä tosiaankaan naisellisen kauniina, vaan hassunnäköisenä. Näytän muutenkin nuorelta, joten kroppani perusteella olen kuin silikonit ottanut 12 vuotias. Mutta koittakaamme tyytyä siihen mitä meillä on. Naisia ollaan kuitenkin, pikku vioistamme huolimatta :)


      • tuskissani
        satulii kirjoitti:

        Kyllä mua häiritsee myös se, että olen muuten pieni ja hoikka, pituus 157cm. Lantio kapea, muuten kapea, ja rinnat kuin ilmapallot. En näe sitä tosiaankaan naisellisen kauniina, vaan hassunnäköisenä. Näytän muutenkin nuorelta, joten kroppani perusteella olen kuin silikonit ottanut 12 vuotias. Mutta koittakaamme tyytyä siihen mitä meillä on. Naisia ollaan kuitenkin, pikku vioistamme huolimatta :)

        niinpä,mielestäni näytän todellakin hassunkuriselta.ja takaapäin ihan mieheltä :/
        olis kiva tietää miten vois esim.liikunnalla tai jollain saada takapuoleen muotoja.. :) mutta kyllä mä nainen olen,ulkonäöstäni huolimatta. on vaan niin pirun vaikeeta hyväksyä ittensä kun tietää että on olemassa niin paljon paremman näköisiäkin ihmisiä.


      • ja kolme lasta
        tuskissani kirjoitti:

        kiva tosiaan tavata kohtalotovereita :) minä myös jo hieman yli 20v eikä lantio vain kehity. mitenhän koskaan pystyn edes synnyttämään :/ sen sijaan mun rinnat on vielä aika isot,tämäkin lisää omituisuutta vartalossani.tuntuu että oon oikeesti tosi epämuodostunut ja kadehdin ihan tajuttomasti kaikkia naisia joilla on hyvä vartalo.siis sopusuhtainen vartalo.. itselläni myös kaikki rasva ja läski kertyy vatsaan :( miksi ei reisiin miksi???!!

        Sama ongelma täälläkin - ei minkäänlaista lantion kaarta! Lasten teko kyllä onnistui mainiosti mutta eipä se perse levinnyt siitäkään, vaikka kovasti sitä odotin.
        Ja tosiaankin, kaikki rasva kertyy mahaan ja erottuu tosi selvästi.. Ei kai tälle mitään mahda.


      • suoravartaloinen myöskin
        toinen tuskailija kirjoitti:

        säähän näytät kuitenki naiselta! toisilla ei oo lantioo eikä rintoja, joten hyvinhän sulla on pullat uunissa!:) nauti siitä että oot ees puolikas nainen :D toisin ku eräät :(

        haluaisin tehä jotain että sais lihaksia noihin jalkoihin, ettei ne ois niin tikut.. en vaan tykkää kuntosaleista, ja vaikee niihin on lihaksia saaha muutenkaan :/ aattelin alottaa syksyllä kunnon lihotuskuurin (fitness-lihotus:)), haluan koittaa että muutunko mitenkään sillä että antaisin painoo tulla ees jonkun verran. tietystikkään tähän aikaan vuodesta ei voi ajatellakaan mitään muuta ku että näyttäis mahollisimman hyvältä niillä resursseilla mitä itellä on :) toisin sanoen pyrin pitämään mahan mahollisimman sutjakkana, että ees jotain hyvää vois omasta vartalostaan aatella.

        oon itekki miettiny sitä että voisko mun sisältä muka joskus tulla vauva :) toivottavasti voi!!=)

        Ei se lantion ulkoinen leveys kuulemma synnytykseen mitenkään vaikuta (kuten ei rintojen pienuus imetykseen), lantion leveys ei ole missään suhteessa niiden luiden väliseen aukkoon mistä sen vauvan pitäisi mahtua. Tunnen vain yhden naisen joka on joutunut turvautumaan keisarinleikkaukseen lantioluiden ahtauden takia ja hän on hyvin pyylevä ja leveälantioinen.


      • Liisa pien
        suoravartaloinen myöskin kirjoitti:

        Ei se lantion ulkoinen leveys kuulemma synnytykseen mitenkään vaikuta (kuten ei rintojen pienuus imetykseen), lantion leveys ei ole missään suhteessa niiden luiden väliseen aukkoon mistä sen vauvan pitäisi mahtua. Tunnen vain yhden naisen joka on joutunut turvautumaan keisarinleikkaukseen lantioluiden ahtauden takia ja hän on hyvin pyylevä ja leveälantioinen.

        Joo, ja lisäksi on kai niin, että siroilla ihmisillä luutkin on sirot ja siksi se synnytyskanava voi olla kuitenkin suht. iso, kun taas rotevarakenteisilla luut voivat olla niin paksuja, että synnytyskanava on ahdas. Mutta nää on yksilöjuttuja, ja paljonhan riippuu siitäkin, miten lonkat antaa raskauden loppuvaiheessa periksi. Ne luusaumathan lantiolla alkaa joustamaan. Hyvin sirokokoinen, kylläkin aika pitkä (171 cm) ystäväni on synnyttänyt alakautta kaksi reilusti yli neljäkiloista lasta.

        Itse kuulun myös tähän lantiottomaan porukkaan, jos lihon, kaikki kertyy mahaan ja poskiin. Lantiolle ja reisiin ei mitään. Eli ei tietoakaan ampparivyötäröstä. Häihin valmistautuessani kokeilin sellaista merenneitomallista pukua: arvatkaa näyttikö hyvältä :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe