MIESTEN ALUSHOUSUT

KESÄKUNDI

Aurinkoiset terveiset kaikille muodikkaille miehille!
Nyt on vihdoinkin kesä ja aika pukea päälle kevyet ja ohuet pellavahousut, ja muodikkaasti tietenkin VALKOISET.
Mutta kysymys kuuluu: millaisia alushousuja tulisi käyttää, vai tulisiko käyttää alushousuja ollenkaan?
Löysät kangasboxerit ovat liian lämpimät ja epämukavat. Tiukat bokseritkaan eivät ole mukavat kesäkuumalla. Tavalliset, ns. briefit näkyvät liian hyvin housujen läpi (vaikka olisivat valkoiset tai ihonväriset)
Eli onko ainoa oikea vaihtoehto stringit?
Käytän kyllä mielelläni stringejä tai jockstrapeja mutta olisi kiva kuulla mitä muut käyttävät. Usein, varsinkin kun on oikein lämmin ilma on oikein mukava olla ilman mutta silloin kyllä valkoiseten ohuiden pellavahousujen läpi näkyy kaikki miehekkäät muodot. Haittaako se?
Mitä muut ihmiset (naiset tai muut miehet) ajattelevat kun näkevät että sukukalleudet ovat ns. näytillä?
Kertokaa kokemuksianne ja mitä ajattelette asiasta.

11

5105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommando

Kesällä en käytä alushousuja, turhaan ovat hiostamassa. Talvella sitten pukeudutaan kerroksittain, mutta näin suvella riittää se yksi kerros mikä erottaa meidät vilauttelijasta.

• 247

Itse kyllä käytän jo hygieniasyistä aina alushousuja (kalsarit). Jos yleensä vaihdat kalsarisi joka päivä tai ainakin joka toinen päivä, niin oletko valmis pesemään myös päällihoususi yhtä usein?

• 247
        247 kirjoitti:

Itse kyllä käytän jo hygieniasyistä aina alushousuja (kalsarit). Jos yleensä vaihdat kalsarisi joka päivä tai ainakin joka toinen päivä, niin oletko valmis pesemään myös päällihoususi yhtä usein?

Niin, siis tarkoitin tietysti, että olisitko valmis pesemään päällihousut yhtä usein kuin kalsarisi, mikäli et käytä päällihousujen kans ollenkaan kalsareita?

• minä
        247 kirjoitti:

Niin, siis tarkoitin tietysti, että olisitko valmis pesemään päällihousut yhtä usein kuin kalsarisi, mikäli et käytä päällihousujen kans ollenkaan kalsareita?

Minua ainakin naisena suorastaa inhottaa ajatus, että tyylikkäiden, ohuiden pellavahousujen alla kikkelit kilisee ihan irrallaan. Jonkinlaiset kalsarit ovat paikallaan todellakin jo hygieniasyistäkin. Mitä sen on väliä, vaikka kalsarin rajat näkyykin. Näkyyhän ne naisillakin. Tietenkin on valittava yksiväriset, vaaleat kalsarit, eikä mitkään kukalliset vaaleiden, ohuiden päällyshousujen alle.

• smoss

Joo kukallisiahan sitä pitää laittaa! LOL

No joo, en kyllä ite jättäs kalsareita pois, just hygienia syistä, muuten nyt nii väliä. Stringit on ihan ok, mutta niitä on vähän huonosti vaaleina?!

Mitkä muuten on jockstrapit? Onko yhtä hyvät kun miltä kuulostaa?

• KESÄKUNDI

Moi
        Kyllähän päällihousuja voi pestä vaikka kuinka usein, ei se ole mikään ongelma. Ostin just tänään uudet (edellisiäkin ohueammat) valkoiset pellavahousut joten nyt niitä on kolme paria eli aina on puhtaat kesähousut vaikka yhdet olisi koko ajan pesukopassa. Valkoiset housut likaantuu muutenkin helposti eli kyllä niitä muutenkin täytyy pestä usein jos meinaa siisti olla.

Jockstrapit on sellaiset mitä monet urheilijat paljon käyttää pitämään tavarat ojennuksessa urehillessa, jääkiekkoilijoilla on sellaiset jockstrapit joihin laitetaan sellainen kova munasuojus. Mutta mallista on olemassa siis monta versiota ihan normaali alushousuiksi tarkoitettuja. Jockstrapeissa siis peppu jää täysin paljaaksi ja sieltä välistäkään ei mene mitään narua niin kuin stringeissä vaan ns. kalukukkaro pysy napakasti paikoillaan kahden reiden ympäri tulevalla kuminauhalla. Kuminauha jatkuu suoraan vuötörönauhaan. On oikein mukavat ja vilpoisat jalassa. Suosittelen kokeilemaan. Mm CK:lla on tällaiset valikoimassa.

• joooooo...
        KESÄKUNDI kirjoitti:

Moi
        Kyllähän päällihousuja voi pestä vaikka kuinka usein, ei se ole mikään ongelma. Ostin just tänään uudet (edellisiäkin ohueammat) valkoiset pellavahousut joten nyt niitä on kolme paria eli aina on puhtaat kesähousut vaikka yhdet olisi koko ajan pesukopassa. Valkoiset housut likaantuu muutenkin helposti eli kyllä niitä muutenkin täytyy pestä usein jos meinaa siisti olla.

Jockstrapit on sellaiset mitä monet urheilijat paljon käyttää pitämään tavarat ojennuksessa urehillessa, jääkiekkoilijoilla on sellaiset jockstrapit joihin laitetaan sellainen kova munasuojus. Mutta mallista on olemassa siis monta versiota ihan normaali alushousuiksi tarkoitettuja. Jockstrapeissa siis peppu jää täysin paljaaksi ja sieltä välistäkään ei mene mitään narua niin kuin stringeissä vaan ns. kalukukkaro pysy napakasti paikoillaan kahden reiden ympäri tulevalla kuminauhalla. Kuminauha jatkuu suoraan vuötörönauhaan. On oikein mukavat ja vilpoisat jalassa. Suosittelen kokeilemaan. Mm CK:lla on tällaiset valikoimassa.

en ymmärtänyt tuota kohtaa jossa sanoit ostaneesi ohuempaakin ohuemmat housut?
        tykkäät siis että ihmiset tuijottaa sinua ja varustustasi?

• Minä

totta puhutaan, niin kyllä ehdottomasti parhaat mielestäni ovat stringit. Niin kyllä se näyttää aika kauhealta jos miehen varustus kuultaa ohuista housuista läpi. Mielummin sitten vaikka kuultaa ne tavalliset kalsarit läpi kuin kalu.

Tämä siis 25 vuotiaan naisen mielipide.

• vai ei

Hankitteko yleensä kalsarit joissa on sepallukset vai ilman? Minä hankin ilman sepalluksia, kun on ole tottunut hyödyntämään sepallusta. Joskus on tullut herättyä aamulla ja huomattua, että kaveri on ponnistellut sepalluksesta ulos - kyläreissulla homma on hiukan nolottanut.

Kesällä pidän valkoisia mahdollisimman ohuita kalsareita. Ohuet valkiset kangasbokserit ovat mukavat ja vilpoiset.

• sepalluksia

Hyvä, että joku otti puheeksi asian. Minä tunnustan, etten osaa edes käyttää sepallusta. Viskaan vehkeen esille kauluksen kautta.

Muuten tykkään ihan tavallisista miesten pikkuhousuista- pääasiassa tummista väreistä.

• mies kadulla

munasuajat on hyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe