Naisen takapuoli

lumituuli

miehet katsovat takapuoltani.
mikä on todennäköisin syy: se on ruma / se on kaunis / kuvittelen kaiken

74

10382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yx mies

      aina naisen takapuolta, riippumatta, minkä näköinen se on. Miehet katsovat toisen kerran, jos takapuoli miellyttää silmää.

      • tarkoittaa

        yksi pitkä katse.... katse joka ei irtoa millään...


      • kermal
        tarkoittaa kirjoitti:

        yksi pitkä katse.... katse joka ei irtoa millään...

        No mitäs luulisit? Ellei takamuksesi aivan epämuodostunut möhkälepari ole niin diagnoosi on seuraava: sinulla on hyvä perse!


      • MILLAINEN
        kermal kirjoitti:

        No mitäs luulisit? Ellei takamuksesi aivan epämuodostunut möhkälepari ole niin diagnoosi on seuraava: sinulla on hyvä perse!

        sitten on "hyvännäköinen perse"??


      • Yx mies
        tarkoittaa kirjoitti:

        yksi pitkä katse.... katse joka ei irtoa millään...

        tarkoittaa, että todella miellyttää silmää.

        Ei koiran oksennustakaan viitsi kauaa katsoa.


      • Nimetön
        MILLAINEN kirjoitti:

        sitten on "hyvännäköinen perse"??

        No sehän riippuu tietysti katsojasta, mutta hyvät perseet ovat yleensä kohtalaisen hyvässä sopusoinnussa muun kropan kanssa. Lantio on sopivasti vyötäröä leveämpi. Pakarat ovat kiinteät ja "herkullisen muotoiset". Vaikea kuvailla! Semmoinen juuri, johon silmät nauliutuvat hypnoottisesti!


      • kermal
        Nimetön kirjoitti:

        No sehän riippuu tietysti katsojasta, mutta hyvät perseet ovat yleensä kohtalaisen hyvässä sopusoinnussa muun kropan kanssa. Lantio on sopivasti vyötäröä leveämpi. Pakarat ovat kiinteät ja "herkullisen muotoiset". Vaikea kuvailla! Semmoinen juuri, johon silmät nauliutuvat hypnoottisesti!

        Miksiköhän tuohon tuli Nimetön??


      • siis kermal..
        kermal kirjoitti:

        Miksiköhän tuohon tuli Nimetön??

        :) salanimen takaa?


      • kermal
        siis kermal.. kirjoitti:

        :) salanimen takaa?

        (e/v)


      • hyvä p sit on
        Yx mies kirjoitti:

        tarkoittaa, että todella miellyttää silmää.

        Ei koiran oksennustakaan viitsi kauaa katsoa.

        vastaukseksi ei oikein kauhean hyvin riitä se, että se ei ole sama kuin koiranoksennus.....


      • hilmu
        kermal kirjoitti:

        (e/v)

        sama juttu (e/v)


      • silmä lepää
        hyvä p sit on kirjoitti:

        vastaukseksi ei oikein kauhean hyvin riitä se, että se ei ole sama kuin koiranoksennus.....

        Jos multa kysyt niin hyvänäköinen takamus on sellainen, että se on oma ruumiinosa, eikä mikään hukkapätkä jalkojen ja selän välissä.

        Sellainen sopivankokoinen pyöreä kiinteä peppu, jossa silmä lepää.
        Tiukat / istuvat housut vain parantaa näkymää.

        Naisen kävellessä näkymä on "poetry in motion".


      • sitten tuijotusta
        silmä lepää kirjoitti:

        Jos multa kysyt niin hyvänäköinen takamus on sellainen, että se on oma ruumiinosa, eikä mikään hukkapätkä jalkojen ja selän välissä.

        Sellainen sopivankokoinen pyöreä kiinteä peppu, jossa silmä lepää.
        Tiukat / istuvat housut vain parantaa näkymää.

        Naisen kävellessä näkymä on "poetry in motion".

        jos sulla on sellaisia tapoja, niin mä katson mitä sit sulle tapahuu kun sä näet mut ;)
        palan halusta odottaa


      • runemann
        Nimetön kirjoitti:

        No sehän riippuu tietysti katsojasta, mutta hyvät perseet ovat yleensä kohtalaisen hyvässä sopusoinnussa muun kropan kanssa. Lantio on sopivasti vyötäröä leveämpi. Pakarat ovat kiinteät ja "herkullisen muotoiset". Vaikea kuvailla! Semmoinen juuri, johon silmät nauliutuvat hypnoottisesti!

        Joku ameriikkalainen runoilijantekele on kehittänyt sille erinomaisen kuvauksen:

        "Poetry in Motion"

        Laittamattomasti sanottu.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        No sehän riippuu tietysti katsojasta, mutta hyvät perseet ovat yleensä kohtalaisen hyvässä sopusoinnussa muun kropan kanssa. Lantio on sopivasti vyötäröä leveämpi. Pakarat ovat kiinteät ja "herkullisen muotoiset". Vaikea kuvailla! Semmoinen juuri, johon silmät nauliutuvat hypnoottisesti!

        On ihanaa kun Luoja on anteliaisuudessaan antanut hyvän pepun jota miehet ihailevat ihailemasta päästyään. Tiedostan tämän ja yleensä pukeudun niin että peppu korostuu. Onko jotenkin sairasta nauttia siitä että on kiinnostavat muodot?

        Rinnatkin sopivan töpäkät, joten ihan hyvä paketti kaikenkaikkiaan. Kasvot ok, vaikka ei missi olekaan.

        Ikää jo 50 ja silti vientiä on . . . . . tekisi jo mieleni kuitenkin vakiintua, lapset maailmalla ja alkaa kaivata niitä yhteisiä aamuja jonkun kanssa..... Kun vaan löytyisi mies jolla yhtä vahva libido....

        Meemi


    • kyseessä

      myös likaiset housut. Tosin ne on aika harvinaisia kai.

    • Kolli Kellinen

      Mistä tiedät että miehet tuijottavat pyllyäsi? Onko sinulla silmät selässä? En ainakaan minä huomaisi vaikka kaikki naiset ja miehet innoissaan katselisivat takamustani. Olen onnellisen tietämätön moisesta.

      • maijamaitoinen

        tarvitaan varmaan ainakin näitä ominaisuuksia:
        180 asteinen näkökenttä
        nopeat käännökset
        kuudes aisti


      • KUN MIES KATSOO

        ei sitä oikein voi tyhjentävämmin sanoa. osa naisista on erityisen harjaantuneita siitä. mä olen ainakin, ja osaan katsoa kaikkie heijastavien pintojen kautta, että mihin mies kohdistaa katseen, ja jossakin vaiheesse se lipuu sinne takapuoleem.

        mut tässä on ONGELMA: katsooko mies takapuolta siksi, että se on niin ihana, vai siksi, että siinä ihmisessä ei muuten ole mitään katsomista.
        tämä on minua askarruttanut jo kauan. jälleen pyydän miehistä tukea kertomaan minulle ASIOITA

        Tässä oli myös vähän ;)


      • peileistä

        tai lasista/heijastavista pinnoista. Kun kävelen miehen ohi, näen kuinka hänen katseensa kääntyy kohti persettäni, esim. edessä olevastani lasiovesta. Että sillee. :)


      • noin
        peileistä kirjoitti:

        tai lasista/heijastavista pinnoista. Kun kävelen miehen ohi, näen kuinka hänen katseensa kääntyy kohti persettäni, esim. edessä olevastani lasiovesta. Että sillee. :)

        hyvä! noin juuri minäkin! se on niin helppoa, kun sen osaa. ei naiset nykyään tarvitse silmiä selkään, kun niistä on tullut nin fiksuja muutenkin selvittämääm pyllykatselijat.


      • juuri noin
        noin kirjoitti:

        hyvä! noin juuri minäkin! se on niin helppoa, kun sen osaa. ei naiset nykyään tarvitse silmiä selkään, kun niistä on tullut nin fiksuja muutenkin selvittämääm pyllykatselijat.

        Pyllynkatselijat jäävät armotta kiinni. Se on helppoa eikä jätä epäselvyydelle sijaa. :)


      • se on
        juuri noin kirjoitti:

        Pyllynkatselijat jäävät armotta kiinni. Se on helppoa eikä jätä epäselvyydelle sijaa. :)

        heille oikein, ja meille kivaa! pyllynkatselijoidenmetsästäjät ry.


      • vois joo
        se on kirjoitti:

        heille oikein, ja meille kivaa! pyllynkatselijoidenmetsästäjät ry.

        rekisteröityä ja ruveta pitämään listaa pahimmista pyllyntuijottelijoista ym. asiaan kuuluvaa.


      • Anonyymi
        noin kirjoitti:

        hyvä! noin juuri minäkin! se on niin helppoa, kun sen osaa. ei naiset nykyään tarvitse silmiä selkään, kun niistä on tullut nin fiksuja muutenkin selvittämääm pyllykatselijat.

        Moi.Tälläinen että kun näen naisen perseen siis laihan niin tulee mieleen miehen perse.Mutta kun näen naisen ison perseen niin se tuntuu normaalilta .onko outoon?


    • tänään

      ehkä parhaimman näköisen takapuolen mitä olen eläissäni nähnyt, nuori kaunis nainen kaikin tavoin, mutta se takapuoli oli jotain uskomatonta, hoikka vartalo ja hennot sääret, mutta se takapuoli oli jotain uskomatonta, täydellisen pyöreä, kiinteä ja verhoiltu täysin siihen sopivilla farkuilla, nautin ja imin itseeni kaiken minkä silmillä irti sain..=)

    • totuus.

      No tottakai persereikiä nyt perseet kiinnostavat.

    • kaunis, niin

      niin mitä sitten?? väliäkö tuolla johtaako jonkun katse mihinkään ??

    • vanhentunut

      Niin, kun olin nuori, niin minuakin miehet katsoi. Mutta olin silloin niin ujo ja arka, etten osannut siitä nauttia. Yritin vain verhota itseäni telttamaisiin vaatteisiin. Nyt kun olisi rohkeutta nauttia muiden katseista, en kuulu enää siihen katsottujen kategoriaan. vanhentunut ja lihonut.

    • syitä

      mutta tuohon liittyen olisi kiva tietää, että millainen takapuoli on miesten mieleen. tämä ei ole itsestäänselvää, etenkään aikana jolloin ihaillaan miltei anorektista laihuutta. miehet miehet vastatkaa. lopez vai mcbeal-tyyppinen, millainen? kuvailkaa

      • Nimetön

        Ihailevatko miehet todella anorektisia ja poikamaisia perseitä? Minä en jaksa uskoa siihen. Se lienee vain muotimaailman homomiesten luoma standardi. Ehdottomasti Lopez!


      • illuusio
        Nimetön kirjoitti:

        Ihailevatko miehet todella anorektisia ja poikamaisia perseitä? Minä en jaksa uskoa siihen. Se lienee vain muotimaailman homomiesten luoma standardi. Ehdottomasti Lopez!

        joka puolella mediassa ihastellaan kauhistellen laihoja naismalleja, ja vaikka niitä laihuutta ihannoivia kommentteja ei ympärillä olevien miesten suusta kuulisikaan, niin voi tulla väistämättä sellainen olo, että pitäis olla sellainen "heroin chic" tyyppinen... sitä ajattelee, että lehdessä on valioluokka, ja kukas ei nyt haluais olla valioluokan kaltainen


      • ristiriitaista
        illuusio kirjoitti:

        joka puolella mediassa ihastellaan kauhistellen laihoja naismalleja, ja vaikka niitä laihuutta ihannoivia kommentteja ei ympärillä olevien miesten suusta kuulisikaan, niin voi tulla väistämättä sellainen olo, että pitäis olla sellainen "heroin chic" tyyppinen... sitä ajattelee, että lehdessä on valioluokka, ja kukas ei nyt haluais olla valioluokan kaltainen

        ihannetta tuodaan esiin.. siellä on laihoja, mutta myös normaaleja. sellaisia miesten mieleen tyyppejä...


      • kermal
        illuusio kirjoitti:

        joka puolella mediassa ihastellaan kauhistellen laihoja naismalleja, ja vaikka niitä laihuutta ihannoivia kommentteja ei ympärillä olevien miesten suusta kuulisikaan, niin voi tulla väistämättä sellainen olo, että pitäis olla sellainen "heroin chic" tyyppinen... sitä ajattelee, että lehdessä on valioluokka, ja kukas ei nyt haluais olla valioluokan kaltainen

        No niin. Emme me miehet ainakaan ole sitten vastuussa naisten huonosta itsetunnosta tai anoreksioista, koska itsekin myönnät, ettei mediassakaan ole esitetty näitä anorektikkomalleja ihanteellisina. Minä en ole törmännyt yhteenkään mieheen (jonka kanssa olen näistä asioista keskustellut), joka pitäisi mallivartaloa muodokasta parempana. Harvapa mies hankkii itselleen Arnold Schwarzeneggerin vartalon, vaikka hänet esitetään elokuvissa action-sankarina ja jonkinlaisena ihannemiehenä. Ja miksi ylipäätään pitäisi tavoitella jotain ihannevartaloa? Kyllähän Angelina Jolieta ihaillaan ja kuolataan, mutta kyllä suurimmalle osalle miehistä riittää täydellisesti se naapurintyttö!


      • ajatusta
        kermal kirjoitti:

        No niin. Emme me miehet ainakaan ole sitten vastuussa naisten huonosta itsetunnosta tai anoreksioista, koska itsekin myönnät, ettei mediassakaan ole esitetty näitä anorektikkomalleja ihanteellisina. Minä en ole törmännyt yhteenkään mieheen (jonka kanssa olen näistä asioista keskustellut), joka pitäisi mallivartaloa muodokasta parempana. Harvapa mies hankkii itselleen Arnold Schwarzeneggerin vartalon, vaikka hänet esitetään elokuvissa action-sankarina ja jonkinlaisena ihannemiehenä. Ja miksi ylipäätään pitäisi tavoitella jotain ihannevartaloa? Kyllähän Angelina Jolieta ihaillaan ja kuolataan, mutta kyllä suurimmalle osalle miehistä riittää täydellisesti se naapurintyttö!

        väsymyksestä pahoittelen kirjoitusvirheitä.... jooo ei tässä varmaan ollu tarkoitus miehiä syyttää vaan ainoastaan saada miehiltä mahdollisimman monta rehellistä mielipidettä.
        lehdissä anorektinen laihuus tosin esitetään välillä ihanteen kaltaisena (esim. moss), mutta kyllähän ihanteina on usein joitakin muodokkaampiakin. ja onhan se aivan mielettömän ihanaa, että naapurintyttö kelpaa - ja miksipä ei kelpaisi, jos uskomme naisia, joiden mukaan heillekin mies naapurista voisi olla paikallaan...


      • HEnMEi
        illuusio kirjoitti:

        joka puolella mediassa ihastellaan kauhistellen laihoja naismalleja, ja vaikka niitä laihuutta ihannoivia kommentteja ei ympärillä olevien miesten suusta kuulisikaan, niin voi tulla väistämättä sellainen olo, että pitäis olla sellainen "heroin chic" tyyppinen... sitä ajattelee, että lehdessä on valioluokka, ja kukas ei nyt haluais olla valioluokan kaltainen

        Noin mediassa. Mutta onneksi katuelämä ratkaisee. :)

        Tällainen suomalainen 'vasaraperse', tai kauniimmin sanottuna kiinteä mutta pyöreämallinen Lopez-takapuoli... huomaa, että sanoi media tai toiset naiset mitä hyvänsä, miehet tykkää ihan sikana.

        Edes iän karttuminen ei ole haitannut terassikauden mahtavaa alkamista. ;)


    • kerro lisää

      jos olet suhteellisen hoikka, normaalivartaloinen ja sinulla on ihana, pyöreä hyvin muodostunut, sporttinen, mutta kuitenkin ihanan pehmeä takapuoli, olet takapuoliunelmani!! ja varmasti monen muunkin.

      Mutta älä luule, että TAKAPUOLI riittää. ETUPUOLI on noista kahdesta tärkeämpi, ja vielä tärkeämpi on SISÄPUOLI.

      • puolet

        Nainen on kunnossa kun
        etupuoli, takapuoli ja sisäpuoli ovat kunnossa.
        jep jep


    • yllättynyt

      Olen tämmöinen pieni(160cm) normaalipainoinen, en kovinkaan rintava nainen. Ihan nätti kyllä. Ja se mitä kuulen koko ajan on,että minulla on hyvä perse! siis kiva juttu tottakai mutta ite en ole vielä päässyt perille miksi se on hyvä?!! :D en ole kamalan sporttinen,liikun kyllä jonkin verran. Mutta tuota kuulen todella usein ja jopa naispuolinen ystäväni sanoi olevansa kateellinen hyvästä perseestäni :D vähän huvittaa sillä tavalla etten ole mitenkään siihen tai sen ulkomuotoon "panostanut" tai asiaa tajunnut ennenkuin sitä alkoi kuulemaan useammin. Nykyään, naurettavaa kyllä (naurakaa ihan vapaasti koska mulle saa nauraa) peilailen takapuoltani ja mietin mikä siinä on hienoa kun en vaan tajua :D Mut kiva tietää että voi pukeutua tiukkoihin farkkuihin vaikkei malli tai mikään laiheliini olekkaan ;)

      • kermal

        Ne geenit, ne geenit...


      • joo-o
        kermal kirjoitti:

        Ne geenit, ne geenit...

        mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että ei yksin geenit.... elämäntavat jättää aika pian jälkensä.


      • kermal
        joo-o kirjoitti:

        mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että ei yksin geenit.... elämäntavat jättää aika pian jälkensä.

        "elämäntavat jättää aika pian jälkensä."

        Ehdottomasti jättää, mutta itsehän sanoit, ettet ole juurikaan pakaroitasi treenannut, joten saanet paljolti kiittää perintötekijöitäsi. Pistäs muuten kuvaa siitä herkkupepustasi niin voin/voimme arvioida sitä! :-)


      • ja elämäntavat
        joo-o kirjoitti:

        mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että ei yksin geenit.... elämäntavat jättää aika pian jälkensä.

        jos geenit on hyvät, niistä saa elämäntavoillaan aika mahtavat. samaa mieltä. ruokavalio ja urheilu kondikseen


      • se joka kirjoitti
        kermal kirjoitti:

        "elämäntavat jättää aika pian jälkensä."

        Ehdottomasti jättää, mutta itsehän sanoit, ettet ole juurikaan pakaroitasi treenannut, joten saanet paljolti kiittää perintötekijöitäsi. Pistäs muuten kuvaa siitä herkkupepustasi niin voin/voimme arvioida sitä! :-)

        "olin yllättynyt", ettei ole treenannut yms.
        vaan mä olen - yllätys, yllätys, toinen herkkup... ja kannatan geenien hoitamista vielä suht hyvillä elämäntavoilla


    • ihana keskustelu

      mulla on hoikka takapuoli, ei pyörä, eikä ihan lauta. mut sanoisin, että aika mitäänsanomaton.

      sekö selittää sen, että minä en ole huomannut pyllyni olevan katseen kohteena.

      Hommaanko jotakin lisäkkeitä? Topatut alushousut, kun eikös niitä rintsikoissa jo ole?

      • EHKÄ EI...

        ne voi olla aika kuumat ja hiostavat, vaikka toisaalta tehdään sitä kaikesta nykyään niin keinotekoista.


      • hupakko

        käydä salilla ja hommata siihen vähän lihasta niin johan keräät katseita ;0)


    • tiedoksi teille

      minä, täällä joidenkin viestien välissä keskustellut. ilmoitan täten siirtyväni unten maille. Sillä aikaa te voitte jäädä ylläpitäämään kesksutelua, joka toiv. sisältää paljon kuvauksia kauniista naispyllyistä. sen näkee sit aamulla. tämä oli uusikesksutelunavaus, jos olet mies ja luit tänt, niin ole mies ja jatka kirjoittelus :)

    • 2 viimeistä.Tottahan toki hyvän perseen aina huomio (sekin on paljon kiinni housuista,varmaan munkin perse näyttäis hyvältä tietyissä housuissa) mutta ainakaan mä en kattele koskaan ketään niin että kys. henkilö sen huomais.Miten sä voit tietää noin laajemmaltikkin et sun persettä katellaan,onks sulla 2.0 / kankaan läpäisevä näkö takasilmässäkin :-)

      Yks päivä lompsin kaupasta junalle ja edellä käveli joku muija jolla oli jonkun sortin lyhyt farkkutakki ja aika niukka hame päällä.En vittu tasan varmasti kattonu eukon hanuria silleen et hän ois sen huomannu,pikkasen vilkaisin ja totesin soivaksi peliksi mielessäni mut jotenki tuli sellainen olo et hän oli koko vitun matkan ihan paniikissa ja ajatteli että nyt tuo vitun runkkari vahtaa hänen kallisarvoista persettä kokoajan.Koko saatanan matkan piti nykiä takkia alas,hametta ylös ja kuikuilla taaksepäin.Vittu teki mieli sanoa että come on,ei se sun hanuri nyt sentään niin poikkeuksellinen oo,hyvä perse mut niin on sadalla tuhannella muullakin Suomalaisella naisella.Lopulta mun oli sit pakko kävellä Valentin Kononen vauhdilla ohi sillä tarkoituksella et jos se vaikka pikkasen lieventäis niitä kyyläys luuloja.

      • Tricks&Traps

        Se on naisten keino vetää huomiota puoleensa ja imarrella itseään.

        Ikävä kyllä moni nainen ei sitä aktiivisesti tiedosta, kyseessä on jonkinlainen lähes geneettisen tason käytösmalli kuten hiusten kohentaminenkin.

        Hyvin usein näin toimivat naiset eivät ole niitä parhaimpia herkkuperseitä. Mutta aina voi koittaa feikata.


      • sinä mukavan

        huomaavainen! :)


    • pyllyntiiraajista?

      Se vaan tuli tuossa ketjua lukiessa mieleen, että kun naiset kertoivat näkevänsä ikkunoiden, peilien ym. heijastavien pintojen kautta kaikki pyllytiirarit, niin kuinka jotkut jaksavat olla niin aktiivisesti kiinnostuneita näistä tiiraajista, että bongaavat ne aina ja kaikkialla? Minulla on yleensä muuta ajateltavaa kaupungilla kävellessäni, kuin oma perseeni ja sitä kautta sen ihailijat.

      Mutta joo, onhan tämä näitä juttuja lueskellessa tullut jo huomatuksi että edustamani sukupuoli on aivan käsittämättömän turhamaista väkeä :-)

      • hupakko

        Ehkä joillakuilla on fiksaatio omaan peppuun ;0) Minulle on ihan sama katseleeko joku peppuani ja mitä mieltä näkemästään on, ellei sitten satu olemaan kiinnostuksen kohteeni..


      • panee miettimään että kenellä tässäkin asiassa loppupeleissä on se 'ongelma'.Miehet vilkuilee silloin tällöin perseitä,se on fakta juttu mut so what.Yhtä hyvin mä voisin ostaa ferrarin (lottovoiton jälkeen) ja olla vittuuntunut siitä että jotkut kattelee sitä ja jotkut taas ei,riippuen ihan siitä kuka sitä punaista paholaista sattuis kyyläämään.

        Toi on jo niin itsekkyyden ja narsismin perikuvaa ensin pukeutua johonkin perseen tarjottimella tarjoavaan asusteeseen ja sit loukkaantua jos väärä ihminen sattuu vilkaisemaan sitä.Ei voi kun toivoa että elämä vielä jossain vaiheessa opettais näillekkin ihmisille vähän nöyryyttä ja asioiden ajattelemista muidenkin kuin itensä kautta.


    • lumimysrky

      Ne katselee siksi, että ne arvostelee sen, se voi olla maailman rumin tai kelvokkain tai mitä hyvänsä, mutta miehet luulee, et ne saa arvostella naisen persettä. Minä arvostelen myös joka ikisen miehen haarukset, kun huomaan mitä ne harrastaa. Et sinä kuvittele. Jotkut ei osaa käyttäytyä, vaan kuolaa kielipitkällä silmät vieterin päässä heiluen jokaista pyllynpaikkaa mitä vaan on. Törkeimmät vielä siis ihan ääneen aukoo niistä kommenttejaan ihan julkisesti. Moni yrittää myös nöyryyttää sillä, että alkaa muka kehumaan kovasti takapuolta joka on niin yliampuvaa ja räikeän törkeän nöyryyttävää joskus, että kyllä kaksi kertaa miettii, onko äijällä kaikki kotona.

    • kukaan. yök

      Tänäkin kesänä tulee näkeen sellaisia selluperiä että yök! Todennäköisin vaihtoehto on että kuvittelet kaiken. Sen kyllä huomaisit jos miehet katsoisivat sitä ihaillen ja tietäisit että peräsi on TIMMI.

      • J Lo

        tietää olevansa hyväperäinen siksi, että kaikki äijät kehuvat aina takapuolta. Tilaamatta ja kyselemättä ja joka tapauksessa.


    • peppusi on kaunis!

      Peppusi on kaunis ja siksi miehet sitä katselee. Näin miehen vinkkelistä jos asiaa miettii. Rumia peppuja ei kauaa viiti katella mutta pitkä katse tarkoittaa että naisen peppu on niin kaunis ettei saa silmiään irti.

    • peppu on kaunis

      En meinaa mitään sairaan lihavaa vaan sellaista hieman pyöreää naista. Tiukat farkutkin sopii pyöreille naisille hyvin, olen nähnyt kaupungilla varsinaisia herkkupeppuja hieman pyöreitä mutta nätin näköisiä tiukoissa farkuissaan.

    • jees

      Kävelevän naisen peppu liikahtelee helvetin kiihottavasti, jostain muusta vartalonosasta voi kiihottua kuvissakin, mutta peppu herättää suurimpia tuntemuksia livenä.

      Totta helvetissä katselen naisten peppuja, ja jos jään siitä "kiinni", niin se on kyllä jonkin verran noloa mutta samalla tavallaan kiihottavaa, sekin.

      Ja naiset saavat vastaavasti katsella minun persettäni, jos se sattuu kiinnostamaan.

    • silläviisiin

      ja taas tarttui moni tyhmä syöttiin ja kehui jonkun jo ennestään narsistisen tyypin persettä. nyt se siellä leijuu seuraavat kaksi päivää, kunnes tulee kerjäämään uusia kehuja jollain uusilla kujeilla :/

      • motiivi

        on saada kateelliset naiset liikkeelle ;)


    • Anonyymi

      Nättejä ovat.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Niin minunkin takapuolta tuijottavat miehet, vaikka olen mies. Että pitikin saada niin komea persus, että miehetkin kuolaa

    • Anonyymi

      Moi! Tämä on kyllä vitun outoa mutta kerronpahan:kun näen naisen normaalista alasti seisten perse paljaana niin jostain syystä tulee mieleen miehen perse mutta sitten kun pyllistää ja näen pillun takaapäin niin ihan näen naisen perseen.Onko jollain samoja tuntemuksia? Vai onko tosi outoo??

    • Anonyymi

      se on kaunis meinaan takapuolesi

    • Anonyymi

      Ihania peppuja on kiva katsella. Luultavasti sinulla on tosi seksikäs perä!

      • Anonyymi

        En ookaan 😮😯


    • Anonyymi

      Oon ainut täällä 2022 🗿

    • Anonyymi

      Et kuvittele, kyllä ne katsoo ja silmät on selässäkin tai sitten se on joku kuudes aisti mikä kertoo. Fantsun provon olet saanut mies aikaiseksi ja jälleen kerran aika ns minimalistisesti, varmasti toiset uskoo tähän minimalistisia kun ovat mieleltään.

    • Anonyymi

      Leveä iso peppu kerää katseita, oi mikä näky kun isoon peppuun saa laskea spermat sisälle ja kun ottaa kalun pois niin kivasti valuu spermat pillun huulille ja reisille, myös peppureikä hyvin esillä kun takaa päin siementää naista.

    • Anonyymi

      Koittavat laskea montako kärpästä siellä surraa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe