vihreä tee

Laiduttaa ja poistaa nestettä

Uskokaa tai älkää,mull on lähtenyt 3 kg viikossa,nyt oon normaali painoinen.myös kesällä juokaa vettä

26

3621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painoin tän vuoden

alussa about 160 kg ja nyt ku mä oon juonu vihreetä teetä ihan sikana joka päivä ni ny mä painan vain 145 kiloo!!

• vihreellä teellä

mut väärästä paikasta tisseistä,jaloista ja pehvasta muut plösöt on selässä ja mahassa

• siis paino

...........................

• muillekin

Mitä teetä joit?

• alkup...

ostan aina rouhemaista koska jotenkin luotan tähän enempikuin pussi teehen,tässä on 97,5 vihreetä teetä.juon n.4 isoa kupillista päivässä lisään siihen hunajaa,ei oo muten kovin hyvää ilman maketus ainetta ja hunaja on terveellistä.

• Kie80
        alkup... kirjoitti:

ostan aina rouhemaista koska jotenkin luotan tähän enempikuin pussi teehen,tässä on 97,5 vihreetä teetä.juon n.4 isoa kupillista päivässä lisään siihen hunajaa,ei oo muten kovin hyvää ilman maketus ainetta ja hunaja on terveellistä.

..hermesetaksella tai jollain muulla makeutusaineella? Oon lukemu jostain että keinotekoinen makeuttaja vaikuttaa aineenvaihduntaan hidastavasti. Siinä ois vaan niin vähän kaloreita. Mut hunajahan on kyllä terveellistä.

• nallekarhu

vilkastuu ihminen laihtuu luonnostaan.

Paino tippuu aina kun juo vettä paljon, vihreää teetä, (omenaviinietikkaa vähän), ei käytä rasvoja ja liikkuu riittävästi.Tällä tempulla paino alenee n . 5 kg aika nopeasti.

• kirjottakaa

gookleen vihreä tee,sieltä myös löydätte muitakin tietoa.

• tea-drinker

Vihreä tee tosiaan laihduttaa, oon sen itsekin huomannu :) Ja sit se on muutenkin lähes "lääkeaine", koska jos jätät vielä sen hunajan pois niin se on ihanteellinen hampaille kun sisältää niin paljon fluoria! Eli makeuttamattomana oikea terveysjuoma ;)

• ....

myydäänkö vihreää teetä ihan normaaleissa ruokakaupoissa ja maistuuko se helv***** pahalle?

• tea-drinker
        .... kirjoitti:

myydäänkö vihreää teetä ihan normaaleissa ruokakaupoissa ja maistuuko se helv***** pahalle?

Ihan tavallisissa kaupoissa myydään vihreää teetä! Kaikkein varmimmin tietenkin teen isovalikoimaisissa kaupoissa (esim. prisma, citymarket, k-supermarket).

Vihreässä teessä on sellainen outo maku, et välttämättä tykkää jos et ole tottunut :) Mutta kannattaa tosiaan makeuttajalla lähteä. Ja niitä on erin makuisia vihreitä teetä olemassa, ainakin sitruunaversiona ja vaniljaversiona. Kannattaa kokeilla!

• Kie80
        .... kirjoitti:

...on maultaan mun mielestä aika laimeaa, ainakin jos mustaan teehen vertaa. Ei varsinaisesti pahaa mutta aika mietoa. Jos ei makeuta nii vähän ku jois keitettyä vettä.

• juon

Joka päivä väh. 2 kuppia Twinings'n Java Green Tea'ta, mutta en ole huomannut sen vaikuttavan painoon missään suhteessa :(

• EHDOTTOMASTI

JUODA VIHREÄÄ TEETÄ, JA SITÄ KALLEINTA LAATUA!!

MINÄ PAINOIN VIELÄ VUOSI SITTEN 254 KG - NYT PAINAN ENÄÄ 200 KG!
      KAIKKI ON VIHREÄN TEEN ANSIOTA!
      ANTAISIN VAIKKA ELÄMÄNI VIHREÄN TEEN PUOLUSTAMISEKSI!

• nauramisen aihe

Kokeilkaa, jos ette usko ette siihen kuole päin vastoin.Itse juon illalla kerralla vajaan litran,ja vettä jonkin verran päivässä kyllä pisu lentää ja läskit saa kyytiä.

• teea:)
        nauramisen aihe kirjoitti:

Kokeilkaa, jos ette usko ette siihen kuole päin vastoin.Itse juon illalla kerralla vajaan litran,ja vettä jonkin verran päivässä kyllä pisu lentää ja läskit saa kyytiä.

Heh, mä ainakin nauroin!!!! ;) ;) ;)

• NAUROITKO SINÄ
        teea:) kirjoitti:

Heh, mä ainakin nauroin!!!! ;) ;) ;)

EPÄKOHTELIAS IHMINEN MINUN VIESTILLENI??

MINÄ IHAN OIKEESTI NIINKU JUMALOIN VIHREÄÄ TEETÄ!!
        MAAILMASTA KATOAISIVAT LÄHES KAIKKI PAINO-ONGELMAT, JOS IHMISET OTTAISIVAT AVOSYLIN VASTAAN VIHREÄN TEEN ILOSANOMAN!

• vihreetä teetä

Niin minulle tulee hirveen kuuma ja hikoiluttaa?Siis niin hirvee tuskan hiki et pitää mennä vähä ajan päästä jonnee viileää paikkaa .Myös minä olen juonnut vihreetä teetä ja olen tosi tyytyväinen,painoa on tippunut ja terveenä paremmin pysynyt,myös on auttan mun kovaa mahaa.

• evankeliumissa

on luku, jossa kerrotaan:

Ja katso, Vihreä Tee tuli rankasti ylipainoisen miehen luo ja sanoi:
        "Nouse ja kävele! Ylipainosi on poistettu loppuiäksesi!"

Ja niin kävi, että ylipainoinen mies nousi
        pystyyn, juoksi ylös kukkulan rinnettä kuin nuori leijona ja huusi: "Ylistetty olkoon Vihreä Tee nyt ja ikuisesti!"

• hörönauru
        evankeliumissa kirjoitti:

on luku, jossa kerrotaan:

Ja katso, Vihreä Tee tuli rankasti ylipainoisen miehen luo ja sanoi:
        "Nouse ja kävele! Ylipainosi on poistettu loppuiäksesi!"

Ja niin kävi, että ylipainoinen mies nousi
        pystyyn, juoksi ylös kukkulan rinnettä kuin nuori leijona ja huusi: "Ylistetty olkoon Vihreä Tee nyt ja ikuisesti!"

heh... tä on ihan hulvaton mesta.... *hilarius*

hahaaaaaaa... mun päivä pelastettiin ;D

• Aineen vaihdunta

alkaa pelaa:)

• joka kirjoitti
        Aineen vaihdunta kirjoitti:

alkaa pelaa:)

Tulee kuuma ja hikoiluttaa.....Niin aineen vaidunta alkaa pelaa:)

• Prkl et on

Pahaa,mut juan ja kokeilen ainakin viikon,juu mullakki tulee tosi hikinen olo Tukala semmonen,mut ainaskin toimii nähtävästi:)

• ei jaksa

Olipas mielenkiintonen keskustelu:) ok, vihreä tee laihduttaa.. pitää kokeilla:) mutta, KUINKA TEE VOI NOPEUTTAA AINEENVAIHDUNTAA?! ei mee mun järkeen...

• äitiparta

En ole varsinainen asiantuntija mitä vihreään teehen tulee ja varsinkaan sen laihduttaviin vaikutuksiin nähden mutta pidän selviönä että aineenvaihdunnan vilkastumisesta ainakin pääasiassa on kyse kuten tässä ketjussa on jo todettukin.
      Juon teetä ajoittain runsaastikin. Lopetettuani kahvinjuonnin liian epäterveellisenä yli 15 vuotta sitten.

Kahvikin vilkastuttaa kyllä aineenvaihduntaa johtuen kofeiinista mutta kofeiinin lisäksi siinä on elimistöä rasittavia aineita ja käsittääkseni runsas kahvinjuonti vaikuttaa vatsan ja erityisesti suoliston toimintaan haitallisesti. Toisaalta vilkastuttaa aineenvaihduntaa mutta toisaalta vaikeuttaa ja hidastuttaa ravintoaineiden imeytymistä?
      Kofeiinin lisäksi kahvissa on runsaasti muita haitallisia ja jopa myrkyllisiä aineosia (useimmat niistä paahtamisen seurauksena tulleita?) ja on esitetty että jos se nyt tulisi uutena tuotteena markkinoille tullilaboratorio tuskin päästäisi sitä läpi.

Myös teessä on kofeiinia/teeiiniä jotka vilkastuttavat aineenvaihduntaa.
      Vihreän teen etu on ettei se ole käsiteltyä kuten "musta" tee. Vihreässä teessä on enemmän kofeiinia/teeiniä kuin mustassa teessä, mutta silti se muuten rasittaa vatsaa ja elimistöä vähemmän, koska on puhtaampaa.
      Aineenvaihduntaa vilkastuttavan vaikutuksen lisäksi vihreällä teellä on todettu olevan terveysvaikutuksia (en ole asiantuntija, varmaan joku tietäisi kertoa paremmin)? Ja voi olla että aineenvaihduntaa vilkastuttavan vaikutuksen lisäksi vihreällä teellä on muitakin laihduttamista hyödyttäviä vaikutuksia.
      Ainakin flavonoideista on ollut paljon puhetta että ne on ihmiselle hyödyllisiä ja vihreässä teessähän on flavonoideja.
      Ehkä nämä flavonoidit eliminoi ruuassa olevan rasvan haitallisia vaikutuksia elimistössä tms.?

Kuten monet muutkin nautintoaineet jotka yhdeltä osin voivat olla hyödyllisiä myös tee on toiselta puolen terveydelle jopa haitallista. Kun vihreän teen aineenvaihduntaa kiihottava vaikutus mitä ilmeisemmin on peräisin kofeiinista/teeiinistä, joka myös nostaa verenpainetta ja vaikuttaa kiihottavasti hermostolliseen toimintaan, on syytä säilyttää kohtuus vihreänkin teen juonnissa.
      Elimistön toimintojen liialliseen kiihdyttämiseen liittyy haittapuolensa.
      Erityisesti henkilöillä joilla on kofeiiniherkkyyttä, sydämentykytystä, rytmihäiriöitä, levottomuutta, korkeaa verenpainetta.
      Jos edellälueteltuja vaivoja ei ole voi vihreää teetä laihduttamistarkoituksessa varmaan nauttia litrankin kerralla ja pari litraa päivässä viikon verran, ja voi vetää vuoden aikana useankin tällaisen viikon teekuurin, mutta jos teetä jatkuvasti juo tuollaisia määriä epäterveelliset vaikutukset ovat varmasti runsaammat kuin terveelliset! Laihtumisesta huolimatta...

Laihduttaahan amfetamiinin käyttökin ihmistä eikä se silti ole terveellistä.
      Yhteen aikaan oli vähän "muodissa" laihdutuslääkkeet jotka perustui amfetamiinijohdannaisiin ja katukaupassa näitä lääkkeitä myytiin siinä kuin "piriä" muutenkin. Suurina annoksina käytettynä kyseisten lääkkeiden vaikutus oli täsmälleen sama kuin amfetamiinin. Ruokahalu väheni radikaalisti ja siinä sivussa myös unen tarve.

Olen nähnyt kun kaverit sulattaa tuollaisia laihdutuslääkkeitä ja pistää niitä suoneen saadakseen vauhdin päälle.

Hmm. Voiskohan vihreää teetä pistää ruiskulla suoraan suoneen? Saisi aineenvaihdunnan kiihtymään alta aikayksikön.
      Joopa joo. HUONO vitsi.
      Tarkoitin vain sanoa että jos ja kun laihtumisesta tulee epäjumala terve suhteellisuudentaju voi kadota ja sitten vannotaan jos minkäkin aineen nimeen ottamatta huomioon sen kokonaisvaltaisia pitkän tähtäyksen vaikutuksia.
      Amfetamiini oli alkujaan reseptivapaa ihmelääke jota mainostettiin isoin otsikoin mutta terveysviranomaisten mielenkiinto alkoi herätä kun ruumiinavauksissa todettiin että nuoret kaverit olivat lyhyessä ajassa vetäneet elimistönsä ihan piippuun ylikierroksilla.

VIHREÄ TEE ei toki ole mitään amfetamiinia ja kohtuullisina määrinä nautittuna sillä tuskin on mitään epäterveellisiä tai epäsuotuisia vaikutuksia muille kuin kofeeniyliherkille!
      Kuitenkin lienemme kaikki yhtä mieltä ettei ole mitään vippaskonstia joka sinällään ilman elämäntapojen ja ravintotottumusten muuttamista auttaisi terveellä ja pysyvällä tavalla laihtumaan?
      Ei edes vihreä tee. :-)

- - -

Annetaan Ivar Wilksmanin puhua.

Kahvi on nautintoaine, jonka vaarattomuudesta tahi vahingollisuudesta on kiistelty enemmän kuin 300 vuotta. Moni arvelee, että kahvi - samoin kuin alkoholikin - on turmiota tuottava hermomyrkky. Toisten vakaumus kulkee päinvastaiseen suuntaan. Molemmissa tapauksissa perustuvat mielipiteet useimmiten vain omakohtaiseen, siis jossakin määrin vaillinaiseen ja epäluotettavaan havaintoon.
      Totuus kai piilee tässä, kuten kaikissa riidanalaisissa kysymyksissä, äärimmäisyyksien keskivälillä.
      Kieltämättä kahvipapu sisältää jokseenkin voimakasta myrkkyä, n.s. koffeiinia, joka vahingollisesti vaikuttaa hermoston ja sydämen toimintaan, ruoansulatukseen y.m., jos sitä tulee vereen riittävän suuri määrä. Vähemmässä määrässä nautittuna aikaansaa koffeiini lievän, verraten pian ohimenevän kiihotuksen, jota ylimalkaan ei seuraa mikään vastaava hermojen lamaustila.
      Vahvistaaksensa potilaidensa sydämentoimintaa antavat lääkärit heille usein koffeiinia. Normaali-annos on silloin 0,1 grammaa. Yleensä arvellaan, että mainittu määrä ei voi vahingollisesti vaikuttaa elimistöön. Jos annos nousee 0,2 grammaan ja jos potilas on heikko, saattaa kyseessäolevan aineen myrkyllinen vaikutus tulla näkyviin. Voimakkaat henkilöt, joiden yleinen terveydentila on täysin hyvä, uskaltavat nauttia koffeiinia vuorokaudessa noin 0,5 gr - jopa poikkeustapauksissa 1,5 grammaakin. Tavallisille ihmisille ovat tällaiset määrät liian suuret; heille riittänee 0,2 gr.

...kuppimäärää voidaan jonkun verran lisätä, jos kahvi on mietoa, jos kuppi on pieni, jos kahvi nautitaan aterioiden jälkeen, jos kahviin on sekoitettu jotakin vahingoittamatonta "sijaketta" (ruista, voikukan juuria, ohraa, herneitä t.m.s.), ja ennen kaikkea, jos asianomainen henkilö on terveydeltään vankka ja hermostumisesta vapaa.

Koska keskikokoiseen kahvikuppiin mahtuu 0,15 litraa, käy sanotusta selville, että kahvimäärä, jonka terve täysikasvuinen ihminen - terveysopin vaatimuksia silmällä pitäen - voi päivittäin nauttia, älköön nousko neljää (keskikokoista) kuppia suuremmaksi.
      Tämän terveille henkilöille sallitun rajamäärän ylittää valitettavasti moni mies ja nainen, vieläpä heikot ja kivulloisetkin henkilöt. Senpä tähden esiintyykin heissä usein oireita, jotka ilmaisevat lievempää tai ankarampaa kahvimyrkytystä. Sen tunnusmerkit ovat seuraavat: hermostuminen, unettomuus, sydämentykytys, levottomuus, kiihottunut valtimo, kätten väriseminen, korvien suhina, joskus pyörrytys.
      Koska kahvin juominen lisää veripainetta, niin suontenkalkkiutumis-tautia sairastavien henkilöiden ei pitäisi kahvia lainkaan juoda. Sama määräys koskee niitäkin henkilöitä, joita vaivaa joko munuais- tai vatsatauti.

Jos kahvia nautitaan ateriain väliaikoina, vähentää se nälän tunnetta...

Vaikkakin koffeiini kieltämättä on jonkinlainen myrkkyaine, ei sitä kuitenkaan voida täydellisesti verrata esim. nikotiiniin. Tämähän käy selville m.m. siitä, että kahvin nauttimiseen kerrassaan tottumaton henkilö ei tunne vähääkään pahoinvointia juotuaan kohtuullisen määrän kahvia. Miten toisenlainen onkaan tilanne, kun tupakkaan tottumaton poika on polttanut vaikkapa vain yhden ainoan savukkeen!

Kahvipavussa on 10% munanvalkuaista, 15-16% rasvaa ja noin 40% hiilihydraatteja. Kahvia voitaisiin siis pitää jokseenkin arvokkaana ravintoaineena, ellei suurin osa näistä aineista keitettäessä jäisi kahvinporoon. - Jos kahvia nautitaan lisäämällä siihen runsaasti kermaa ja sokeria (ei sakkariinia!) ja jos sen lisäksi käytetään hyvistä aineksista valmistettua leipää, niin saadaan ravinto, joka on helposti sulavaa ja sangen ravitsevaa.

Mitä edellisessä on kahvista sanottu, koskee pääpiirteissään myöskin teetä. Teelehdet sisältävät näet erästä ainetta, teiiniä, jonka kemiallinen koostumus on suunnilleen sama kuin koffeiinin. Sen prosenttiluku (2-5%) on kuitenkin huomattavasti suurempi kuin koffeiinin. Teetä on siitä huolimatta pidettävä vaarattomimpana tähän luokkaan kuuluvista nautintoaineista. Jos kilo teelehtiä sisältää vaikkapa 50 gr teiiniä, niin tästä määrästä tulee mitättömän pieni annos jokaisen teekupin osalle, koska mainitusta painomäärästä kuivattuja teelehtiä saadaan keitettäessä monta sataa litraa teevettä.

...Samaten kuin kahvi on myöskin tee kiihottavaa ainetta, joka sen nauttimiseen tottumattomalle aiheuttaa unettomuutta. Mutta vaikka teetä nautittaisiin runsaastikin, ei se näy tuottavan hermostolle pysyväistä häiriötä. Ainakaan niitä kansoja (venäläisiä, kiinalaisia, englantilaisia y.m.), joiden jokapäiväisiin tapoihin kuuluu ylen runsas teen juominen, ei voitane erikoisesti syyttää hermostuneisuudesta.

( Ivar Wilksman, Terveysoppi, Otava 1919, sivut 150 - 154 )

- - -

HYVÄÄ YÖTÄ. Nukkukaa hyvin - ja pitäkää itsestänne huolta, rakkaat!
      Toivottaa eräs
      nuoruudessaan 50 kiloinen "laihdutuslääkkeitä" käyttänyt.

• veijo7309873

Mitenkähän onnistuisi sinisellä kahvilla??

Tyypillinen jojoiloiden ketju.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe