Jos jonkun mielestä joku keskusteluavaus tai puheenvuoro on asiaton ja tulee poistaa täältä,pyydän kunnon perustelut -ilmoita asiattomasta viestistä- lokeroon.
Hyvän maun vastaiset kirjoitukset poistetaan ja selkeästi -miesten logiikka aiheeseen- liittymättömät viestit siirretään oikeaan keskustelukategoriaan.
Mukavia keskusteluhetkiä kaikille :)
Huomio Kaikki
3
896
Vastaukset
- Siemenmies
Jos itse kännissä tulee kirjoiteltua asioita jotka haluaa hemmettiin selvinpäin!
Delete this fuckin message!!!...rekisteröidyn nimimerkin omistava henkilö voi poistaa itse omia viestejään,klikkaamalla -poista oma viesti- kohtaa.
Muissa tapauksessa asiattomista viesteistä tulee ilmoittaa ylläpidolle.Ylläpito tutkii viestit ja poistaa ne,jos ne ovat hyvän maun vastaisia tai hyvin perusteltu.
Mukavaa viikonloppua logiikka palstalaisille :)
- Queen-Of-Hearts
Minä olen asiaton ja haluan vieroituksen suomi24:sta mutten ole ominvoimin siihen kyennyt.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2255250Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465080Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2062797Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171382391- 652012
- 671814
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841333Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3151162Talokauppoja
Mikä tuo huutokaupassa Ahventiellä olevan talon historia on kun ei näytä tarjouksia tulevan ? Jo toisen kerran tarjollaj8946