Jos jonkun mielestä joku keskusteluavaus tai puheenvuoro on asiaton ja tulee poistaa täältä,pyydän kunnon perustelut -ilmoita asiattomasta viestistä- lokeroon.
Hyvän maun vastaiset kirjoitukset poistetaan ja selkeästi -miesten logiikka aiheeseen- liittymättömät viestit siirretään oikeaan keskustelukategoriaan.
Mukavia keskusteluhetkiä kaikille :)
Huomio Kaikki
3
909
Vastaukset 3
- Siemenmies
Jos itse kännissä tulee kirjoiteltua asioita jotka haluaa hemmettiin selvinpäin!
Delete this fuckin message!!!...rekisteröidyn nimimerkin omistava henkilö voi poistaa itse omia viestejään,klikkaamalla -poista oma viesti- kohtaa.
Muissa tapauksessa asiattomista viesteistä tulee ilmoittaa ylläpidolle.Ylläpito tutkii viestit ja poistaa ne,jos ne ovat hyvän maun vastaisia tai hyvin perusteltu.
Mukavaa viikonloppua logiikka palstalaisille :)
- Queen-Of-Hearts
Minä olen asiaton ja haluan vieroituksen suomi24:sta mutten ole ominvoimin siihen kyennyt.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53937
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69731Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli59712- 55670
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.44626- 62593
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7576- 78486
- 37460