Baariin kengät ILMAN korkoa

pitkä...

En oikein tiedä olisiko tämä pitänyt laittaa "isokokoisten muotiin" vaiko tänne....

Olen pitkä ja laiha. (170cm/47kg). Minua häiritsee liika laihuuteni enkä sen takia halua ainakaan pitempi olla.

Kysymys kuuluu että mistä löytäisi kivat kengät baariin?? Aika harvassa on sellaiset mitkä olisivat lättäpohjaiset mutta silti hienot. Ja mitkä kävisivät hameen kanssa. Tennarit tai varvassandaalit, mitä tällä hetkellä omistan, tuskin sopivat baariin..vaikka housujen kanssa sopiikin. Vai mitä mieltä olette?

18

2731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä...

      Yleensäkin vinkkejä anorektisen laihalle, jottei näyttäisi niin laihalta? Yökerhoon ei kyllä mitkään villapaidat käy...pakko laittaa jotain kevyempää... Vai pitäisikö vain nauttia tästä ja pistää korkkarit ja tiukat vaatteet?

      • ole vielä

        päätynyt mielisairaalaan tuon painosi kanssa.


      • ..........

        Itekin oon ollu joskus liian laiha.Nyt olen sitä mieltä,et nainen on kauniimpi,jos on hieman muotoja!!Vaatteetkin istuu kauniimmin,eikä roiku päällä!!


      • ...............
        ole vielä kirjoitti:

        päätynyt mielisairaalaan tuon painosi kanssa.

        Ai täällä on vain katellisia, lyhyitä suomalaispönäköitä? Näköjään, heh. Tai sitten monet eivät vain ymmärrä, miten vaikeaa lihottaminen voi olla. Ja olen koko elämäni ollut tämmöinen. Ei mitään sairaaloita tähän tarvita. En tullut tänne hakemaan haukkumisia, tarpeeksi epävarma olo jo muutenkin tuon painon kanssa. Onneksi on edes joitakin, jotka ymmärtävät, ja myös niitä, jotka pitävät mallin hoikista tytöistä. Joten lyhyet ja pulleahkot, älkää jaksako:) En edes tule tänne enää lukemaan muita "vastauksia". :D


      • päättelit
        ............... kirjoitti:

        Ai täällä on vain katellisia, lyhyitä suomalaispönäköitä? Näköjään, heh. Tai sitten monet eivät vain ymmärrä, miten vaikeaa lihottaminen voi olla. Ja olen koko elämäni ollut tämmöinen. Ei mitään sairaaloita tähän tarvita. En tullut tänne hakemaan haukkumisia, tarpeeksi epävarma olo jo muutenkin tuon painon kanssa. Onneksi on edes joitakin, jotka ymmärtävät, ja myös niitä, jotka pitävät mallin hoikista tytöistä. Joten lyhyet ja pulleahkot, älkää jaksako:) En edes tule tänne enää lukemaan muita "vastauksia". :D

        että olisin "lyhyitä suomalaispönäköitä"...?

        Sinä se pätkä taidat olla, itsellä nimittäin pituutta 182,5cm ja minun vinkkelistäni sinä olet lyhyt... Ja olen siis nainen, painoa n. 58-61kg.

        Mutta siitä painosta, miksi ihmettelen että et vielä hoidossa ole ja kateellinenkin kuulemma olen? Koska lähipiiristäni löytyy kolme anoreksiaa sairastavaa. Yksi heistä juuri noissa sinun mitoissasi, on tällä hetkellä hoidettavana mielisairaalassa. Paino noussut onneksi 3 kk 14 kg. Tiedän siis mistä puhun, mielestäni tämä ei ole mikään naurunasia jolla yritän tahallisesti loukata.

        Tuo on täyttä paskapuhetta että: "Tai sitten monet eivät vain ymmärrä, miten vaikeaa lihottaminen voi olla". Minä tiedän, koska olen katsonut näiden naisten tekemisiä läheltä. Ja koska itse joudun pitämään erittäin tarkkaa vahtia painostani ja kehoni kunnosta. Painon nostaminen ei ole LAISINKAAN vaikeaa, JOS OIKEASTI HALUAA. Painon hallintakin on vain tahdosta kiinni.

        Hyvin harva ihminen, promille ihmiskunnasta, pysyy laihana vaikka söisi normaalisti. Loput ovat sitten näitä "oih, söin salaatinlehden, olen niin täynnä" ja sit mennään oksentamaan se salaatinlehtikin. Tai juostaan ympäri korttelia niin että se päivän ruoka-annos, omena kuluu pois kehosta. Pitää löytää tasapaino liikkumisen ja syömisen väliltä.

        Kaksi muuta "anorektikkoa" eivät myönnä sairastavansa anoreksiaa. He sujuvasti vaihtavat aihetta kun tulee puhe ruuasta. He valittevat ettei vaan mahaan mahdu, ja ovat syöneet yhden leivän. Siis vain tyhjän leipäpalan puolikkaan.
        He valittavat kun ovat niin hoikkia etteivät löydä vaatteita. Mistähän mahtaisi johtua, kun luut paistaa takapuolesta läpi? Ja hiukset alkavat harveta, toisella ei ole menkkoja ollut vähään aikaan ja luuli parka olevansa raskaana. Tosiasiassa vastaava painoindeksi kuin sinulla sai menkat katoamaan, mutta ei silti myönnä että hänessä olisi jotain vikaa.

        P.S. Mallin hoikka tarkoittaa kokoa 36. Tiedän, koska itse teen mallin hommia. Eriasia ovat nämä "Catwalk-tytöt". Kun ottaa näytösmeikin pois, alle jää luumaisen laihoja, ehkä huonoihoisiakin ja rumia tyttöjä. Todelliset kauniit mallit ovat sitten asia erikseen. Oikeanlaisia malleja löytyy vaikka esim. tuosta jenkki-showsta Huippumalli haussa. Itse kun aloitin mallin hommat, minulle sanottiin että pitää pysyä tuossa koossa 36, "tiukka 34" vielä "menettelee" mutta... Koon 36 yli tai ali ei saa mennä, koska muuten on mallin mittoihin liian pyöreä, tai sitten vaatteet roikkuu rumasti... Että päättelepä siitä. Työt loppuvat saman tien jos paino putoaa liiaksi.

        Hoikka ja kaunis on eriasia kuin laiha luukasa.

        Tuossa vähän ohjeita oikeaan syömiseen:

        http://www.tohtori.fi/?page=2403132&id=7066919


      • tämä...
        päättelit kirjoitti:

        että olisin "lyhyitä suomalaispönäköitä"...?

        Sinä se pätkä taidat olla, itsellä nimittäin pituutta 182,5cm ja minun vinkkelistäni sinä olet lyhyt... Ja olen siis nainen, painoa n. 58-61kg.

        Mutta siitä painosta, miksi ihmettelen että et vielä hoidossa ole ja kateellinenkin kuulemma olen? Koska lähipiiristäni löytyy kolme anoreksiaa sairastavaa. Yksi heistä juuri noissa sinun mitoissasi, on tällä hetkellä hoidettavana mielisairaalassa. Paino noussut onneksi 3 kk 14 kg. Tiedän siis mistä puhun, mielestäni tämä ei ole mikään naurunasia jolla yritän tahallisesti loukata.

        Tuo on täyttä paskapuhetta että: "Tai sitten monet eivät vain ymmärrä, miten vaikeaa lihottaminen voi olla". Minä tiedän, koska olen katsonut näiden naisten tekemisiä läheltä. Ja koska itse joudun pitämään erittäin tarkkaa vahtia painostani ja kehoni kunnosta. Painon nostaminen ei ole LAISINKAAN vaikeaa, JOS OIKEASTI HALUAA. Painon hallintakin on vain tahdosta kiinni.

        Hyvin harva ihminen, promille ihmiskunnasta, pysyy laihana vaikka söisi normaalisti. Loput ovat sitten näitä "oih, söin salaatinlehden, olen niin täynnä" ja sit mennään oksentamaan se salaatinlehtikin. Tai juostaan ympäri korttelia niin että se päivän ruoka-annos, omena kuluu pois kehosta. Pitää löytää tasapaino liikkumisen ja syömisen väliltä.

        Kaksi muuta "anorektikkoa" eivät myönnä sairastavansa anoreksiaa. He sujuvasti vaihtavat aihetta kun tulee puhe ruuasta. He valittevat ettei vaan mahaan mahdu, ja ovat syöneet yhden leivän. Siis vain tyhjän leipäpalan puolikkaan.
        He valittavat kun ovat niin hoikkia etteivät löydä vaatteita. Mistähän mahtaisi johtua, kun luut paistaa takapuolesta läpi? Ja hiukset alkavat harveta, toisella ei ole menkkoja ollut vähään aikaan ja luuli parka olevansa raskaana. Tosiasiassa vastaava painoindeksi kuin sinulla sai menkat katoamaan, mutta ei silti myönnä että hänessä olisi jotain vikaa.

        P.S. Mallin hoikka tarkoittaa kokoa 36. Tiedän, koska itse teen mallin hommia. Eriasia ovat nämä "Catwalk-tytöt". Kun ottaa näytösmeikin pois, alle jää luumaisen laihoja, ehkä huonoihoisiakin ja rumia tyttöjä. Todelliset kauniit mallit ovat sitten asia erikseen. Oikeanlaisia malleja löytyy vaikka esim. tuosta jenkki-showsta Huippumalli haussa. Itse kun aloitin mallin hommat, minulle sanottiin että pitää pysyä tuossa koossa 36, "tiukka 34" vielä "menettelee" mutta... Koon 36 yli tai ali ei saa mennä, koska muuten on mallin mittoihin liian pyöreä, tai sitten vaatteet roikkuu rumasti... Että päättelepä siitä. Työt loppuvat saman tien jos paino putoaa liiaksi.

        Hoikka ja kaunis on eriasia kuin laiha luukasa.

        Tuossa vähän ohjeita oikeaan syömiseen:

        http://www.tohtori.fi/?page=2403132&id=7066919

        Pahoittelen, ymmärsin sinut hieman väärin.

        Mutta siinä kyllä olet hieman väärässä, että kaikki minun mitoissani olevat olisivat automaattisesti anorektikkoja. Olen aina ollut hoikka, mutta terve. Syön terveellisesti ja mahdollisimman paljon (ainakin yritän), mutta osa oikeasti on sellaisia, jotka eivät liho helpolla. Eikä koko ajan voi olla syömässä, sehän olisi jo pakkomielle... Samaa voisin siis kysyä sinulta, miksi SINÄ PÄÄTTELIT minun olevan anorektikko...vaikka vastasitkin siihen jo.

        Syy miksi olen näin turhautunut, on myös se, koska olen ollut puolen vuoden ajan joka kuukausi flunssassa. Ja kuumeessa en voi syödä yhtään. Voi miten turhauttavaa se onkaan kun kuukaudessa ehkä saa painon juuri viiteenkymppiin ja on ylpeä siitä, ja taas se putoaa ainakin 3 kiloa. Tätä samaa rumbaa jatkunut kauan. Kävin lääkärissäkin mutta sanoivat, että tämä sairastelu on vain huonoa tuuria, ja että kotiin vaan lepäämään.

        Enkä oikein osaa sanoa, olenko nyt sitten sitä kaunista ja hoikkaa, vaiko rumaa luukasaa..tuntuu että olen tarkkaillut vartaloani jo sen verran että alan olla sokea omalle ulkonäölleni. Jos anorektikko-läheisilläsi on samat mitat, toivon etten ainakaan näytä anorektikolta...

        Mitenköhän jaksan taas tämän kesän...pitää ahtaa monta paitaa päälle etteivät luut pistäisi läpi. Masentavaa. Kukaan ei ymmärrä että näin laiha voi olla ilmankin anoreksiaa...


      • ja todella laihan
        tämä... kirjoitti:

        Pahoittelen, ymmärsin sinut hieman väärin.

        Mutta siinä kyllä olet hieman väärässä, että kaikki minun mitoissani olevat olisivat automaattisesti anorektikkoja. Olen aina ollut hoikka, mutta terve. Syön terveellisesti ja mahdollisimman paljon (ainakin yritän), mutta osa oikeasti on sellaisia, jotka eivät liho helpolla. Eikä koko ajan voi olla syömässä, sehän olisi jo pakkomielle... Samaa voisin siis kysyä sinulta, miksi SINÄ PÄÄTTELIT minun olevan anorektikko...vaikka vastasitkin siihen jo.

        Syy miksi olen näin turhautunut, on myös se, koska olen ollut puolen vuoden ajan joka kuukausi flunssassa. Ja kuumeessa en voi syödä yhtään. Voi miten turhauttavaa se onkaan kun kuukaudessa ehkä saa painon juuri viiteenkymppiin ja on ylpeä siitä, ja taas se putoaa ainakin 3 kiloa. Tätä samaa rumbaa jatkunut kauan. Kävin lääkärissäkin mutta sanoivat, että tämä sairastelu on vain huonoa tuuria, ja että kotiin vaan lepäämään.

        Enkä oikein osaa sanoa, olenko nyt sitten sitä kaunista ja hoikkaa, vaiko rumaa luukasaa..tuntuu että olen tarkkaillut vartaloani jo sen verran että alan olla sokea omalle ulkonäölleni. Jos anorektikko-läheisilläsi on samat mitat, toivon etten ainakaan näytä anorektikolta...

        Mitenköhän jaksan taas tämän kesän...pitää ahtaa monta paitaa päälle etteivät luut pistäisi läpi. Masentavaa. Kukaan ei ymmärrä että näin laiha voi olla ilmankin anoreksiaa...

        ihmisen välillä on noissa lukemissa todella pieni. Ja mallialalla se raja on kuin veteenpiirretty viiva, näistä tytöistä joita näkee joka päivä on hyvin vaikea sanoa enää, mikä mahtaa olla oikea totuus.

        Mikäli syöt normaalisti kolme-neljä kertaa päivässä, OIKEAA ruokaa täyden lautasellisen niin silloin ehkä kuulut niihin onnettomiin jotka ovat laihoja luonnostaan. Itse olen vaan tarkkaillut tuota ystävieni meinkinkiä niin kauan että vedin automaattisesti päätöksen että kuulut näihin salaatinlehti-armeijan alokkaisiin. Pistää niin vihaksi että joku voi tehdä tuollaista itselleen vain koska haluaa olla "nätti"... Ehkä ne kaksi "vapaana" kulkevaa eivät ole anorektikkoja sanan varsinaisessa merkityksessä, anoreksiahan yleensä vaatii jonkin psykologisen häiriön mikä saa ihmisen näännyttämään itsensä hengiltä.

        Mutta he harrastavat tätä Paris Hilton-dieettiä, että kun tulee puhe ruuasta, he vaihtavat aihetta, valittavat että ovat jo niin täynnä (vaikka kaikki tietävät etteivät taatusti ole syöneet koko päivänä) ja kun ovat pakotettuja ottamaan ruokaa, maistavat lusikallisen ja pistävät annoksen sivuun kehuen miten herkullista se oli...

        Kaikki tuon painoiset eivät toki ole anorektikkoja. Mutta tuon painoisia, luonnostaan hoikkia on TODELLA vähän. Ja koko ajan ei voi olla syömässä, siinä olet oikeassa. Siksi kannattaa panostaa siihen mitä syö, ei määrään.

        Oletko selvittänyt miksi jatkuva flunssa vaivaa? Onko sinulta leikattu nielurisoja koskaan? Itse olin ala-asteen loppuluokilla 3 vuotta jatkuvassa flunssakierteessä. Sitten minulta leikattiin nielurisat ja en ole ollut sen jälkeen kuin kaksi kertaa kuumeessa!

        Itse kävin yksityisen kautta, kun eivät terveyskeskuslääkärit tehneet asialle mitään, kohauttelivat vaan olkapäitään ja sanoivat että "mee kotiin lepää, annetaan antibioottia..". Ja yksityinen lääkäri vilkaistuaan nieluani totesi ettei ole pitkään aikaan nähnyt siin isoja ja tulehtuneita nielurisoja naisella..

        Karkeasti ottaen jos otetaan nämä "mallin mitat" käsittelyyn, niin rumasti sanottuna luukasa on kun ei ole lihasta eikä rasvaa kehossa. Kauniisti hoikalla on yleensä kuitenkin pohkeet, peppu jne. (Laihakin peppu on peppu kuitenkin..) Hyvin moni mainosmalli, kokoa 36/38 täyttää nämä vaatimukset, koska heistä otetut kuvat otetaan niin läheltä että "rimppakintut" eivät näyttäisi hyvältä. Muotinäytösmallit taas verhotaan usein niin moneen kerrokseen vaatetta, ettei läpi paistava polvilumpio näy pitsikerrosten alta...

        Yksi keino häivyttää paistavaa laihuutta on vetää ihoon kerros itseruskettavaa. Aurinkopunaa poskissa ei kannata suosia, koska se korostaa liiankin korkeita poskipäitä. Hiukset kannattaa pitää lyhyinä (olkapäille tms) ja tuuheina, ehkä kiharinakin jos sopii kasvoille, koska ne tuovat volyymia. Liian pitkät, litteät ja suorat hiukset korostavat turhaan ohutta kaulaa.

        Jos polvet ja kyynärpään luut tosiaan paistavat esiin, osta 3/4-hihaisia printattuja paitoja, joiden kuvio vetää huomion pois luista. Kerroksiakaan ei tarvitse olla kuin kaksi (kaksi erilaita paitaa päällekäin) kun jo saa katseen pois epämieluisista paikoista. Jos on kesäkuuma, kokeile ohutta pitsimäistä tunikaa, ja joku ohut toppi alle.

        Kokeile erilaisia materiaaleja, älä osta ohutta stretsiä tai legginsejä jotka menevät pitkin ihoa. Puuvilla ei mene pitkin vartaloa, ja jos siinä on vähän elastaania, se laskeutuu kauniimmin.

        Cargohousuja kannattaa myös kokeilla, sekä polven peittäviä salsahameita. Ilmavia, isoja kankaita, isoja kuvioita. Sinulla on kuitenkin varaa niihin.. ;)


      • Sivusta seurannut
        päättelit kirjoitti:

        että olisin "lyhyitä suomalaispönäköitä"...?

        Sinä se pätkä taidat olla, itsellä nimittäin pituutta 182,5cm ja minun vinkkelistäni sinä olet lyhyt... Ja olen siis nainen, painoa n. 58-61kg.

        Mutta siitä painosta, miksi ihmettelen että et vielä hoidossa ole ja kateellinenkin kuulemma olen? Koska lähipiiristäni löytyy kolme anoreksiaa sairastavaa. Yksi heistä juuri noissa sinun mitoissasi, on tällä hetkellä hoidettavana mielisairaalassa. Paino noussut onneksi 3 kk 14 kg. Tiedän siis mistä puhun, mielestäni tämä ei ole mikään naurunasia jolla yritän tahallisesti loukata.

        Tuo on täyttä paskapuhetta että: "Tai sitten monet eivät vain ymmärrä, miten vaikeaa lihottaminen voi olla". Minä tiedän, koska olen katsonut näiden naisten tekemisiä läheltä. Ja koska itse joudun pitämään erittäin tarkkaa vahtia painostani ja kehoni kunnosta. Painon nostaminen ei ole LAISINKAAN vaikeaa, JOS OIKEASTI HALUAA. Painon hallintakin on vain tahdosta kiinni.

        Hyvin harva ihminen, promille ihmiskunnasta, pysyy laihana vaikka söisi normaalisti. Loput ovat sitten näitä "oih, söin salaatinlehden, olen niin täynnä" ja sit mennään oksentamaan se salaatinlehtikin. Tai juostaan ympäri korttelia niin että se päivän ruoka-annos, omena kuluu pois kehosta. Pitää löytää tasapaino liikkumisen ja syömisen väliltä.

        Kaksi muuta "anorektikkoa" eivät myönnä sairastavansa anoreksiaa. He sujuvasti vaihtavat aihetta kun tulee puhe ruuasta. He valittevat ettei vaan mahaan mahdu, ja ovat syöneet yhden leivän. Siis vain tyhjän leipäpalan puolikkaan.
        He valittavat kun ovat niin hoikkia etteivät löydä vaatteita. Mistähän mahtaisi johtua, kun luut paistaa takapuolesta läpi? Ja hiukset alkavat harveta, toisella ei ole menkkoja ollut vähään aikaan ja luuli parka olevansa raskaana. Tosiasiassa vastaava painoindeksi kuin sinulla sai menkat katoamaan, mutta ei silti myönnä että hänessä olisi jotain vikaa.

        P.S. Mallin hoikka tarkoittaa kokoa 36. Tiedän, koska itse teen mallin hommia. Eriasia ovat nämä "Catwalk-tytöt". Kun ottaa näytösmeikin pois, alle jää luumaisen laihoja, ehkä huonoihoisiakin ja rumia tyttöjä. Todelliset kauniit mallit ovat sitten asia erikseen. Oikeanlaisia malleja löytyy vaikka esim. tuosta jenkki-showsta Huippumalli haussa. Itse kun aloitin mallin hommat, minulle sanottiin että pitää pysyä tuossa koossa 36, "tiukka 34" vielä "menettelee" mutta... Koon 36 yli tai ali ei saa mennä, koska muuten on mallin mittoihin liian pyöreä, tai sitten vaatteet roikkuu rumasti... Että päättelepä siitä. Työt loppuvat saman tien jos paino putoaa liiaksi.

        Hoikka ja kaunis on eriasia kuin laiha luukasa.

        Tuossa vähän ohjeita oikeaan syömiseen:

        http://www.tohtori.fi/?page=2403132&id=7066919

        ..tässä että ei se sun oma painoindeksikään niin normaali ole...Hyvä hyvä hauku muita vaan.


      • alipainon
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        ..tässä että ei se sun oma painoindeksikään niin normaali ole...Hyvä hyvä hauku muita vaan.

        ja vakavan alipainon välillä on valtava. Lievä alipaino voi tarkoittaa yhtä kahta kiloa rajan alle. Samaan tapaan ylipainoinen voi olla vain yhdellä kahdella kilolla.

        Mutta kun näet kaksi ihmistä, toinen siinä normipainossa ja toinen pari kiloa alle - et huomaa mitään eroa. Sama juttu ylipainon kanssa.

        Ja toiseksi, näitä pari kiloa normipainon alle löytyy ihan suurempikin määrä. Ilman että tarvitsisi vahtia painoa. Vakavasti alipainoisia ei löydy.


      • heep
        ja todella laihan kirjoitti:

        ihmisen välillä on noissa lukemissa todella pieni. Ja mallialalla se raja on kuin veteenpiirretty viiva, näistä tytöistä joita näkee joka päivä on hyvin vaikea sanoa enää, mikä mahtaa olla oikea totuus.

        Mikäli syöt normaalisti kolme-neljä kertaa päivässä, OIKEAA ruokaa täyden lautasellisen niin silloin ehkä kuulut niihin onnettomiin jotka ovat laihoja luonnostaan. Itse olen vaan tarkkaillut tuota ystävieni meinkinkiä niin kauan että vedin automaattisesti päätöksen että kuulut näihin salaatinlehti-armeijan alokkaisiin. Pistää niin vihaksi että joku voi tehdä tuollaista itselleen vain koska haluaa olla "nätti"... Ehkä ne kaksi "vapaana" kulkevaa eivät ole anorektikkoja sanan varsinaisessa merkityksessä, anoreksiahan yleensä vaatii jonkin psykologisen häiriön mikä saa ihmisen näännyttämään itsensä hengiltä.

        Mutta he harrastavat tätä Paris Hilton-dieettiä, että kun tulee puhe ruuasta, he vaihtavat aihetta, valittavat että ovat jo niin täynnä (vaikka kaikki tietävät etteivät taatusti ole syöneet koko päivänä) ja kun ovat pakotettuja ottamaan ruokaa, maistavat lusikallisen ja pistävät annoksen sivuun kehuen miten herkullista se oli...

        Kaikki tuon painoiset eivät toki ole anorektikkoja. Mutta tuon painoisia, luonnostaan hoikkia on TODELLA vähän. Ja koko ajan ei voi olla syömässä, siinä olet oikeassa. Siksi kannattaa panostaa siihen mitä syö, ei määrään.

        Oletko selvittänyt miksi jatkuva flunssa vaivaa? Onko sinulta leikattu nielurisoja koskaan? Itse olin ala-asteen loppuluokilla 3 vuotta jatkuvassa flunssakierteessä. Sitten minulta leikattiin nielurisat ja en ole ollut sen jälkeen kuin kaksi kertaa kuumeessa!

        Itse kävin yksityisen kautta, kun eivät terveyskeskuslääkärit tehneet asialle mitään, kohauttelivat vaan olkapäitään ja sanoivat että "mee kotiin lepää, annetaan antibioottia..". Ja yksityinen lääkäri vilkaistuaan nieluani totesi ettei ole pitkään aikaan nähnyt siin isoja ja tulehtuneita nielurisoja naisella..

        Karkeasti ottaen jos otetaan nämä "mallin mitat" käsittelyyn, niin rumasti sanottuna luukasa on kun ei ole lihasta eikä rasvaa kehossa. Kauniisti hoikalla on yleensä kuitenkin pohkeet, peppu jne. (Laihakin peppu on peppu kuitenkin..) Hyvin moni mainosmalli, kokoa 36/38 täyttää nämä vaatimukset, koska heistä otetut kuvat otetaan niin läheltä että "rimppakintut" eivät näyttäisi hyvältä. Muotinäytösmallit taas verhotaan usein niin moneen kerrokseen vaatetta, ettei läpi paistava polvilumpio näy pitsikerrosten alta...

        Yksi keino häivyttää paistavaa laihuutta on vetää ihoon kerros itseruskettavaa. Aurinkopunaa poskissa ei kannata suosia, koska se korostaa liiankin korkeita poskipäitä. Hiukset kannattaa pitää lyhyinä (olkapäille tms) ja tuuheina, ehkä kiharinakin jos sopii kasvoille, koska ne tuovat volyymia. Liian pitkät, litteät ja suorat hiukset korostavat turhaan ohutta kaulaa.

        Jos polvet ja kyynärpään luut tosiaan paistavat esiin, osta 3/4-hihaisia printattuja paitoja, joiden kuvio vetää huomion pois luista. Kerroksiakaan ei tarvitse olla kuin kaksi (kaksi erilaita paitaa päällekäin) kun jo saa katseen pois epämieluisista paikoista. Jos on kesäkuuma, kokeile ohutta pitsimäistä tunikaa, ja joku ohut toppi alle.

        Kokeile erilaisia materiaaleja, älä osta ohutta stretsiä tai legginsejä jotka menevät pitkin ihoa. Puuvilla ei mene pitkin vartaloa, ja jos siinä on vähän elastaania, se laskeutuu kauniimmin.

        Cargohousuja kannattaa myös kokeilla, sekä polven peittäviä salsahameita. Ilmavia, isoja kankaita, isoja kuvioita. Sinulla on kuitenkin varaa niihin.. ;)

        Anoreksia on sairaus, siinä ei todellakaan ole kyse mistään kauneus ihanteesta. Anorektikko ei tänne kirjottaisi ja valittelisi laihuuttaan. No niinhän se jo tais tulla muissakin teksteissä selväks. Kuitenki pointti on se että miks pitäs salata laihuuttaan ja peitellä? Jos on laiha ni sit on. On paljon helpompi hyväksyä itsensä kun peitellä kehoaan jatkuvasti (kokemusta on, koko nuoruus meni siihen)Lihottaminenkaan ei aina kannata varsinkaan kovin raskaalla ruoalla sillä myös laihat voivat kärsiä esim korkeasta verenpaineesta joka voi taas johtaa paljon vakavampiin ongelmiin..(tästäkin on kokemusta)Ois vaan sillon nuorempana hyväksyny kehon sellasenaan ja iloinnu että on terve. Meitä on kuitenkiin niin moneen lähtöön;lihavia,laihoja,pitkiä,hoikkia ja siltä väliltä. Kaiken kuitenki ratkasee mitä siellä korvien välissä on :) Sitäpaitsi kaikki naiset on kauniita!


    • ...

      ... ballerinoja, ne on neitimäiset ja käyvän hameen mutta myös housujen kanssa :D

      • olen

        ehdottomasti samaa mieltä!
        Ballerinat ovat kauniin sirot, mutta toisaalta myös käytännölliset. (Mukavat tanssiessa;)

        -E


    • muut sellaiset

      Osta ballerinat, ne on muotiakin. Ja on lättänä pohja. Myös ns. Kiina-tossut on nättejä, sellaisia sametista tehtyjä matalia tyttömäisiä tossuja joissa on remmi jalkapöydän päällä.

      Juhlavammat kengät on sitten sellaiset matalat mutta teräväkärkiset kengät, näitä oli ainakin vuosi sitten paljon kaupoissa ja luulen että vieläkin löytyisi. Ainakin euroopassa näitä myydään vielä paljon.

    • kohtalontoveri

      Siis mitä kummaa nää täällä sua surkuttelee ja voivottelee, OLE HYVÄ IHMINEN YLPEE ITTESTÄS ja kiloistas! Sussa ei ole mitään vikaa! Jos tosiaan syöt hyvin ja terveellisesti ja pysyt noissa mitoissa niin sittenhän olet täysin terve, ole onnellinen! Jos on muuten terve niin alipaino ei haittaa, enemmän ylipaino vaaraksi on. (Tosta flunssasta en tiedä, ehkä kannattais mennä lääkärille ja tosiaan vaatia sitkeesti niin kauan että tekevät asialle jotain! :/)

      Itse olen noin 175 cm/53-54 kg, välillä hoikempikin, enkä todellakaan häpeä kroppaani tai yritä lihoa (en kyllä laihduttaakaan!). Olen ylpeä upeasta pituudestani ja käytän korkkareita. Ei 170 cm nykymaailmassa niin järjettömän pitkä ole, ihan hyvin voit käyttää korkkareita jos tahdot! Kyllä useimmat miehet ovat silti pitempiä, esim. 5 sentin korot on sulla ihan kohtuulliset. :)

      "Mikäli syöt normaalisti kolme-neljä kertaa päivässä, OIKEAA ruokaa täyden lautasellisen niin silloin ehkä kuulut niihin onnettomiin jotka ovat laihoja luonnostaan", sanoi tossa yks. Siis MITÄ KUMMAA! Onnettomiin!?! Useimmat sanois, että niihin ONNELLISIIN. Sun ei tarvii jatkuvasti tarkkailla syömisiäs ja kaihoten kattella karkkimainoksia.

      On totta, et hoikan on usein vaikee löytää vaatteita. Monet (ylipainoiset) väittää, et isoille ei löydä vaatteita, mut ei kyllä pienillekään, varsinkaan pitkille. Mut ole ylpeä itsestäs, kyllä miehet susta tykkää! Hankit vaan lisää itsevarmuutta ja kuljet pää pystyssä upeana ja hoikkana. :)

      Ja niistä kengistä, kaupungilla oon nähny joillain sellasia kivoja teräväkärkisiä avokkaita, joissa on kuitenkin vaan noin sentin korko. En kyllä tiedä mistä niitä sais ostettua, jos saat selville niin kerrohan tännekin :) Ballerinat on myöskin hyvät, ja kuten sanoin, sun pituudella korkkaritkin käy vielä hyvin!

      • aloittaja

        kylläpä oli piristävä viesti:)


      • tsemppiä
        aloittaja kirjoitti:

        kylläpä oli piristävä viesti:)

        Heips! Itse olen 167/52 kahden lapsen äiti. Ystäväni on 169/46 kahden lapsen äiti. Käytämme toistemme vaatteita jatkuvasti ja mittamme (rinta, vyötärö, lantio, reisi) ovat lähes täysin samat. Joskus huvikseen mitattiin kun painan kuitenkin 6 kiloa enemmän ja samat vaatteet sopivat. Minä harrastan liikuntaa todella paljon, hän ei ollenkaan. Tästä lihaksien määrän eroavaisuudesta voi johtua painoeromme. Hän syö silti vähintään samanverran kuin minä, rakastaa hampurilaisia, sipsejä ja pitsoja, joita minä en tykkää ollenkaan syödä. Toiset eivät vain liho niin helposti kuin toiset. Mekin olemme aina olleet ihan yhtä riukuja. Ja jos laihuus on luonnollista omalle keholle, se myös näyttää hyvältä! Turha lihottaa itseään väkisin. Hyvää kesää kaikille tasapuolisesti!=)


    • Vierailija

      Ehdotan samoin ballerinoja, niitähän piti aikoinaan myös Audrey Hepburn, joka varmaan oli aika lailla sinun mitoissasi (vai oliko pitempi?). Hoikka ja siro joka tapauksessa. Ballerinat sopivat minusta juuri hoikille ja pitkille säärille.

      Minusta hoikalle sopii myös caprihousut tai vajaamittaiset housut. Farkut minusta vähän leventää, joten niitä voit kokeilla, jos haluat näyttää vähän tukevammalta.

    • varvas sandaalit

      sopii mielestäni ihan hyvin myös baariin!
      Onhan niitä vaikka miten juhlavia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe