Pakko jazz on paskaa

Pakkojazzia

Pakko jazz on perseestä ja nimenomaan se mitä pakkopullana soitetaan opistojazzina ohjatusti pedakogien ohjaamana. Kun se ei koskaan ole mitään muuta kuin kuluneita standardeja PISTE. Kun vielä opistomuusikot ihan toisen asteenkin eivät vielä kaikki hallitse instrumenttejaan niin että edes groove toimii vähänkään. Kuullostaa noiden lahjattomien opiskelijoiden jazzin soitto kamalalta. En ole itse mikään Euroopan omistaja vaikka satunkin olemaan sellainen muusikko joka hallitsee rytmin ja grooven mutta minuapa ei mikään pakkojazzi kiinnosta. Koska mulla on oma tyyli.

8

1337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazz kitaristi

No minä esim. olen viimeiset 18 v. kuunnellut Pat Methenyn tilutuksia enkä mitään muuta. Siinä minulle on sisäistynyt oma tyyli soittaa helvetin nopeasti samalla soundilla kuin Pat Metheny. Olen sekä Sibelius-Akatemian Jazzosastolla mädännyttänyt aivoni viimeiset 13 v.

• Pakkojazzia

Sinullako oma tyyli. Paskan marjat... Te olette halpa Metheny kopio ja uusia saa suoraan apteekin hyllyltä nostamalla kusta päähän.

• Koulujazz roskiin

Tarkoitat ilmeisesti sitä mitä itse olen tottunut sanomaan koulujatsiksi.

• Pakko ass

Hei.
      Jos ei pakkojazz kiinnosta, miksi paasaat siitä täällä? urpo.

• Pakkojazzia

Asia vituttaa niin paljon että kissa on pakko nostaa pöydälle.

• zzaj.
        Pakkojazzia kirjoitti:

Asia vituttaa niin paljon että kissa on pakko nostaa pöydälle.

taiteija eläkettä odotelessa!

• Abi

Se vaan sattuu olemaan niin, että vaikka se pakkojatzz ei mitään mieltä räjäyttävää ole, kun on hyvä soittaja, niin pakkojazziakin kuuntelee mielellään.
      Toisaalta taas voisin kuvitella jonkun aloittelevan kitaristin soittavan vuusiojatsia vuojen harjottelun jälkeen... ei hyvä sekään..

• groovea rytmissä

Sanovat vaan nuo jotkut "ameriikoissa" asuneet, soitelleet ja opiskelleet asiansa osaaviksi tiedetyt taiteilijat,että täytyy ensin tuntea ja hallita perinne, jotta sitten osaa kehittää nykyisyyttä. Siis tuossa jazziksi kutsutussa musiikin tyylisuunnassa. Sitten kuulemma se oma tyylikin alkaa kehittyä.

Mistä tietää sen milloin soittaja itse hallitsee rytmin, grooven...ja itse jatsin soittamisen -niin paljon että voi sanoa noita hallitsevansa?

Se on pedagogi tuo opin opettaja ja kasvattaja, ei "pedagoki", vaikka eihän kyllä välttämättä itse se "oikea" sana soittamiseen ja taitamiseen vaikuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe