Pakko jazz on perseestä ja nimenomaan se mitä pakkopullana soitetaan opistojazzina ohjatusti pedakogien ohjaamana. Kun se ei koskaan ole mitään muuta kuin kuluneita standardeja PISTE. Kun vielä opistomuusikot ihan toisen asteenkin eivät vielä kaikki hallitse instrumenttejaan niin että edes groove toimii vähänkään. Kuullostaa noiden lahjattomien opiskelijoiden jazzin soitto kamalalta. En ole itse mikään Euroopan omistaja vaikka satunkin olemaan sellainen muusikko joka hallitsee rytmin ja grooven mutta minuapa ei mikään pakkojazzi kiinnosta. Koska mulla on oma tyyli.
Pakko jazz on paskaa
8
1174
Vastaukset
- Jazz kitaristi
No minä esim. olen viimeiset 18 v. kuunnellut Pat Methenyn tilutuksia enkä mitään muuta. Siinä minulle on sisäistynyt oma tyyli soittaa helvetin nopeasti samalla soundilla kuin Pat Metheny. Olen sekä Sibelius-Akatemian Jazzosastolla mädännyttänyt aivoni viimeiset 13 v.
- Pakkojazzia
Sinullako oma tyyli. Paskan marjat... Te olette halpa Metheny kopio ja uusia saa suoraan apteekin hyllyltä nostamalla kusta päähän.
- Koulujazz roskiin
Tarkoitat ilmeisesti sitä mitä itse olen tottunut sanomaan koulujatsiksi.
- Pakko ass
Hei.
Jos ei pakkojazz kiinnosta, miksi paasaat siitä täällä? urpo.- Pakkojazzia
Asia vituttaa niin paljon että kissa on pakko nostaa pöydälle.
- zzaj.
Pakkojazzia kirjoitti:
Asia vituttaa niin paljon että kissa on pakko nostaa pöydälle.
taiteija eläkettä odotelessa!
- Abi
Se vaan sattuu olemaan niin, että vaikka se pakkojatzz ei mitään mieltä räjäyttävää ole, kun on hyvä soittaja, niin pakkojazziakin kuuntelee mielellään.
Toisaalta taas voisin kuvitella jonkun aloittelevan kitaristin soittavan vuusiojatsia vuojen harjottelun jälkeen... ei hyvä sekään.. - groovea rytmissä
Sanovat vaan nuo jotkut "ameriikoissa" asuneet, soitelleet ja opiskelleet asiansa osaaviksi tiedetyt taiteilijat,että täytyy ensin tuntea ja hallita perinne, jotta sitten osaa kehittää nykyisyyttä. Siis tuossa jazziksi kutsutussa musiikin tyylisuunnassa. Sitten kuulemma se oma tyylikin alkaa kehittyä.
Mistä tietää sen milloin soittaja itse hallitsee rytmin, grooven...ja itse jatsin soittamisen -niin paljon että voi sanoa noita hallitsevansa?
Se on pedagogi tuo opin opettaja ja kasvattaja, ei "pedagoki", vaikka eihän kyllä välttämättä itse se "oikea" sana soittamiseen ja taitamiseen vaikuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446