nyt kaipaan apua suureen ongelmaani, jonka takia en pysty talvisin enkä näin keväisin käyttämään lyhythihaisia - käsivarsia paljastavia paitoja, topeista puhumattakaan, lainkaan! käsivarsissani on aina ollut sellaista ihottuman kaltaista punatäpläistä "juttua", välillä siihen kehittyy pieniä finnin näköisiä näppyjä (ei siis kuitenkaan finnejä). palellessani ihottuma näyttää aivan kauhealle..vaalealla iholla pienet punaiset pisteet muuttuvat lähes violeteiksi.
kesällä auringon ja ruskettumisen myötä ihottuma lähes katoaa, paranee. talvella se on todella hirveän näköinen!
ongelma ei ole kuin kosmeettinen sillä iho ei kutise ole kuiva tms.
nyt kaipaisinkin apua vastaavasta vaivasta kärsiviltä, sillä tiedän sitä muillakin olevan!! itse olen kokeillút lotrata rasvoilla, välttänyt saippua pesua, sisäisesti ja ulkoisesti olen kokeillut helokkiöljyä..mutta mikään ei tunnu tehoavan!
auttakaa..auttakaa..ei viittis pitkähihasissa aina kulkea!!
"ihottuma" käsivarsissa
4
618
Vastaukset
- ihottumaa täälläkin
Ärsyttävää. Kaikissa juhlissa yms,pitää yrittää piilotella käsivarsiaan. Pitäisi ehkä käydä näyttämässä jollekin noita.. terveydenhoitaja on aina sanonut vain, että rasvaa rasvaa -.-
- tahtois eroon
niinpä, sitä samaa mulle on toitotettu..rasvaa-rasvaa-rasvaa..en vain ole vielä sellaista rasvaa löytänyt joka siihen tehoaisi!
- ihottumaa täälläkin
Kesä kun on niin kivaa aikaa, että mieluusti toppisilleen hyppelisi. Minulla on vielä noita näppyjä jaloissakin. Äitillänikin on ollut nuoruudessaan,nyt ei ole enää. Pitää toivoa, että nuokin joskus katoavat. Pitäisi löytää jokin rasva,mikä auttaisi.
- Sikke'
tahtois eroon kirjoitti:
niinpä, sitä samaa mulle on toitotettu..rasvaa-rasvaa-rasvaa..en vain ole vielä sellaista rasvaa löytänyt joka siihen tehoaisi!
ruokakaupasta kylmäpuristettua pellavansiemenöljyä ja laitan sitä kostealle iholle. Sitten päälle vielä perusvoidetta. Tuntuu reidet ja sääret tosi sileiltä. Kannattaa kokeilla. Öljy haisee vähän aluksi äklölle mutta se haju katoaa aika nopeasti, siis ei ole mitään hajuhaittoja. Sitä ei tarvitse laittaa edes paljoa kun liukuu kostealla iholla ja levittyy hyvin. Ei maksanut se pullokaan kuin jotain 5.80 euroa ja on 250 ml. Voihan muitakin kylmäpuristetuja öljyjä kokeilla. Niissä on omega 3- ja 6 rasvahappoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214