Teille jotka haukutte, ja solvaatte.

Katkera...

Päätin tässä ajankuluksi kirjoittaa tuntemuksistani teitä ihmisiä kohtaan, jotka suureen ääneen uimahalleissa, sun muilla julkisilla paikoilla alatte huutelemaan loukkauksia pienikokoisten ihmisten laihuudesta tai lyhyydestä. Monesti tulee kuultua kuinka anorektiselta näytän, ja kuinka oon ihan lauta, tai kuinka mulla on niin pienet rinnat. Te ette taida käsittää kuinka pahalta se tuntuu kuulla olevansa joku epäkehittynyt paska. Mä en ole hyväksynyt itseäni täydellisesti vieläkään, ja se tuntuu oikeasti ihan helvetin pahalta kuulla tuollaista. Siis se todella repii mun itsetuntoa. Kannattaa oikeasti miettiä miltä se teistä itsestänne tuntuis, jos teille huudeltas tollasta. Vielä pahempaa on ihmisen selän takana puhuminen jollekkin, joka sitten kertoo sen "kohteelle". Ei ole kiva kuulla mitä te kaksinaamaiset oikeasti ajattelette. En tietenkään sano ettei teillä sais olla omia mielipiteitänne, vaan voisitte opetella pitämään ne mölyt mahassanne ja turpanne tukossa. Onneksi maailmassa on vielä joitain jätkiä jotka sanovat mun olevan nätti, ja juuri "sopivankokoinen".

25

3545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todeta...

että ainakin nuoria ihmisiä kohdellaan usein huomattavan törkeästi, sitä ei selitetä millään pois. Tämän totesin omakohtaisesti kun näytin/näytän varsin pitkään ikäistäni paljon nuoremmalta - ja miten käytös ja kohtelu samalla silmänräpäyksellä muuttui kun kyseinen tomppeli ymmärsi tai sai tietää ikäni. Perin kummallista.

Tuo positiivinen loppuhavaintosi kyllä pätee lopun elämän - kaikkiahan ei voi koskaan miellyttää, joten paras vain keskittyä niihin joita miellyttää. Kyllä niitä on; miehet pitävät naisista, eikä naiseus ole kiinni ulkoisesta. Jokin rintojen koko on omalla "listallani", jossakin sijalla 7-8, sikäli kun on mitään mieltä edes puhua asiasta noin.

• Kohtalotoverisi

Typerät ihmiset sanovat tahalleen kaikenlaista paskaa, jotta saavat tuottaa pahan mielen toiselle. Se on se perimmäinen tarkoitus, tuottaa paha mieli kun itselläkin on.

Me tytöt huomattiin tämä pojista jo yläasteella, tosin siitä on jo kauheasti aikaa. Jos oli pieni peppu, sai kuulla miten tyttö näytti ihan pojalta lauta perseineen. Jos taas oli pyöreä peppu, sai kuulla miten läski perse tyttö oli. Mullekin sanottiin välillä, että perseeni on täysi läski ja iso, ja seuraavana päivänä sain kuulla miten näytin ihan mieheltä lauta perseineni ja rintoineni. Minulle ei ole tullut koskaan mieleenkään sanoa jollekulle miehelle, miten pikku pojalta hän näyttää pienen peniksensä vuoksi.

Iso rintaisia tyttöjä haukuttiin läskeiksi, ja laihoja tyttöjä mitättömiksi laudoiksi. Sitten me päätettiin, ettei me enää välitetä siitä mitä pojat meistä ajattelee, ja jokainen tytöistä antoi itselleen luvan olla oma itsensä. Meni pojilla jauhot suuhun, kun eivät enää haukkumiset ja arvostelut tehonneet. Kai pojatkin alkoi arvostamaan meitä tyttöjä, kun me ei välitetty niiden haukkumisista.

Sinulle neuvoisin samaa, olemaan oma itsesi, hyväksymään itsesi ja olemaan ylpeä siitä että sinusta on luotu juuri tuollainen NAINEN. Olet pieni ja siro nainen, ja meitä naisia on niin erilaisia, ettei kukaan voi sanoa mikä on ainut ja oikea tapa olla nainen. Olen itsekin pieni ja siro nainen, ja tänä kesänä menen rannalle taas tyytyväisenä kehooni ja kas kummaa myös lautana ja "anorektisen" hoikkana.:) Sitä paitsi minusta tuo lauta on kaunis sana. :) Suoraan sanottuna olen onnellinen siitä, että minä olen tällainen enkä mikään miesten pumpattu nukke.

Kun teini-ikäisenä kysyin isältäni miksi pojat arvostelevat, isä sanoi: "Älä anna niiden satuttaa itseäsi, taistele tyttö itsesi puolesta."
      Ihan muistutuksen vuoksi, Keira Knightley on myös pieni rintainen mutta pärjännyt hyvin urallaan. Riippuu siitä mitä nainen korostaa naiseudessaan. Minä korostan ainakin siroutta, keveyttä sekä kauniita kasvoja.

• sieltä...

"Suoraan sanottuna olen onnellinen siitä, että minä olen tällainen enkä mikään miesten pumpattu nukke."

Tällä kommentillako peräänkuulutat muilta suvaitsevaisuutta? Kokosi taitaa häiritä ja kalvaa lähinnä sinua itseäsi eikä ollenkaan muita ihmisiä, jos ajattelusi todella on noin törkeää ja mustavalkoista.

• pallero
        sieltä... kirjoitti:

"Suoraan sanottuna olen onnellinen siitä, että minä olen tällainen enkä mikään miesten pumpattu nukke."

Tällä kommentillako peräänkuulutat muilta suvaitsevaisuutta? Kokosi taitaa häiritä ja kalvaa lähinnä sinua itseäsi eikä ollenkaan muita ihmisiä, jos ajattelusi todella on noin törkeää ja mustavalkoista.

Niinpä, eiköhän tuon suvaitsevaisuuden pitäisi toimia molempiin suuntiin. Kyllä sitä rintavalle ja mahdollisesti pulskalle tulee ainakin yhtä paha mieli kuin pienirintaiselle ja hoikalle, kun ulkonäköä kommentoidaan negatiiviseen sävyyn.

Aivan kuin ei muutenkin jo miettisi, mitä hoikat ajattelevat nähdessään pyöreän kroppani uimarannalla... ja nyt kuulee, että juu, kyllä, meitä pidetään pumpatun barbaran näköisinä, että näytän pullistuneelta muutamassa turhassa kilossani. Ai kuinka kiva. Eivät suuret rinnat ja mehevä peppu tee ihmisestä miesten lihaisaa seksilelua.

• Kohtalotoveri
        sieltä... kirjoitti:

Tarkoitin sillä naista, joka muuttuu miesten mielen mukaiseksi, eli kun joku sadisti huutaa pieni rintaiselle törkeyksiä, voi joku herkempi kokea sen pahana loukkauksena, jolloin hän päätyy hankkimaan silikonit. Uskoakseni useat silikonit hankkineista naisista ovat ottaneet ne huono itsetunnon ja miesten herjauksien seurauksena. Sitä tarkoitan pumpatulla naisella.

Olepa hyvä vaan, saat ajatella mitä haluat minusta, mutta nuorten tyttöjen edun kannalta olisi hyvä, jos pojillekin opetettaisiin toisten huomioon ottamista. Pari kertaa toki on tullut annettua haukkuville miehille "nenille".:) Ovat sen ansainneet.*virnistys*

• on, juu
        Kohtalotoveri kirjoitti:

Tarkoitin sillä naista, joka muuttuu miesten mielen mukaiseksi, eli kun joku sadisti huutaa pieni rintaiselle törkeyksiä, voi joku herkempi kokea sen pahana loukkauksena, jolloin hän päätyy hankkimaan silikonit. Uskoakseni useat silikonit hankkineista naisista ovat ottaneet ne huono itsetunnon ja miesten herjauksien seurauksena. Sitä tarkoitan pumpatulla naisella.

Olepa hyvä vaan, saat ajatella mitä haluat minusta, mutta nuorten tyttöjen edun kannalta olisi hyvä, jos pojillekin opetettaisiin toisten huomioon ottamista. Pari kertaa toki on tullut annettua haukkuville miehille "nenille".:) Ovat sen ansainneet.*virnistys*

Olisit sanonut alun alkaen, että viittaat tuohon silikonipaineeseen; en olisi välttämättä sanonut yhtään mitään.

Toivoisin todella, että nuoret tytöt oppisivat tölväisemään hormoniensa voimalla puhuvia poikia ihan samalla mitalla. Harva siihen kuitenkaan pystyy, mutta yrittäminenkin saatetaan palkita: ulkonäön arvosteleminen sattuu poikiin ihan yhtä pahasti, mutta he eivät siinä iässä osaisi sitä näyttää, vaikka tahtoisivatkin. Valitettavasti moni aikuinenkin mies kuvittelee, että toisten ulkonäköä voi ja saa arvostella mielensä mukaan - olen saanut minäkin näpäyttää muutamaa lörppää tässä vuosien mittaan oikein kunnolla (osaan tehdä sen hyvin häijysti, jos on tarpeen). Positiiviseksikin tarkoitettu kommentointi voi kääntyä loukkaavaksi tilanteesta riippuen - valitettavasti moni ihminen ei koskaan opi käyttäytymään ihmisiksi ihmisten ilmoilla. Niitä sopii kuitenkin yrittää kouluttaa.

Vinkki aremmille: huomautuksen toisen ulkonäöstä ei tarvitse olla edes nimeksi totta - nenäkompleksin saa nättinenäisellekin vaikka loppuiäksi pelkällä letkautuksella. Oikein rääväsuiselle miehelle voi aina huomauttaa siitä, että housuissa ei ole pientäkään pullistumaa ("jäikö mato kotiin, kun ei yhtään näy?") - oli siellä tavaraa tai ei, itsetunto kolhiutuu ainakin vähäksi aikaa.

• Kohtalotoveri
        on, juu kirjoitti:

Olisit sanonut alun alkaen, että viittaat tuohon silikonipaineeseen; en olisi välttämättä sanonut yhtään mitään.

Toivoisin todella, että nuoret tytöt oppisivat tölväisemään hormoniensa voimalla puhuvia poikia ihan samalla mitalla. Harva siihen kuitenkaan pystyy, mutta yrittäminenkin saatetaan palkita: ulkonäön arvosteleminen sattuu poikiin ihan yhtä pahasti, mutta he eivät siinä iässä osaisi sitä näyttää, vaikka tahtoisivatkin. Valitettavasti moni aikuinenkin mies kuvittelee, että toisten ulkonäköä voi ja saa arvostella mielensä mukaan - olen saanut minäkin näpäyttää muutamaa lörppää tässä vuosien mittaan oikein kunnolla (osaan tehdä sen hyvin häijysti, jos on tarpeen). Positiiviseksikin tarkoitettu kommentointi voi kääntyä loukkaavaksi tilanteesta riippuen - valitettavasti moni ihminen ei koskaan opi käyttäytymään ihmisiksi ihmisten ilmoilla. Niitä sopii kuitenkin yrittää kouluttaa.

Vinkki aremmille: huomautuksen toisen ulkonäöstä ei tarvitse olla edes nimeksi totta - nenäkompleksin saa nättinenäisellekin vaikka loppuiäksi pelkällä letkautuksella. Oikein rääväsuiselle miehelle voi aina huomauttaa siitä, että housuissa ei ole pientäkään pullistumaa ("jäikö mato kotiin, kun ei yhtään näy?") - oli siellä tavaraa tai ei, itsetunto kolhiutuu ainakin vähäksi aikaa.

Joo, anteeksi jos sait viestistäni hiukan vääränlaisen kuvan, olisin voinut selittää paremmin. Olen tukenut monia nuoria tyttöjä kipeän kasvun varrella, vaikka en ole itsekään kovin vanha, ikää 24v.

Nämä ulkonäköpaineet eivät ainakaan tyttöjen ja naisten osalta helpotu, jos pojat saavat vallan arvostella meitä miten tahansa. Sanonpa vielä kerran, että olitte tytöt/naiset millaisia vaan ruumiinrakenteiltanne, olette kaikki tosi hyviä juuri omissa kropissanne. Yhdenkään ei tarvitse antaa jonkun älyvapaan kommentin vaikuttaa niin suuresti, että se painaa teitä koko loppuikänne. Kyllähän meistä jokaisesta löytyisi huomauteltavaa jos sille linjalle lähdetään. Muutenkin koko huomauttelu on minusta lähinnä typerää mutta myös sairasta.

Voi kun nuoret tytöt tajuaisivat olla ylpeitä kropistaan. Olisihan se aivan älytöntä jos kaikki naiset olisivat saman näköisiä ja kokoisia, eikös niin?;)

• pallero
        Kohtalotoveri kirjoitti:

Joo, anteeksi jos sait viestistäni hiukan vääränlaisen kuvan, olisin voinut selittää paremmin. Olen tukenut monia nuoria tyttöjä kipeän kasvun varrella, vaikka en ole itsekään kovin vanha, ikää 24v.

Nämä ulkonäköpaineet eivät ainakaan tyttöjen ja naisten osalta helpotu, jos pojat saavat vallan arvostella meitä miten tahansa. Sanonpa vielä kerran, että olitte tytöt/naiset millaisia vaan ruumiinrakenteiltanne, olette kaikki tosi hyviä juuri omissa kropissanne. Yhdenkään ei tarvitse antaa jonkun älyvapaan kommentin vaikuttaa niin suuresti, että se painaa teitä koko loppuikänne. Kyllähän meistä jokaisesta löytyisi huomauteltavaa jos sille linjalle lähdetään. Muutenkin koko huomauttelu on minusta lähinnä typerää mutta myös sairasta.

Voi kun nuoret tytöt tajuaisivat olla ylpeitä kropistaan. Olisihan se aivan älytöntä jos kaikki naiset olisivat saman näköisiä ja kokoisia, eikös niin?;)

Juu, tuon ensimmäisen tekstisi käsitti väärin, kun et eritellyt erityisesti pumpattuja siis miesten takia silikonit ottaneiksi naisiksi. Pahoitteluni ärsyyntymisestä.

Olen totisesti samaa mieltä, ettei kenenkään naisen pidä toisten kommenttien takia lähteä muuttamaan kehoaan. Varsinkin teini-iässä toisten kiusallaan heittämä kommentti voi jäädä pyörimään mieleen ja aiheuttaa vaikean alemmuudentunteen, vaikka kommentilla ei olisi mitään totuuspohjaa eikä sen sanojalla mitään henkilökohtaista pilkattua vastaan.

Toisten haukut pitää yrittää jättää omaan arvoonsa, vaikka tottakai ilkeydet satuttavat.

• arska

Minusta naisvartalo, josta voi käyttää nimitystä lauta, on hyvin viehättävä. Pidän todella pienirintaisia naisia kaikkein haluttavimpina, jostain syystä. Meitä on aika paljon, jotka pitävät pienistä ja siroista naisista. Joten olkaa huoleti, olette ihania.

• Kohtalotoveri
        arska kirjoitti:

Minusta naisvartalo, josta voi käyttää nimitystä lauta, on hyvin viehättävä. Pidän todella pienirintaisia naisia kaikkein haluttavimpina, jostain syystä. Meitä on aika paljon, jotka pitävät pienistä ja siroista naisista. Joten olkaa huoleti, olette ihania.

Saatte kutsua mua laudaksi, pojat.=) Sen takia se ei loukkaa, koska lautamaisuus sopii joillekin naisille ja kaunistaa niiden vartaloa (varsinkin hoikkia ja treenattuja naisia). Kerran yksi jätkä sanoi minulle: "Onko kiva olla tollainen lauta?" Vastasin vaan: "Mikäs tässä valittamista, liikkuminen onnistuu lähes yhtä spontaanisti kuin teillä miehillä". Sitten me juostiin kokeeksi kilpaa.:)

• arska
        Kohtalotoveri kirjoitti:

Saatte kutsua mua laudaksi, pojat.=) Sen takia se ei loukkaa, koska lautamaisuus sopii joillekin naisille ja kaunistaa niiden vartaloa (varsinkin hoikkia ja treenattuja naisia). Kerran yksi jätkä sanoi minulle: "Onko kiva olla tollainen lauta?" Vastasin vaan: "Mikäs tässä valittamista, liikkuminen onnistuu lähes yhtä spontaanisti kuin teillä miehillä". Sitten me juostiin kokeeksi kilpaa.:)

Kiva kun Sinua ei lautamaisuus häiritse. Varmaan pitäisit myös rintojesi hyväilemisestä ja hellimisestä. Ovathan rintasi enintään AA-kuppia? Sellaisia tykkään imeä ja hyväillä.

• Kohtalotoveri
        arska kirjoitti:

Kiva kun Sinua ei lautamaisuus häiritse. Varmaan pitäisit myös rintojesi hyväilemisestä ja hellimisestä. Ovathan rintasi enintään AA-kuppia? Sellaisia tykkään imeä ja hyväillä.

Korkeintaan AA on tai A, riippuu vähän rintaliivien mallista. Pienet rinnat ovat yleensä mallia ketunnokka, kolmio tai tuttipullo.

Minusta osalle naisista sopii pieni rintaisuus, katsokaa vaikka terveen laihoja voimistelijoita, balettitanssijoita ym. Keira Knightleyn vartalolle sopii lautamaisuus. Musta olisi kiva saada eri näköisiä naisia filmitähdiksi, sekä pyöreitä että lautoja.:)

• arska
        Kohtalotoveri kirjoitti:

Korkeintaan AA on tai A, riippuu vähän rintaliivien mallista. Pienet rinnat ovat yleensä mallia ketunnokka, kolmio tai tuttipullo.

Minusta osalle naisista sopii pieni rintaisuus, katsokaa vaikka terveen laihoja voimistelijoita, balettitanssijoita ym. Keira Knightleyn vartalolle sopii lautamaisuus. Musta olisi kiva saada eri näköisiä naisia filmitähdiksi, sekä pyöreitä että lautoja.:)

Ketunnokka on paras! Mitä mallia Sinulla?
        Suosikkifilmitähtiäni ovatkin juuri Keira, Sandra Bullock ja Nicole Kidman (ennen silikoneja) muutamia mainitakseni. Mieluusti saisi olla vieläkin pienemmät rinnat kuin heillä!

• Kohtalotoveri
        arska kirjoitti:

Ketunnokka on paras! Mitä mallia Sinulla?
        Suosikkifilmitähtiäni ovatkin juuri Keira, Sandra Bullock ja Nicole Kidman (ennen silikoneja) muutamia mainitakseni. Mieluusti saisi olla vieläkin pienemmät rinnat kuin heillä!

on kyllä upea.:) Googleta vaikka sen kuvia. Huomaa vaan miten lautamaisuus oikeesti pukee joidenkin naisten kroppia. Iso Arska!;)

• arska
        Kohtalotoveri kirjoitti:

on kyllä upea.:) Googleta vaikka sen kuvia. Huomaa vaan miten lautamaisuus oikeesti pukee joidenkin naisten kroppia. Iso Arska!;)

Samaa mieltä! Keira on kyllä söpö. Gwen Stefanin vartaloon sopii myös hänen tosi pienet rintansa. Olen katsellut hänen ja Keiran kuvia useinkin, kun on mieli tehnyt nähdä jotakin kaunista.

• ihmettä
        Kohtalotoveri kirjoitti:

Mistä lähtien joku K on alkanut täyttää "laudan" tunnusmerkistön. Miettikää nyt vähän mitä kirjoitatte tällaiseen osioon; joku nuor tai vähemmän nuor naisihminen pahoittaa mielensä tuostakin. Ja taas ihan turhaan.

• rosalie

"Ihan muistutuksen vuoksi, Keira Knightley on myös pieni rintainen mutta pärjännyt hyvin urallaan."

Tämä henkilöhän käsittäkseni on näyttelijä. Näyttelijän työ on välittää tunteet ja motiivit yleisölle. Mitä ihmeen tekemistä tisseillä tässä on?

Huomaamattasi toistat itsekin tätä kaavaa, joka sinua kiusaa!

• Kohtalotoveri
        rosalie kirjoitti:

"Ihan muistutuksen vuoksi, Keira Knightley on myös pieni rintainen mutta pärjännyt hyvin urallaan."

Tämä henkilöhän käsittäkseni on näyttelijä. Näyttelijän työ on välittää tunteet ja motiivit yleisölle. Mitä ihmeen tekemistä tisseillä tässä on?

Huomaamattasi toistat itsekin tätä kaavaa, joka sinua kiusaa!

on kova kilpailu työpaikoista. USA:ssa on suosittu viime aikoina iso rintaisia, pieni peppuisia ja tosi kauniita(kasvoiltaan) näyttelijöitä. Kilpailun takia jotkut ovat menneet kauneusleikkauksiin, eikä rintojen suurennus ole suinkaan ainoa toimenpide.

Luin tänään IltaSanomista miten jotkut miehet arvelevat naisten hankkivan silikonit miesten takia. Sitten yksi nainen sanoi haastattelussa, että ei harkitsisi leikkaukseen menoa koska miehellään ei ole mitään valittamista hänen rintojensa suhteen. Kysynpä vaan millä vuosisadalla nämä naiset elävät, ei nykynaisen ole pakko miellyttää miestään. Mutta jos joku elää miesten kautta ja antaa miesten sanella millainen hänen tulisi olla, niin siitä vaan. Pistää nauramaan sellaisten naisten avuttomuus ja henkinen riippuvaisuus.:D

• Kohtalotoveri
        ihmettä kirjoitti:

Mistä lähtien joku K on alkanut täyttää "laudan" tunnusmerkistön. Miettikää nyt vähän mitä kirjoitatte tällaiseen osioon; joku nuor tai vähemmän nuor naisihminen pahoittaa mielensä tuostakin. Ja taas ihan turhaan.

Se ei tietenkään ollut tarkoitukseni. Sille en vaan voi mitään, jos joku on sen verran herkkä ettei kestä juuri mitään itseen liittyvää. Pian tässä pitäisi kävellä sukkasilteen, ettei vaan tallo kenenkään päälle vahingossa.

Pitääkö elämää ottaa noin vakavasti, että pahoittaa pienistä mielensä? Lautahan on nasta nimitys, kyllä mä ainakin tykkään siitä, vaikken olekaan lauta.:) Sehän tarkoittaa täysin rinnatonta naista. Kuitenkaan nainen, jolta on poistettu syövän vuoksi rinta/rinnat tai kohtu ei ole sen vähempää nainen kuin muutkaan. Meitä naisia on niin erilaisia. Hyvä niin.:D

Mites oli, Keira on valittu seksikkäimmäksi naiseksi Britanniassa, ja mistä Keiran seksikkyys sitten kumpuaa kuin asenteesta.

• ottaa vakavasti...
        Kohtalotoveri kirjoitti:

Se ei tietenkään ollut tarkoitukseni. Sille en vaan voi mitään, jos joku on sen verran herkkä ettei kestä juuri mitään itseen liittyvää. Pian tässä pitäisi kävellä sukkasilteen, ettei vaan tallo kenenkään päälle vahingossa.

Pitääkö elämää ottaa noin vakavasti, että pahoittaa pienistä mielensä? Lautahan on nasta nimitys, kyllä mä ainakin tykkään siitä, vaikken olekaan lauta.:) Sehän tarkoittaa täysin rinnatonta naista. Kuitenkaan nainen, jolta on poistettu syövän vuoksi rinta/rinnat tai kohtu ei ole sen vähempää nainen kuin muutkaan. Meitä naisia on niin erilaisia. Hyvä niin.:D

Mites oli, Keira on valittu seksikkäimmäksi naiseksi Britanniassa, ja mistä Keiran seksikkyys sitten kumpuaa kuin asenteesta.

Kyllä varmasti moni ottaa, eikä kyse ole valinnasta. Nuorilla. Kritiikki kohdistui K:n hahmoon liitettyyn lauta-määreeseeen, joka ei nähdäkseni ole erityisen osuva ja siksi omiaan pahoittamaan mieliä - väistämättömän vertailun tapahtuessa. Em. henkilöstä en tiedä yhtään mitään, jouduin vilkaisemaan verkosta.

• Kohtalotoveri
        ottaa vakavasti... kirjoitti:

Kyllä varmasti moni ottaa, eikä kyse ole valinnasta. Nuorilla. Kritiikki kohdistui K:n hahmoon liitettyyn lauta-määreeseeen, joka ei nähdäkseni ole erityisen osuva ja siksi omiaan pahoittamaan mieliä - väistämättömän vertailun tapahtuessa. Em. henkilöstä en tiedä yhtään mitään, jouduin vilkaisemaan verkosta.

Mä olen tehnyt ivaa koko lauta-määreestä.:D Jos tuollainen lauta-nimitys on tarkoitettu aiheuttamaan pahaa mieltä, niin miksi antaa se ilo niille haukkujille? Kun ei ota koko lauta-nimitystä vakavasti, menettää se merkityksensä. Sama juttu koskee muitakin nimittelysanoja.

Minusta joillekin naisille sopii "lautamaisuus".:) En kirjoita enempää, ettei kukaan herkkä saa elämänsä syvintä loukkausta lauta-sanasta.

Käännättekö itkuisina päänne jopa silloinkin kun joku puhuu tavallisesta puulaudasta? Jos käännätte ja yhdistätte sen heti tisseihinne, olette liiaksi tehneet ongelman rintojenne koosta. Toiset tekevät ongelman vaikka mistä, lantiosta, lievästä ylipainosta, isosta nenästä, pepusta, sormista, kasvoista ym. Kannattaisi vähän miettiä mikä oikeasti on elämässä tärkeintä.

Keira ei ole lauta, mutta pieni rintainen. Lauta-nimityshän on tarkoitettu aikoinaan loukkaamaan pieni rintaisten naiseutta, vaikka sillä ei ole paljoa tekemistä täys rinnattomuuden kanssa. Kuule, kyllä niitä naisille kohdistettuja haukkumasanoja riittää. Antakaa ihmeessä se oikeus miehille.;)

Pystytään naisen naiseutta loukkaamaan muillakin konsteilla. Sillä on vain yksi tarkoitus - tuottaa mielipahaa ja synnyttää epävarmuuutta naisessa.

• Crimson_Sorrow
        arska kirjoitti:

Samaa mieltä! Keira on kyllä söpö. Gwen Stefanin vartaloon sopii myös hänen tosi pienet rintansa. Olen katsellut hänen ja Keiran kuvia useinkin, kun on mieli tehnyt nähdä jotakin kaunista.

Pistämpä minäkin lusikkani tähän soppaan:)

Nimittäin saanen muistuttaa, että Keirahan äänestettiin juuri Iso-Bitannian seksikkäimmäksi naiseksi..Ja hänellä on selvä a-kuppi..

Onhan hän varsin viehättävä nuori nainen siroine vartaloineenja kauriinsilmineen.Harmi,että meni leikkaamaan pitkän tukkansa lyhyeksi ja värjäämään ruskeasta blondiksi..

• kyllä vain tekee
        pallero kirjoitti:

Niinpä, eiköhän tuon suvaitsevaisuuden pitäisi toimia molempiin suuntiin. Kyllä sitä rintavalle ja mahdollisesti pulskalle tulee ainakin yhtä paha mieli kuin pienirintaiselle ja hoikalle, kun ulkonäköä kommentoidaan negatiiviseen sävyyn.

Aivan kuin ei muutenkin jo miettisi, mitä hoikat ajattelevat nähdessään pyöreän kroppani uimarannalla... ja nyt kuulee, että juu, kyllä, meitä pidetään pumpatun barbaran näköisinä, että näytän pullistuneelta muutamassa turhassa kilossani. Ai kuinka kiva. Eivät suuret rinnat ja mehevä peppu tee ihmisestä miesten lihaisaa seksilelua.

"Eivät suuret rinnat ja mehevä peppu tee ihmisestä miesten lihaisaa seksilelua. "

kyllä tekevät. ainakin miesten mielissä.

• sanoa,

että sulla todella huono itseluottamus.

• se vain on

Ne on niitä laskiperseitä ja selluliittireisiä jotka pieniä/hoikkia ihmisiä solvaa. Kun omassa kropassa ei ole mitään muuta katseltavan arvoista kohtaa kuin tissit, niin pitää sitten tuoda esiin jatkuvasti sitä että itsellä on isot tissit ja jollain toisella pienet.

Pitkällä tähtäimellä pienet rinnat ovat paljon paremmat, ne näyttää nuorekkailta ja kauniilta vielä keski-ikäisenäkin kun taas isorintaisten naisten rinnat ovat valahtaneet napaan.

Ja itse en ole pienirintainen nainen, joten en sano tätä siksi. Mielelläni kyllä ottaisin pienet terhakat rinnat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe