Vanhemmat eivät käy juuri missään, kököttävät aina kotona. Haluaisin tarjota esim. kylpyläloman heille (ainakin äiti varmasti pitäisi tästä). Mutta isääkään en haluaisi loukata. Tiedän kuitenkin jo nyt, että aletaan sanoa että ei voi molemmat lähteä kun kissaa ei voi jättää yksin. Saattaa näillä eläkeläisillä monia muita tekosyitä löytyä, miksei voisi matkustaa sinne tai tänne (ainakaan minun luo eivät suostu tulemaan).
Jos tarjoaisin vain äidilleni niin ei hän varmaan mielellään yksin menisi. Itse en voi mennä, koska jos menen niin äiti väkisin maksaa kaikki itse ja sehän ei ole tarkoitus jos lahjan haluan antaa.
Lisäksi on käynyt mielessä, että äiti ei mielellään isän kanssa lähde kun isä on aika vaikea luonne. Toisaalta jos hommaan äidin johonkin kylpylälomalle yksin niin isä ajattelee ties mitä... Siis en tiedä mikä olisi hyvä ratkaisu vai eikö mikään. Tuo kylpyläloma tuntuisi niin hyvälle ratkaisulle heille molemmalle.
Ai niin, he eivät aja autoa ja asuvat syrjäseudulla, joten matkatkaan eivät saa olla kovin hankalat. Asun aika kaukana ja ajatukseni on tarjota jotakin mukavaa mitä he eivät itse saa aikaiseksi hommata. Vaan mahtaako tuosta tulla vain riitaa ja kitinää? Menisin itsekin mielelläni kylpylään, vaan ei ole liikaa rahaa. Tuon lahjaidean haluaisin toteuttaa. Onko kellään tähän verrattavia kokemuksia tai neuvoja?
Lahja vanhemmille
3
1182
Vastaukset
- Matami
Lahjoita molemmille se kylpyläloma, riidelkööt keskenään miten sinne menevät. Ja varmaan löytyy joku halukas menijä, jos isäsi kieltäytyy. Itse olisin ikionnellinen, jos joku muistaisi kylpylälomalla... Sanotaan että "se on annettu mikä on tarjottu". Lähetä tuo lahjakortti hyvissä ajoin, että ehtivät varata haluamiaan hoitoja, niitä kun ei välttämättä sitten enää just sillä hetkellä saa jos ei ole varannut. Hyviä kylpylähetkiä**!
- samoja juttuja pohtinut
Heh, aivan kuin minun kirjoittamaani tekstiä. Isä ei suostu kotoa lähtemään ja äiti kyllä haluaisi. Minkäs teet?
- aloittaja
Lahjakortti on annettu, saavat mennä silloin kun tykkäävat. Äiti kuulostaa innostuneelta, isä on jo kuulemma murehtinut että miten siellä uskaltaa syödä mitään salaatteja ettei vaan saa ruokamyrkytystä! Täytyy nyt toivoa ettei mikään ruokamyrkytys iske, ettei tule kovin kammottava reissu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999