Lahja vanhemmille

mitä tehdä?

Vanhemmat eivät käy juuri missään, kököttävät aina kotona. Haluaisin tarjota esim. kylpyläloman heille (ainakin äiti varmasti pitäisi tästä). Mutta isääkään en haluaisi loukata. Tiedän kuitenkin jo nyt, että aletaan sanoa että ei voi molemmat lähteä kun kissaa ei voi jättää yksin. Saattaa näillä eläkeläisillä monia muita tekosyitä löytyä, miksei voisi matkustaa sinne tai tänne (ainakaan minun luo eivät suostu tulemaan).

Jos tarjoaisin vain äidilleni niin ei hän varmaan mielellään yksin menisi. Itse en voi mennä, koska jos menen niin äiti väkisin maksaa kaikki itse ja sehän ei ole tarkoitus jos lahjan haluan antaa.

Lisäksi on käynyt mielessä, että äiti ei mielellään isän kanssa lähde kun isä on aika vaikea luonne. Toisaalta jos hommaan äidin johonkin kylpylälomalle yksin niin isä ajattelee ties mitä... Siis en tiedä mikä olisi hyvä ratkaisu vai eikö mikään. Tuo kylpyläloma tuntuisi niin hyvälle ratkaisulle heille molemmalle.

Ai niin, he eivät aja autoa ja asuvat syrjäseudulla, joten matkatkaan eivät saa olla kovin hankalat. Asun aika kaukana ja ajatukseni on tarjota jotakin mukavaa mitä he eivät itse saa aikaiseksi hommata. Vaan mahtaako tuosta tulla vain riitaa ja kitinää? Menisin itsekin mielelläni kylpylään, vaan ei ole liikaa rahaa. Tuon lahjaidean haluaisin toteuttaa. Onko kellään tähän verrattavia kokemuksia tai neuvoja?

3

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matami

      Lahjoita molemmille se kylpyläloma, riidelkööt keskenään miten sinne menevät. Ja varmaan löytyy joku halukas menijä, jos isäsi kieltäytyy. Itse olisin ikionnellinen, jos joku muistaisi kylpylälomalla... Sanotaan että "se on annettu mikä on tarjottu". Lähetä tuo lahjakortti hyvissä ajoin, että ehtivät varata haluamiaan hoitoja, niitä kun ei välttämättä sitten enää just sillä hetkellä saa jos ei ole varannut. Hyviä kylpylähetkiä**!

    • samoja juttuja pohtinut

      Heh, aivan kuin minun kirjoittamaani tekstiä. Isä ei suostu kotoa lähtemään ja äiti kyllä haluaisi. Minkäs teet?

    • aloittaja

      Lahjakortti on annettu, saavat mennä silloin kun tykkäävat. Äiti kuulostaa innostuneelta, isä on jo kuulemma murehtinut että miten siellä uskaltaa syödä mitään salaatteja ettei vaan saa ruokamyrkytystä! Täytyy nyt toivoa ettei mikään ruokamyrkytys iske, ettei tule kovin kammottava reissu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe