Söin aluksi diane novaa, sit ne alkoi aiheuttaa sivuvaikutuksia, myös yhdyntäkipuja, niin vaihdoin yasminiin, kivut hävisivät samantien, mutta nyt vasta 2. kk menossa ja kivut palasivat! Tarkoittaako se sitä että jokainen merkki aiheuttaisi mulle yhdyntäkipuja vai auttaako joku vähähormoninen merkki? (Mercilon on kuulemma vähähormonisin?). Aiheuttaako esim. ehkäisyrengas vähemmän sivuvaikutuksia kuin e-pillerit? Kannattaako vaihtaa siihen? En tiiä mitä tehdä, mut ei ole kivaa ku seksiä ei pysty harrastaa ollenkaan :(
e-pillereistä yhdyntäkipuja!!
neiti-
2185
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
kivuilla siis tarkoitan sitä että limakalvot ovat ärtyneet/ohentuneet, sen takia yhdyntä sattuu.
Kuinka ne pillerit aiheuttava kipuja? Aiheuttavatko ne kuivuutta vai...? Liukastevoidettahan voi käyttää jos se siitä johtuu mutta otaksun että tarkoitat jotain muunlaista kipua.
Itse käytän Mercilonia eikä ainakaan minulla ole ollut minkäänlaisia kipuja. Aiemmin käytin juuri tuota ehkäisyrengasta ja sen käyttö oli todella epämiellyttävää, en nauttinut seksistä yhtään. :/ mutta sekin on kai makuasia, ainahan voi kokeilla! juttele lääkärisi kanssa, sinuna kokeilisin ensin pillereiden merkin vaihtamista.