Tapasin miehen johon ihastuin. Todella IHASTUIN. Olin nuori ja naiivi.
Mies ei ollut ihastunut minuun, vaikka muuta väitti. Kauan jaksoin uskoa että mies välitti vaikka soittoja eikä mitää huomionosoituksia sadellu. Sitten tavattiin ja kysyin mikä mättää. Mies sanoi ettei tunne mua kohtaa mitään mutta seksisuhde hänelle kelpais jos vain haluun. Kieltäydyin. Seksi hänen kanssaan ei ole niin loistavaa että sen takia alkaisin kevytkenkäiseksi naikkoseksi ja rikkoisin itseäni.
Nyt mietinkin miten tälle miehelle vois kostaa kunnolla? Älkääkä alko saarnaamaan mitää. Pelimiehet, voiko nainen saada teit mitenkää polvilleen? Olemalla saavuttamaton, kaunis ja onnellinen? Kaikki neuvot otetaan vastaan.
Että näin sitten kävi
13
1418
Vastaukset
mulle tuu mitään muuta mieleen kuin usuttaa jotku miespuoliset kaverit antaa sille pikkasen fyysistä muilutusta :-) Jos sitä ei kiinnosta sussa mikään muu kuin jalkoväli niin tuskinpa se mistään sun mainitsemista jutuista ois milläsinkään,evvk on evvk vaikka voissa paitais.
- abassi.
Käteni ovat siis täysin sidotut. Voi piru. Tuo muilutus kuulostaa kyl hyvältä...!
- varmaan,
abassi. kirjoitti:
Käteni ovat siis täysin sidotut. Voi piru. Tuo muilutus kuulostaa kyl hyvältä...!
jos haluaa syytteen.
- loukattu
abassi. kirjoitti:
Melkein sama juttu tapahtunut mullekin, vois sanoo vielä pahempi. Sain mahdollisuuden kostaa, mutta jälkeenpäin se ei tuntunut miltään, pahemmalta vain kun tein tyhmän mokan. Se on liian monimutkainen juttu, mutta sanon vain ettei kosto kannata, tuska on edelleen.
- abassi.
varmaan, kirjoitti:
jos haluaa syytteen.
No eipä poliisit mun kimppuun tulis vaan sen joka käy muiluttamassa...:)
- SimStim
jos joku todella on pelimies ja on esim. sun kanssa pelannut niin vastaus on yksinkertainen, ei saa polvilleen koska tilanne on jo tuossa pisteessä.
Taino... hmm....
Jos haluut ottaa riskin ni sit... Eli alat siihen seksisuhteeseen ja sit vaan alat pikkuhiljaa tiputtaa kaveria polvilleen, pala kerrallaan. Jos sen tekee liian nopeasti henkilö todennäköisesti huomaa sen ja perääntyy.
Jos taas teet sen pikkuhiljaa niin sitä ei huomaa ja siinä kerkeää saamaan paljon pahaa aikaiseksi.
En kuitenkaan usko, että se on sen arvoista, mut... Tod.näk. satutat itsesi siinä samalla.
Eteenkään väkivalta tuossa tilanteessa ei ole mun mielestä mikään fiksu vaihtoehto. Jos siis oikesti haluat kostaa sun pitää olla kiero ja tehdä vähän uhrauksia.- hitaasti hyvä tulee
millaista pahaa tarkoititkaan, jos sen pikkuhuljaa hitaasti hivutelleen polvilleen on sattunut saamaan...
Julma, julma maailma. On päivänselvä tosiasia, ettei mies pääse alkua pidemmälle, jos ei lipeväkielisesti kehu naista maasta taivaaseen. Niinpä suurta rakkautta usein vakuutellaan ilman totuuspohjaa.
Joskus vain valitettavasti käykin niin, ettei eväitä pidempään suhteeseen ole. Surullista, mutta totta. Seksisuhteen ehdottaminen tuossa tilanteessa oli todella moukkamaista.
Kostoajatukset voit kuitenkin haudata samantien. Sehän viimeistään kertoisi tunteistasi ja herättäisi lähinnä säälinsekaista huvittuneisuutta. Sitäkö haluat?Satutat vain itsesi entistäkin pahemmin. Todella hankalaa on satuttaa ihmistä, jolla ei ole tunteita.
- ihmisen
heikkoudet löytyvät omaisuudesta, yleisestä kusetuksesta ja naurunalaiseksi saattamisesta.
- Miezzz
Voit tavallaan syyttää itseäsikin. Sä olit sokeasti ihastunut, etkä ymmärtänyt vihjeitä, vaikka mies näytti ettei muuta kiinnostusta ole kuin seksi. Nyt sitten oletkin kostamassa, vaikka mies ei alunpitäenkään näyttänyt tunteita sua kohtaan. Jos mies ei ole tähänkään asti näyttä kiinnostusta, niin tuskin sitä kiinnosta mitä sä enää esität. Sillä muut jutut kuvioissa.
- abassi.
En todellakaan syytä itseäni. Kuten sanoin, olin nuori ja naiivi, ja mies oli hurmaava. Hän ei koskaan sanonut minulle ettei HALUA seurustella, vasta sitten sanoi kun tivasin kuukausien päästä mikä on.
- viisaana
abassi. kirjoitti:
En todellakaan syytä itseäni. Kuten sanoin, olin nuori ja naiivi, ja mies oli hurmaava. Hän ei koskaan sanonut minulle ettei HALUA seurustella, vasta sitten sanoi kun tivasin kuukausien päästä mikä on.
haluat kostaa? Naurettavaa käytöstä. Tivaa itseltäsi millainen olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959